abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2006 @ 12:28:02 #276
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38555328
je wilt hem niks vertellen omdat je bang bent vriendschap kwijt te raken, maar dat gebeurt toch wel. dit zijn namelijk de mogelijkheden:

• je vertelt hem over je gevoelens; hij zegt dat hij hetzelfde voelt voor jou, en jullie krijgen een mooie relatie en zullen tot in den eeuwigheid kunnen tongdraaien;
  • je vertelt hem over je gevoelens, maar hij beantwoordt deze niet; jullie zullen waarschijnlijk wel vrienden blijven, maar het zal nooit meer zo zijn als voorheen;
  • jij vertelt hem niks, en jullie blijven op dezelfde voet als nu verder gaan; dan krijgt hij iets met een ander meisje, en doet het je pijn hem (met haar) te zien; het contact tussen jullie verwatert, en daarmee jullie vriendschap.

zoals je ziet ben je in alle drie de gevallen de vriendschap zo goed als kwijt. echter, in het eerste geval krijg je er iets beters voor terug.

oh, en in een eerder bericht gaf je aan dat je graag tips wilde hebben om het subtiel aan te pakken. bij deze: vergeet het; subtiliteit is aan mannen niet besteed.

met andere woorden: onderneem iets, of je krijgt er spijt van. wat dat betreft ben ik ervaringsdeskundige.
  •   maandag 5 juni 2006 @ 12:29:12 #277
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555357
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef chibibo het volgende:
    je wilt hem niks vertellen omdat je bang bent vriendschap kwijt te raken, maar dat gebeurt toch wel. dit zijn namelijk de mogelijkheden:

• je vertelt hem over je gevoelens; hij zegt dat hij hetzelfde voelt voor jou, en jullie krijgen een mooie relatie en zullen tot in den eeuwigheid kunnen tongdraaien;
  • je vertelt hem over je gevoelens, maar hij beantwoordt deze niet; jullie zullen waarschijnlijk wel vrienden blijven, maar het zal nooit meer zo zijn als voorheen;
  • jij vertelt hem niks, en jullie blijven op dezelfde voet als nu verder gaan; dan krijgt hij iets met een ander meisje, en doet het je pijn hem (met haar) te zien; het contact tussen jullie verwatert, en daarmee jullie vriendschap.

zoals je ziet ben je in alle drie de gevallen de vriendschap zo goed als kwijt. echter, in het eerste geval krijg je er iets beters voor terug.

oh, en in een eerder bericht gaf je aan dat je graag tips wilde hebben om het subtiel aan te pakken. bij deze: vergeet het; subtiliteit is aan mannen niet besteed.

met andere woorden: onderneem iets, of je krijgt er spijt van. wat dat betreft ben ik ervaringsdeskundige.
  • en dat bedoel ik met win-win (verlies-verlies)
    ik heb dit ook al eerder gezegd....
    pi_38555405
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

en dat bedoel ik met win-win (verlies-verlies)
    ik heb dit ook al eerder gezegd....
    zovelen. maar ze vertikt het gewoon, omdat ze zich niet over haar angst wil heenzetten.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:32:17 #279
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555432
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef unclefunk het volgende:

[..]

zovelen. maar ze vertikt het gewoon, omdat ze zich niet over haar angst wil heenzetten.
    tja.... dan rest ons niets anders dan die angst te voeden
    een soort averechtse aanpak
      maandag 5 juni 2006 @ 12:34:33 #280
    149925 jewelsophie
    romantisch zieltje
    pi_38555489
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef unclefunk het volgende:

[..]

neen hoor, ik vertik het echt niet... maar wil eerst een goeie situatie... moet hem eerst effe alleen hebben... en ja, natuurlijk ben ik bang om afgewezen te worden. maar dat heeft iedereen wel zeker?
    pi_38555515
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:34 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

neen hoor, ik vertik het echt niet... maar wil eerst een goeie situatie... moet hem eerst effe alleen hebben... en ja, natuurlijk ben ik bang om afgewezen te worden. maar dat heeft iedereen wel zeker?
    natuurlijk... ervaringsdeskundige op dat gebied, ook op het gebied van blauwtjes lopen.
    pi_38555540
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:34 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

dat wachten op het juiste moment is gewoon een excuus, dat weet je ook wel

en natuurlijk vindt niemand een afwijzing leuk, maar je ontkomt er niet aan, hè, als de andere partij geen sjoege geeft... dat risico is er altijd dan.
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      maandag 5 juni 2006 @ 12:36:49 #283
    149925 jewelsophie
    romantisch zieltje
    pi_38555551
    heeft hier eigenlijk al eens iemand in mijn schoenen gestaan, zelf afgestapt op een goeie vriend om hem te vertellen hoe zij (of hij) zich voelt?
      maandag 5 juni 2006 @ 12:37:46 #284
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555576
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef milagro het volgende:

[..]

dat wachten op het juiste moment is gewoon een excuus, dat weet je ook wel

en natuurlijk vindt niemand een afwijzing leuk, maar je ontkomt er niet aan, hè, als de andere partij geen sjoege geeft... dat risico is er altijd dan.
    de volgende keer dat ie gaat pissen. ik neem aan dat hij dat alleen doet. loop je even mee en vraag je of hij hulp nodig heeft en ofdat je hem even vast moet houden voor hem.
    in het kader van het bierspel.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:38:04 #285
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555585
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef jewelsophie het volgende:
    heeft hier eigenlijk al eens iemand in mijn schoenen gestaan, zelf afgestapt op een goeie vriend om hem te vertellen hoe zij (of hij) zich voelt?
    ja, dat vertelde ik laatst...
    pi_38555669
    quote:
    nou, meerdere malen, hoor, en dan ms niet altijd een goede vriend, maar wel iemand waarmee ik nog te maken ging krijgen, klasgenoot, studiegenoot, vriendenkring, uitgaanskring, collega... ja lullig, maar leerzaam en wie niet waagt wie niet wint, he..

ik heb ooit eens een vriend van een vriend opgebeld, die ik feitelijk amper kende, en ja kreeg de kous op mijn kop, al vond hij het wel dapper dat ik zomaar belde, en ja dan ga je even af, maar who cares

en trouwens, het kan ook nog zo zijn, zou jij de kous op de kop krijgen, dat jouw verliefde gevoelens sneller dan je nu denkt, weg zullen gaan, en het is heus niet altijd zo dat er dan niet normaal meer omgegaan kan worden met elkaar, hoor, als jij er gewoon relaxed onder bent, dan die ander vaak ook
    pi_38555691
    quote:
    check m'n posthistorie maar
    pi_38555825
    quote:
    ja, maar dat eindigde in een drama. nou ja.

ik huilend op het feestje nadat de jongen in kwestie gezegd had dat het nooit wat zou worden tussen ons.
    vervolgens komt er een andere jongen naar me toe (die toen verliefd op mij was, maar ik niet op hem ) en vraagt: "wat is er? moet je huilen omdat het bier op is?"
    dat vergeet ik echt nooit meer, ik moest toen zo lachen!

ondertussen is die eerste jongen als jaren hartstikke gelukkig met zijn vriendinnetje en ze passen echt perfect bij elkaar.
    de jongen die naar mij toe kwam die zie ik ook af en toe nog wel eens en ik verdenk hem ervan dat hij mij nog steeds leuk vindt.
    maar goed, ik ben ondertussen dus ook al weer een tijdje gelukkig met mijn liefde.
    Ja, die met de ballen in de bek.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:50:22 #289
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555878
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef biancavia het volgende:

[..]

ja, maar dat eindigde in een drama. nou ja.

ik huilend op het feestje nadat de jongen in kwestie gezegd had dat het nooit wat zou worden tussen ons.
    vervolgens komt er een andere jongen naar me toe (die toen verliefd op mij was, maar ik niet op hem ) en vraagt: "wat is er? moet je huilen omdat het bier op is?"
    dat vergeet ik echt nooit meer, ik moest toen zo lachen!

ondertussen is die eerste jongen als jaren hartstikke gelukkig met zijn vriendinnetje en ze passen echt perfect bij elkaar.
    de jongen die naar mij toe kwam die zie ik ook af en toe nog wel eens en ik verdenk hem ervan dat hij mij nog steeds leuk vindt.
    maar goed, ik ben ondertussen dus ook al weer een tijdje gelukkig met mijn liefde.
    schattig
    pi_38556705
    quote:
    ja, wel afgewezen, maar toch was er daarna niets veranderd en is ze nog steeds mijn beste vriendin.
      maandag 5 juni 2006 @ 13:39:50 #291
    149925 jewelsophie
    romantisch zieltje
    pi_38557124
    blijkbaar nooit echt een happy end he met die verhalen
      maandag 5 juni 2006 @ 13:42:21 #292
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_38557186
    quote:
    nooit gezegd maar gewoon gaan zoenen en dan zeiden hun wel dat ze verliefd waren
    (door 1 werd ik alsnog na 3 weken geloosd maar ach, dat overkomt iedereeen wel es )
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      maandag 5 juni 2006 @ 13:44:18 #293
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38557223
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 13:39 schreef jewelsophie het volgende:
    dat doen ze om jou te kutten....
    soms heb je wel een happy ending soms niet
    waar het op neerkomt is dat al die mensen de stap hebben gezet en het gewoon vertelt hebben
    moet jij ook doen!
    pi_38557236
    quote:
    nee, en dus doe jij maar lekker niets dan

jezus, jewel, doe eens niet zo hulpeloos en fatalistisch
    de lange relaties die ik heb gehad zijn ook begonnen doordat ofwel ik ofwel de ander de stoute schoenen aan trok en wat dééd.

en dat ook die relaties na jaren zijn beeindigd, is voor jou zeker ook een reden om te zeggen "zie je wel, het loopt allemaal slecht af!!"

zeg het gewoon, en wil je dat niet, dan heeft het hier eindeloos jammeren en ziejewel en jamaar, stel nou dat echt zo geen zin.

meer dan dit aan adviezen kunnen we je niet geven, hoor, het zal nooit precies dat zijn wat je wil horen en the proof of the pudding is nog altijd in the eating, dus neem een hap
      maandag 5 juni 2006 @ 13:46:11 #295
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38557262
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, en dus doe jij maar lekker niets dan

jezus, jewel, doe eens niet zo hulpeloos en fatalistisch
    de lange relaties die ik heb gehad zijn ook begonnen doordat ofwel ik ofwel de ander de stoute schoenen aan trok en wat dééd.

en dat ook die relaties na jaren zijn beeindigd, is voor jou zeker ook een reden om te zeggen "zie je wel, het loopt allemaal slecht af!!"

zeg het gewoon, en wil je dat niet, dan heeft het hier eindeloos jammeren en ziejewel en jamaar, stel nou dat echt zo geen zin.

meer dan dit aan adviezen kunnen we je niet geven, hoor, het zal nooit precies dat zijn wat je wil horen en the proof of the pudding is nog altijd in the eating, dus neem een hap
    op de een of andere manier wordt iedereen (inclusief ondergetekende) boos op sofietje omdat ze zo vreselijk irritant doet
    milagro
    pi_38557289
    quote:
    mhaw, ook al werd ik afgewezen, ik was héél erg blij dát ik het haar verteld had. was héél erg opgelucht dat ik eindelijk wist waar ik aan toe was.
    pi_38557295
    is er nou nog niet een einde aan dit verhaal? pak hem gewoon op zn bek, dan ben je van het gezeik af.

tis trouwens dat de ts een vrouw is, anders had ik gezegd dat zij wat kloten had moeten krijgen en op diegene af had moeten stappen

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2006 13:49:48 ]
      maandag 5 juni 2006 @ 13:53:28 #298
    149925 jewelsophie
    romantisch zieltje
    pi_38557476
    zal ik heus wel doen hoor... deze maand nog heb ik hem gekust! en dan vertel ik jullie wel wat er verder zal gebeuren. misschien was het dan eenmalig, misschien is het een blijver. we zien wel, maar ik zal hem alleszins nog eens kussen! hoe rapper hoe beter. en dan erna zeg ik wel hoe ik me voel, waarom ik hem heb gekust.
    pi_38557512
    soms hè, denk ik gewoon echt dat je een kloon bent

het zal het cultuurverschil wel zijn
      maandag 5 juni 2006 @ 13:56:34 #300
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38557585
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 13:54 schreef milagro het volgende:
    soms hè, denk ik gewoon echt dat je een kloon bent

het zal het cultuurverschil wel zijn
    ik heb zelfs gedacht dat het vivi is....
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')