haha, echt wel goed! dan zou ik dus echt ff achter me oren krabben als je dat tegen mij zou zeggen, en dan weet ik wel hoe laat het is!quote:op vrijdag 2 juni 2006 12:07 schreef jewelsophie het volgende:
we waren beetje onozel aan't doen... waarop ik zeg... waar zit je met je gedachten???? ik ben zo'n lief onschuldig meisje...
stuurt hij terug dat hij stoute gedachten heeft... grr... kleine meisjes....
waarop ik terugstuur dat ik het persoonlijk meer heb voor kleine riddertjes (zijn koosnaampje)
krijg ik niets meer terug... niet goed
persoonlijk zou ik even niet weten wat ik antwoorden zou moeten, maar mijn hersenen zouden op volle toeren draaienquote:op vrijdag 2 juni 2006 12:18 schreef jewelsophie het volgende:
maar zou je dan nog iets terugsturen?
of zou je dezelfde reactie hebben? geen dus
alleen nuquote:op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef jewelsophie het volgende:
tja, nu draaien de mijne ook wel op volle toeren hoor... verschilende scenario's zijn al de reveu gepasseerd...
dat is helemaal geen feit joh, ik heb zelf een paar mannelijke vrienden bij mn vriendengroep wat gewoon alleen vrienden zijn. meeste hebben dan ook gewoon een vriendin, geen 1 is homo, en een enkele is gewoon vrijgezel maar kan ik op vriendschappelijk gebied alleen goed mee opschieten en vice versa.quote:op dinsdag 30 mei 2006 15:04 schreef biancavia het volgende:
hij is allang verliefd op jou.
jongens worden doorgaans niet zonder bijbedoelingen 'goede vrienden' met meisjes.
tenzij ze al een vriendje hebben.![]()
het betreft hier ook een vriendengroep, niet een 1 on 1 vriendschap, dat is wat anders en alleen op die relaties is de ladder theorie van toepassingquote:ik heb zelf een paar mannelijke vrienden bij mn vriendengroep
en sommige mensen zijn zo oppervlakkig dat ze niet normaal vrienden kunnen zijn met het andere geslacht als je er niks voor voelt (hoeft dus niet per se onaantrekkelijk te zijn, kan ook meer als broer/zus relatie aanvoelen).quote:op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef dogman het volgende:
sommige vrouwen zijn zo lelijk dat je er vrienden mee kunt zijn ja
ach, misschien wil hij ook niets laten merken omdat hij bang is dat jij dan denkt dat hij jouw leuk vind. misschien is hij wel bang voor precies hetzelfde...quote:op vrijdag 2 juni 2006 12:07 schreef jewelsophie het volgende:
we waren beetje onozel aan't doen... waarop ik zeg... waar zit je met je gedachten???? ik ben zo'n lief onschuldig meisje...
stuurt hij terug dat hij stoute gedachten heeft... grr... kleine meisjes....
waarop ik terugstuur dat ik het persoonlijk meer heb voor kleine riddertjes (zijn koosnaampje)
krijg ik niets meer terug... niet goed
ja, gaat al paar maanden goed. het zat er ook wel aan te komen hoor.. elke keer dat we samen iets gingen doen hadden we echt super veel lol met elkaar en we kunnen overal over praten.quote:op vrijdag 2 juni 2006 17:31 schreef jewelsophie het volgende:
en wat gebeurde dan na het denken??? hebben jullie nu iets?
volgens wil hij een kind van je.....quote:op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef jewelsophie het volgende:
waarop hij stuurde... "droom maar lekker van kleine riddertjes x"
denk je?quote:op zaterdag 3 juni 2006 12:04 schreef amaranta het volgende:
nou, sophie.... das al een stapje dichterbij!
stuur hem gewoon een sms waarin je vraagt of hij meer in jou ziet als alleen vrienden. en gewoon door laten schemeren (op een duidelijke manier) dat jij dan wel een relatie zou willen. als hij dan nog weer zo'n belachelijk sms'je terugstuurt zou ik toch ernstig aan zijn sociale vaardigheden gaan twijfelen.quote:op zaterdag 3 juni 2006 12:30 schreef jewelsophie het volgende:
ja... wel dat denk ik nu ook... ben nu toch wel behoorlijk duidelijk geweest he denk ik... we zien wel vanavond... dan spelen we een gezelschapspel met vrienden... ook niet echt een goeie situatie, ik weet het, maar ja...
ms wat minder kinderlijke smsjes sturen?quote:op zaterdag 3 juni 2006 12:30 schreef jewelsophie het volgende:
ja... wel dat denk ik nu ook... ben nu toch wel behoorlijk duidelijk geweest he denk ik... we zien wel vanavond... dan spelen we een gezelschapspel met vrienden... ook niet echt een goeie situatie, ik weet het, maar ja...
wat zij zegtquote:op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wat minder kinderlijke smsjes sturen?
ja het "hihihi" erachter ontbreekt er nog net aanquote:
wat dat betreft passen ze wel bij elkaar dusquote:op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
hem mag dan een en ander ontgaan, jij loopt ook niet over van daadkracht
ja en gebeurt er dus niets.quote:op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef beroepsgokker het volgende:
[..]
wat dat betreft passen ze wel bij elkaar dus.
quote:op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef jewelsophie het volgende:
"voorzichtigjes zijn, slaap zacht en zoete dromen riddertje xxx"
waarop hij stuurde... "droom maar lekker van kleine riddertjes x"
waarop ik ... "wie weet... misschien droom ik zelfs van lekkere riddertjes... x"
zie hier een échte vrouwquote:op zaterdag 3 juni 2006 13:54 schreef amaranta het volgende:
oke, kijk.
ik was eens verliefd. laten we hem voor het gemak jan noemen.
op een dag liep ik met 2 vriendinnen door de stad. we werden toen aangesproken door jan.
en na een tijdje gekletst te hebben vroeg jan mij om mn telefoonnummer (voor het gsm tijdperk)
omdat hij wel een keertje met ons op stap wilde.
later die dag belde hij me om die afspraak te bevestigen. we zouden met zn allen op stap gaan.
nou ja na een dag of 2 dacht ik, wat nou met zn allen. flikker op. toen belde ik hem en toen zei ik:
luister jan, ik ga liever met jou alleen op stap. en toen zei jan; ja dat wilde ik eigenlijk ook maar ik wist niet goed hoe ik het moest vragen.
nou en toen gingen we met zn 2en alleen op stap. toen viet ik hem op zn bek.
toen was het aan.
later verliet hij me voor een 14jarige snol. hij was 23 ofzo..
maar waar het opneer komt. ik trok de stouten schoenen aan door te zeggen dat ik hem alleen wilde zien zonder mn vriendinnen erbij. en hij wilde dat dus ook.
nee, niet biddertje. riddertje b.quote:op zaterdag 3 juni 2006 14:14 schreef amaranta het volgende:
biddertje........dan denkt hij dat ze het klooster ingaat, moeten we ook niet hebben.
ik zat meer te denken aan:
"hee geile beer hoe gaat het met je speer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |