Lekker figuur!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Aankoopjes deze week.. Was vandaag even in de stad en vrijdag ook ff
[knip] niet onnodig quoten svp [/knip]
En vrijdag nog een rokje + hemdje gekocht maar daar heb ik geen aanfoto's van.....
[afbeelding]
Mooie kleur polo, is dat een Lacoste?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:26 schreef knakworst het volgende:
[[url=http://img391.imageshack.us/img391/1469/dsc3775a3gx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/2756/dsc3774a6nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Diesel zathan
deze op ebay:quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:32 schreef One_conundrum het volgende:
waar gekocht? mijn jeansboer zei datie em niet kon krijgen
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:49 schreef knakworst het volgende:
[..]
@ schatje: thanx voor het verhuizen van mijn pics.
is dat n camera die je ik steeds op de foto zie of heb je n gasmasker op?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Aankoopjes deze week.. Was vandaag even in de stad en vrijdag ook ff
[knip] niet onnodig quoten svp [/knip]
En vrijdag nog een rokje + hemdje gekocht maar daar heb ik geen aanfoto's van.....
[afbeelding]
Ja, kleed je er maar goed voor aan, want dat is het enige wat er nog leuk is aan Sensationquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
Zwart broekje en panty en ketting is voor sensation blackEn het truitje zomaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsk, ik heb even het filmpje van vorig jaar bekeken en ik weet zeker dat ik me er zal vermakenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, kleed je er maar goed voor aan, want dat is het enige wat er nog leuk is aan Sensation![]()
Het is dat je fan bent van The Darkraver, maar verder kan ik alleen een beetje enthousiast worden van Kai Tracid...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, ik heb even het filmpje van vorig jaar bekeken en ik weet zeker dat ik me er zal vermaken
Ik ben geen fan. Maar de line-up vind ik wel erg lekker ja.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is dat je fan bent van The Darkraver, maar verder kan ik alleen een beetje enthousiast worden van Kai Tracid...
Overigens is de line-up van White wel aardig, maar ook absoluut niet Sensation-waardig...
Ik vind hem wel geinig. Gewoon combineren met een vroijk shirt. Welke zaak heb je hem gehaald?quote:
Ja inderdaad, ik vind hem ook grappig.....quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef Scummy het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geinig. Gewoon combineren met een vroijk shirt. Welke zaak heb je hem gehaald?
Die andere is eigenlijk ook niet mooi op dat plaatje, ziet er zo wat lomp uit, als hij aan is ziet het er een stuk leuker uitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:29 schreef Sentry het volgende:
Die bovenste vind ik wel mooi, die blauwe eronder niet zo eerlijk gezegt.
Aardige service zo'n tasje, dat heb ik niet gekregen hehehe (ook maar 1 gekocht ipv 2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |