quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:43 schreef Beaker het volgende:
Vandaag gekocht voor de trouwerij van mijn beste vriendGekcoht bij Cora Kamperman de drollenvanger is inmiddels retour
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:04 schreef Scummy het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten
T-shirt van Hanazuki
Sokken + armbandje van H&M
Adicolor New York Black Edition
Slim-Fit Blouse van Dickies
En colbertje van de Bijenkorf Chill-Out
Ik ben er blij mee!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:48 schreef Syytön het volgende:
Gister in Amsterdam winkelen en vandaag in Zwolle.
Allemaal H&M gebeuren
Broek van Mango
Je kan ook echt moeilijk gaan doen om niks hè. Moet ze dan speciaal in een post schoenen gaan wegeditten? Wees blij dat ze zo uitgebreid de OP doet zeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
raar schatje, eerst zeg je tegen iemand: het schoenen topic is ergens anders, maar wel die rooie schoen in de openings post
Wat snap je niet aan:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
raar schatje, eerst zeg je tegen iemand: het schoenen topic is ergens anders, maar wel die rooie schoen in de openings post
quote:''Enkel getoonde schoenen in dit topic:''
Hahaha meesterlijk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:53 schreef dDirk het volgende:
[afbeelding]
Van de postbode, ben klaar voor vanavond![]()
Oke thnxquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
het lage model
oh welke postbodequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:53 schreef dDirk het volgende:
[afbeelding]
Hij is vet!quote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef BrauN het volgende:
Ik hoop komende week dit shirtje te ontvangen.
[afbeelding]
Dit is de print:
[afbeelding]
Alleen is ie in het voorbeeld roze en de print apart lijkt paars. Ik weet dus niet welke ik krijg.![]()
Geeft verder niet, het kan me niet gay en fout genoeg zijn.
Puik shirt!quote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
die is vetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:53 schreef dDirk het volgende:
[afbeelding]
Lees verder dan je lul lang is man, lamkees.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:42 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die is vetal (boze?) reacties op gekregen?
![]()
houdt je muil joh, debiel!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Lees verder dan je lul lang is man, lamkees.
Tip: Neem BrauN niet zo onwijs serieusquote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
houdt je muil joh, debiel!bedoel of hij reacties op straat (of in de kroeg o.i.d) heeft kregen. Dat jouw leven nou alleen uit FOK!en bestaat en dankt dat ik cyber- reacties bedoel
![]()
Hé! Wij waren toch vriendjes!?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
houdt je muil joh, debiel!bedoel of hij reacties op straat (of in de kroeg o.i.d) heeft kregen. Dat jouw leven nou alleen uit FOK!en bestaat en dankt dat ik cyber- reacties bedoel
![]()
Mooi! Heb je die gewoon bij de lacoste winkel in amsterdam gehaald, hadden ze nog meer kleurencombinaties?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Alvast eentje voor in de zomer... helaas is mijn webcam alleen overdag bruikbaar
Maar het is twee kleuren roze, appeltjesgroen, wit en blauw. Alleen te dragen bij een gebruinde huid
Nee, heb iemand uit Spanje 'm mee laten nemen. Die zei dat het wel wat voor mij was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi! Heb je die gewoon bij de lacoste winkel in amsterdam gehaald, hadden ze nog meer kleurencombinaties?
Morgen maar eens kijken, laatst hadden ze ze niet. Gelukkig zit ik over een maandje in spanje (barcelona)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, heb iemand uit Spanje 'm mee laten nemen. Die zei dat het wel wat voor mij was.
Maar goed mogelijk dat ie daar ook gewoon ligt, ik zou het je niet kunnen vertellen
Ik heb 'n idee. Trek het eens aan en maak er dan een foto van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:36 schreef Syytön het volgende:
Umm, ik ging weer even de stad in..
[afbeelding]
Nouja, ik was iig maar 17 euro kwijt.
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Dit is de print:
[afbeelding]
Alleen is ie in het voorbeeld roze en de print apart lijkt paars. Ik weet dus niet welke ik krijg.![]()
Geeft verder niet, het kan me niet gay en fout genoeg zijn.
Ziet er erg goed uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Alvast eentje voor in de zomer... helaas is mijn webcam alleen overdag bruikbaar
Maar het is twee kleuren roze, appeltjesgroen, wit en blauw. Alleen te dragen bij een gebruinde huid
Vrouwen hebben het zo makkelijk (zeker met een beetje een prettig lichaam)...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:36 schreef Syytön het volgende:
Umm, ik ging weer even de stad in..
[afbeelding]
Nouja, ik was iig maar 17 euro kwijt.
Absoluut.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Thanks.
polootje mag er ook wel wezen he?
Schat, zodra ik weet hoe de timer functie van m'n camera werkt, doe ik dat!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb 'n idee. Trek het eens aan en maak er dan een foto van.
Volgensmij is het leuker als je je broek iets lager draagt en een passend t-shirt koopt ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:16 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Nieuwe A&F broek binnen..
[afbeelding]
![]()
Echt mooi! Ik zoek zelf al een tijdje zo een van lacoste. In de vakantie in het buitenland dan maar kijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
Whehehehe. Die BrauN, die heeft een shirt met een kiepwagen d'r op. Mehehe.
[afbeelding]
Mehehehehequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Flink inkopen gedaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:40 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Paar nieuwe broeken (die er beter uitzien als je ze aanhebt)
[afbeelding]
Paar nieuwe schoenen..
[afbeelding].
[afbeelding]
Nieuwe tassen.
Zie ik dat goed, TopShop? Krijg je dat hier in NL ook al?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:40 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Paar nieuwe broeken (die er beter uitzien als je ze aanhebt)
[afbeelding]
Paar nieuwe schoenen..
[afbeelding].
[afbeelding]
Nieuwe tassen.
Helaas Gelukkig nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:47 schreef miki het volgende:
[..]
Zie ik dat goed, TopShop? Krijg je dat hier in NL ook al?
Btje kinderachtigquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Stoer hoor ! , je bent er ff een paar maandenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Helaas Gelukkig nietIk woon in Aberdeen, Schotland.
Ohh die wil ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
een shirt over een longsleeve!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Niet zo zeer raar... het is gewoon geen porem.quote:
Whoei die 1e foto post eens met hoofd erbijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben de afgelopen anderhalve maand veeeeel te veel wezen shoppen, dus ik laat alleen even de laatste week zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Oi, het gaat om de kledijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:40 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Whoei die 1e foto post eens met hoofd erbij![]()
Zo vet, ik ben niet zo van de kleren met merk op de borst maar deze vind ik wel erg mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Ja, mooi!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Dan zoek je niet goed genoegquote:Op maandag 5 juni 2006 11:22 schreef dewd het volgende:
Vrouwen hebben altijd veel meer leuke kledingzaken dan mannen![]()
Btje gay niet ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:45 schreef BrauN het volgende:
En ja hoor! Ik heb alwéér een paupershirt.
[afbeelding]
Hier ook zal zo is een foto postenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben de afgelopen anderhalve maand veeeeel te veel wezen shoppen, dus ik laat alleen even de laatste week zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik herken een adicolor NYC trainings vest en een Penn? Polo?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ben nog wat dingen vergeten die heb ik op het moment er niet bij
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06231/DSC00676_filtered.jpg]afbeelding][/url]
En je probleem daarmee is..? Mag ik dan niet shoppen en blij zijn dat ik kleding heb dat niet elke Nederlander heeft?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:14 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Stoer hoor ! , je bent er ff een paar maanden![]()
Tering Stiefquote:Op maandag 5 juni 2006 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ben nog wat dingen vergeten die heb ik op het moment er niet bij
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06231/DSC00676_filtered.jpg]afbeelding][/url]
Huh zijn de winkels open dan vandaaagquote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tering StiefVan de afgelopen week alleen?
Ik ben vandaag weer wezen shoppenZal straks wel weer een fotootje posten.
Gracequote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef GotC het volgende:
[..]
En je probleem daarmee is..? Mag ik dan niet shoppen en blij zijn dat ik kleding heb dat niet elke Nederlander heeft?
Niet overal. -> www.koopzondag.nl.nuquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Huh zijn de winkels open dan vandaaag
Nee van 1 maand maarquote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tering StiefVan de afgelopen week alleen?
Ik ben vandaag weer wezen shoppenZal straks wel weer een fotootje posten.
Dat witte polo is van clench die buitenste spijkerbroek ook , Links legt een trackpants van Forecast in het midden een spijkerbroek van de We(Is me niet baggy genoeg heb ruimte nodigquote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef Scummy het volgende:
[..]
Ik herken een adicolor NYC trainings vest en een Penn? Polo?
Beschrijf de rest eens!
Footlocker dusquote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef Adelante het volgende:
gave schoenen Steve-O, welk model en waar gekocht?
Mag ik ook een keer!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef BrauN het volgende:
Is dit vanaf nu het 'Leuke [insert onderwerp] Steve-O' topic?
Sorry, vergetenquote:
Waar heb je die polo gekocht ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:05 schreef Rekkie het volgende:
Weekend weg geweest en voor de vakantie even nieuwe dingen gekocht:
Espana, maar zou kunnen dat ze 'm in A'dam ook gewoon verkopen.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:07 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zo vet, ik ben niet zo van de kleren met merk op de borst maar deze vind ik wel erg mooi
waarvandaan?
Ja dat is inderdaad niet mooi, maar dat geldt voor alle kleding.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:08 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Ja, mooi!
Soms zie je zo'n polo wel 's slobberen om van die witte spillearmpjes, maar 't zit je goed.
Zozo je doet maar he !quote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Sorry, vergeten![]()
.
Anyway, ik heb nog een zooi nieuwe spullen vandaag gekocht, mr niks noemenswaardigZwarte broek, zwart tshirt en 2 mouwloze hempjes (rood+grijs)
![]()
opzich wel puik waar koop je zoiets ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb vanmiddag twee nieuwe polo's besteld..
[[url=http://img34.imagevenue.com/loc245/th_19343_E30641_449.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img34.imagevenue.com/loc255/th_19389_D30626_409.jpg]afbeelding][/URL]
Het juiste weer ervoor komt er aan
Die linker wil ik ook wel. Mooie kleur blauw en beetje strak mag best.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb vanmiddag twee nieuwe polo's besteld..
[[url=http://img34.imagevenue.com/loc245/th_19343_E30641_449.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img34.imagevenue.com/loc255/th_19389_D30626_409.jpg]afbeelding][/URL]
Het juiste weer ervoor komt er aan
En ik zou graag willen weten waar die rechter vandaan komtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die linker wil ik ook wel. Mooie kleur blauw en beetje strak mag best.
Heb je die vandaan?
Pssst.... kijk eens op www.esprit.nlquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:20 schreef Scummy het volgende:
en voor hoeveel kudos krijg ik zo'n polo in huis?
Gratis verzendkosten in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:20 schreef Scummy het volgende:
en voor hoeveel kudos krijg ik zo'n polo in huis?
Mooie broek maar jammer van de riem, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:05 schreef Rekkie het volgende:
Weekend weg geweest en voor de vakantie even nieuwe dingen gekocht:
Broek:
Heb ik al!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:44 schreef Molline het volgende:
[..]
Mooie broek maar jammer van de riem, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe?![]()
Het is even teveel moeite om een foto van mn ass te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:27 schreef One_conundrum het volgende:
Ik bepaal altijd of meisjes een wortelbroek kunnen hebben aan de achterkant, maar zo op het eerste gezicht staat het je prima![]()
Ik vind je kleding wel leuk, behalve je rok die vind ik echt afzichtelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Aankoopjes deze week.. Was vandaag even in de stad en vrijdag ook ff
wat een leuke kledingstijl!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[knip] niet onnodig quoten svp [/knip]
En vrijdag nog een rokje + hemdje gekocht maar daar heb ik geen aanfoto's van.....
[afbeelding]
Lekker figuur!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
En vrijdag nog een rokje + hemdje gekocht maar daar heb ik geen aanfoto's van.....
[afbeelding]
Mooie kleur polo, is dat een Lacoste?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:26 schreef knakworst het volgende:
[[url=http://img391.imageshack.us/img391/1469/dsc3775a3gx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/2756/dsc3774a6nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Diesel zathan
deze op ebay:quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:32 schreef One_conundrum het volgende:
waar gekocht? mijn jeansboer zei datie em niet kon krijgen
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:49 schreef knakworst het volgende:
[..]
@ schatje: thanx voor het verhuizen van mijn pics.
is dat n camera die je ik steeds op de foto zie of heb je n gasmasker op?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
Ja, kleed je er maar goed voor aan, want dat is het enige wat er nog leuk is aan Sensationquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
Zwart broekje en panty en ketting is voor sensation blackEn het truitje zomaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsk, ik heb even het filmpje van vorig jaar bekeken en ik weet zeker dat ik me er zal vermakenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, kleed je er maar goed voor aan, want dat is het enige wat er nog leuk is aan Sensation![]()
Het is dat je fan bent van The Darkraver, maar verder kan ik alleen een beetje enthousiast worden van Kai Tracid...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik heb even het filmpje van vorig jaar bekeken en ik weet zeker dat ik me er zal vermaken
Ik ben geen fan. Maar de line-up vind ik wel erg lekker ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is dat je fan bent van The Darkraver, maar verder kan ik alleen een beetje enthousiast worden van Kai Tracid...
Overigens is de line-up van White wel aardig, maar ook absoluut niet Sensation-waardig...
Ik vind hem wel geinig. Gewoon combineren met een vroijk shirt. Welke zaak heb je hem gehaald?quote:
Ja inderdaad, ik vind hem ook grappig.....quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Scummy het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geinig. Gewoon combineren met een vroijk shirt. Welke zaak heb je hem gehaald?
Die andere is eigenlijk ook niet mooi op dat plaatje, ziet er zo wat lomp uit, als hij aan is ziet het er een stuk leuker uitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:29 schreef Sentry het volgende:
Die bovenste vind ik wel mooi, die blauwe eronder niet zo eerlijk gezegt.
Aardige service zo'n tasje, dat heb ik niet gekregen hehehe (ook maar 1 gekocht ipv 2)
Goh daar dacht ik ook meteen aan...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef Stansfield het volgende:
die tasjes doen me altijd aan van die marrokanen denken die dan met hun nep louis vuitton of gucci tasje een beetje stoer staan te doen.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef Stansfield het volgende:
die tasjes doen me altijd aan van die marrokanen denken die dan met hun nep louis vuitton of gucci tasje een beetje stoer staan te doen.
Doe dan geen korte broek aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:04 schreef Sentry het volgende:
weet je wat het is... tasje word idd vaak gedragen door dat soort figuren... Maar ik kwam er vanmiddag weer achter, met een korte broek aan, telefoon + sleutels + portomonee = zo'n tasje best handig.
Leuke laarzen, waar gehaald?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef SsuusS het volgende:
lekkere warme winter laarzen!!![]()
k kon ze voor 20 euro echt niet laten liggen!
als je bezopen bent en niet voor je eigen daden in kunt staan ..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:39 schreef Molluck het volgende:
Die tasjes zijn in bepaalde situaties wel behoorlijk nichterig, in andere situaties moet het kunnen
leuk kado voor je vrouwelijke eega!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:48 schreef Fatality het volgende:
[..]
als je bezopen bent en niet voor je eigen daden in kunt staan ..
jezus een tasje
Idd zo iets met vakken erin voor je telefoon etc. En omdat ik nu een kentekenbewijs heb voor mijn scooter wilde ik ook zo iets omdat het kentekenbewijs niet in mijn broek paste en ik heb geen zin om elke keer een grote tas mee te nemen voor dat kentekenbewijs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:04 schreef Sentry het volgende:
weet je wat het is... tasje word idd vaak gedragen door dat soort figuren... Maar ik kwam er vanmiddag weer achter, met een korte broek aan, telefoon + sleutels + portomonee = zo'n tasje best handig.
Neem dan een vriendin!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:04 schreef Sentry het volgende:
Wat draag je meestal voor een soort kleding? Ik heb het idee dat je veel verschillende dingen draagt..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:07 schreef SsuusS het volgende:
lekkere warme winter laarzen!!![]()
k kon ze voor 20 euro echt niet laten liggen!
[afbeelding]
bikini!![]()
[afbeelding]
en nog een hempje![]()
![]()
[afbeelding]
En wie heeft deze vette sjit voor je uitgezocht!! ....quote:Op zondag 11 juni 2006 10:23 schreef kastanova het volgende:
Simpel WK-shirtje.
[afbeelding]
Die witte broek vind ik idd zoals je al had voorspeld spuuglelijk, die legerbroek vind ik niets voor jou en de rest okequote:Op zondag 11 juni 2006 10:23 schreef kastanova het volgende:
foto's
Hey, ik vind dat 'Osaka" shirtje wel erg mooi, waar heb je die vandaan? En hoeveel kostte hij?quote:
Om een buik te showen hoeft er toch niet eerst een bikini worden gekocht? Enne....je zit in het verkeerde topic....quote:Op maandag 12 juni 2006 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
ga jij es snel een bikini kopen en showen! mooie buik!![]()
Dank je, maar bikini foto's komen er niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
ga jij es snel een bikini kopen en showen! mooie buik!![]()
http://www.premiumtees.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 14:39 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Hey, ik vind dat 'Osaka" shirtje wel erg mooi, waar heb je die vandaan? En hoeveel kostte hij?
Alvast bedankt!
ja lekker gecombineerdquote:Op maandag 12 juni 2006 17:39 schreef CJV-Timo het volgende:
broekje van scotch en soda altijd leuke kleding.
Heel klein gaatje zag ik aan de voorkant scheelde me toch weer 15 euro, was nu 45..
[afbeelding]
[afbeelding]
was te lui om slippers aan te trekken en maar ff snel een shirtje aan de kast gepakt wat dus een oude is want liep in blote barst rond d0h
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:45 schreef Avani het volgende:
[..]
Dank je, maar bikini foto's komen er niet.![]()
das wel erg goedkoop voor dat merk..quote:Op maandag 12 juni 2006 19:10 schreef CJV-Timo het volgende:
zwembroek is van scotch en soda was aanbieding bij ons in de stad, Deventer uhmm 18 eurotjes maar![]()
kakkerrrquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:13 schreef LoggedIn het volgende:
ff crossposten
Resultaat (qua kleding) van een dagje naar de stad:
True thatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef CJV-Timo het volgende:
lacoste is opzich wel mooi maar 80 e voor polotje is lomp man..
bird niet iedereen kan een home made beren hoodie hebben
hij was 60, niet 70quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:44 schreef JaWi het volgende:
Wel mooi die shirts, maar ik zag ze voor de zelfde prijs als de 'normale' polo's en dan koop ik voor die ¤ 70 toch liever een polo.
Maar dan heb je geen krokodil 1!!!! !!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef CJV-Timo het volgende:
lacoste is opzich wel mooi maar 80 e voor polotje is lomp man..
bird niet iedereen kan een home made beren hoodie hebben
En daar gaat het allemaal om!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen krokodil 1!!!! !!!
btw.. in die schoenen moet je eigenlijk van die korte sokjes aan doen, maar waar koop je die dingen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:00 schreef xNightElf het volgende:
hoeveel waren die schoenen?
Hema, duh.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
btw.. in die schoenen moet je eigenlijk van die korte sokjes aan doen, maar waar koop je die dingen?ik heb ze nog nooit ergens zien liggen/ hangen (nu kan dat komen doordat ik er nooit op gelet heb, maar toch
)
daar kom ik nooit, duh.quote:
scapinoquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daar kom ik nooit, duh.maar daar zouden ze ze idd weleens kunnen hebben.. maar zijn er verder geen winkels?
Wibra of de Zeemanquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:03 schreef _SnoepHond het volgende:
Nu jullie het toch over sokken hebben, ik zoek helemaal rode sokken. Ik heb gekeken bij We, Hema, C&A, en Schoenenreus maar heb ze nergens gevondenBij de Hema en Schoenenreus hadden ze wel oranje sokken, die ik ook wou kopen. Weet iemand waar ik rode sokken (en veters) kan kopen?
Bijenkorf denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:03 schreef _SnoepHond het volgende:
Nu jullie het toch over sokken hebben, ik zoek helemaal rode sokken. Ik heb gekeken bij We, Hema, C&A, en Schoenenreus maar heb ze nergens gevondenBij de Hema en Schoenenreus hadden ze wel oranje sokken, die ik ook wou kopen. Weet iemand waar ik rode sokken (en veters) kan kopen?
quote:
H&M is nog beterquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
H&M voor sokken !!
3,50 ongeveer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:44 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
H&M is nog beterweet je ook hoeveel ze kosten daar?
Vette broekquote:Op maandag 12 juni 2006 17:46 schreef CJV-Timo het volgende:
haha d0h oud shirtje nooit meer aanis 2 seizoenen geleden
ook nog zwembroekje trouwens voor als ik wat bruiner ben
[[url=http://img21.imagevenue.com/loc135/th_30962_14465iu.jpg]afbeelding][/URL]
je moet er van houden maar ik vind hem echt tof
huh ik had hem geresized naar 800x600.. apart
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:10 schreef CJV-Timo het volgende:
zwembroek is van scotch en soda was aanbieding bij ons in de stad, Deventer uhmm 18 eurotjes maar![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef CJV-Timo het volgende:
merk ze hebben ook wel internet site.
Winkel was skims maar denk zelf dat ze hem ook wel bij de intersport hebben in deventer want daar hebben ze ook veel scotch&soda.
http://www.scotch-soda.com
misschien ook wel winkels bij jou in de buurt
die kettingquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
beetje rare foto
simpel bruin truitje met roze bandjes
Heb tegenwoordig een boudygard bij me.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
condooms..gaat ze wel nodig hebben met dat rokje
die schoenen heb ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:13 schreef LoggedIn het volgende:
ff crossposten
Resultaat (qua kleding) van een dagje naar de stad:
Tommy Hilfiger poloshirt
Bruine kleding is sexy.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
beetje rare foto
Van Orsay zo te zien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
Die is leuk!! Waarvan?
Leuk hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
beetje rare foto
Nachtkleding van de HEMA?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
beetje rare foto
Zo een zoek ik er ook nogquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:07 schreef hydrah het volgende:
De zon brak door waardoor ik in een zomerse extase kwam en ben toen meteen gaan shoppen voor een zomer broek voor even snel erbij.
het is deze geworden.
[afbeelding]
Lekker licht en flodderig prima voor over de slippers of om mee te slenteren.
Hij is van Armani Jeans en hij is 280 euro, hij is gewoon algemeen verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo een zoek ik er ook nog. Heb je wat meer info?
180 euro neem ik aan, anders ben je flink geflashed.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:02 schreef hydrah het volgende:
[..]
Hij is van Armani Jeans en hij is 280 euro, hij is gewoon algemeen verkrijgbaar.
Truitje klinkt gewoon leuk. Topje is..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:54 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar waarom noem je dat in godsnaam een 'truitje'. Het is toch gewoon een topje? Dit valt me al een hele tijd op dat vrouwen bijna alle bovenkleding een 'truitje' noemen. Wel grappig dat je in de bestandsnaam van die foto het een shirtje noemt, en dat die van de hema komt.
Hmm, die vind ik eigenlijk niet zo leukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
Heb nog snel effe gewisseld voor oufit Defqon!!![]()
[afbeelding]
Ok.....dat kan!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, die vind ik eigenlijk niet zo leuk
Dan vond ik je eerste outfit leuker.
als ik moest kiezen tussen die broek of dat rokje weet ik het wel hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:30 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ok.....dat kan!!
Hmmm, ik ergerde me nu al rot aan dat rokje, kan niet eens fatsoenlijk dansen zonder dat dat ding omhoog kruipt!!;(
Dit gevalletje trek ik aan, en het zit perfectos....geen omkijken meer naar ietsie makkelijker
Het rokje is inderdaad super schattig.....ben stad en land afgeweest voor een topje =>Niet gevonden!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als ik moest kiezen tussen die broek of dat rokje weet ik het wel hoordat rokje was lief, en dan opeens zon "broek"?
maar goed..een rokje dat bij elke beweging omhoog kruipt is ook niet alles..
netjes avani.. classy (or is it getting old ? haha) en toch stylishquote:Op maandag 12 juni 2006 18:24 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Truitje en rokje. En dat gekocht met 30 graden. DIe hard winkelen hoor.![]()
Hoe noem je dat? Een catsuit? Jumpsuit? Ziet er nog al vaag uitquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:37 schreef JanNL het volgende:
[..]
netjes avani.. classy (or is it getting old ? haha) en toch stylish
mijn aankopen..
[afbeelding]
@ DefQOn 1, 2006
[afbeelding]
deze al eventjes terug maargoed
en nog een andere maar die komt nog
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:45 schreef Syytön het volgende:
Dat aangenaaide stukje aan de onderkant vind ik echt heel lelijk.
Sexy, nu alleen nog een foto waarop jij de bikini aan hebt.quote:
Hoe bedoel je? Dat ben ik hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:41 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Sexy, nu alleen nog een foto waarop jij de bikini aan hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:01 schreef SatanicWarrior het volgende:
YEAH!!!!! Ik kan je string zien!![]()
![]()
Leuk topje hoor!![]()
[Slijm-mode]quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ben ik hoor.
Foto doet de kleding geen eer aan, dit is echt een leuk ding als je hem aan hebt!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[afbeelding]
I know!!quote:Op zondag 18 juni 2006 17:31 schreef CJV-Timo het volgende:
haha ik al zoeken op defqon naar persoon die bij dat mooie rokje maar ja niet gezien ook wel logisch achteraf..
top feestje dat wel. Waarom zo'n outfit.. veels te warm en lang niet zo uhmmm sexy .. ?
Absoluut!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:01 schreef knuffeldees het volgende:
Foto doet de kleding geen eer aan, dit is echt een leuk ding als je hem aan hebt!![]()
Leuk haar, maar dat onderste shirt vind ik niks...een beetje TE...retroquote:Op maandag 19 juni 2006 19:37 schreef JanNL het volgende:
[..]
netjes avani.. classy (or is it getting old ? haha) en toch stylish
mijn aankopen..
[afbeelding]
@ DefQOn 1, 2006
[afbeelding]
deze al eventjes terug maargoed
en nog een andere maar die komt nog
In je fotoboek heb je een veel leuker koppie...je bent toch niet aan het liegen hè?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ben ik hoor.
wtf? 60 euro voor een zwembroek?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In je fotoboek heb je een veel leuker koppie...je bent toch niet aan het liegen hè?
ontopic, deze zwembroek:
[afbeelding]
Wel duur voor een zwembroek, maar m'n ex zei dan altijd 'wat denk je dat lingerie kost?'. In ieder geval 60 eurootjes...
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In je fotoboek heb je een veel leuker koppie...je bent toch niet aan het liegen hè?
Maar m'n lichaam komt er zo goed mee uit! Nee echt, ik wilde deze heel graag, en als ik echt ga zwemmen, dan trek ik snel een andere aan. Komkom, ik ben vrijgezel hoor! Ik ga een wilde vakantie tegemoet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wtf? 60 euro voor een zwembroek?zo toch maar ff checken of mn oude nog niet gewoon past
je kijkt niet eens blijquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Melusine het volgende:
Nieuw jurkje
[afbeelding]
Verder heb ik zo veel gekocht dat ik me doodschaam, dus geen foto's
Dat shirt is vet, mag ik vragen hoe duur hij was en waar je hem gekocht hebt? Ik zoek ook zo'n shirt maar ik kan ze niet vinden in NLquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:56 schreef _SnoepHond het volgende:
Een shirt gekocht:
[afbeelding]
en binnenstebuiten:
[afbeelding]
Leuke jurk, maar dat gezicht erbij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Melusine het volgende:
Nieuw jurkje
[afbeelding]
Rustig maar hoor, niet boos worden, ik gaf ook gewoon een compliment over die jurk, niet alleen een reactie op je gezicht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:07 schreef Melusine het volgende:
Jaha, ik zeg toch dat ik gewoon niet fotogeniek ben.![]()
![]()
Jullie zijn allemaal fotomodellen zeker? Het gaat om die jurk en niet om mijn hoofd, dus waarschijnlijk had ik dat er beter af kunnen knippen, maar dat vind ik weer zo flauw.
Leuke jurk! Is die van de WE? Zo ja dan heb ik hem ook zien hangen, en ik wou hem passen maar ik had geen tijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Melusine het volgende:
Nieuw jurkje
[afbeelding]
Gekocht bij solebox.de, 180 euroquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:36 schreef Buitenwesten het volgende:
[..]
Dat shirt is vet, mag ik vragen hoe duur hij was en waar je hem gekocht hebt? Ik zoek ook zo'n shirt maar ik kan ze niet vinden in NLEn bij bbcicecream.com sturen ze alleen naar Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |