Ik lach emo's uit. Ik heb geen dubbelvlaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:29 schreef parselmouth het volgende:
Tsja, dat heb je in elke subcultuur wel... Mensen die emo's uitlachen, maar ondertussen zelf wel met een ontploft dubbelvlakapsel, zwarte veel te strakke jeans en een gebroken roze hart op hun t-shirt lopen.
Oeh, die hoop ik tegen te komen, heb ze namelijk nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:29 schreef parselmouth het volgende:
Mensen die emo's uitlachen, maar ondertussen zelf wel met een ontploft dubbelvlakapsel, zwarte veel te strakke jeans en een gebroken roze hart op hun t-shirt lopen.
Old Trikequote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Rhanna het volgende:
Dus,
Ik wil niet meer wachten
Welke namen verwachten jullie dat er nog bij komen?
Ik hoop op Sonic Youth.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Rhanna het volgende:
Dus,
Ik wil niet meer wachten
Ik weet niet wie we allemaal nog kunnen verwachten... ik heb wel een lijstje waarvan ik hoop dat ze zullen komen, maar daarvan is een deel wellicht niet realistisch..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Rhanna het volgende:
Dus,
Ik wil niet meer wachten
Nou iig Snow Patrol officieel bevestigd. Een nieuwe tent genaamt Xray met experimentele electronische muziek. Een Noorse sauna. En een Australische band waarvan ik de naam niet verstond. Maar ik zit sowieso maar half te luisteren, dus ik zal wel meer gemist hebben of maar half hebben begrepen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:07 schreef peaceman het volgende:
onthul ons de waarheid klokkenluider Sack...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou iig Snow Patrol officieel bevestigd. Een nieuwe tent genaamt Xray met experimentele electronische muziek. Een Noorse sauna. En een Australische band waarvan ik de naam niet verstond. Maar ik zit sowieso maar half te luisteren, dus ik zal wel meer gemist hebben of maar half hebben gegrepen.
Doe lekker zelf luisteren danquote:
Daar waar ik Australische band zei bedoelde ik eigenlijk the Veils denk ik.quote:
www.lowlands.nl>Lllovcastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:15 schreef peaceman het volgende:
waar?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De indeling van het terrein is ook helemaal anders geloof ik. Maar ik heb geen zin om goed te luisteren wat waar staat en wat er wel en niet is deze keer.
Kom nou zeg.. zooo veel verschil is er niet elk jaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik was afgelopen jaar al om de haveklap de weg kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |