Ik ook, wel een lelijke thoughquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:27 schreef Scummy het volgende:
ik vind het een blouse
pffffftquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:28 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Ik ook, wel een lelijke though
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik had het gewoon overgenomen van scummy.
Eindhoven Piazzaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:43 schreef ASroma het volgende:
is er ergens een H&M in Nederland waar de Mannen en Vrouwen afdeling even groot zijn? heb het gevoel alsof de mannen steeds meer worden teruggedrongen in de H&M winkels!![]()
![]()
Waar heb je dit legerdinges gescoord?????quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:47 schreef L.no het volgende:
[afbeelding]
Een militair-dinges.
Niet echt in de mode ofzo, ik vond hem gewoon mooi..
Miss Etam ofzoiets ^^quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:39 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Waar heb je dit legerdinges gescoord?????
Chill Out bij de bijenkorf! (Amsterdam)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:11 schreef revolutionx het volgende:
yo scummy, gaaf shirtje van dickies. waar heb je die vandaan?
Ik heb ze eindelijk gevonden!!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef karoltje het volgende:
Ik wil deze!!
Ze zijn van Bronx, ik heb vandaag al alle winkels in Haarlem die Bronx verkopen bezocht. Iemand enig idee?
Een keertje samen afwassen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:48 schreef Syytön het volgende:
Gister in Amsterdam winkelen en vandaag in Zwolle.
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal H&M gebeuren
[afbeelding]
Broek van Mango
Leuk dat je zegt waar je ze hebt gevondenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef karoltje het volgende:
Kan geen schoenen topic vinden dus maar even hier:
[..]
Ik heb ze eindelijk gevonden!!!!.
Legerprintsquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:47 schreef L.no het volgende:
[afbeelding]
Een militair-dinges.
Niet echt in de mode ofzo, ik vond hem gewoon mooi..
Die is erg leukquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:31 schreef miss.cutie4you het volgende:
Middagje vrij van het werk=>Shoppingtime!Heerlijk, jezelf zo'n verwenmiddagje gunnen!;!Nu op naar de fake-sun!
[afbeelding]
Pimp hier met je schoenen #9quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef karoltje het volgende:
Kan geen schoenen topic vinden dus maar even hier:
[..]
Ik heb ze eindelijk gevonden!!!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |