Ik lach emo's uit. Ik heb geen dubbelvlaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:29 schreef parselmouth het volgende:
Tsja, dat heb je in elke subcultuur wel... Mensen die emo's uitlachen, maar ondertussen zelf wel met een ontploft dubbelvlakapsel, zwarte veel te strakke jeans en een gebroken roze hart op hun t-shirt lopen.
Oeh, die hoop ik tegen te komen, heb ze namelijk nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:29 schreef parselmouth het volgende:
Mensen die emo's uitlachen, maar ondertussen zelf wel met een ontploft dubbelvlakapsel, zwarte veel te strakke jeans en een gebroken roze hart op hun t-shirt lopen.
Old Trikequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Rhanna het volgende:
Dus,
Ik wil niet meer wachten
Welke namen verwachten jullie dat er nog bij komen?
Ik hoop op Sonic Youth.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Rhanna het volgende:
Dus,
Ik wil niet meer wachten
Ik weet niet wie we allemaal nog kunnen verwachten... ik heb wel een lijstje waarvan ik hoop dat ze zullen komen, maar daarvan is een deel wellicht niet realistisch..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Rhanna het volgende:
Dus,
Ik wil niet meer wachten
Nou iig Snow Patrol officieel bevestigd. Een nieuwe tent genaamt Xray met experimentele electronische muziek. Een Noorse sauna. En een Australische band waarvan ik de naam niet verstond. Maar ik zit sowieso maar half te luisteren, dus ik zal wel meer gemist hebben of maar half hebben begrepen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef peaceman het volgende:
onthul ons de waarheid klokkenluider Sack...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou iig Snow Patrol officieel bevestigd. Een nieuwe tent genaamt Xray met experimentele electronische muziek. Een Noorse sauna. En een Australische band waarvan ik de naam niet verstond. Maar ik zit sowieso maar half te luisteren, dus ik zal wel meer gemist hebben of maar half hebben gegrepen.
Doe lekker zelf luisteren danquote:
Daar waar ik Australische band zei bedoelde ik eigenlijk the Veils denk ik.quote:
www.lowlands.nl>Lllovcastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:15 schreef peaceman het volgende:
waar?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De indeling van het terrein is ook helemaal anders geloof ik. Maar ik heb geen zin om goed te luisteren wat waar staat en wat er wel en niet is deze keer.
Kom nou zeg.. zooo veel verschil is er niet elk jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik was afgelopen jaar al om de haveklap de weg kwijt
Hmm, ik heb alleen de bevestiging van Snow Patrol en The Veils gehoord!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Veils & Infadels dus bevestigd.
Ik weiger om Apple troep te installeren![]()
loop ik naar de Grolsch sta ik bijna in de Bravoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:50 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom nou zeg.. zooo veel verschil is er niet elk jaar![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alleen de bevestiging van Snow Patrol en The Veils gehoord!
Verder werden ook The Avalanches en Booka Shade gedraaid, die mogen dus gelijk bij de geruchten.
Verder is er van wat ik begrepen heb weer een podium minder. Het openluchtpodium (Charlie) is er niet meer dit jaar.![]()
alisonquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:53 schreef hydraulix het volgende:
Karen O is trouwens wel![]()
En na vanavond mag Goldfrapp wel toegevoegd worden... damn wat een show!
2005quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
sinds wanneer was Charlie openlucht?
jaah, toen was ik er nietquote:
gaan dus! makkelijk!quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
jaah, toen was ik er niet![]()
en ik weet ook niet of ik dat jaar ga![]()
![]()
heb t toch ook wel gemist afgelopen jaar
ja mijn vaste vriendenkring gaat niet echt meer...beetje halve bak enzo.. en ik ben dat wachten ook beuquote:
bij de twistermat linksafquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:17 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja mijn vaste vriendenkring gaat niet echt meer...beetje halve bak enzo.. en ik ben dat wachten ook beu
aan de andere kant, als ik daar eenmaal ronddwaal snachts![]()
theeeoooquote:
wil je die dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:20 schreef oor het volgende:
is er al een nieuwe lowlands verzamel cd?
quote:
boetekleed aantrektquote:
quote:
ik koop ze de laatste jaren wel, voor die 7 euro zitten er best een paar leuke nummers tussenquote:
ja ach, dan is het al bijna niet meer crimineel om het te downloadenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:29 schreef oor het volgende:
[..]
ik koop ze de laatste jaren wel, voor die 7 euro zitten er best een paar leuke nummers tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |