Ja van Pink Floyd heb ik een aantal albums. Geweldige muziek.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
heb je wel eens iets gehoord van Pink Floyd of Tool?![]()
Alles wat op het conservatorium heeft gezeten staat garant voor genialiteit? Lijkt me niet, misschien is Tool daar een beetje doorgedraaid, want ik vind het niks.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:39 schreef alkaholic63 het volgende:
En waarom is er een discussie gaande over Tool...
Tool is een topband, alles behalve teringherrie. Ik geloof dat ze zelfs op het conservatorium gezeten hebben... dan is het geniale teringherrie![]()
Doe ik mn TB shirt weer aanquote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil wel nog een keer TB hoor, was echt een chille tent aldaar
Zaterdag is laatste dag van de vroege vogels actie dus verwacht zondag of maandag weer rijtje nieuwe namen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:07 schreef Luni het volgende:
Word onderhand weer eens tijd voor wat nieuwe namen.
zoals gebruikelijk met Pinkpopquote:Op maandag 29 mei 2006 13:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Zaterdag is laatste dag van de vroege vogels actie dus verwacht zondag of maandag weer rijtje nieuwe namen.
Ik ook...quote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[tvp]Moet ook maar eens een kaartje halen.[/tvp]
Je houdt zeker ook van Live en Acda & de Munnik?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
hehe, eindelijk iemand die het met me eens is![]()
Kane.. Bløf...quote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Live en Acda & de Munnik?
Ieh, nee. Indie, Britpopquote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Live en Acda & de Munnik?
Dan zou je het verschil toch wel moeten horen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja van Pink Floyd heb ik een aantal albums. Geweldige muziek.
Van Tool heb ik alle CD's beluisterd. Blij nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |