Ik had vorig jaar al gezegd dat je een watje bent, toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Z het volgende:
[..]
Hier had een willekeurige opmerking over pubers/drank/herrie kunnen staan.
Klopt. En een ouwe lul geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar al gezegd dat je een watje bent, toch?
Turbonegro dus donderdag in België, vrijdag in Deventer... zeg nu zelf, het kan niet anders dan dat ze zaterdag op Lowlands staan.. maar toch koop ik mn kaartje nog nietquote:20:08 Yonderboi en My Chemical Romance komen naar Pukkelpop
Pukkelpop-organisator Chokri Mahassine heeft een blik met nieuwe namen voor de hoogmis van de alternatieve muziek opengetrokken.
Blikvangers in het lijstje met nieuwe namen zijn Yonderboi en My Chemical Romance. Pukkelpop vindt dit jaar plaats van 17 tot en met 19 augustus in Kiewit bij Hasselt.
De Hongaarse klanktovenaar Yonderboi had enkele maanden geleden een dikke radiohit met het nummer "Were you Thinking of me?". Zijn langspeler "Splendid Isolation" gooide hoge ogen bij de meeste recensenten. Yonderboi speelt op zaterdag 19 augustus.
De punkrockers van My Chemical Romance hebben al vaste voet aan de grond in de VS, nu willen ze ook Europa veroveren. Zij mogen van jetje geven op de eerste dag van Pukkelpop. Andere nieuwe namen op de affiche zijn Turbonegro, Guillemots en My Latest Novel op donderdag, en Panic!At The Disco en Motor op zaterdag.
Headliners dit jaar op Pukkelpop zijn Radiohead, Beck, Massive Attack, Keane, Daft Punk en Placebo.
Tickets in voorverkoop kosten 57 of 60 euro voor een dagticket en 113 euro voor een combiticket. Ze kunnen gereserveerd worden via Go For Music. Vanaf zaterdag 3 juni zijn ze ook verkrijgbaar bij de gebruikelijke voorverkoopadressen.
wel die van mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:07 schreef maniack28 het volgende:
En het lijkt er dus op dat er ook veel Indie zaal staan.. ook niks mis mee.. maar ook niet mijn smaakhehe
ministry! opeth ! urban dance squad!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met al die Britpop en Indie muziek wordt het een beetje een soft festival
Ik wil gitaruhhhhhhhhhhh
Naar een festival gaan voor de muziek is zo vorige eeuwquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
Voor 3 bands ga ik geen 110 euro betalen.. oelewapper...
Zo is dat, BB!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Naar een festival gaan voor de muziek is zo vorige eeuw![]()
Dat jij zwemt in het geld betekend niet dat andere mensen het ook doen. Als ik kan kiezen tussen Dour met vette bands en Lowlands met minder vette bands dan ga ik gewoon naar Dour, punt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Naar een festival gaan voor de muziek is zo vorige eeuw![]()
zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef Roellio het volgende:
Ik ben t/m maandag weg, dus het nieuwe topic openen laat ik dit keer aan iemand anders over!
Dour is tofquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat jij zwemt in het geld betekend niet dat andere mensen het ook doen. Als ik kan kiezen tussen Dour met vette bands en Lowlands met minder vette bands dan ga ik gewoon naar Dour, punt...![]()
Het was te verwachten. Kutband.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef parselmouth het volgende:
Volgens Pollstar isPanic! at the disco
voor 20 augustus bevestigd.
Ah, je bent je weer positief aan het uiten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef maniack28 het volgende:
Ja, maar als ze hard genoeg doorgaan hoeven we straks helemaal niks meer te kiezen
35 euro per band...valt best meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
Voor 3 bands ga ik geen 110 euro betalen.. oelewapper...
Standaard... zal ik nu weer negatief zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah, je bent je weer positief aan het uiten?![]()
Dour staat al op 6 euro per bandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
35 euro per band...valt best mee![]()
mag je nog kamperen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |