Echt mooi! Ik zoek zelf al een tijdje zo een van lacoste. In de vakantie in het buitenland dan maar kijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Alvast eentje voor in de zomer... helaas is mijn webcam alleen overdag bruikbaar
Maar het is twee kleuren roze, appeltjesgroen, wit en blauw. Alleen te dragen bij een gebruinde huid
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
Whehehehe. Die BrauN, die heeft een shirt met een kiepwagen d'r op. Mehehe.
[afbeelding]
Mehehehehequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Flink inkopen gedaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:40 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Paar nieuwe broeken (die er beter uitzien als je ze aanhebt)
[afbeelding]
Paar nieuwe schoenen..
[afbeelding].
[afbeelding]
Nieuwe tassen.
Zie ik dat goed, TopShop? Krijg je dat hier in NL ook al?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:40 schreef GotC het volgende:
[afbeelding]
Paar nieuwe broeken (die er beter uitzien als je ze aanhebt)
[afbeelding]
Paar nieuwe schoenen..
[afbeelding].
[afbeelding]
Nieuwe tassen.
Helaas Gelukkig nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:47 schreef miki het volgende:
[..]
Zie ik dat goed, TopShop? Krijg je dat hier in NL ook al?
Btje kinderachtigquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Stoer hoor ! , je bent er ff een paar maandenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Helaas Gelukkig nietIk woon in Aberdeen, Schotland.
Ohh die wil ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
een shirt over een longsleeve!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:15 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Niet zo zeer raar... het is gewoon geen porem.quote:
Whoei die 1e foto post eens met hoofd erbijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben de afgelopen anderhalve maand veeeeel te veel wezen shoppen, dus ik laat alleen even de laatste week zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Alvast eentje voor in de zomer... helaas is mijn webcam alleen overdag bruikbaar
Maar het is twee kleuren roze, appeltjesgroen, wit en blauw. Alleen te dragen bij een gebruinde huid
Oi, het gaat om de kledijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:40 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Whoei die 1e foto post eens met hoofd erbij![]()
Zo vet, ik ben niet zo van de kleren met merk op de borst maar deze vind ik wel erg mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Ja, mooi!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Dan zoek je niet goed genoegquote:Op maandag 5 juni 2006 11:22 schreef dewd het volgende:
Vrouwen hebben altijd veel meer leuke kledingzaken dan mannen![]()
Btje gay niet ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:45 schreef BrauN het volgende:
En ja hoor! Ik heb alwéér een paupershirt.
[afbeelding]
Hier ook zal zo is een foto postenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben de afgelopen anderhalve maand veeeeel te veel wezen shoppen, dus ik laat alleen even de laatste week zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik herken een adicolor NYC trainings vest en een Penn? Polo?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ben nog wat dingen vergeten die heb ik op het moment er niet bij
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06231/DSC00676_filtered.jpg]afbeelding][/url]
En je probleem daarmee is..? Mag ik dan niet shoppen en blij zijn dat ik kleding heb dat niet elke Nederlander heeft?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:14 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Stoer hoor ! , je bent er ff een paar maanden![]()
Tering Stiefquote:Op maandag 5 juni 2006 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ben nog wat dingen vergeten die heb ik op het moment er niet bij
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06231/DSC00676_filtered.jpg]afbeelding][/url]
Huh zijn de winkels open dan vandaaagquote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tering StiefVan de afgelopen week alleen?
Ik ben vandaag weer wezen shoppenZal straks wel weer een fotootje posten.
Gracequote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef GotC het volgende:
[..]
En je probleem daarmee is..? Mag ik dan niet shoppen en blij zijn dat ik kleding heb dat niet elke Nederlander heeft?
Niet overal. -> www.koopzondag.nl.nuquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Huh zijn de winkels open dan vandaaag
Nee van 1 maand maarquote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tering StiefVan de afgelopen week alleen?
Ik ben vandaag weer wezen shoppenZal straks wel weer een fotootje posten.
Dat witte polo is van clench die buitenste spijkerbroek ook , Links legt een trackpants van Forecast in het midden een spijkerbroek van de We(Is me niet baggy genoeg heb ruimte nodigquote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef Scummy het volgende:
[..]
Ik herken een adicolor NYC trainings vest en een Penn? Polo?
Beschrijf de rest eens!
Footlocker dusquote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef Adelante het volgende:
gave schoenen Steve-O, welk model en waar gekocht?
Mag ik ook een keer!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef BrauN het volgende:
Is dit vanaf nu het 'Leuke [insert onderwerp] Steve-O' topic?
Sorry, vergetenquote:
Waar heb je die polo gekocht ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:05 schreef Rekkie het volgende:
Weekend weg geweest en voor de vakantie even nieuwe dingen gekocht:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |