weer zo'n fokker die iets over heeft voor de medemensquote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb 2 euro zojuist overgemaakt.
Succes!
Mooi zo. Ik zal hem van tevoren van stal halen en goed in de was zetten.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Jongens, het kan haast niet meer mis gaan!!!
jullie gaan neuken!!!!!
We hebben al 22 euro
ík wil er best wel een slaatje uit slaan hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 16:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op![]()
jij krijgt dat geld he, de enige die er beter van worden zijn jij en McCarthy
Hey, daar gaat 't niet over he, well ontopic blijvenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:28 schreef FuifDuif het volgende:
Wel zou ik bij deze het eenzijdige beeld dat van mij in de OP wordt geschetst gaarne wat compenseren met een selectie van mijn werk uit WFL:
- De paradox van het empirisme.
- Terug naar de deugd.
- Stevenen wij af op culturele chaos?
- Komt seksuele drang voort uit voortplantingsdrang?
- Stelling: het universum is een product van bewustzijn
- Het Religieus Manifest I: HET BEGIN.
- Meer oog en oor voor de Islam.
- Bestaat de externe materiële wereld?
- Theorie van de hyperbool van de beschaving.
- Sinds wanneer is logica de maat aller dingen?
gaan we julie met de FOK!-knokploeg een bezoekje brengen..quote:Op zondag 28 mei 2006 16:48 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ik bedenk mij net:
Wat nu wanneer we (MC en ik) gretig gebruik maken van deze actie, maar vervolgens ons postgedrag niet verandert. Wat gaat er dan gebeuren?
Met die post bleef ik ontopic. Deze gehele actie is gebaseerd op een bepaald beeld van mij (en MC) welke in de OP wordt gepresenteerd. Echter, dat beeld is bijzonder eenzijdig. Daarmee wil ik niet zeggen dat deze actie niet gegrond is. Ik wel enkel voorkomen dat men mij gaat beschouwen als een paria van het forum.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, daar gaat 't niet over he, well ontopic blijven![]()
Hij is zich in alle stilte mentaal en fysiek aan het voorbereiden.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:50 schreef Isdatzo het volgende:
alhoewel zie ik mc niet zo snel "gretig gebruik maken van de service"
Open er een topic over :quote:Op zondag 28 mei 2006 16:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Met die post bleef ik ontopic. Deze gehele actie is gebaseerd op een bepaald beeld van mij (en MC) welke in de OP wordt gepresenteerd. Echter, dat beeld is bijzonder eenzijdig. Daarmee wil ik niet zeggen dat deze actie niet gegrond is. Ik wel enkel voorkomen dat men mij gaat beschouwen als een paria van het forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Dan weten we dat het niet ligt aan nooit een beurt gehad hebben maar kunnen we nog altijd stellen dat je nog een beurt nodig hebt.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:48 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ik bedenk mij net:
Wat nu wanneer we (MC en ik) gretig gebruik maken van deze actie, maar vervolgens ons postgedrag niet verandert. Wat gaat er dan gebeuren?
whehe als ze dat zouden vergoedenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:52 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
daarvoor moet hij idd maar bij het ziekenfonds aankloppen![]()
datquote:Op zondag 28 mei 2006 16:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zwaar geestelijk/lichamelijk gehandicapten kunnen daar serieus een vergoeding voor krijgen![]()
nee, dat is het echt nietquote:Op zondag 28 mei 2006 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat
is
bullshit
toch?![]()
![]()
Whehe ik heb ineens ongelooflijk last van m'n lul..![]()
ik vrees dat ze niet zwakzinnig genoeg zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 17:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tsss laat ze dat dan aanvagenHoef ik niet te betalen
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik vrees dat ze niet zwakzinnig genoeg zijn![]()
Nee het is echt waar. Het is zelfs een heuse stichting die zich daar meebezig houdt (de SAR). Zoek maar eens op google op stichting alternatieve relatiebemiddeling.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat
is
bullshit
toch?![]()
![]()
Whehe ik heb ineens ongelooflijk last van m'n lul..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |