quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:31 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Geen idee bij welke afdeling ik moet. Ik moest maandag alleen ff inlopen en dat was toevallig bij groente en vlees (vers toch?) Maandag als ik weer moet werken zal ik vast meer te horen krijgen. Ik werk trouwens op maandag, woensdag, en zaterdag en in de vakantie wat meer dagen.
0,5% -> 45 miljoen. Ook niet weinig hoor, maar wel wat minder.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef highway101 het volgende:
Overigens; de boete voor die Aholdgasten was dus 225.000 euro, en dat was 0,05% van zijn vermogen. Dat betekend dus dat die gast 450 miljoen bezitdas wel ommeunig veel...
0.05 ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:41 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
0,5% -> 45 miljoen. Ook niet weinig hoor, maar wel wat minder.
Jij hebt echt geen leven, behalve albert heijn, workaholicquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:26 schreef SHERMAN het volgende:
Drie vrachtwagens houdbaar vanmiddag, 49, 28 en 10.
Magazijn man moest ze in de regen lossen, om 5 uur liep ie door de winkel heen:
"we wish you a merry christmas"
Klanten gezichten:![]()
Vers geizchten:
Houdbaar gezichten:![]()
Net van 10 tot 17 gewerkt, vanavond van 20 tot 22.
1200 colli vers.
Filiaal? Afdeling?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
tvp, kan ik trouwens in de OP toegevoegd worden?
En @ tazmaster
[..]
Truequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:30 schreef Webgangster het volgende:
Ja moet je maar geen kassiere zijndan geniet je niet van de rest van de gezelligheid die er wel is.
Vertel....wie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:49 schreef kmaestro het volgende:
veel afwezigen de komende dagen wegens ziekte, vakantie, gewoon vrij of iemand die zn hand gebroken heb... Wordt 1 groot drama...
Overdekt Laad en Los terreinquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:58 schreef waterreus23 het volgende:
Heb vandaag ook in de stromende regen moeten lossen zeg, 46 containers Houdbaar![]()
ze hebben je ook nog niet verteld welke afdeling je komt? :S apart, mja zie je maandag dus wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
tvp, kan ik trouwens in de OP toegevoegd worden?
En @ tazmaster
[..]
Tofquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef anti-virus het volgende:
Ik ga binnekort mn ontslag indienen, ik heb een baantje aangeboden gekregen in de horeca, wat veel meer verdient dan het minimumloon van meneer Heijn
wie lost hier op straat ?quote:
Wij. Gewoon 1 weghelft in beslagquote:
wij hebben gewoon naast ons maar wel met een grote hekquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:04 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wij. Gewoon 1 weghelft in beslag![]()
En als het veel is (dwz meer dan 20 containers) staat het buiten op straat
![]()
Nee, lijkt me ook een beetje vreemd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef rotskibo het volgende:
Morgen dubbel betaald??
ik heb hiervoor ook 6 jaar in de horeca gewerkt, en je verdiend er idd meerquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef anti-virus het volgende:
Ik ga binnekort mn ontslag indienen, ik heb een baantje aangeboden gekregen in de horeca, wat veel meer verdient dan het minimumloon van meneer Heijn
Wij ook, we moeten ongeveer zo'n 20 meter naar het magazijn lopen, maar gelukkig krijgen wij zeer binnenkort een enorm groot nieuw filiaalquote:
Wij hier bij de AHTG in Tilburg.. de vrachtwagen stopt telkens een stuk voor de winkel.. is maar een meter of 15 lopen.. deels overdekt door het station.. maar die stoep.. kutding..quote:
Je staat er bij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef michael2- het volgende:
Heyy mensen.. kan ik ook aan de lijst worden toegevoegd? Ik werk bij de AH To Go op het station in Tilburg, filiaal 5819, afdeling nvt *alles*![]()
Heeft iemand een foto van het AH To Go filiaal in Breda? Ga er volgende maand een dag werken en wil weten hoe het eruit ziet![]()
Bij deze alvast, ik kom geen kassa bijdraaien, heb het veel te drukquote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:32 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Bij deze alvast, ik kom geen kassa bijdraaien, heb het veel te druk
Hier ook, dat zal wat worden morgenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:11 schreef kmaestro het volgende:
Vertragingen, leveringsproblemen, zieken, afwezigen, drukte. Weer een echt bikkel weekend
Ik had het verkeerd begrepen, groente en vlees waren gevuld.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef tazman89 het volgende:
mja op vrijdag kan dat wel, ik bedoel op zaterdag ochtends is het toch beter bezet qua mensen meestal.
dus kan je dan wel VVV en vlees vullen, als je dat door de weeks doet is dat een ramp !
Herkenbaar dat de mensen ineens pleite zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:35 schreef Webgangster het volgende:
Wat een gezeur net weer met die kleine broekjes/n00bjes die bij ons werken nieuw.
Het is half 9 geweest, we moesten eigenlijk stoppen, we gingen door tot kwart voor 9, sommige jongen hadden het gezien en gingen gewoon pleite :S, ik met nog een jongen bleven gewoon op onze leidinggevende wachten want hij meost afsluiten. Nu hebben die andere jongens gezeur maandag/volgende keer. Ik en die andere jongen krijgen tot 9 uur uitbetaald en we mochten nog wat Cola glassen van de actie meenemen.
Ook prachtig, ik en ziezelfde jongen gewoon ff pauze nemen met leidinggevende terwijl we geen recht hadden, maja wij zijn harde werkers dus geen probleem, de rest lekker werken en wij lekker chillen boven even
En daarna tegen mij een grote bek waarom ze die 15 minuten (tot 19.15) dan niet extra kregen?quote:
Niet dat ik ooit de vraag zou krijgen maar dat zou mij dus echt tegen houden om meer te zijn dan wat ik nu ben, de instelling van sommige mensen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:57 schreef o-fiel het volgende:
[..]
En daarna tegen mij een grote bek waarom ze die 15 minuten (tot 19.15) dan niet extra kregen?
"Als je op een normaal tempo had gewerkt, en je had wat minder geluld, waren we met z'n allen om 18.55 klaar geweest."
![]()
Gelukkig kan ik vrij discreet zijn. "Je hebt het niet verdient" "Voor verdere klachten kan je bij J. (VM) zijn"quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit de vraag zou krijgen maar dat zou mij dus echt tegen houden om meer te zijn dan wat ik nu ben, de instelling van sommige mensen.
Ik kom van de week wel ff een keer naar Voorburg toe, ik heb het nog niet eens gezien sinds de verbouwing. Wat een nep-AH-ert ben ik eigenlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 00:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik werk er pas één dagVraag het even aan Tazman89
zeeeeeeer herkenbaar...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:37 schreef anti-virus het volgende:
Word ik om 8.30 wakker gebelt of ik kan werken, NEE GVD!!!!!!!
Superunie.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:15 schreef highway101 het volgende:
Wie beleverd Jumbo eigenlijk? Ik dacht Sligro? En veel Edahs zullen wel doorverkocht worden aan Jumbo.
Jumbo heeft niet zoveel aan de Edah's.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:26 schreef highway101 het volgende:
Dus Jumbo heeft nog geen directe winst (tenzij filialen worden doorverkocht aan Jumbo)?
Dat weet ik niet..quote:Op maandag 29 mei 2006 15:43 schreef highway101 het volgende:
zit Zwolle daarbij?
Je kan de cursus toch helemaal in je ééntje doen?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:57 schreef stevenp het volgende:
Ok, anders wordt even je kassacursus afgezegd? Ik had vanavond de opleiding moeten krijgen, werd ik gebeld door m'n VM (die het zou doen) dat het op een ander moment moet want er waren zieken en dit moest nog gebeuren en dat nog dus ehm, morgen als je werkt maken we wel even een andere afspraak? Ja?, ok doei!
Inwerken nietquote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je kan de cursus toch helemaal in je ééntje doen?
Het ging toch om de cursus zelf?quote:
Het is nog helemaal niet bekend of AH wel of niet alle Konmars mag overnemen, dus dat kan je niet weten Bart. De NMa heeft daar volgens mij nog geen uitspraak over gedaan, wellicht nog niet eens onderzocht. Daarnaast zal AH misschien wel alle Konmar-filialen overkopen, maar een deel meteen weer onderverhuren, waardoor de NMa helemaal niet ter sprake is.......quote:Op maandag 29 mei 2006 15:38 schreef blrrrt het volgende:
[..]
AH mag een aantal locaties niet overnemen van de NMa.
Ga jij even met Wim praten dan.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:28 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet bekend of AH wel of niet alle Konmars mag overnemen, dus dat kan je niet weten Bart. De NMa heeft daar volgens mij nog geen uitspraak over gedaan, wellicht nog niet eens onderzocht. Daarnaast zal AH misschien wel alle Konmar-filialen overkopen, maar een deel meteen weer onderverhuren, waardoor de NMa helemaal niet ter sprake is.......
Vaak genoeg gedaan over dit onderwerp; ik durf te wedden veel meer dan jou. Vraag maar aan Koen. En alsof Wim de uitkomst weet van iets wat de MNa nog moet onderzoeken.quote:
klopt als een busquote:Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan over dit onderwerp; ik durf te wedden veel meer dan jou. Vraag maar aan Koen. En alsof Wim de uitkomst weet van iets wat de MNa nog moet onderzoeken.![]()
Ja. Mensen maakt het niet zoveel uit, er zijn meerdere mensen geweest met een relatie binnen een supermarktquote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Timmai het volgende:
Zijn er hier veel mensen met relatie binnen de supermarkt? En hoe wordt daarop gereageerd door collega's?
Belachelijk, EM-TE en Golff ken ik allebei niet goed genoeg om me een mening over te vormen, maar als een groot deel van de Edahs inderdaad in handen komt van Plus Retail, dan is dat voor de filialen zeker geen slechte zaak. Vergeet niet dat PLUS een autonome omzetstijging van 2,5% boekte in 2005, wat ver boven de 0,5% ligt die de gemiddelde markt steeg. Bovendien moet je niet de kracht van een ondernemerswinkel onderschatten. Ik wil niet bitchen, maar ik ken beroepswege een aantal AH filialen die vroeger ondernemerswinkel waren, en die zullen nooit de resultaten (omzet/marge) neer kunnen zetten die de ondernemer behaalde onder dezelfde marktomstandigheden. Tot slot nog, PLUS is 100% in handen van de ondernemers, ze zijn dus allemaal aandeelhouder van de organisatie. De formule wordt dus in stand gehouden door niets meer en minder dan de ondernemers, niets geks, maar deze regeling verplicht wel elke ondernemer om keihard te werken voor z'n organisatie, enkele uitzonderingen daar gelaten, elke appel heeft tenslotte ergens wel een rot plekje ;-). Verder hebben ze met Spar een interessant wapen in handen om de kleinere winkels om te bouwen... (<700m2 VVO, omzet 22.500-70.000).quote:Op maandag 29 mei 2006 11:06 schreef Brammie1 het volgende:
ik maak op uit dit artikel dat de Edah's worden omgebouwd naar Plus, EM-TE en Golffwordt vast net zo'n succes als de Konmar
Ik zeg ook alleen maar wat ik van Wim heb gehoord.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan over dit onderwerp; ik durf te wedden veel meer dan jou. Vraag maar aan Koen. En alsof Wim de uitkomst weet van iets wat de MNa nog moet onderzoeken.![]()
Daar moet je heel wat croissantjes voor verkopen ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:47 schreef michael2- het volgende:
Zow, net trug van mini-borrel, vandaag recordomzet van meer dan 10.000 euro gedraaid![]()
![]()
probeer het eens van de andere kant te zien, ik ben iedere keer zoveel tijd kwijt aan het regelen van mensen, de meeste zijn gewoon te lui.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:37 schreef anti-virus het volgende:
Word ik om 8.30 wakker gebelt of ik kan werken, NEE GVD!!!!!!!
hier is de hele laadplatform/opslag overdekt, hoeven ook niks te kloten met laadkleppen, vrachtwagen tegen het platform aanzetten, plaat erover en rijden maarquote:
hier wordt toch echt wel tot 19.15 opgeschreven door mij dan, ik krijg vaak wel door betaald totdat we echt klaar zijn. Dit ivm verantwoording.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef o-fiel het volgende:
Vandaag best hard gewerkt, veel nieuwe mensen die moeten worden opgeleid. Ik liep om 19.30 naar de kantine, stonden al die gastjes die tot 19.20 hebben gewerkt even hun tijd aan te passen : ze meenden dat ze wel recht hadden op een beloning tot 19.30.
Wat een mentaliteit, vroeger waren die 15 minuten extra nog gewoon standaard afhelpkwartiertje...
normaalste zaak hier, werken ook genoeg mensen bij ons in het filiaal, komt het toch sneller voor.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Timmai het volgende:
Zijn er hier veel mensen met relatie binnen de supermarkt? En hoe wordt daarop gereageerd door collega's?
Wie weet? Ik denk het niet...quote:Op maandag 29 mei 2006 23:19 schreef highway101 het volgende:
@ jimi_thing: ken ik jou?
ja en ik gok dat jij diepvries stond rond 6 ?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:24 schreef -Dries- het volgende:
Tazman, moest je vandaag tussen 4 en 10 werken? Zoja, dan heb ik je vast gezien
Jups, dat was ik. Spreek me de volgende keer even aan ofzo, want ik heb nog steeds geen idee wie je bentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:48 schreef tazman89 het volgende:
[..]
ja en ik gok dat jij diepvries stond rond 6 ?
en daarna vlees/vis stond te vullen...mja dan heb je mij zeker gezien, ik was nogal druk
hoe vind je ons Wabe roep koor? doen we best goed toch ? :p
Mja, ik had me volledig gesloten van de buitenwereld om te concentreren op 't vullen dusjaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:41 schreef tazman89 het volgende:
ik zat gekke stemmetjes te doen ?
ik stoote me kop...(met het overgooien van doosjes...euh ik was dropjes bij Kai aan het halen...ik spiegelde samen met mr lomp (en sloom) sauzen/soepen/zuren
ik zal je aansprekenwerk je woensdag?
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:14 schreef Brammie1 het volgende:
Wordt een filiaal eigenlijk een AH-4 of AH-5 op basis van oppervlakte of assortiment? Ik krijg net van m'n broertje te horen dat we in een AH-5 werken. Ik dacht altijd dat het een AH-4 was, omdat ik altijd (in Nijmegen) boodschappen doe in een AH-5, die groter is qua oppervlakte en assortiment dan de winkel waar ik en m'n broertje werken.
Nope, werk (nog) niet bij AH ;-).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:04 schreef highway101 het volgende:
hmmm dacht ik. filiaal 1491
Leeeeeeeeuuuuuuuuuuuk!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef kmaestro het volgende:
Primeur: Nieuwe AH reclame (Het WK Wuppielied)
Kweet nog niet wat ik er van moet denken....
Wel leuke reclame, maar als dit DE wkactie is...
Maar toch,
![]()
![]()
WUPPIE
![]()
![]()
![]()
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef kmaestro het volgende:
Kan niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:35 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik alle tv reclames kan downloaden? Op de website kan ik ze nou niet echt vinden.
Ieder filiaal heeft de DVD gekregen met het filmpje, dus bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:43 schreef SHERMAN het volgende:
Niet echt een specifieke, had die van het wk gedownload en die wilde ik op cd fikken om morgen al in de ah te kunnen laten zien aan mijn collega's en het leek me wel leuk om er meteen meerdere op de cd te fikken, maar als ze niet te downloaden zijn dan word het lastig.
Bronquote:Bijna alle Konmar-supermarkten, onderdeel van het verliesgevende Laurus-concern, worden verkocht aan Ahold en Jumbo.
133 miljoen
Met de verkoop is een bedrag gemoeid van 133 miljoen euro. Ahold neemt 29 Konmar Superstores over, Jumbo koopt er twaalf. Over de verkoop van de drie overige Konmars wordt nog onderhandeld.
Edah
Eerder deze week maakte Laurus al de verkoop van zijn Edah-supermarkten bekend. Kopers waren Sligro en Sperwer. Met de opbrengsten van die deal, 221 miljoen euro, wil Laurus zijn schulden verlagen. Het concern gaat alleen verder met de Super de Boer-formule.
Bronquote:Ahold heeft vandaag bekendgemaakt dat haar werkmaatschappij Albert Heijn een activatransactie is aangegaan voor de koop van 23 Konmar-winkels, waaronder drie franchisewinkels, van Laurus Nederland B.V. Daarnaast zal Aholds geconsolideerde dochtermaatschappij Schuitema nog eens zes Konmar-winkels, waaronder één franchisewinkel, overnemen.
De totale overnamesom die Albert Heijn en Schuitema aan Laurus zullen betalen voor de winkels bedraagt EUR 110 miljoen in contanten. De winkels zullen na afronding van de transactie worden gerenoveerd en omgebouwd tot Albert Heijn- en C1000-winkels.
Albert Heijn en Schuitema zullen winkelgerelateerde voorraden, bepaalde vorderingen en bestaande huurovereenkomsten overnemen. De overnamesom is exclusief de voorraden en bepaalde vorderingen.
De verkoop is onder voorbehoud van de vervulling van bepaalde voorwaarden, inclusief goedkeuring door de ondernemingsraad, instemming van verhuurders en goedkeuring door de aandeelhouders van Laurus. Werknemers uit de betreffende Konmar-winkels zullen overgaan naar de nieuwe eigenaren. De uiteindelijke overgang van de winkels naar Albert Heijn en Schuitema is onder voorbehoud van de goedkeuring door de toezichthoudende autoriteiten.
De transactie, die naar verwachting in het vierde kwartaal van het jaar wordt afgerond, is voor Albert Heijn en Schuitema een gelegenheid om grote winkels te verwerven op prominente locaties in Nederland. De overname van de Konmar-winkels is in overeenstemming met de strategie om via selectieve overnames de activiteiten op belangrijke markten uit te breiden.
Idd benieuwd. vandaag maar eens langs Wimquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
Ahold koopt 29 Konmar filialen
[..]
Bron
[..]
Bron
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd welke filialen ze overkopen.........
En welke naar Jumbo, danwel C1000 gaan...........
Bronquote:Jumbo Supermarkten BV in Veghel heeft overeenstemming bereikt over de overname van 12 Konmar-winkels van Laurus NV in Den Bosch. De gezamenlijke consumentenomzet van deze winkels bedroeg in 2005 ¤ 112 miljoen. Met de overname wordt het aantal Jumbo Supermarkten uitgebreid tot 90. De uitbreiding betreft een drietal winkels in Den Haag (Anemoonstraat, De Stede en Scheveningen Van Bergenstraat) en verder in Hellevoetsluis, Leidschendam, Oosterhout, Rotterdam (De Werelden), Veldhoven, Voorburg, Zeist, Zwijndrecht en Zwolle. Alle twaalf winkels zullen als Jumbo Supermarkt in eigen beheer worden geëxploiteerd. De betrokken winkelmedewerkers zullen in dienst treden van Jumbo Supermarkten.
Gedverderrie wat spannend!quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
Ahold koopt 29 Konmar filialen
[..]
Bron
[..]
Bron
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd welke filialen ze overkopen.........
En welke naar Jumbo, danwel C1000 gaan...........
Nee! Een Jumbo!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:03 schreef Rudy-F1 het volgende:
En het is bekend welke winkels Jumbo overneemt:
[..]
![]()
![]()
Nu moeten we echt gaan verbouwen...........![]()
![]()
Gooi dan ook meteen de Shell plat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:06 schreef kmaestro het volgende:
We moeten nu wel verbouwen. De hele vijver gaan we dichtgooien voor extra winkelruimte en parkeerruimte
BEN JE GVD GEK GEWORDEN?quote:
De Lekker&Laag filialen (o.a. Rijswijk) staan hier nog niet tussen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:25 schreef Rudy-F1 het volgende:
Als ik goed tel, zijn er nog 23 over.........
Maar AH zou er al 23 overnemen, en er zouden over 3 filialen nog onderhandelingen gaande zijn.....
Of niet; uit ervaring is gebleken dat niet alle XL's evengoed gewaardeerd worden. Ik denk dat AH er een nieuw concept voor gaat inzetten. Ze hebben nu niet voor niets al veel info gehaald uit de proef-winkel in Heemskerk. Maar goed; een flinke klus voor AH om alles om te bouwen. Niet alleen de nieuw verkregen winkels, maar ook bestaande. Hier in leidschendam staat bv. al vast dat we absoluut moeten gaan verbouwen nu Jumbo in ons winkelcentrum komt te zitten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:39 schreef Meki het volgende:
de kans is groot dat veel AH / KONMAR nu een AH XL gaan worden
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:04 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ben echt super benieuwd wat wij krijgen. En wat er in dat verschrikkelijke pand in Voorburg komt.
Daarmee bedoel ik dus het Konmar pand hè...quote:
Of hebben moeten slapen aan de onderhandelingstafel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:39 schreef blrrrt het volgende:
Vergelijking overname AH vs. Jumbo:
AH:
gem. opp.: 2.556 m2
prijs per m2: 1.484 euro
Jumbo:
gem. opp.: 2.316 m2
prijs per m2: 828 euro
Aan de prijs per m2 te zien zou AH de betere filialen moeten hebben...
Die dusquote:Alleen met de Konmars in Naaldwijk en Den Haag (Van der Kunstraat) en de Lekker & Laag Superstores in Rijswijk zit het supermarktconcern nog in haar maag.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Webgangster het volgende:
Wuppie terug bij Albert Heijn
BLOEMENDAAL - Grootgrutter Albert Heijn gaat vanaf maandag 15 miljoen Wuppies uitdelen aan klanten die meer dan 15 euro in de super uitgeven. Wie niet genoeg heeft aan een klein speeltje kan punten sparen en door bijbetaling een ‘Mega Wup’ kopen. Albert Heijn haakt met deze actie -Wup Holland Wup- in op het WK, dus de pluizebollen zijn alleen verkrijgbaar in oranje, rood, wit en blauw.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef kmaestro het volgende:
Kweet nog niet wat ik er van moet denken....
Wel leuke reclame, maar als dit DE wkactie is...
Maar toch,
![]()
![]()
WUPPIE
![]()
![]()
![]()
quote:AH deelt tijdens WK Wuppies uit
31-05-2006 11:17
ZAANDAM - Consumenten kunnen tijdens het WK Voetbal bij Albert Heijn sparen voor gratis Wuppies. AH komt tijdens het WK tevens met speciale WK-commercials en een videoclip.
Klanten krijgen bij besteding van vijftien euro een gratis Wuppie, een pluizebol in de kleuren rood, wit, blauw en oranje. Wuppies waren in de jaren tachtig ongekend populair. Toen al werden de pluizebollen ingezet als sympathieke boodschappers en droeg Vader Abraham een lied aan ze op. AH deelt in totaal vijftien miljoen pluizebollen uit. Bij inlevering van drie spaarpunten, die op elke Wuppie zitten, en bijbetaling van 2,49 euro krijgen klanten een grotere Wuppie. De spaaractie duurt van 5 juni tot en met 2 juli.
Wuppielied
Het WK Wuppielied wordt gebruikt in de commercial die Albert Heijn vanaf maandag 5 juni gaat uitzenden. De bekende supermarktmanager van de AH-commercials Harry, zingt uit volle borst mee. Van het lied is een videoclip gemaakt die in de rust van de wedstrijden van het Oranje-elftal wordt uitgezonden. Met het gratis aankleedvel dat verkrijgbaar is in de winkel kunnen klanten de Wuppies ‘pimpen’. Op het vel staan verschillende accessoires zoals een spandoekje met ‘Wup Holland Wup’ en voetbalschoenen.
Klanten die hun Wuppie of Mega Wup op een bijzondere locatie fotograferen maken kans op een mooie prijs. Albert Heijn stelt 700 Weber barbecuepakketten beschikbaar t.w.v. ¤ 150,- en 1.400 Wuppie troostprijspakketten.
Edah gaat naar Sperwer en Sligroquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:45 schreef nickklz het volgende:
en de Edah Lekker en Laag in Hengelo (G) dan? naar wie gaat die en wat voor winkel wordt het??
Post jij ff 2 keer dezelfde post...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:55 schreef woeeiiii het volgende:
Zie je die rooie oldtimer in het Wuppie filmpje...
dat is onze auto![]()
[afbeelding]
Hier een shot van de opname van het filmpje, meer fotos mag ik niet verspreiden, is vertrouwelijk![]()
Hoe vaak kom jij in de supermarkt?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:55 schreef Lord Dreamer het volgende:
Die Konmar op het Alexandrium rotterdam ? Wordt dat een AH of een Jumbo. Dat ding is echt wel mijn favo supermakrt, groot veelzijdig en lekker ruim met heel veel aan producten
Ben dus niet de enige die dat dachtquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:46 schreef Quantor het volgende:
Toch vreemd dat Eindhoven (winkelcentrum Woensel) een AH wordt, want daar zit al een AH die niet veel kleiner is dan de huidige Konmar. (als niet -medewerker maar wel als klant gepost)
das dan niet alleen in Eindhoven, in Nijmegen (waar ik bij de konmar werk...) is op nog geen 50 meter van de konmar in het zelfde winkelcentrum een AH die niet ontzettend veel kleiner is. Niet echt handig van AH als ik het zo bekijk, maar wie ben ik....quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:46 schreef Quantor het volgende:
Toch vreemd dat Eindhoven (winkelcentrum Woensel) een AH wordt, want daar zit al een AH die niet veel kleiner is dan de huidige Konmar. (als niet -medewerker maar wel als klant gepost)
Dus van de kleine AH zullen ze wel een Gall & Gall maken en van de Konmar een grote AHquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
das dan niet alleen in Eindhoven, in Nijmegen (waar ik bij de konmar werk...) is op nog geen 50 meter van de konmar in het zelfde winkelcentrum een AH die niet ontzettend veel kleiner is. Niet echt handig van AH als ik het zo bekijk, maar wie ben ik....
Vaak in het weekend, op de zaterdag. Samen met phoentje, we zullen er AS zaterdag wel weer zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij in de supermarkt?
Aangezien ik er 20 uur per week werk..
En het wordt een AH.
Dat wordt dus minder voor mijn AH (Hellevoetsluis). De Konmar zit toch wel enigszins in de buurt van de AH waar ik werk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:13 schreef blrrrt het volgende:
Van Distrifood:
Albert Heijn (23 winkels): Almere*, Boxtel, Brunssum, Cuijk, Den Haag (Laakweg), Den Haag (Elandsraat), Drachten, Eindhoven, Helmond, Hoogeveen, Hoogvliet*, Katwijk, Leeuwarden, Maassluis, Middelburg, Nijmegen, Oss, Rotterdam (Poolsterstraat), Spijkenisse, Utrecht, Winschoten, Zaltbommel en Zoetermeer.
Jumbo (12 winkels): Den Haag (Anemoonstraat), Den Haag (De Stede), Den Haag (Van Bergenstraat), Hellevoetsluis, Leidschendam, Oosterhout (N-B), Rotterdam (Vijf Werelddelen), Veldhoven, Voorburg, Zeist, Zwijndrecht en Zwolle.
C1000 (6 winkels): Beilen, Delft, Doetinchem*, Groningen, Tiel en Nieuwegein.
Nog niet verkocht zijn de Konmars in Den Haag (Van der Kunstraat) en Naaldwijk en de Lekker & Laag Superstores in Rijswijk.
* = nu nog Lekker & Laag Superstores
Whehehe.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Vaak in het weekend, op de zaterdag. Samen met phoentje, we zullen er AS zaterdag wel weer zijnHmm een AH he . Ik vond die konmar nu juist een van de fijnste supermarkten
AH en ergens uren inpompen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ben er elke zaterdag van 07 tot 16:00.
En de Konmar in het Alexandruim is zeker geen slechte supermarkt, maar door de noodgedwongen bezuinigingen moet het veel beter kunnen. Als je bijvoorbeeld al kijkt naar hoe de versafdelingen uitgekleed zijn, terwijl die vroeger het uithangbord van Konmar waren, dan hoop ik dat de AH daar een positieve verandering in brengt door er wat meer uren in te pompen.
Minder dan dat nu gebeurt kan niet.quote:
Ben je soms bij Wim geweest?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef kmaestro het volgende:
Dames en heren collega's, dat wordt de beuk erin
Jumbo goes down
Tiel is een erg grote winkel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef Rudy-F1 het volgende:
Aha. Dat kan idd. Dan vul ik het lijstje even aan:
ALMERE Schippersgarage AH
BEILEN Ventweg Zuid 3 C1000
BOXTEL Pr. Hendrikstraat 62 AH
BRUNSSUM Kennedylaan 90 AH
CUIJK Smidstraat 70 5431 BJ AH
DELFT Troelstralaan 9 C1000
DEN HAAG Anemoonstraat 4 Jumbo
DEN HAAG De Stede 21 2543 Jumbo
DEN HAAG Van der Kunstraat 49
DEN HAAG Laakweg 126 AH
DEN HAAG Van Bergenstraat 39 Jumbo
DEN HAAG Elandstraat 160 AH
DOETINCHEM De Veentjes C1000
DRACHTEN Kiryat Onoplein 87 AH
EINDHOVEN Winkelcentrum Woensel 119 AH
GRONINGEN Rijksweg 129A C1000
HELLEVOETSLUIS Struijtse Hoeck 349 Jumbo
HELMOND Torenstraat 1 AH
HOOGEVEEN Griendtsveenweg 20a AH
HOOGVLIET Kinheim AH
KATWIJK Zeilmakerstraat 1 AH
LEEUWARDEN Emmakade 168 8933 AH
LEIDSCHENDAM Duindoorn 43 Jumbo
MAASSLUIS Koningshoek 91001 AH
MIDDELBURG Pottenbakkerssingel 2 AH
NAALDWIJK De Tuinen 78
NIEUWEGEIN Passage 1 C1000
NIJMEGEN Zwanenveld 5505 AH
OOSTERHOUT Nieuwe Bouwlingstraat 2 Jumbo
OSS Burchtplein 80 AH
RIJSWIJK De Bogaard
ROTTERDAM Vijf Werelddelen 33 Jumbo
ROTTERDAM Poolsterstraat 16 AH
TIEL Grote Brugs Grintweg 35 C1000
SPIJKENISSE Sterrenhof 18 AH
UTRECHT Roelantdreef 41 AH
VELDHOVEN Pleintjes 122 Jumbo
VOORBURG Koningin Julianalaan 370 Jumbo
WINSCHOTEN Beertsterweg 1d AH
ZALTBOMMEL Steenweg 8A AH
ZEIST Korte Steijnlaan 2 Jumbo
ZOETERMEER Westwaarts 41 AH
ZWIJNDRECHT Brabant 1 Jumbo
ZWOLLE Veemarkt 20 Jumbo
Ik werk bij AH op de Roelantdreef 265, dus ik denk niet dat er 2 AH's komen in een winkelcentrum. Ik denk eerder dat AH het pand van de Konmar gaat verhurenquote:UTRECHT Roelantdreef 41 AH
Bedankt. Ik zal waarschijnlijk een aantal vragen hebben, binnenkort.quote:
Een goede wijnafdeling is iets waar AH ook wel veel waarde aan hecht. Tevens is er echt altijd wel een goede wijnsoort in de aanbieding en kent AH ook welbekende wijnmarkt-weken. In ons filiaal in Leidschendam hebben wij ongeveer 25 tot 30 meter wijnen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef NJ het volgende:
Ik heb er trouwens gelijk al één.
Bij de Konmar hebben we echt een superuitgebreid wijn-assortiment, maar hoe zit dat bij de AH? En dan met name de grotere? Want voor onze supermarkt is de wijnafdeling echt een enorme klantentrekker en ik vind het persoonlijk ook leuk om bij te houden.
AH3 hier, ongeveer 6 meter aan wijn ofzo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef NJ het volgende:
Ik heb er trouwens gelijk al één.
Bij de Konmar hebben we echt een superuitgebreid wijn-assortiment, maar hoe zit dat bij de AH? En dan met name de grotere? Want voor onze supermarkt is de wijnafdeling echt een enorme klantentrekker en ik vind het persoonlijk ook leuk om bij te houden.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:31 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Een goede wijnafdeling is iets waar AH ook wel veel waarde aan hecht. Tevens is er echt altijd wel een goede wijnsoort in de aanbieding en kent AH ook welbekende wijnmarkt-weken. In ons filiaal in Leidschendam hebben wij ongeveer 25 tot 30 meter wijnen.
25 meter breed dus.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Maar hoe zie jij die 25 meter? Is dat vijf meter aan stellages en dan vijf hoog of 25 meter en dan ook nog eens vijf hoog?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ben er elke zaterdag van 07 tot 16:00.
En de Konmar in het Alexandruim is zeker geen slechte supermarkt, maar door de noodgedwongen bezuinigingen moet het veel beter kunnen. Als je bijvoorbeeld al kijkt naar hoe de versafdelingen uitgekleed zijn, terwijl die vroeger het uithangbord van Konmar waren, dan hoop ik dat de AH daar een positieve verandering in brengt door er wat meer uren in te pompen.
quote:
Ik loop in zo'n geel t-shirt met "Konmar" op m'n rug door de winkel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik hoop hetbtw als ik weet waar je stond en hoe gek je kop is , dan zwaaien we wel
![]()
Normale zaterdag eigenlijk...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef waterreus23 het volgende:
Wat verwachten jullie van aankomende zaterdag?
Een megadrukte, of zal het allemaal wel meevallen.
de MEGA WUPPIES
Dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:20 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Normale zaterdag eigenlijk...
P.S. je mag nog niet openbaar bekend maken wat de acties zijn van volgende week, aangezien dit het koopgedrag van de klanten in deze week kan beinvloeden...
Misschien handig om je quote dan aan te passenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:20 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Normale zaterdag eigenlijk...
P.S. je mag nog niet openbaar bekend maken wat de acties zijn van volgende week, aangezien dit het koopgedrag van de klanten in deze week kan beinvloeden...
Ha! Dat gaan we dus ook niet meer doen. Eindelijk. Geweldig. [superlatieven].quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:07 schreef woeeiiii het volgende:
ik bestel
Toevallig dat ik dat net wou gaan posten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:55 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ik werk bij AH op de Roelantdreef 265, dus ik denk niet dat er 2 AH's komen in een winkelcentrum. Ik denk eerder dat AH het pand van de Konmar gaat verhuren
Wij hebben ongeveer 6 meter bier zonder de 24 flessen kratten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:07 schreef woeeiiii het volgende:
Ik werk in Konmar Katwijk, en word nu dus ook een AH, ik bestel Fris + Sap + Bieren, we hebben nu een erg groot bier assortiment, uit verschillende landen, zelfs China.
Zelfde vraag als NJ dus eigenlijk, heeft AH ook een groot speciale bieren assortiment?
AH heeft een normaal bierassortiment. Op dit moment zijn er wel een aantal biertjes die we exclusief mogen verkopen in Nederland.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:07 schreef woeeiiii het volgende:
Ik werk in Konmar Katwijk, en word nu dus ook een AH, ik bestel Fris + Sap + Bieren, we hebben nu een erg groot bier assortiment, uit verschillende landen, zelfs China.
Zelfde vraag als NJ dus eigenlijk, heeft AH ook een groot speciale bieren assortiment?
Ik ben zelf ook nog ff geweest.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:50 schreef kmaestro het volgende:
Volgens mij hebben wij nog steeds de grootste wijnafdeling van Nederland
Oja, Bart, Rudy en ik zijn vandaag bij Wim geweest
Mooi, want ik ga zo werkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 03:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
AH heeft een normaal bierassortiment. Op dit moment zijn er wel een aantal biertjes die we exclusief mogen verkopen in Nederland.
[..]
Ik ben zelf ook nog ff geweest.
Ton was nog op bezoek. Morgen tijdens de vergadering (het ontbijt dus) hoopt Wim meer te horen.
De wuppies worden via verdeellijsten verzonden. Alleen de mega-wups zijn na te bestellen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:27 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Mooi, want ik ga zo werken
Het schijnt dat je de wuppies kan MOMO-en![]()
Speciale Wuppiezending
Dat is minimum omzet zelfs hè. Als een klant 25 euro uitgeeft krijgt hij alsnog maar 1 wuppie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef Rudy-F1 het volgende:
15 miljoen Wuppies; zal het genoeg zijn?
1 Wup = 15 euro omzet
10 Wuppen = 150 euro omzet
100 Wuppen = 1.500 euro omzet
1000 Wuppen = 15.000 euro omzet
10000 Wuppen = 150.000 euro omzet
100000 Wuppen = 1.500.000 euro omzet
1000000 Wuppen = 15.000.000 euro omzet
10000000 Wuppen = 150.000.000 euro omzet
15000000 Wuppen = 225.000.000 euro omzet![]()
Media Markt komt mogelijk daarheenquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:48 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Toevallig dat ik dat net wou gaan posten.
Vond het ook al zo raar want daar zit al een AH idd.
Enig idee wat er met het huidige pand gebeurd dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef waterreus23 het volgende:
Kom net terug van AH, en mijn Albert Heijn filiaal gaat nu verhuizen naar het filiaal van de Konmar binnen 2 maanden.
Welk filliaal is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef waterreus23 het volgende:
Kom net terug van AH, en mijn Albert Heijn filiaal gaat nu verhuizen naar het filiaal van de Konmar binnen 2 maanden.
En dit was een super goede plek vond ik zelf...quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef waterreus23 het volgende:
Zijn er trouwens in de tussentijd al meer vragen gerezen over je nieuwe werkgever?quote:
quote:
Nog niet. Ik moet vanavond weer werken, dus er zal in de kantine wel een A4tje vol uitleg en spelfouten liggen. Waarschijnlijk heb ik daarna meer vragen dan antwoorden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zijn er trouwens in de tussentijd al meer vragen gerezen over je nieuwe werkgever?
Ik heb daar ook al over na zitten denken inderdaad. Mag AH nu bijvoorbeeld ook het bekende kloosterbrood van de Konmar gaan maken? En als ze dat mogen, willen ze dat dan wel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef NJ het volgende:
Ohja, toch nog een vraagje.
Weet iemand wat de strategie van AH gaat worden inzake bakkerijen?
Bij de AH worden (voor zover ik weet) alle broden afgebakken, maar bij de Konmar staat er een hele bakkerij die van meel een brood maakt.
Met de aankoop van Konmar heeft de AH ook 23 bakkerijen van net vijf jaar oud gekocht die nog in prima staat zijn (wat achterstallig onderhoud, maar verder nog gloednieuw).
Hoe gaan ze daar mee verder?
Dat is ook mijn gok en ook de angst van de bakkers.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als ik een gok zou moeten doen zou ik zeggen dat ze ze direct saneren en dat er alleen nog maar afgebakken gaat worden.
Wij hebben ook een gediplomeerde slager die nu voorverpakte bakjes kipfilet staat te vullen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gok en ook de angst van de bakkers.
Maar ze hebben wel een heleboel gediplomeerde bakkers in dienst nu en daar zal een regeling voor moeten komen, want ze zijn overgekocht en ik geloof niet dat zij in hun contract hebben staan dat ze op andere afdelingen moeten werken.
Geen flauw idee, men beweerd dat er mogelijk een intertoys gaat komen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Enig idee wat er met het huidige pand gebeurd dan?
Wij bakken alleen gedeeltelijk af. Onze AH heeft bij lange na geen capaciteit om duizenden broden per dag af te bakken, laat staan helemaal te maken!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef NJ het volgende:
Ohja, toch nog een vraagje.
Weet iemand wat de strategie van AH gaat worden inzake bakkerijen?
Bij de AH worden (voor zover ik weet) alle broden afgebakken, maar bij de Konmar staat er een hele bakkerij die van meel een brood maakt.
Met de aankoop van Konmar heeft de AH ook 23 bakkerijen van net vijf jaar oud gekocht die nog in prima staat zijn (wat achterstallig onderhoud, maar verder nog gloednieuw).
Hoe gaan ze daar mee verder?
De Konmar in Winkelcentrum Woensel in Eindhoven word een AH XL net zoals op de Limburglaan maar dan nieuwer. De bestaande AH in Woensel word of een C1000 of verkocht.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:46 schreef Quantor het volgende:
omg!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij in de supermarkt?
Aangezien ik er 20 uur per week werk..
En het wordt een AH.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
omg!
Jij bent een supermarktmedewerker!??!!
waarom dan niet gewoon van 12 - 20?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Drukke uren deze week
vrijdag: 12 tot 17 en 18 tot 20
hahahahahahahahahahahahahahahahahah dikke pwnage!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Webgangster het volgende:
whahah allemaal nadelen aan dat cassiere zijn
Al acht jaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
omg!
Jij bent een supermarktmedewerker!??!!
WTF heb je bereikt in je levenquote:
En ik doe nog dezelfde studie als jij ook.quote:
Stoer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:14 schreef NJ het volgende:
[..]
En ik doe nog dezelfde studie als jij ook..
Zo dus.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:35 schreef Excess_All het volgende:
hoi hoi
even een vraagje voor de countermedewekers onder ons
er is mij vorige week verteld hoe ik een transactie moet annuleren
sleutel op s
knop transactie annuleren
toegangsnummer
knop caisiere
wachtwoord
knop caisiere
echter nu wou ik dat vandaag doet omdat er een transactie geannuleerd moest worden. Maar het lukte niet, weet iemand wat ik fout doe. Ik zou het zelf wel op werk vragen aan maar hoef pas over een week weer te werken. en wil het nu toch wel graag weten
alvast bedankt
Jaquote:
Euh... De grootste concurrent van AH wordt toch echt de Plus. Vorig jaar én de best gewaardeerde supermarkt én de snelst groeiende. Nu met het gegeven dat er heel wat Plus-markten (voormailg Edah's) bijkomen en een strategie die hetzelfde is als die van AH (veel service, goede kwaliteit vers tegen zo laag mogelijke prijzen) vrees ik dat die supermarkltketen het meeste kwaad voor AH kan. Mocht je nog niet in een Plus geweest zijn, raad ik je aan er eens een keer binnen te lopen en het zal je verbazen.....quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
Jumbo en Super De Boer zijn nu de belangrijkste concurrenten van AH
Waar zit de dichtsbijzijnde Plus dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:58 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Euh... De grootste concurrent van AH wordt toch echt de Plus. Vorig jaar én de best gewaardeerde supermarkt én de snelst groeiende. Nu met het gegeven dat er heel wat Plus-markten (voormailg Edah's) bijkomen en een strategie die hetzelfde is als die van AH (veel service, goede kwaliteit vers tegen zo laag mogelijke prijzen) vrees ik dat die supermarkltketen het meeste kwaad voor AH kan. Mocht je nog niet in een Plus geweest zijn, raad ik je aan er eens een keer binnen te lopen en het zal je verbazen.....
Vermoedelijk wordt 1 van de 2 Edah's hier in Leidschendam ook een Plus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waar zit de dichtsbijzijnde Plus dan?
-edit-
Ik had ook gewoon zelf op de site kunnen kijken.
Ypenburg en Rijswijk dus.
En in het centrum van Den Haag komt er natuurlijk 1 te zitten.
Qua sites wint AH het trouwens dik van de site van Plus.
Hier nog een CE-erquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Op welke school doe jij het dan? InHolland Rotterdam?
HES.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Op welke school doe jij het dan? InHolland Rotterdam?
10 tot 20.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:40 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag van 11:30 - 20:30
Dat word de reclame niet door, deze is voor mederwerkers.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:11 schreef vanBnaarC het volgende:
Hier de reclame dan vanaf zondag op de buis
http://www.onzin.com/view.php?id=2087
" Met een WUPPIE pakken wij ons wereld Cuppie "
En welkDC is dat dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef waterreus23 het volgende:
Heb me vannochtend rot gelachen met een vrachtwagenchauffer. We waren aan het praten over een vrachtwagenchauffeur die zelf altijd de containers van de klep gooit, en ook alle leeggoed er zelf opgooit. Chauffeur komt uit DC Zaandam
Profiel van deze chauffeur:
- Halflang rood krullend haar
- Bijna altijd korte broek dragend
- Luid naar de naam Karel
Het leuke wat deze chauffeur over 'Karel' vertelde is dat hij:
a) Uit prullenbakken loopt te vissen in het DC![]()
b) Overcodeproducten en kwaliteitsafwijkingen gewoon mee naar huis neemt.![]()
c) Gewoon van de levering van filialen loopt te eten en te drinken![]()
Nee. Ik ben pas 18 geworden en werd gewoon aangenomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:37 schreef Urquhart het volgende:
Klopt het verhaal dat vakkenvullers van zeventien jaar en ouder niet meer aangenomen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |