quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:31 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Geen idee bij welke afdeling ik moet. Ik moest maandag alleen ff inlopen en dat was toevallig bij groente en vlees (vers toch?) Maandag als ik weer moet werken zal ik vast meer te horen krijgen. Ik werk trouwens op maandag, woensdag, en zaterdag en in de vakantie wat meer dagen.
0,5% -> 45 miljoen. Ook niet weinig hoor, maar wel wat minder.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef highway101 het volgende:
Overigens; de boete voor die Aholdgasten was dus 225.000 euro, en dat was 0,05% van zijn vermogen. Dat betekend dus dat die gast 450 miljoen bezitdas wel ommeunig veel...
0.05 ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:41 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
0,5% -> 45 miljoen. Ook niet weinig hoor, maar wel wat minder.
Jij hebt echt geen leven, behalve albert heijn, workaholicquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:26 schreef SHERMAN het volgende:
Drie vrachtwagens houdbaar vanmiddag, 49, 28 en 10.
Magazijn man moest ze in de regen lossen, om 5 uur liep ie door de winkel heen:
"we wish you a merry christmas"
Klanten gezichten:![]()
Vers geizchten:
Houdbaar gezichten:![]()
Net van 10 tot 17 gewerkt, vanavond van 20 tot 22.
1200 colli vers.
Filiaal? Afdeling?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
tvp, kan ik trouwens in de OP toegevoegd worden?
En @ tazmaster
[..]
Truequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:30 schreef Webgangster het volgende:
Ja moet je maar geen kassiere zijndan geniet je niet van de rest van de gezelligheid die er wel is.
Vertel....wie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:49 schreef kmaestro het volgende:
veel afwezigen de komende dagen wegens ziekte, vakantie, gewoon vrij of iemand die zn hand gebroken heb... Wordt 1 groot drama...
Overdekt Laad en Los terreinquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:58 schreef waterreus23 het volgende:
Heb vandaag ook in de stromende regen moeten lossen zeg, 46 containers Houdbaar![]()
ze hebben je ook nog niet verteld welke afdeling je komt? :S apart, mja zie je maandag dus wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
tvp, kan ik trouwens in de OP toegevoegd worden?
En @ tazmaster
[..]
Tofquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef anti-virus het volgende:
Ik ga binnekort mn ontslag indienen, ik heb een baantje aangeboden gekregen in de horeca, wat veel meer verdient dan het minimumloon van meneer Heijn
wie lost hier op straat ?quote:
Wij. Gewoon 1 weghelft in beslagquote:
wij hebben gewoon naast ons maar wel met een grote hekquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:04 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wij. Gewoon 1 weghelft in beslag![]()
En als het veel is (dwz meer dan 20 containers) staat het buiten op straat
![]()
Nee, lijkt me ook een beetje vreemd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef rotskibo het volgende:
Morgen dubbel betaald??
ik heb hiervoor ook 6 jaar in de horeca gewerkt, en je verdiend er idd meerquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef anti-virus het volgende:
Ik ga binnekort mn ontslag indienen, ik heb een baantje aangeboden gekregen in de horeca, wat veel meer verdient dan het minimumloon van meneer Heijn
Wij ook, we moeten ongeveer zo'n 20 meter naar het magazijn lopen, maar gelukkig krijgen wij zeer binnenkort een enorm groot nieuw filiaalquote:
Wij hier bij de AHTG in Tilburg.. de vrachtwagen stopt telkens een stuk voor de winkel.. is maar een meter of 15 lopen.. deels overdekt door het station.. maar die stoep.. kutding..quote:
Je staat er bij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef michael2- het volgende:
Heyy mensen.. kan ik ook aan de lijst worden toegevoegd? Ik werk bij de AH To Go op het station in Tilburg, filiaal 5819, afdeling nvt *alles*![]()
Heeft iemand een foto van het AH To Go filiaal in Breda? Ga er volgende maand een dag werken en wil weten hoe het eruit ziet![]()
Bij deze alvast, ik kom geen kassa bijdraaien, heb het veel te drukquote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:32 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Bij deze alvast, ik kom geen kassa bijdraaien, heb het veel te druk
Hier ook, dat zal wat worden morgenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:11 schreef kmaestro het volgende:
Vertragingen, leveringsproblemen, zieken, afwezigen, drukte. Weer een echt bikkel weekend
Ik had het verkeerd begrepen, groente en vlees waren gevuld.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef tazman89 het volgende:
mja op vrijdag kan dat wel, ik bedoel op zaterdag ochtends is het toch beter bezet qua mensen meestal.
dus kan je dan wel VVV en vlees vullen, als je dat door de weeks doet is dat een ramp !
Herkenbaar dat de mensen ineens pleite zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:35 schreef Webgangster het volgende:
Wat een gezeur net weer met die kleine broekjes/n00bjes die bij ons werken nieuw.
Het is half 9 geweest, we moesten eigenlijk stoppen, we gingen door tot kwart voor 9, sommige jongen hadden het gezien en gingen gewoon pleite :S, ik met nog een jongen bleven gewoon op onze leidinggevende wachten want hij meost afsluiten. Nu hebben die andere jongens gezeur maandag/volgende keer. Ik en die andere jongen krijgen tot 9 uur uitbetaald en we mochten nog wat Cola glassen van de actie meenemen.
Ook prachtig, ik en ziezelfde jongen gewoon ff pauze nemen met leidinggevende terwijl we geen recht hadden, maja wij zijn harde werkers dus geen probleem, de rest lekker werken en wij lekker chillen boven even
En daarna tegen mij een grote bek waarom ze die 15 minuten (tot 19.15) dan niet extra kregen?quote:
Niet dat ik ooit de vraag zou krijgen maar dat zou mij dus echt tegen houden om meer te zijn dan wat ik nu ben, de instelling van sommige mensen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:57 schreef o-fiel het volgende:
[..]
En daarna tegen mij een grote bek waarom ze die 15 minuten (tot 19.15) dan niet extra kregen?
"Als je op een normaal tempo had gewerkt, en je had wat minder geluld, waren we met z'n allen om 18.55 klaar geweest."
![]()
Gelukkig kan ik vrij discreet zijn. "Je hebt het niet verdient" "Voor verdere klachten kan je bij J. (VM) zijn"quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit de vraag zou krijgen maar dat zou mij dus echt tegen houden om meer te zijn dan wat ik nu ben, de instelling van sommige mensen.
Ik kom van de week wel ff een keer naar Voorburg toe, ik heb het nog niet eens gezien sinds de verbouwing. Wat een nep-AH-ert ben ik eigenlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 00:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik werk er pas één dagVraag het even aan Tazman89
zeeeeeeer herkenbaar...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:37 schreef anti-virus het volgende:
Word ik om 8.30 wakker gebelt of ik kan werken, NEE GVD!!!!!!!
Superunie.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:15 schreef highway101 het volgende:
Wie beleverd Jumbo eigenlijk? Ik dacht Sligro? En veel Edahs zullen wel doorverkocht worden aan Jumbo.
Jumbo heeft niet zoveel aan de Edah's.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:26 schreef highway101 het volgende:
Dus Jumbo heeft nog geen directe winst (tenzij filialen worden doorverkocht aan Jumbo)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |