nou, wát een stress.quote:op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef jewelsophie het volgende:
jah, heb net stress genoeg gehad voor een ganse maand... gans zijn familie kwam bij mij de winkel binnen terwijl ik mijn ding moest doen met hem die op mijn handen keek. soit, alles goed verlopen eigenlijk... ik denk wel dat de deal binnen is, dus das ook al goed...
vanavond gaan we waarschijnlijk (ja terug met vrienden) naar hem thuis een gezelschapspelleke spelen. iets met zingen en tekeningen en opdrachtjes... dan blijven we daar allen slapen... nu moet er gewoon iets gebeuren... anders zal het zijn tot 30 juni wanneer we nog eens samen op weekend gaan, want woensdag vertrekt hij naar marrakech voor een week.... en daarna staan onze agenda's blijkbaar alweer vol
sorry, kheb een kutbui en dit kinderachtige gemiep komt me m'n strot uit..met d'r gezelschapsspelletjesquote:
tis dat je een vrouw bentquote:op zaterdag 3 juni 2006 17:02 schreef vivi het volgende:
[..]
sorry, kheb een kutbui en dit kinderachtige gemiep komt me m'n strot uit..met d'r gezelschapsspelletjes
aan jou te horen moet jouw leven echt wel perfect zijn... je houd je echt bezig met de dingen die belangrijk zijn, je bent nooit onzeker... niet in de liefde, niet op werkvlak...quote:
lieverd, ga er maar vanuit dat ik meer stress heb dan jij momenteelquote:op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
aan jou te horen moet jouw leven echt wel perfect zijn... je houd je echt bezig met de dingen die belangrijk zijn, je bent nooit onzeker... niet in de liefde, niet op werkvlak...
bij mij ligt dat iets anders... ben nog geen jaar zelfstandig, want heel veel stress met zich meebrengt... en zeker als de jongen die ik graag zie voor me zit... ben je dan nooit bang om te bluderen?
ik was toen 19 en het was in mijn onzekere periode....quote:
zou je mijn quote willen editten, ik was net te laat met weghalen.quote:op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
ik kan begrijpen dat dat moeilijk is voor je... zou niet graag in je schoenen staan, ook al wil ik dolgraag kinderen.
maar dat wil niet zeggen dat ik niet nerveus kan zijn he... een eigen zaak uit de grond stampen is geen lachertje hoor. het mooiste bewijs is de financiële onzekerheid. daarom woon ik dan ook nog bij mijn ouders. denk je dat dat mijn droom was?
't is niet omdat je zelf problemen hebt dat je anderen moet gaan bespotten met hun "in jouw ogen" kleine probleempjes
ik vraag me toch af waarom je dit dan wel allemaal wil lezen... ik ben toch maar een seutje die niet weet wat het leven inhoudt... ben toch blij dat ik me niet verlaag tot het uitschelden van iemand die je niet kent... is niet moeilijk he...quote:op zaterdag 3 juni 2006 17:18 schreef vivi het volgende:
[..]
lieverd, ga er maar vanuit dat ik meer stress heb dan jij momenteel
ik vidn je gewoon een suffe zeikdoos die haar leven eens in eigen handen moet nemen ipv constant het weerloze poppetje uit te hangen. wees eens een sterke vrouw ipv een sufmuts. en nee, ik ben nooit bang om te blunderen, dat heet léven.
misschien opnieuw een verschil tussen hollands en vlaams...quote:op zaterdag 3 juni 2006 17:37 schreef amaranta het volgende:
ze schold je niet uit. net zomin als dat ik je van de week uitschold.
suffe doos is echt niet uitschelden.
dat zal het wel zijn.quote:op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
misschien opnieuw een verschil tussen hollands en vlaams...
quote:op zaterdag 3 juni 2006 17:02 schreef vivi het volgende:
[..]
sorry, kheb een kutbui en dit kinderachtige gemiep komt me m'n strot uit..met d'r gezelschapsspelletjes
je hebt gelijk, je hebt een groot probleem. er is een man die je wil pakken en hij wil jou ook. the horrorquote:op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef jewelsophie het volgende:
't is niet omdat je zelf problemen hebt dat je anderen moet gaan bespotten met hun "in jouw ogen" kleine probleempjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |