A, had je ook al gezienquote:Op zondag 28 mei 2006 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoi, hoi.
Iemand () heeft de url-tags verneukt tussen audioslave en Belle & Sebastion terwijl hij de OP bijwerkte. Wil dat even recht zetten voor die prutser.
Ik denk zomaar gewoon weer de Texelse Boysquote:Op zondag 28 mei 2006 13:27 schreef parselmouth het volgende:
Wat komt er dit jaar op de plek waar vorig jaar deTexelse Boys
stonden?
De STARDISH!quote:Op zondag 28 mei 2006 13:27 schreef parselmouth het volgende:
Wat komt er dit jaar op de plek waar vorig jaar deTexelse Boys
stonden?
Staat ook al tijden op de Lowlands-site zelfquote:
Daar kom ik niet zo vaakquote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Staat ook al tijden op de Lowlands-site zelf
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:59 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil nog Tool, en als het even kan Fear Factory
Maar de tosties zijn zo lekker.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef Roellio het volgende:
Kunnen we niet een anti-La Place, pro-Stardish actiegroep oprichten?
Nee dat doe ik lekker niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
wil iedereen nou 'ns ophouden over Tool?
Ga gezellig met Roellio een topic erover maken![]()
Oké. Ik heb de naam Tool net zo vaak voorbij zien komen als Arctic Monkeys, en nu ben ik het zatquote:Op zondag 28 mei 2006 16:30 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee dat doe ik lekker niet.
Wat is er mis met Tool?
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
wil iedereen nou 'ns ophouden over Tool?
Ga gezellig met Roellio een topic erover maken![]()
Hou je bek dan gewoon over die gehypte Arctic Monkeys en accepteer dat Tool gewoon 1000000x beter is in wat ze doenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oké. Ik heb de naam Tool net zo vaak voorbij zien komen als Arctic Monkeys, en nu ben ik het zat![]()
Ik zeg er juist niets tot zeer weinig overquote:Op zondag 28 mei 2006 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hou je bek dan gewoon over die gehypte Arctic Monkeys en accepteer dat Tool gewoon 1000000x beter is in wat ze doen![]()
Vorig jaar kwamen we tot deel 16. Als we in dit tempo doorgaan halen we de 30 met gemak dit jaarquote:Op zondag 28 mei 2006 18:17 schreef MaJo het volgende:
Deel 11 alweerGaat echt snel. En het festival komt ook steeds dichterbij
Werken, jatten, staatsloterij winnen, bedelen, rijke man/vrouw trouwen.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:28 schreef maniack28 het volgende:
(even tussen haakjes... Deftones sowiezo niet op Lowlands, maar ik zie dat ze 10 juni in de Tivoli staan.... maar ze vragen wel weer fucking 27 eurowaar moet ik dat geld vandaan halen
)
Ik ben studentquote:Op zondag 28 mei 2006 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Werken, jatten, staatsloterij winnen, bedelen, rijke man/vrouw trouwen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hou je bek dan gewoon over die gehypte Arctic Monkeys en accepteer dat Tool gewoon 1000000x beter is in wat ze doen![]()
Als Tool al pleurisherrie maakt kunnen jouw oortjes niet zoveel hebbenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Tool kan 1000000x beter pleurusherrie maken
Wat mij betreft mogen ze thuis blijven...
Mijn oortjes kunnen behoorlijk wat hebben, maar pleurusherrie hoeft niet per se het volume of de hardheid te zijn...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:05 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Als Tool al pleurisherrie maakt kunnen jouw oortjes niet zoveel hebben
Ik ben al afgestudeerd, maar rijk worden zat er niet in... dus ben maar weer gaan studeren!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben student
Over 4 jaar begin ik met rijk worden...![]()
edit - en mn vriendin is over 2 jaar afgestudeerd![]()
Eenschquote:Op zondag 28 mei 2006 20:08 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Mijn oortjes kunnen behoorlijk wat hebben, maar pleurusherrie hoeft niet per se het volume of de hardheid te zijn...
Laat ik het dan als volgt stellen: Ik vind Tool slecht, heel slecht!
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch
Slechte Pink Floyd rip-off dat Tool...
heb je wel eens iets gehoord van Pink Floyd of Tool?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch
Slechte Pink Floyd rip-off dat Tool...
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:08 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Laat ik het dan als volgt stellen: Ik vind Tool slecht, heel slecht!
Ja van Pink Floyd heb ik een aantal albums. Geweldige muziek.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
heb je wel eens iets gehoord van Pink Floyd of Tool?![]()
Alles wat op het conservatorium heeft gezeten staat garant voor genialiteit? Lijkt me niet, misschien is Tool daar een beetje doorgedraaid, want ik vind het niks.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:39 schreef alkaholic63 het volgende:
En waarom is er een discussie gaande over Tool...
Tool is een topband, alles behalve teringherrie. Ik geloof dat ze zelfs op het conservatorium gezeten hebben... dan is het geniale teringherrie![]()
Doe ik mn TB shirt weer aanquote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil wel nog een keer TB hoor, was echt een chille tent aldaar
Zaterdag is laatste dag van de vroege vogels actie dus verwacht zondag of maandag weer rijtje nieuwe namen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:07 schreef Luni het volgende:
Word onderhand weer eens tijd voor wat nieuwe namen.
zoals gebruikelijk met Pinkpopquote:Op maandag 29 mei 2006 13:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Zaterdag is laatste dag van de vroege vogels actie dus verwacht zondag of maandag weer rijtje nieuwe namen.
Ik ook...quote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[tvp]Moet ook maar eens een kaartje halen.[/tvp]
Je houdt zeker ook van Live en Acda & de Munnik?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
hehe, eindelijk iemand die het met me eens is![]()
Kane.. Bløf...quote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Live en Acda & de Munnik?
Ieh, nee. Indie, Britpopquote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Live en Acda & de Munnik?
Dan zou je het verschil toch wel moeten horen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja van Pink Floyd heb ik een aantal albums. Geweldige muziek.
Van Tool heb ik alle CD's beluisterd. Blij nu
Mwa.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dan zou je het verschil toch wel moeten horen?
* super-muffin is Tool en Pink Floyd fan.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben (soms) een zeikerd, maar Morpheus kan er ook wat van![]()
whehequote:
't Is toch pleuris?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef Skanqua het volgende:
Joh... wat maakt het jou uit als er een paar bands komen die je niet goed vindt?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Maakt me ook niks uit, maar als ze niet zouden komen zou ik er niet wakker van liggen. D'r is dan vast wel wat anders leuks...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joh... wat maakt het jou uit als er een paar bands komen die je niet goed vindt?
Is dat indie ik dacht dat dat meerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef nein het volgende:
[..]
whehe
nou..zo bijvoorbeeld:
http://www.aversion.com/b(...)es/yeahyeahyeahs.jpg
leuke band hoor, yeah yeah yeahs...maar flikker toch op met dat zwart geverfde gehaarlakte haar en die quasi-serieuse blikken van die jongens![]()
Al-tijd van die asymmetrische kapsels met het haar half in de ogen hangend...quote:
Ja daar heb je wel gelijk in, maar veel van die mensen die zichzelf "indie" voelen, die lopen als schapen achter die zwart geverfde haarlak mensen aan omdat die looks blijkbaar "stoer" zijn. Dat vind ik echt zo triest. Da's in mijn ogen t zelfde als al die gabbers destijds met hun trainingspakjes en geschoren koppies.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Grappige discussie dit, aangezien een definitie van "indie-look" niet te geven valt. Indie is juist je kleden zoals jij wilt (independent), schijt hebben aan de rest, dragen wat je zelf leuk vindt. De Yeah Yeah Yeahs vallen daarom qua look onder indie, maar ook Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand, terwijl die zich weer anders kleden (stuk leuker). Dat halflange haar wat zo half over de ogen hangt vind ik overigens wel
Maar het moet je wel staan, als het er gemaakt uitziet dan knap ik af
Hahahaha devendra!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat indie ik dacht dat dat meer
[afbeelding]
was
Mwah, ze willen zich allemaal onderscheiden, maar allemaal op dezelfde manier: dat kapsel, all stars, rood-zwarte streepjes, et cetera. Niks mis mee, maar dat hele jezelf onderscheiden geneuzel slaat dan op zich nergens meer op. Geef gewoon toe dat je ook een groep aanhangt dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Grappige discussie dit, aangezien een definitie van "indie-look" niet te geven valt. Indie is juist je kleden zoals jij wilt (independent), schijt hebben aan de rest, dragen wat je zelf leuk vindt. De Yeah Yeah Yeahs vallen daarom qua look onder indie, maar ook Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand, terwijl die zich weer anders kleden (stuk leuker). Dat halflange haar wat zo half over de ogen hangt vind ik overigens wel
Maar het moet je wel staan, als het er gemaakt uitziet dan knap ik af
Ik lach emo's uit. Ik heb geen dubbelvlaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:29 schreef parselmouth het volgende:
Tsja, dat heb je in elke subcultuur wel... Mensen die emo's uitlachen, maar ondertussen zelf wel met een ontploft dubbelvlakapsel, zwarte veel te strakke jeans en een gebroken roze hart op hun t-shirt lopen.
Oeh, die hoop ik tegen te komen, heb ze namelijk nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:29 schreef parselmouth het volgende:
Mensen die emo's uitlachen, maar ondertussen zelf wel met een ontploft dubbelvlakapsel, zwarte veel te strakke jeans en een gebroken roze hart op hun t-shirt lopen.
Old Trikequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Rhanna het volgende:
Dus,
Ik wil niet meer wachten
Welke namen verwachten jullie dat er nog bij komen?
Ik hoop op Sonic Youth.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Rhanna het volgende:
Dus,
Ik wil niet meer wachten
Ik weet niet wie we allemaal nog kunnen verwachten... ik heb wel een lijstje waarvan ik hoop dat ze zullen komen, maar daarvan is een deel wellicht niet realistisch..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Rhanna het volgende:
Dus,
Ik wil niet meer wachten
Nou iig Snow Patrol officieel bevestigd. Een nieuwe tent genaamt Xray met experimentele electronische muziek. Een Noorse sauna. En een Australische band waarvan ik de naam niet verstond. Maar ik zit sowieso maar half te luisteren, dus ik zal wel meer gemist hebben of maar half hebben begrepen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef peaceman het volgende:
onthul ons de waarheid klokkenluider Sack...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou iig Snow Patrol officieel bevestigd. Een nieuwe tent genaamt Xray met experimentele electronische muziek. Een Noorse sauna. En een Australische band waarvan ik de naam niet verstond. Maar ik zit sowieso maar half te luisteren, dus ik zal wel meer gemist hebben of maar half hebben gegrepen.
Doe lekker zelf luisteren danquote:
Daar waar ik Australische band zei bedoelde ik eigenlijk the Veils denk ik.quote:
www.lowlands.nl>Lllovcastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:15 schreef peaceman het volgende:
waar?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De indeling van het terrein is ook helemaal anders geloof ik. Maar ik heb geen zin om goed te luisteren wat waar staat en wat er wel en niet is deze keer.
Kom nou zeg.. zooo veel verschil is er niet elk jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik was afgelopen jaar al om de haveklap de weg kwijt
Hmm, ik heb alleen de bevestiging van Snow Patrol en The Veils gehoord!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Veils & Infadels dus bevestigd.
Ik weiger om Apple troep te installeren![]()
loop ik naar de Grolsch sta ik bijna in de Bravoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom nou zeg.. zooo veel verschil is er niet elk jaar![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen de bevestiging van Snow Patrol en The Veils gehoord!
Verder werden ook The Avalanches en Booka Shade gedraaid, die mogen dus gelijk bij de geruchten.
Verder is er van wat ik begrepen heb weer een podium minder. Het openluchtpodium (Charlie) is er niet meer dit jaar.![]()
alisonquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:53 schreef hydraulix het volgende:
Karen O is trouwens wel![]()
En na vanavond mag Goldfrapp wel toegevoegd worden... damn wat een show!
2005quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
sinds wanneer was Charlie openlucht?
jaah, toen was ik er nietquote:
gaan dus! makkelijk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
jaah, toen was ik er niet![]()
en ik weet ook niet of ik dat jaar ga![]()
![]()
heb t toch ook wel gemist afgelopen jaar
ja mijn vaste vriendenkring gaat niet echt meer...beetje halve bak enzo.. en ik ben dat wachten ook beuquote:
bij de twistermat linksafquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:17 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja mijn vaste vriendenkring gaat niet echt meer...beetje halve bak enzo.. en ik ben dat wachten ook beu
aan de andere kant, als ik daar eenmaal ronddwaal snachts![]()
theeeoooquote:
wil je die dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:20 schreef oor het volgende:
is er al een nieuwe lowlands verzamel cd?
quote:
boetekleed aantrektquote:
quote:
ik koop ze de laatste jaren wel, voor die 7 euro zitten er best een paar leuke nummers tussenquote:
ja ach, dan is het al bijna niet meer crimineel om het te downloadenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:29 schreef oor het volgende:
[..]
ik koop ze de laatste jaren wel, voor die 7 euro zitten er best een paar leuke nummers tussen
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vond dat kleine Charlie podiumpje met tribunes wel een fijne afwisseling tussen al die grote tenten.
Bij mij onder op het kaartje...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef Mathijz het volgende:
Waar staat dat nummer?
[lowlands-myspace]quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:28 schreef FLR het volgende:
Joah, ik heb hem op 4 februari gekocht en heb kaartnr. 50 168
Dus lijkt me niet waarschijnlijk dat dat iets bijzonders betekent.
llovcast (podcast-dinges op de website)quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe weten jullie dat de Charlie weg gaat?![]()
Wat is de bron?
En waar blijft die poster? Die zou onderhand eens moeten uitlekken!
Bron: festivalinfo...quote:Het lijkt er op dat ze het in Deventer zelf ook nog nauwelijks kunnen bevatten gezien de tekst op de site van het Burgerweeshuis, maar het is de programmeur aldaar gelukt om dé Zweedse überrockhelden Turbonegro naar Overijssel te lokken. Op 18 augustus zullen Hank Von Helvete en co. een (ongetwijfeld spetterend) rock & roll festijn verzorgen.
Kaartjes voor dit feestje kosten 25 euro, maar dan heb je ook wat...! Verwacht denim, leer, confetti, ballonnen, hardrock... alles wat een echte man op een concert aan wil treffen! Reserveren is reeds mogelijk via Burgerweeshuis.nl
Natuurlijk hopen ook wij bij Podiuminfo/Festivalinfo dat deze helden wat festivals aandoen. In Biddinghuizen en Hasselt worden namelijk ook leuke feestjes gegeven dat weekend
El Pus!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tom Vek
Futureheads
Art Brut(ook al heb ik daar maar 3 min van gezien
omdat Arcade Fire tegelijk speelde)
The Magic Numbers
Ik wil de Charlie terug!
meer na elkaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Art Brut(ook al heb ik daar maar 3 min van gezien
omdat Arcade Fire tegelijk speelde)
Klopt, al klopten Ane Brun en Nick Cave ze nipt...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef parselmouth het volgende:
Arcade Fire was echt een van de beste optredens die ik vorig jaar op LL gezien heb.
Wel goed voor je conditiequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef Ascaroth het volgende:
Ik ben na The Arcade Fire richting de Charlie gerend om daar een half optreden van Art Brut te zien en snel weer terug gerend om op tijd voor de Pixies te zijn. Vuilakken zijn het, die programmamakers van Lowlands.![]()
Niet onlogisch... dan houden ze de traditie een beetje hoog om tijdens pinkpop namen bekend te maken he?! hopelijk veel leuke namen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef maniack28 het volgende:
En ik lees net op graz dat er volgens 3 voor 12 maandag 15 nieuwe bands bevestigd worden.
Dan mogen The Rakes er ook wel zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
Eigenlijk verwacht (en hoop) ik Jaga Jazzist wel...
aangezien die vorig jaar gecanceld hadden
Dat verbaasd me niet op Pinkpop maandag.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef maniack28 het volgende:
En ik lees net op graz dat er volgens 3 voor 12 maandag 15 nieuwe bands bevestigd worden.
wees blij dat die podia naast elkaar lagenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef Ascaroth het volgende:
Ik ben na The Arcade Fire richting de Charlie gerend om daar een half optreden van Art Brut te zien en snel weer terug gerend om op tijd voor de Pixies te zijn. Vuilakken zijn het, die programmamakers van Lowlands.![]()
Is wel een traditie idd.quote:
Dat lijkt me meer iets voor Pinkpop. Ik heb besloten te gaan, maar dan net zo als vorig jaar heen en weer rijdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk verwacht (en hoop) ik Kula Shaker wel...
Heen en weer rijden zou ik nooit doen, ook al zou ik dichtbij wonen, dat kamperen hoort er gewoon bij, die sfeer is echt geweldig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:24 schreef Z het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor Pinkpop. Ik heb besloten te gaan, maar dan net zo als vorig jaar heen en weer rijden
Hier had een willekeurige opmerking over pubers/drank/herrie kunnen staan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Heen en weer rijden zou ik nooit doen, ook al zou ik dichtbij wonen, dat kamperen hoort er gewoon bij, die sfeer is echt geweldig.
Ik had vorig jaar al gezegd dat je een watje bent, toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Z het volgende:
[..]
Hier had een willekeurige opmerking over pubers/drank/herrie kunnen staan.
Klopt. En een ouwe lul geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar al gezegd dat je een watje bent, toch?
Turbonegro dus donderdag in België, vrijdag in Deventer... zeg nu zelf, het kan niet anders dan dat ze zaterdag op Lowlands staan.. maar toch koop ik mn kaartje nog nietquote:20:08 Yonderboi en My Chemical Romance komen naar Pukkelpop
Pukkelpop-organisator Chokri Mahassine heeft een blik met nieuwe namen voor de hoogmis van de alternatieve muziek opengetrokken.
Blikvangers in het lijstje met nieuwe namen zijn Yonderboi en My Chemical Romance. Pukkelpop vindt dit jaar plaats van 17 tot en met 19 augustus in Kiewit bij Hasselt.
De Hongaarse klanktovenaar Yonderboi had enkele maanden geleden een dikke radiohit met het nummer "Were you Thinking of me?". Zijn langspeler "Splendid Isolation" gooide hoge ogen bij de meeste recensenten. Yonderboi speelt op zaterdag 19 augustus.
De punkrockers van My Chemical Romance hebben al vaste voet aan de grond in de VS, nu willen ze ook Europa veroveren. Zij mogen van jetje geven op de eerste dag van Pukkelpop. Andere nieuwe namen op de affiche zijn Turbonegro, Guillemots en My Latest Novel op donderdag, en Panic!At The Disco en Motor op zaterdag.
Headliners dit jaar op Pukkelpop zijn Radiohead, Beck, Massive Attack, Keane, Daft Punk en Placebo.
Tickets in voorverkoop kosten 57 of 60 euro voor een dagticket en 113 euro voor een combiticket. Ze kunnen gereserveerd worden via Go For Music. Vanaf zaterdag 3 juni zijn ze ook verkrijgbaar bij de gebruikelijke voorverkoopadressen.
wel die van mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:07 schreef maniack28 het volgende:
En het lijkt er dus op dat er ook veel Indie zaal staan.. ook niks mis mee.. maar ook niet mijn smaakhehe
ministry! opeth ! urban dance squad!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met al die Britpop en Indie muziek wordt het een beetje een soft festival
Ik wil gitaruhhhhhhhhhhh
Naar een festival gaan voor de muziek is zo vorige eeuwquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
Voor 3 bands ga ik geen 110 euro betalen.. oelewapper...
Zo is dat, BB!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Naar een festival gaan voor de muziek is zo vorige eeuw![]()
Dat jij zwemt in het geld betekend niet dat andere mensen het ook doen. Als ik kan kiezen tussen Dour met vette bands en Lowlands met minder vette bands dan ga ik gewoon naar Dour, punt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Naar een festival gaan voor de muziek is zo vorige eeuw![]()
zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef Roellio het volgende:
Ik ben t/m maandag weg, dus het nieuwe topic openen laat ik dit keer aan iemand anders over!
Dour is tofquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat jij zwemt in het geld betekend niet dat andere mensen het ook doen. Als ik kan kiezen tussen Dour met vette bands en Lowlands met minder vette bands dan ga ik gewoon naar Dour, punt...![]()
Het was te verwachten. Kutband.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef parselmouth het volgende:
Volgens Pollstar isPanic! at the disco
voor 20 augustus bevestigd.
Ah, je bent je weer positief aan het uiten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar als ze hard genoeg doorgaan hoeven we straks helemaal niks meer te kiezen
35 euro per band...valt best meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
Voor 3 bands ga ik geen 110 euro betalen.. oelewapper...
Standaard... zal ik nu weer negatief zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah, je bent je weer positief aan het uiten?![]()
Dour staat al op 6 euro per bandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
35 euro per band...valt best mee![]()
mag je nog kamperen ook
Dus nog ruim 50% kans dat er ook namen voor jou bij zullen zitten...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Standaard... zal ik nu weer negatief zijn?![]()
Er zijn tot nu toe 58 bevestigingen, daar waar er 124 bevestigingen vorig jaar waren. Nog 66 plekken dus om wat leuks in te delen(aantal bevestigingen geteld van festivalinfo.nl, dus kan er een paar naast zitten).
En dan kan je ook nog films gaan kijken de rest van de tijd. Dat spaart je dan zo'n 15 bioscoopbezoeken a 8 euro uit. Tel uit je winstquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
35 euro per band...valt best mee![]()
mag je nog kamperen ook
Ik ga nooit naar de bios.... in de bios draaien alleen maar Hollywoodfilms en die zuigen aan alle kanten. Geef mij maar een echte film, eentje op Ned. 3 ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dan kan je ook nog films gaan kijken de rest van de tijd. Dat spaart je dan zo'n 15 bioscoopbezoeken a 8 euro uit. Tel uit je winst![]()
Ze zullen wel moeten, want met 1 schamele punkband (Gogol Bordello, is niet eens echte punk) gaan ze het niet reddenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus nog ruim 50% kans dat er ook namen voor jou bij zullen zitten...
Meen je nu werkelijk dat je dit zo bijzonder vindt?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dour staat al op 6 euro per band
- And You Will Know Us By The Trail of Dead (usa [austin]) | zaterdag 16 juli 2006
- Agnostic Front (usa [new york]) | zondag 15 juli 2006
- Apocalyptica (fin) | vrijdag 14 juli 2006
- Flogging Molly (usa / irl [los angeles]) | vrijdag 14 juli 2006
- Ignite (usa [orange city]) | vrijdag 14 juli 2006
- Kill Your Idols (usa [new york]) | vrijdag 14 juli 2006
- Mad Caddies (usa [solvang]) | zaterdag 16 juli 2006
- Mudhoney (usa [seattle]) | zondag 15 juli 2006
- The Datsuns (nzl [cambridge]) | zaterdag 16 juli 2006
- The Real McKenzies (can) | zaterdag 16 juli 2006
- With Honor (usa) | vrijdag 14 juli 2006
Wat een line-up.. en dan heb ik niet eens de onbekende bands genoemd
Dan ga je maar de rest van de dag bekers rapen. Is het hele festival gratis......en misschien levert het je nog geld op ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de bios.... in de bios draaien alleen maar Hollywoodfilms en die zuigen aan alle kanten. Geef mij maar een echte film, eentje op Ned. 3 ofzo
Ik denk dat de organisatoren al sidderen bij het idee dat jij eventueel niet komt.. als dat maar niet de ondergang van Lowlands betekentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, want met 1 schamele punkband (Gogol Bordello, is niet eens echte punk) gaan ze het niet redden
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meen je nu werkelijk dat je dit zo bijzonder vindt?
Ik heb wel eens een linup gezien met fantômas, the melvins, dälek, tomahawk, ect.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dour staat al op 6 euro per band
- And You Will Know Us By The Trail of Dead (usa [austin]) | zaterdag 16 juli 2006
- Agnostic Front (usa [new york]) | zondag 15 juli 2006
- Apocalyptica (fin) | vrijdag 14 juli 2006
- Flogging Molly (usa / irl [los angeles]) | vrijdag 14 juli 2006
- Ignite (usa [orange city]) | vrijdag 14 juli 2006
- Kill Your Idols (usa [new york]) | vrijdag 14 juli 2006
- Mad Caddies (usa [solvang]) | zaterdag 16 juli 2006
- Mudhoney (usa [seattle]) | zondag 15 juli 2006
- The Datsuns (nzl [cambridge]) | zaterdag 16 juli 2006
- The Real McKenzies (can) | zaterdag 16 juli 2006
- With Honor (usa) | vrijdag 14 juli 2006
Wat een line-up.. en dan heb ik niet eens de onbekende bands genoemd
Mudhoneyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meen je nu werkelijk dat je dit zo bijzonder vindt?
Dat had ik zelf ook al gezienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
Zitten een paar leuke tussen... ook voor jou Maniack....
En vanaf nu gaan we dat allemaal goed schrijvenquote:
Ken ik niet, wat is het?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een linup gezien met fantômas, the melvins, dälek, tomahawk, ect.
de naam die er voor mij op dour uitspringt dit jaar is mono
Zeikerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En vanaf nu gaan we dat allemaal goed schrijven![]()
Jij noemt iemand anders zeikerd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ZeikerdMet 150+ bands sluipen de fouten er gewoon in hoor
Uhu... als er alleen maar metal bevestigd wordt zeiken jullie ook, dus doe niet zo flauwquote:
Daarom zeg ik toch ook: "vanaf nu"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
ZeikerdMet 150+ bands sluipen de fouten er gewoon in hoor
sorry, had mn bril niet opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook: "vanaf nu"![]()
Er wordt op lowlands niet enkel Metal bevestigd, noch enkel britpop (of wat jij onder britpop vindt vallen). Dus is geen kwestie van flauw doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uhu... als er alleen maar metal bevestigd wordt zeiken jullie ook, dus doe niet zo flauw![]()
zucht 95% dan... moet ik het voor je tellen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er wordt op lowlands niet enkel Metal bevestigd, noch enkel britpop (of wat jij onder britpop vindt vallen). Dus is geen kwestie van flauw doen![]()
Doe maar ja, wil wel eens zien wat volgens jou allemaal onder britpop valtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
zucht 95% dan... moet ik het voor je tellen?
Al die indiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En vanaf nu gaan we weer lief doen en niet meer zeiken overbritpop, emo en punk.
Ken je die van die 60 metalbands die naar lowlands gingen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie heeft er laatst nog een leuke mop gehoord?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ken je die van die 60 metalbands die naar lowlands gingen?
nee vertel!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ken je die van die 60 metalbands die naar lowlands gingen?
Ik hoop dat alle leuke meisjes met korte rokjes weer terug komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop dat de turkse lingo weer terug komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
lowlands is wat dat betreft echt het walhalla jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle leuke meisjes met korte rokjes weer terug komen![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
- Devendra Banhart
- Dirty Pretty Things
- Dresden Dolls
- Fall Out Boy
- Fear Factory -> would be nice
- Hot Chip
- In Extremo
- Jackson and his Computer Band
- Kaisers Orchestra
- Kasabian
- Less Then Jake -> wel aardig
- Mattafix
- Millencolin
- Moonspell
- Morningwood
- My Chemical Romance
- Placebo
- Raconteurs, The
- Randy
- Shavers, The -> HELL YEAH! HALVARINE!
- Sick of it All -> HELL YEAH!
- Taking Back Sunday
- Turbonegro-> YEAH!
- We Are Scientists
- Wolfmother
- Yonderboi
Alstu (ik had het over Britpop+gitaarpop btw.. maar dat schaar ik onder dezelfde saaie catagoriequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doe maar ja, wil wel eens zien wat volgens jou allemaal onder britpop valt![]()
Jij zou cabaretier moeten worden manquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:40 schreef peaceman het volgende:
Hmm oke.. goed, dan weten we jouw visie nu ook.![]()
Hoe vond je de metalmop by the way?
Nee ik wil geen manager die enkel klaagtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij zou cabaretier moeten worden manIk zie toekomst in je, kan ik je manager worden?
![]()
Waar blijft die flyer nouuuuu!!!!![]()
Waarom wordt de Yeah Yeah Yeah's als punk/rock omschreven.. ik vind het er niet op lijkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee ik wil geen manager die enkel klaagt
Maandag.... geduld...
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt... maar ik heb wel meerdere vraagtekens bij jouw indeling....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarom wordt de Yeah Yeah Yeah's als punk/rock omschreven.. ik vind het er niet op lijken
dit geeft ook maar weer eens aan dat hokjes niet voldoen![]()
Van hun eigen purevolume.com sitequote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt... maar ik heb wel meerdere vraagtekens bij jouw indeling....
Enfin zo richting PP, hopelijk op tijd voor DD....
Ik zie niet in waarom je de FLC onder Reggae / Folk schaart... Maar goed...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
*schnip!*
8x Britpop
7x Gitaarpop
6x Rock
2x Indie
4x Hiphop/triphop/rap
5x Punk/Ska/Emo
5x Metal/Alt-Metal/Gothic
4x Dance/Electro
5x DJ's
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:07 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je de FLC onder Reggae / Folk schaart... Maar goed...
2x Reggae/Folk
Mag wat mij betreft nogwel wat meer worden!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop dat de turkse lingo weer terug komt
Ik heb Amanda wel ff gesproken (bij het signerenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Amanda, geef dr een kus van mij(bah... ik wil ook de Dresden Dolls zien
![]()
Dan krijgt ie mot met Diaanquote:
Tja, "bij gebrek aan beter"-namen zijn het dan ook.........quote:Op maandag 5 juni 2006 00:22 schreef Tourniquet het volgende:
De kans dat Beck en Placebo komen is erg groot, maar ik vind ze beide eigenlijk niet echt het kaliber "grote act / dagafsluiter" hebben.
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fatboy Slim zou ook nog kunnen
Doe m'n bestquote:Op maandag 5 juni 2006 00:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Willen jullie dit topic even volspammen? Ik heb de volgende met een superdeluxe geupdaterde OP al klaar staan
73 dagen nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |