Klopt, al klopten Ane Brun en Nick Cave ze nipt...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef parselmouth het volgende:
Arcade Fire was echt een van de beste optredens die ik vorig jaar op LL gezien heb.
Wel goed voor je conditiequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef Ascaroth het volgende:
Ik ben na The Arcade Fire richting de Charlie gerend om daar een half optreden van Art Brut te zien en snel weer terug gerend om op tijd voor de Pixies te zijn. Vuilakken zijn het, die programmamakers van Lowlands.![]()
Niet onlogisch... dan houden ze de traditie een beetje hoog om tijdens pinkpop namen bekend te maken he?! hopelijk veel leuke namen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef maniack28 het volgende:
En ik lees net op graz dat er volgens 3 voor 12 maandag 15 nieuwe bands bevestigd worden.
Dan mogen The Rakes er ook wel zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
Eigenlijk verwacht (en hoop) ik Jaga Jazzist wel...
aangezien die vorig jaar gecanceld hadden
Dat verbaasd me niet op Pinkpop maandag.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef maniack28 het volgende:
En ik lees net op graz dat er volgens 3 voor 12 maandag 15 nieuwe bands bevestigd worden.
wees blij dat die podia naast elkaar lagenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef Ascaroth het volgende:
Ik ben na The Arcade Fire richting de Charlie gerend om daar een half optreden van Art Brut te zien en snel weer terug gerend om op tijd voor de Pixies te zijn. Vuilakken zijn het, die programmamakers van Lowlands.![]()
Is wel een traditie idd.quote:
Dat lijkt me meer iets voor Pinkpop. Ik heb besloten te gaan, maar dan net zo als vorig jaar heen en weer rijdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk verwacht (en hoop) ik Kula Shaker wel...
Heen en weer rijden zou ik nooit doen, ook al zou ik dichtbij wonen, dat kamperen hoort er gewoon bij, die sfeer is echt geweldig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:24 schreef Z het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor Pinkpop. Ik heb besloten te gaan, maar dan net zo als vorig jaar heen en weer rijden
Hier had een willekeurige opmerking over pubers/drank/herrie kunnen staan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Heen en weer rijden zou ik nooit doen, ook al zou ik dichtbij wonen, dat kamperen hoort er gewoon bij, die sfeer is echt geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |