Ik heb daar ook al over na zitten denken inderdaad. Mag AH nu bijvoorbeeld ook het bekende kloosterbrood van de Konmar gaan maken? En als ze dat mogen, willen ze dat dan wel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef NJ het volgende:
Ohja, toch nog een vraagje.
Weet iemand wat de strategie van AH gaat worden inzake bakkerijen?
Bij de AH worden (voor zover ik weet) alle broden afgebakken, maar bij de Konmar staat er een hele bakkerij die van meel een brood maakt.
Met de aankoop van Konmar heeft de AH ook 23 bakkerijen van net vijf jaar oud gekocht die nog in prima staat zijn (wat achterstallig onderhoud, maar verder nog gloednieuw).
Hoe gaan ze daar mee verder?
Dat is ook mijn gok en ook de angst van de bakkers.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als ik een gok zou moeten doen zou ik zeggen dat ze ze direct saneren en dat er alleen nog maar afgebakken gaat worden.
Wij hebben ook een gediplomeerde slager die nu voorverpakte bakjes kipfilet staat te vullen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gok en ook de angst van de bakkers.
Maar ze hebben wel een heleboel gediplomeerde bakkers in dienst nu en daar zal een regeling voor moeten komen, want ze zijn overgekocht en ik geloof niet dat zij in hun contract hebben staan dat ze op andere afdelingen moeten werken.
Geen flauw idee, men beweerd dat er mogelijk een intertoys gaat komen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Enig idee wat er met het huidige pand gebeurd dan?
Wij bakken alleen gedeeltelijk af. Onze AH heeft bij lange na geen capaciteit om duizenden broden per dag af te bakken, laat staan helemaal te maken!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef NJ het volgende:
Ohja, toch nog een vraagje.
Weet iemand wat de strategie van AH gaat worden inzake bakkerijen?
Bij de AH worden (voor zover ik weet) alle broden afgebakken, maar bij de Konmar staat er een hele bakkerij die van meel een brood maakt.
Met de aankoop van Konmar heeft de AH ook 23 bakkerijen van net vijf jaar oud gekocht die nog in prima staat zijn (wat achterstallig onderhoud, maar verder nog gloednieuw).
Hoe gaan ze daar mee verder?
De Konmar in Winkelcentrum Woensel in Eindhoven word een AH XL net zoals op de Limburglaan maar dan nieuwer. De bestaande AH in Woensel word of een C1000 of verkocht.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:46 schreef Quantor het volgende:
Toch vreemd dat Eindhoven (winkelcentrum Woensel) een AH wordt, want daar zit al een AH die niet veel kleiner is dan de huidige Konmar. (als niet -medewerker maar wel als klant gepost)
omg!quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij in de supermarkt?
Aangezien ik er 20 uur per week werk..
En het wordt een AH.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
omg!
Jij bent een supermarktmedewerker!??!!
waarom dan niet gewoon van 12 - 20?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Drukke uren deze week
vrijdag: 12 tot 17 en 18 tot 20
hahahahahahahahahahahahahahahahahah dikke pwnage!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Webgangster het volgende:
whahah allemaal nadelen aan dat cassiere zijn
Al acht jaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
omg!
Jij bent een supermarktmedewerker!??!!
WTF heb je bereikt in je levenquote:
En ik doe nog dezelfde studie als jij ook.quote:
Stoer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:14 schreef NJ het volgende:
[..]
En ik doe nog dezelfde studie als jij ook..
Zo dus.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:35 schreef Excess_All het volgende:
hoi hoi
even een vraagje voor de countermedewekers onder ons
er is mij vorige week verteld hoe ik een transactie moet annuleren
sleutel op s
knop transactie annuleren
toegangsnummer
knop caisiere
wachtwoord
knop caisiere
echter nu wou ik dat vandaag doet omdat er een transactie geannuleerd moest worden. Maar het lukte niet, weet iemand wat ik fout doe. Ik zou het zelf wel op werk vragen aan maar hoef pas over een week weer te werken. en wil het nu toch wel graag weten
alvast bedankt
Jaquote:
Euh... De grootste concurrent van AH wordt toch echt de Plus. Vorig jaar én de best gewaardeerde supermarkt én de snelst groeiende. Nu met het gegeven dat er heel wat Plus-markten (voormailg Edah's) bijkomen en een strategie die hetzelfde is als die van AH (veel service, goede kwaliteit vers tegen zo laag mogelijke prijzen) vrees ik dat die supermarkltketen het meeste kwaad voor AH kan. Mocht je nog niet in een Plus geweest zijn, raad ik je aan er eens een keer binnen te lopen en het zal je verbazen.....quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Meki het volgende:
Jumbo en Super De Boer zijn nu de belangrijkste concurrenten van AH
Waar zit de dichtsbijzijnde Plus dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:58 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Euh... De grootste concurrent van AH wordt toch echt de Plus. Vorig jaar én de best gewaardeerde supermarkt én de snelst groeiende. Nu met het gegeven dat er heel wat Plus-markten (voormailg Edah's) bijkomen en een strategie die hetzelfde is als die van AH (veel service, goede kwaliteit vers tegen zo laag mogelijke prijzen) vrees ik dat die supermarkltketen het meeste kwaad voor AH kan. Mocht je nog niet in een Plus geweest zijn, raad ik je aan er eens een keer binnen te lopen en het zal je verbazen.....
Vermoedelijk wordt 1 van de 2 Edah's hier in Leidschendam ook een Plus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waar zit de dichtsbijzijnde Plus dan?
-edit-
Ik had ook gewoon zelf op de site kunnen kijken.
Ypenburg en Rijswijk dus.
En in het centrum van Den Haag komt er natuurlijk 1 te zitten.
Qua sites wint AH het trouwens dik van de site van Plus.
Hier nog een CE-erquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Op welke school doe jij het dan? InHolland Rotterdam?
HES.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Op welke school doe jij het dan? InHolland Rotterdam?
10 tot 20.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:40 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag van 11:30 - 20:30
Dat word de reclame niet door, deze is voor mederwerkers.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:11 schreef vanBnaarC het volgende:
Hier de reclame dan vanaf zondag op de buis
http://www.onzin.com/view.php?id=2087
" Met een WUPPIE pakken wij ons wereld Cuppie "
En welkDC is dat dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef waterreus23 het volgende:
Heb me vannochtend rot gelachen met een vrachtwagenchauffer. We waren aan het praten over een vrachtwagenchauffeur die zelf altijd de containers van de klep gooit, en ook alle leeggoed er zelf opgooit. Chauffeur komt uit DC Zaandam
Profiel van deze chauffeur:
- Halflang rood krullend haar
- Bijna altijd korte broek dragend
- Luid naar de naam Karel
Het leuke wat deze chauffeur over 'Karel' vertelde is dat hij:
a) Uit prullenbakken loopt te vissen in het DC![]()
b) Overcodeproducten en kwaliteitsafwijkingen gewoon mee naar huis neemt.![]()
c) Gewoon van de levering van filialen loopt te eten en te drinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |