leuke site.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:55 schreef Scummy het volgende:
[afbeelding]
http://www.eieioclothing.com/product.php?parent=8&main=1
Kan hier geen inkoopactie voor georganiseerd worden?
Maar nu raken we off-topic of niet?![]()
quote:Eio is set to spread like bird flu.
and do they ship to the Netherlands?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:55 schreef Scummy het volgende:
Damned, de prijzen van Eio zijn in Pond Sterling niet in Dollar
Leuk shirt, ik ga er alleen niet zoveel geld voor neerleggen. Zelfs in dollars nog redelijk expensive.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:55 schreef Scummy het volgende:
[afbeelding]
http://www.eieioclothing.com/product.php?parent=8&main=1
Kan hier geen inkoopactie voor georganiseerd worden?
Maar nu raken we off-topic of niet?![]()
Eerlijk gezegd zal het me een worst wezen wat iemand van mij vindt om wat ik draag.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:51 schreef kaos- het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn vind ik bovenstaande shirts maar standaard, nix speciaals ofzo.
zulke shirts zie ik dagelijks, dus imo draagt wél iedereen ze.
misschien niet van het merk A&F maar wel iets wat erop lijkt.
ik vind je pas cool als je aan komt zetten met een evisu shirt geimporteerd uit usa met gruwelijke graphix erop.![]()
Niet zo jaloers zijn.quote:
je zal nergens uit mijn tekst opmaken dat ik het persoonlijk bedoel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
dan vind ik deze persoon vrij kortzichtig
Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:52 schreef kaos- het volgende:
[..]
je zal nergens uit mijn tekst opmaken dat ik het persoonlijk bedoel.
Ik had het niet beter kunnen formuleren. Alleen de FOK!balletjes vinden het een puik merk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:49 schreef mic_forever het volgende:
A&F is gehypt merk door fok
alle fokkers lopen ermeedenken ze dat ze hip zijn.. sommige shirts zijn wel mooi, maar zo super bijzonder is het ook weer niet dat je elke inkoopactie a&f kleding gaat halen
ik heb ook 1 shirt en dat vind ik wel weer genoeg.
idd erg duur! maar wel onwijs vette kleding ! damn...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:55 schreef Scummy het volgende:
Damned, de prijzen van Eio zijn in Pond Sterling niet in Dollar
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gaarne ook de merken van het product vermelden, dat is toch minimaal net zo belangrijk als hoe het eruit ziet of niet dan?![]()
Nee vind ik eigenlijk totaal niet belangrijk....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gaarne ook de merken van het product vermelden, dat is toch minimaal net zo belangrijk als hoe het eruit ziet of niet dan?![]()
Pauper.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee vind ik eigenlijk totaal niet belangrijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |