probeer het eens van de andere kant te zien, ik ben iedere keer zoveel tijd kwijt aan het regelen van mensen, de meeste zijn gewoon te lui.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:37 schreef anti-virus het volgende:
Word ik om 8.30 wakker gebelt of ik kan werken, NEE GVD!!!!!!!
hier is de hele laadplatform/opslag overdekt, hoeven ook niks te kloten met laadkleppen, vrachtwagen tegen het platform aanzetten, plaat erover en rijden maarquote:
hier wordt toch echt wel tot 19.15 opgeschreven door mij dan, ik krijg vaak wel door betaald totdat we echt klaar zijn. Dit ivm verantwoording.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef o-fiel het volgende:
Vandaag best hard gewerkt, veel nieuwe mensen die moeten worden opgeleid. Ik liep om 19.30 naar de kantine, stonden al die gastjes die tot 19.20 hebben gewerkt even hun tijd aan te passen : ze meenden dat ze wel recht hadden op een beloning tot 19.30.
Wat een mentaliteit, vroeger waren die 15 minuten extra nog gewoon standaard afhelpkwartiertje...
normaalste zaak hier, werken ook genoeg mensen bij ons in het filiaal, komt het toch sneller voor.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:13 schreef Timmai het volgende:
Zijn er hier veel mensen met relatie binnen de supermarkt? En hoe wordt daarop gereageerd door collega's?
Wie weet? Ik denk het niet...quote:Op maandag 29 mei 2006 23:19 schreef highway101 het volgende:
@ jimi_thing: ken ik jou?
ja en ik gok dat jij diepvries stond rond 6 ?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:24 schreef -Dries- het volgende:
Tazman, moest je vandaag tussen 4 en 10 werken? Zoja, dan heb ik je vast gezien
Jups, dat was ik. Spreek me de volgende keer even aan ofzo, want ik heb nog steeds geen idee wie je bentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:48 schreef tazman89 het volgende:
[..]
ja en ik gok dat jij diepvries stond rond 6 ?
en daarna vlees/vis stond te vullen...mja dan heb je mij zeker gezien, ik was nogal druk
hoe vind je ons Wabe roep koor? doen we best goed toch ? :p
Mja, ik had me volledig gesloten van de buitenwereld om te concentreren op 't vullen dusjaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:41 schreef tazman89 het volgende:
ik zat gekke stemmetjes te doen ?
ik stoote me kop...(met het overgooien van doosjes...euh ik was dropjes bij Kai aan het halen...ik spiegelde samen met mr lomp (en sloom) sauzen/soepen/zuren
ik zal je aansprekenwerk je woensdag?
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:14 schreef Brammie1 het volgende:
Wordt een filiaal eigenlijk een AH-4 of AH-5 op basis van oppervlakte of assortiment? Ik krijg net van m'n broertje te horen dat we in een AH-5 werken. Ik dacht altijd dat het een AH-4 was, omdat ik altijd (in Nijmegen) boodschappen doe in een AH-5, die groter is qua oppervlakte en assortiment dan de winkel waar ik en m'n broertje werken.
Nope, werk (nog) niet bij AH ;-).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:04 schreef highway101 het volgende:
hmmm dacht ik. filiaal 1491
Leeeeeeeeuuuuuuuuuuuk!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef kmaestro het volgende:
Primeur: Nieuwe AH reclame (Het WK Wuppielied)
Kweet nog niet wat ik er van moet denken....
Wel leuke reclame, maar als dit DE wkactie is...
Maar toch,
![]()
![]()
WUPPIE
![]()
![]()
![]()
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef kmaestro het volgende:
Primeur: Nieuwe AH reclame (Het WK Wuppielied)
Kan niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:35 schreef SHERMAN het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik alle tv reclames kan downloaden? Op de website kan ik ze nou niet echt vinden.
Ieder filiaal heeft de DVD gekregen met het filmpje, dus bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:43 schreef SHERMAN het volgende:
Niet echt een specifieke, had die van het wk gedownload en die wilde ik op cd fikken om morgen al in de ah te kunnen laten zien aan mijn collega's en het leek me wel leuk om er meteen meerdere op de cd te fikken, maar als ze niet te downloaden zijn dan word het lastig.
Bronquote:Bijna alle Konmar-supermarkten, onderdeel van het verliesgevende Laurus-concern, worden verkocht aan Ahold en Jumbo.
133 miljoen
Met de verkoop is een bedrag gemoeid van 133 miljoen euro. Ahold neemt 29 Konmar Superstores over, Jumbo koopt er twaalf. Over de verkoop van de drie overige Konmars wordt nog onderhandeld.
Edah
Eerder deze week maakte Laurus al de verkoop van zijn Edah-supermarkten bekend. Kopers waren Sligro en Sperwer. Met de opbrengsten van die deal, 221 miljoen euro, wil Laurus zijn schulden verlagen. Het concern gaat alleen verder met de Super de Boer-formule.
Bronquote:Ahold heeft vandaag bekendgemaakt dat haar werkmaatschappij Albert Heijn een activatransactie is aangegaan voor de koop van 23 Konmar-winkels, waaronder drie franchisewinkels, van Laurus Nederland B.V. Daarnaast zal Aholds geconsolideerde dochtermaatschappij Schuitema nog eens zes Konmar-winkels, waaronder één franchisewinkel, overnemen.
De totale overnamesom die Albert Heijn en Schuitema aan Laurus zullen betalen voor de winkels bedraagt EUR 110 miljoen in contanten. De winkels zullen na afronding van de transactie worden gerenoveerd en omgebouwd tot Albert Heijn- en C1000-winkels.
Albert Heijn en Schuitema zullen winkelgerelateerde voorraden, bepaalde vorderingen en bestaande huurovereenkomsten overnemen. De overnamesom is exclusief de voorraden en bepaalde vorderingen.
De verkoop is onder voorbehoud van de vervulling van bepaalde voorwaarden, inclusief goedkeuring door de ondernemingsraad, instemming van verhuurders en goedkeuring door de aandeelhouders van Laurus. Werknemers uit de betreffende Konmar-winkels zullen overgaan naar de nieuwe eigenaren. De uiteindelijke overgang van de winkels naar Albert Heijn en Schuitema is onder voorbehoud van de goedkeuring door de toezichthoudende autoriteiten.
De transactie, die naar verwachting in het vierde kwartaal van het jaar wordt afgerond, is voor Albert Heijn en Schuitema een gelegenheid om grote winkels te verwerven op prominente locaties in Nederland. De overname van de Konmar-winkels is in overeenstemming met de strategie om via selectieve overnames de activiteiten op belangrijke markten uit te breiden.
Idd benieuwd. vandaag maar eens langs Wimquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:37 schreef Rudy-F1 het volgende:
Ahold koopt 29 Konmar filialen
[..]
Bron
[..]
Bron
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd welke filialen ze overkopen.........
En welke naar Jumbo, danwel C1000 gaan...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |