Ja, mooi!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Alvast eentje voor in de zomer... helaas is mijn webcam alleen overdag bruikbaar
Maar het is twee kleuren roze, appeltjesgroen, wit en blauw. Alleen te dragen bij een gebruinde huid
Dan zoek je niet goed genoegquote:Op maandag 5 juni 2006 11:22 schreef dewd het volgende:
Vrouwen hebben altijd veel meer leuke kledingzaken dan mannen![]()
Btje gay niet ?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:45 schreef BrauN het volgende:
En ja hoor! Ik heb alwéér een paupershirt.
[afbeelding]
Hier ook zal zo is een foto postenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben de afgelopen anderhalve maand veeeeel te veel wezen shoppen, dus ik laat alleen even de laatste week zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik herken een adicolor NYC trainings vest en een Penn? Polo?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ben nog wat dingen vergeten die heb ik op het moment er niet bij
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06231/DSC00676_filtered.jpg]afbeelding][/url]
En je probleem daarmee is..? Mag ik dan niet shoppen en blij zijn dat ik kleding heb dat niet elke Nederlander heeft?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:14 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Stoer hoor ! , je bent er ff een paar maanden![]()
Tering Stiefquote:Op maandag 5 juni 2006 18:07 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ben nog wat dingen vergeten die heb ik op het moment er niet bij
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06231/DSC00676_filtered.jpg]afbeelding][/url]
Huh zijn de winkels open dan vandaaagquote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tering StiefVan de afgelopen week alleen?
Ik ben vandaag weer wezen shoppenZal straks wel weer een fotootje posten.
Gracequote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef GotC het volgende:
[..]
En je probleem daarmee is..? Mag ik dan niet shoppen en blij zijn dat ik kleding heb dat niet elke Nederlander heeft?
Niet overal. -> www.koopzondag.nl.nuquote:Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Huh zijn de winkels open dan vandaaag
Nee van 1 maand maarquote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tering StiefVan de afgelopen week alleen?
Ik ben vandaag weer wezen shoppenZal straks wel weer een fotootje posten.
Dat witte polo is van clench die buitenste spijkerbroek ook , Links legt een trackpants van Forecast in het midden een spijkerbroek van de We(Is me niet baggy genoeg heb ruimte nodigquote:Op maandag 5 juni 2006 18:26 schreef Scummy het volgende:
[..]
Ik herken een adicolor NYC trainings vest en een Penn? Polo?
Beschrijf de rest eens!
Footlocker dusquote:Op maandag 5 juni 2006 19:01 schreef Adelante het volgende:
gave schoenen Steve-O, welk model en waar gekocht?
Mag ik ook een keer!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef BrauN het volgende:
Is dit vanaf nu het 'Leuke [insert onderwerp] Steve-O' topic?
Sorry, vergetenquote:
Waar heb je die polo gekocht ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:05 schreef Rekkie het volgende:
Weekend weg geweest en voor de vakantie even nieuwe dingen gekocht:
Espana, maar zou kunnen dat ze 'm in A'dam ook gewoon verkopen.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:07 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zo vet, ik ben niet zo van de kleren met merk op de borst maar deze vind ik wel erg mooi
waarvandaan?
Ja dat is inderdaad niet mooi, maar dat geldt voor alle kleding.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:08 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Ja, mooi!
Soms zie je zo'n polo wel 's slobberen om van die witte spillearmpjes, maar 't zit je goed.
Zozo je doet maar he !quote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Sorry, vergeten![]()
.
Anyway, ik heb nog een zooi nieuwe spullen vandaag gekocht, mr niks noemenswaardigZwarte broek, zwart tshirt en 2 mouwloze hempjes (rood+grijs)
![]()
opzich wel puik waar koop je zoiets ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb vanmiddag twee nieuwe polo's besteld..
[[url=http://img34.imagevenue.com/loc245/th_19343_E30641_449.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img34.imagevenue.com/loc255/th_19389_D30626_409.jpg]afbeelding][/URL]
Het juiste weer ervoor komt er aan
Die linker wil ik ook wel. Mooie kleur blauw en beetje strak mag best.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb vanmiddag twee nieuwe polo's besteld..
[[url=http://img34.imagevenue.com/loc245/th_19343_E30641_449.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img34.imagevenue.com/loc255/th_19389_D30626_409.jpg]afbeelding][/URL]
Het juiste weer ervoor komt er aan
En ik zou graag willen weten waar die rechter vandaan komtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die linker wil ik ook wel. Mooie kleur blauw en beetje strak mag best.
Heb je die vandaan?
Pssst.... kijk eens op www.esprit.nlquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:20 schreef Scummy het volgende:
en voor hoeveel kudos krijg ik zo'n polo in huis?
Gratis verzendkosten in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:20 schreef Scummy het volgende:
en voor hoeveel kudos krijg ik zo'n polo in huis?
Mooie broek maar jammer van de riem, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:05 schreef Rekkie het volgende:
Weekend weg geweest en voor de vakantie even nieuwe dingen gekocht:
Broek:
Heb ik al!quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:44 schreef Molline het volgende:
[..]
Mooie broek maar jammer van de riem, wordt het niet eens tijd voor een nieuwe?![]()
Het is even teveel moeite om een foto van mn ass te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:27 schreef One_conundrum het volgende:
Ik bepaal altijd of meisjes een wortelbroek kunnen hebben aan de achterkant, maar zo op het eerste gezicht staat het je prima![]()
Ik vind je kleding wel leuk, behalve je rok die vind ik echt afzichtelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Aankoopjes deze week.. Was vandaag even in de stad en vrijdag ook ff
wat een leuke kledingstijl!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[knip] niet onnodig quoten svp [/knip]
En vrijdag nog een rokje + hemdje gekocht maar daar heb ik geen aanfoto's van.....
[afbeelding]
Lekker figuur!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
En vrijdag nog een rokje + hemdje gekocht maar daar heb ik geen aanfoto's van.....
[afbeelding]
Mooie kleur polo, is dat een Lacoste?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:26 schreef knakworst het volgende:
[[url=http://img391.imageshack.us/img391/1469/dsc3775a3gx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/2756/dsc3774a6nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Diesel zathan
deze op ebay:quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:32 schreef One_conundrum het volgende:
waar gekocht? mijn jeansboer zei datie em niet kon krijgen
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:49 schreef knakworst het volgende:
[..]
@ schatje: thanx voor het verhuizen van mijn pics.
is dat n camera die je ik steeds op de foto zie of heb je n gasmasker op?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
Ja, kleed je er maar goed voor aan, want dat is het enige wat er nog leuk is aan Sensationquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
Zwart broekje en panty en ketting is voor sensation blackEn het truitje zomaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsk, ik heb even het filmpje van vorig jaar bekeken en ik weet zeker dat ik me er zal vermakenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, kleed je er maar goed voor aan, want dat is het enige wat er nog leuk is aan Sensation![]()
Het is dat je fan bent van The Darkraver, maar verder kan ik alleen een beetje enthousiast worden van Kai Tracid...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik heb even het filmpje van vorig jaar bekeken en ik weet zeker dat ik me er zal vermaken
Ik ben geen fan. Maar de line-up vind ik wel erg lekker ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is dat je fan bent van The Darkraver, maar verder kan ik alleen een beetje enthousiast worden van Kai Tracid...
Overigens is de line-up van White wel aardig, maar ook absoluut niet Sensation-waardig...
Ik vind hem wel geinig. Gewoon combineren met een vroijk shirt. Welke zaak heb je hem gehaald?quote:
Ja inderdaad, ik vind hem ook grappig.....quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Scummy het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geinig. Gewoon combineren met een vroijk shirt. Welke zaak heb je hem gehaald?
Die andere is eigenlijk ook niet mooi op dat plaatje, ziet er zo wat lomp uit, als hij aan is ziet het er een stuk leuker uitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:29 schreef Sentry het volgende:
Die bovenste vind ik wel mooi, die blauwe eronder niet zo eerlijk gezegt.
Aardige service zo'n tasje, dat heb ik niet gekregen hehehe (ook maar 1 gekocht ipv 2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |