Lees verder dan je lul lang is man, lamkees.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:42 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die is vetal (boze?) reacties op gekregen?
![]()
houdt je muil joh, debiel!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Lees verder dan je lul lang is man, lamkees.
Tip: Neem BrauN niet zo onwijs serieusquote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
houdt je muil joh, debiel!bedoel of hij reacties op straat (of in de kroeg o.i.d) heeft kregen. Dat jouw leven nou alleen uit FOK!en bestaat en dankt dat ik cyber- reacties bedoel
![]()
Hé! Wij waren toch vriendjes!?quote:Op zondag 28 mei 2006 15:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
houdt je muil joh, debiel!bedoel of hij reacties op straat (of in de kroeg o.i.d) heeft kregen. Dat jouw leven nou alleen uit FOK!en bestaat en dankt dat ik cyber- reacties bedoel
![]()
Mooi! Heb je die gewoon bij de lacoste winkel in amsterdam gehaald, hadden ze nog meer kleurencombinaties?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Alvast eentje voor in de zomer... helaas is mijn webcam alleen overdag bruikbaar
Maar het is twee kleuren roze, appeltjesgroen, wit en blauw. Alleen te dragen bij een gebruinde huid
Nee, heb iemand uit Spanje 'm mee laten nemen. Die zei dat het wel wat voor mij was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi! Heb je die gewoon bij de lacoste winkel in amsterdam gehaald, hadden ze nog meer kleurencombinaties?
Morgen maar eens kijken, laatst hadden ze ze niet. Gelukkig zit ik over een maandje in spanje (barcelona)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee, heb iemand uit Spanje 'm mee laten nemen. Die zei dat het wel wat voor mij was.
Maar goed mogelijk dat ie daar ook gewoon ligt, ik zou het je niet kunnen vertellen
Ik heb 'n idee. Trek het eens aan en maak er dan een foto van.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:36 schreef Syytön het volgende:
Umm, ik ging weer even de stad in..
[afbeelding]
Nouja, ik was iig maar 17 euro kwijt.
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef BrauN het volgende:
Ik hoop komende week dit shirtje te ontvangen.
[afbeelding]
Dit is de print:
[afbeelding]
Alleen is ie in het voorbeeld roze en de print apart lijkt paars. Ik weet dus niet welke ik krijg.![]()
Geeft verder niet, het kan me niet gay en fout genoeg zijn.
Ziet er erg goed uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[afbeelding]
Alvast eentje voor in de zomer... helaas is mijn webcam alleen overdag bruikbaar
Maar het is twee kleuren roze, appeltjesgroen, wit en blauw. Alleen te dragen bij een gebruinde huid
Vrouwen hebben het zo makkelijk (zeker met een beetje een prettig lichaam)...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:36 schreef Syytön het volgende:
Umm, ik ging weer even de stad in..
[afbeelding]
Nouja, ik was iig maar 17 euro kwijt.
Absoluut.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Thanks.
polootje mag er ook wel wezen he?
Schat, zodra ik weet hoe de timer functie van m'n camera werkt, doe ik dat!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb 'n idee. Trek het eens aan en maak er dan een foto van.
Volgensmij is het leuker als je je broek iets lager draagt en een passend t-shirt koopt ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:16 schreef FunkY-FrankY het volgende:
Nieuwe A&F broek binnen..
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |