Ja van Pink Floyd heb ik een aantal albums. Geweldige muziek.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
heb je wel eens iets gehoord van Pink Floyd of Tool?![]()
Alles wat op het conservatorium heeft gezeten staat garant voor genialiteit? Lijkt me niet, misschien is Tool daar een beetje doorgedraaid, want ik vind het niks.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:39 schreef alkaholic63 het volgende:
En waarom is er een discussie gaande over Tool...
Tool is een topband, alles behalve teringherrie. Ik geloof dat ze zelfs op het conservatorium gezeten hebben... dan is het geniale teringherrie![]()
Doe ik mn TB shirt weer aanquote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil wel nog een keer TB hoor, was echt een chille tent aldaar
Zaterdag is laatste dag van de vroege vogels actie dus verwacht zondag of maandag weer rijtje nieuwe namen.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:07 schreef Luni het volgende:
Word onderhand weer eens tijd voor wat nieuwe namen.
zoals gebruikelijk met Pinkpopquote:Op maandag 29 mei 2006 13:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Zaterdag is laatste dag van de vroege vogels actie dus verwacht zondag of maandag weer rijtje nieuwe namen.
Ik ook...quote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[tvp]Moet ook maar eens een kaartje halen.[/tvp]
Je houdt zeker ook van Live en Acda & de Munnik?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
hehe, eindelijk iemand die het met me eens is![]()
Kane.. Bløf...quote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Live en Acda & de Munnik?
Ieh, nee. Indie, Britpopquote:Op maandag 29 mei 2006 17:19 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je houdt zeker ook van Live en Acda & de Munnik?
Dan zou je het verschil toch wel moeten horen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja van Pink Floyd heb ik een aantal albums. Geweldige muziek.
Van Tool heb ik alle CD's beluisterd. Blij nu
Mwa.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Dan zou je het verschil toch wel moeten horen?
* super-muffin is Tool en Pink Floyd fan.
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben (soms) een zeikerd, maar Morpheus kan er ook wat van![]()
whehequote:
't Is toch pleuris?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef Skanqua het volgende:
Tool kan 1000000x beter pleurusherrie maken
Wat mij betreft mogen ze thuis blijven...
Joh... wat maakt het jou uit als er een paar bands komen die je niet goed vindt?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Tool kan 1000000x beter pleurusherrie maken
Wat mij betreft mogen ze thuis blijven...
Maakt me ook niks uit, maar als ze niet zouden komen zou ik er niet wakker van liggen. D'r is dan vast wel wat anders leuks...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Joh... wat maakt het jou uit als er een paar bands komen die je niet goed vindt?
Is dat indie ik dacht dat dat meerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef nein het volgende:
[..]
whehe
nou..zo bijvoorbeeld:
http://www.aversion.com/b(...)es/yeahyeahyeahs.jpg
leuke band hoor, yeah yeah yeahs...maar flikker toch op met dat zwart geverfde gehaarlakte haar en die quasi-serieuse blikken van die jongens![]()
Al-tijd van die asymmetrische kapsels met het haar half in de ogen hangend...quote:
Ja daar heb je wel gelijk in, maar veel van die mensen die zichzelf "indie" voelen, die lopen als schapen achter die zwart geverfde haarlak mensen aan omdat die looks blijkbaar "stoer" zijn. Dat vind ik echt zo triest. Da's in mijn ogen t zelfde als al die gabbers destijds met hun trainingspakjes en geschoren koppies.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Grappige discussie dit, aangezien een definitie van "indie-look" niet te geven valt. Indie is juist je kleden zoals jij wilt (independent), schijt hebben aan de rest, dragen wat je zelf leuk vindt. De Yeah Yeah Yeahs vallen daarom qua look onder indie, maar ook Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand, terwijl die zich weer anders kleden (stuk leuker). Dat halflange haar wat zo half over de ogen hangt vind ik overigens wel
Maar het moet je wel staan, als het er gemaakt uitziet dan knap ik af
Hahahaha devendra!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat indie ik dacht dat dat meer
[afbeelding]
was
Mwah, ze willen zich allemaal onderscheiden, maar allemaal op dezelfde manier: dat kapsel, all stars, rood-zwarte streepjes, et cetera. Niks mis mee, maar dat hele jezelf onderscheiden geneuzel slaat dan op zich nergens meer op. Geef gewoon toe dat je ook een groep aanhangt dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Grappige discussie dit, aangezien een definitie van "indie-look" niet te geven valt. Indie is juist je kleden zoals jij wilt (independent), schijt hebben aan de rest, dragen wat je zelf leuk vindt. De Yeah Yeah Yeahs vallen daarom qua look onder indie, maar ook Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand, terwijl die zich weer anders kleden (stuk leuker). Dat halflange haar wat zo half over de ogen hangt vind ik overigens wel
Maar het moet je wel staan, als het er gemaakt uitziet dan knap ik af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |