Nee, de vorige was deel 11, had een verkeerde TT en is nooit terugveranderdquote:Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef dekkered het volgende:
deel 13 moet he geloof ik wezen of nie??
oeps, vergeten te verwijderenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ehm kree, PFH staat er 2 keer op, er moet eentje weg. De nieuwste moet blijven staan.
Topquote:Op maandag 22 mei 2006 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
oeps, vergeten te verwijderen
Maar aangepast, alleen de nieuwste staat er nu op
eh volgens mijn AT is er gewoon een deel 11 en 12. Dit is dus deel 13 toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, de vorige was deel 11, had een verkeerde TT en is nooit terugveranderd
Dan kom je niet erg vaak in GAM, of kijk je niet goed uit je doppen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ken deze mod niet eens![]()
Ook weer een TerugVindPost![]()
Beidequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan kom je niet erg vaak in GAM, of kijk je niet goed uit je doppen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
vanaf nu ben je geen onbekende meer dus![]()
Hmm wel een coole baan, de beste Pro baan die er isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:18 schreef -tK- het volgende:
Kan Pro A0 ook op de serveeer plzzz =)
Is toch niet al te moeilijk, en imo de beste pro baan![]()
Ha ik weet al waardoor dat komt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:47 schreef JumperJack het volgende:
hm. paris four hundred staat anders nog steeds 2x bij de track records, 2x bij de track scores, en In My Place staat er ook nog steeds tussen (ik heb m niet mee voorbij zien komen, of ik heb te weinig gespeeld![]()
![]()
het klopt weer. hij staat er één keer in, maar er is nog 1 probleempjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ha ik weet al waardoor dat komt.
Ik heb hem gisteren wel uit de database gehaald, maar dat moet dan degene zijn geweest die nog wel op de server stond. vandaar dat ie er nu weer 2 keer instaat.
Zal het even aanpassen.
juistquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hmm wel een coole baan, de beste Pro baan die er is![]()
Oeh oeh ik!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik zie al wat votes voor m'n baan. Wie wil d'r verder nog even testen?
Hahaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef e-wok het volgende:
even een bombay-tv post dan maar
1) http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1251695
en als goedmakertj
2) http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1251748
Whehehequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef e-wok het volgende:
en als goedmakertj
lolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef e-wok het volgende:
en als goedmakertj
hij staat erbijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef insan3 het volgende:
Kree kun je deze nu ook even toevoegen. in het vorige topic had ik 6 voor 1 tegen![]()
![]()
http://members.home.nl/ju(...)0fShit.Challenge.Gbx
Hele vette baan! Je eerste? Zoja, zeer netjes. Heb 't record momenteel.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:43 schreef insan3 het volgende:
Kree kun je deze nu ook even toevoegen. in het vorige topic had ik 6 voor 1 tegen![]()
![]()
http://members.home.nl/ju(...)0fShit.Challenge.Gbx
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef e-wok het volgende:
en als goedmakertj
Hmm, zijn er niet meer met zo een?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Welkom. Enorm vette avater heb je btw.
Bedankt!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
Welkom. Enorm vette avater heb je btw.
Ik post meestal op Fok!Games.. misschien dat je em daar hebt gezien?quote:
Ja, daarvan ken ik hemquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:33 schreef Loki.Nya het volgende:
Ik post meestal op Fok!Games.. misschien dat je em daar hebt gezien?
GENIAALquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef e-wok het volgende:
en als goedmakertj
Ziet er goed uit (de lay-out tenminste), vanavond maar eens even testrijdenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Woej, m'n nieuwe baan is af.Nee, ik ben niet constant bezig geweest sinds m'n vorige post. ;p
[afbeelding]
Download (rechsklik, save as)
Tri Repetae dus. Niet fullspeed (vooral het begin niet), wel symmetrisch.
Leuke baan, alleen ik denk dat ie niet lang op de server blijft. Hij staat al op de server van Oldbie, en daarnet finishten maar 2 van de 9 mensen. De rest raakte 'verdwaald' (quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Woej, m'n nieuwe baan is af.Nee, ik ben niet constant bezig geweest sinds m'n vorige post. ;p
[afbeelding]
Download (rechsklik, save as)
Tri Repetae dus. Niet fullspeed (vooral het begin niet), wel symmetrisch.
Je zal 'm wel een paar keer moeten rijden wil je 'm onder de knie krijgen denk ik. Dus niet te snel opgeven.
Ik hoop niet dat 'ie te lastig is, want volgensmij is 'ie online erg leuk. Aangezien je als je 'm uitgereden hebt de helft van de baan niet hebt gereden, kom je dus ook mensen tegen die de andere kant hebben gekozen enz.
Anyways, ik ben d'r zelf wel blij mee. Had nog wel wat leukers willen doen met de scenery, maar ik zat al rond de 5500 coppers, das meer dan genoeg.
Tip: Volg de aanwijzingen onderin beeld, anders verdwaal je waarschijnlijk.
Zou 'm graag op 1 van de servers zien, wat jullie?
Tri Repetae op de server(s)?
» Ja!
» Nee!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
En ik sta natuurlijk altijd open voor opbouwende kritiek. Ow en mochten d'r ondertussen teveel tracks op de server staan, dan mag Julie and Candy II wel omgeruild worden met deze wat mij betreft.
en als goedmakertj
Thnx.quote:
Mja daar ben ik ook bang voor, ookal staat d'r toch aardig duidelijk onderin beeld hoe en wat. Maarja, we zullen zien.quote:alleen ik denk dat ie niet lang op de server blijft. Hij staat al op de server van Oldbie, en daarnet finishten maar 2 van de 9 mensen. De rest raakte 'verdwaald' ()
Hm, 't begin misschien, verder vind ik 't wel meevallen. Maar volgensmij is het meerendeel van de Fok!server rijders (en dan bedoel ik niet gelijk de users hier) nogal van de fullspeed banen waar je vrijwel niet hoeft te remmen. Dat is op zich wel jammer. Maarja dat vind ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:23 schreef e-wok het volgende:
ik denk ook dat je baan te langzaam is koekje
en als goedmakertj
quote:
inderdaad. vind For[Fok!]Sake zelf een supertoffe baanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef e-wok het volgende:
[..]
[05/23,21:37:36] [[Fok!]Leroy] neeee niet deze
[05/23,21:37:38] [[Fok!]Leroy] NEXT
[05/23,21:37:44] [[Fok!]Leroy] met die klotecut
en dan een vote gooien
ohja leroy als je dit leest, je bent een klootzak...![]()
Leer zelf banen maken triest figuur. Ik zat de hele dag al te wachten om weer een keer op mn eigen baan te spelen...aarsbeffer
NOFI natuurlijkquote:
Die rechtse heeft een wat meer 'neutrale' look, die tekst van 'OMG WTF' lijkt niet zo goed bij een mannetje met een brede smilequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik had btw de characters eerder andersom verwacht, maar dat terzijde.
Ik denk dat voten om de baan overslaan bedoelt wordt...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:47 schreef Oldbie het volgende:
Voten op banen vind ik geen probleem. Je hebt altijd een persoonlijke voorkeur. De een vind een tech baan leuker en de ander doe je een plezier met een fullspeed baan. Dan mag je toch je stem wel uitbrengen?
Dat denk ik ook. Ik neem aan dat de /vote optie gewoon gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat voten om de baan overslaan bedoelt wordt...
Na het aan ons te vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is namelijk de enige objectieve en democratische manier voor mij om te zien welke tracks ik als eerst weer van de server moet verwijderen.
Dat haat ik ook. Een restart vote is ook iets dat van mij verboden mag worden. Als je het zo vreselijk leuk vind download je zooi maar en speel je maar lekker offline.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle tijdquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef Fir3fly het volgende:
Vind je het erg als ik ze morgen even test? Ik begin nu toch wel moe te worden
zet het zip bestand in deze map:quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vraagje, ik heb een auto gedownload, maar hoe zet ik m nu in de TMN map en vooral, waar?
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hehe nee stagequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:58 schreef e-wok het volgende:
Zo jij bent er vroeg bij red? ook op school?Zernicke zeker
![]()
Ik zit op de Hanzehogeschool Groningen 4e jaar alweer dus examens ook allang weer achter de rugquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:13 schreef e-wok het volgende:
Kon wezen dat je op zernike (schrijffout verbeterd) zit, ik zit namelijk op het wiebenga complexOok in Groningen
(pabo he ^^ )
Examens heb ik 4 jaar geleden al gedaan
Ik ga em updaten, heb em even op 'hidden' gezet...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef JumperJack het volgende:
als tmx weer online is krijg jij een awardje van mij, djoszee![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef e-wok het volgende:
TMX DOET HET WEER JOEPIE!!!
Komt weer terug...als het goed is zijn alle tijden gewoon bewaard gebleven (maar offline) Kijk maar op de frontpage naar het wr leaderboardquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:20 schreef RedFever007 het volgende:
Zo is het niet mogelijk om tijden te submitten, alle tijden zijn pleite op ALLE tracks![]()
2e jaar mbo hier, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hehe nee stage![]()
Zernicke (Zernike) Groningen bedoel je e-wok?
Ik wens jullie (jij en Evil_koekje) in iedergeval veel suc6 met examens![]()
![]()
Ik dacht TM original of TM Sunrisequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:08 schreef Syd het volgende:
Vraagje:
Wat moet ik kopen om trackmania Nations cd key te krijgen
trackmania gewoon
of trackmania original
Dit kan ook zonder een gekochte variant. Poorten openzetten in je router is wel noodzakelijkquote:welke moet ik hebben want ik wil auto's toevoegen en dat anderen het kunnen zien.
Daarvoor hoef je niks te kopenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:08 schreef Syd het volgende:
Vraagje:
welke moet ik hebben want ik wil auto's toevoegen en dat anderen het kunnen zien.
graag meer uitlegquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:10 schreef RedFever007 het volgende:
Dit kan ook zonder een gekochte variant. Poorten openzetten in je router is wel noodzakelijk![]()
leugens =)quote:
-tK- heeft gelijk, ik heb ook een custom painted car (ziet er niet uit maar dat terzijdequote:
Ja is al gezegt JJ, maar toen sliep jij nog zekerquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:07 schreef JumperJack het volgende:
TMX DOET HET WEER!!!!!!!!![]()
misschien is dit al gezegd, maar ik heb nogal haast!!!![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef e-wok het volgende:
TMX DOET HET WEER JOEPIE!!!
thnx ga het nu proberenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je moet dan de poorten 2350 en 3450 openen (zowel tcp als udp)
Dat zou voldoende moeten zijn![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja is al gezegt JJ, maar toen sliep jij nog zeker![]()
![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens, Te lang, Geen mt, stuiterbaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:10 schreef JumperJack het volgende:
Kiss His Ass
eindoordeel: slecht, niet op de server
Denk het wel, maar ik zal er niks van horenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:09 schreef insan3 het volgende:
op de server kan die ook tracks hebben die muziek erbij hebben?
hmm...IE of firefox? ff heeft dat wel vaker...quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:39 schreef JumperJack het volgende:
trouwens heb ik een probleem. project IGF en die andere, als ik daar op de link klik, komt er een enorm bestand met vele vierkantjes te staan. dan druk ik op doel opslaan als, en dan slaat hij hem alleen op als HTML documentHEEEEELP
![]()
Volgens mij wordt bij tracks met muziek de muziek uit een apparte map geladen door het spel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:09 schreef insan3 het volgende:
op de server kan die ook tracks hebben die muziek erbij hebben?
Wat is je probleem met spectators dan? Van mijn part gaat iedereen met mee meekijken, ik lig er niet wakker van. Maargoed dat zal wel komen omdat ik 3D shooters gewend ben waar wel vaker mensen met je meekijken die dood zijn. Je wil toch niet zeggen dat je ineens niet meer kan rijden omdat er een klein blauw vierkantje in je scherm staat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:06 schreef e-wok het volgende:
[..]
Eens, Te lang, Geen mt, stuiterbaan
Project IGF.Challenge op de server?
Bijna tof (ik ben een klein stukje aan het editten)![]()
(nog niet dus)
Ride To Heavens.Challenge op de server?
remkutbocht etc
Igf ben ik aan het veranderen, mocht van lethal, dus binnekort geupdate versie
verder een verzoek tot het plaatsen van een wachtwoord op de spectator, dan wel het geven van een afkoelban voor MrZ. Ook al zit ie in de fokzooi, kan me niks schelen. Ik heb tot 4 keer toe gevraagd of ie wilde kappen, omdat ik niet op spectators gesteld ben. Ging gewoon door, meer dan een half uur...geen reactie of wat. (als je afk bent wissel je constant naar een andere racer, wat dus niet het geval was)
Kree, mag 'ie binnenkort op de server? Ben benieuwd wat 'ie daar scoort. Ik moet nog 1 dingetje editen, dan post ik straks/morgen wel de goede versie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Tri Repetae op de server(s)?
» Ja!
» Nee!
Ow en mochten d'r ondertussen teveel tracks op de server staan, dan mag Julie and Candy II wel omgeruild worden met deze wat mij betreft.
Jij hebt echt een hekel aan Nadeobanen hequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:41 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, ik zak steeds verder weg in de ranking en ik kan er niks aan doen
En die Nadeo banen op de KTD server zijn zo ongelofelijk kut, daar ga ik echt nooit weer rijden![]()
Valt het opquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan Nadeobanen he![]()
Ik wacht even totdat je hem ge-edit heb, daarna kan ie wat mij betreft op de serverquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Kree, mag 'ie binnenkort op de server? Ben benieuwd wat 'ie daar scoort. Ik moet nog 1 dingetje editen, dan post ik straks/morgen wel de goede versie.
Helemaal mee eens... Kan echt geen greintje plezier beleven aan de Nadeo banenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt het op?
Maar de meeste van die banen hebben niets met racen te maken, ze zijn gewoon zo verneukeratief![]()
En daarbij, al die lui hebben die banen al zo vaak gespeeld dat ik nooit in de top-20 eindig, wat ik dus nodig heb om überhaupt een punt te krijgen
ik stel toch voor, als het meerendeel het er mee eens is, om de rondetijd op de gewone server te verhogen naar 6.30. elke fokker die ik zowat op de server zie zitten zit zo ongeveer te vloeken omdat de rondetijd zo kort isquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:30 schreef kree het volgende:
Ik heb even een extra server opgezet met de nieuwste versie van de server software
naam: "[Fok!] Dedicated linux V2"
Mischien kunnen jullie als je wat tijd heb daarop even ook een paar rondjes rijden en votes doen enzo.
Dan kan ik de logs checken om te zien of alles goed werkt
rondetijd is daar trouwens 3 min. zodat ik zoveel en snel mogelijk veel data in de logs krijg
Tracks zijn hetzelfde als op "[Fok!] Dedicated linux".
Ik heb nu tig rondjes gereden....en als ik het niet vergat heb ik ook gevote.....hoop dat je er wat aan hebtquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:30 schreef kree het volgende:
Ik heb even een extra server opgezet met de nieuwste versie van de server software
naam: "[Fok!] Dedicated linux V2"
Mischien kunnen jullie als je wat tijd heb daarop even ook een paar rondjes rijden en votes doen enzo.
Dan kan ik de logs checken om te zien of alles goed werkt
rondetijd is daar trouwens 3 min. zodat ik zoveel en snel mogelijk veel data in de logs krijg
Tracks zijn hetzelfde als op "[Fok!] Dedicated linux".
Cool man. Ik kan echt niet zo hard. Ik ben maar een prutser onder de Fok! rijdersquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik stel toch voor, als het meerendeel het er mee eens is, om de rondetijd op de gewone server te verhogen naar 6.30. elke fokker die ik zowat op de server zie zitten zit zo ongeveer te vloeken omdat de rondetijd zo kort isals meer mensen het hier mee eens zijn misschien ff een poll gooien?!?
![]()
@oldbie: heb leroys record op RemembereD eraf gegooid. 46.22 is het nu ofzo. maar het kan echt makkelijk onder de 46. verpestte alleen een "halve-seconde-voorsprong-op-het-record-ronde"![]()
Hij wordt bij mij ook niet opgeslagen. zal wel een bug zijn, mischien komt het door (')quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb nu tig rondjes gereden....en als ik het niet vergat heb ik ook gevote.....hoop dat je er wat aan hebt
Kijk eens naar de track van JJ: "P'tit Suisse". In mijn database wordt hij niet opgeslagen. Ik heb een vraag lopen op TM-Forum. Ook komt, als het goed is, binnenkort een nieuwe versie van Aseco uit. Hoop dat het dan opgelost is.
Laat iig even weten of P'tit Suisse bij jou wel wordt opgeslagen....
hum... die replay werkt niet. heb wel gewoon de replay opgeslagen, de goede tijd staat er bij, maar het enige dat erop staat is een mislukte pogingquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:11 schreef JumperJack het volgende:
@EVIL_KOEKJE
ik heb op de server een nieuw record op Julie & Candy gezet. 49.52, en dat was wel op ZON aparte manier. eerst werd ik zo boos, tot er stond dat ik een nieuw record had![]()
DIT is de link naar de betreffende replay die ik dus op de server heb gereden, denk dat ze hem wel leuk zal vinden![]()
![]()
veel plezier evil_koekje (en anderen)
dat record heb ik gelijk daarna trouwens weer verbeterd naar 49.13, en op TMX geef ik je nu een award![]()
![]()
Gelukkig heb je em bewaardquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:16 schreef -tK- het volgende:
jjaaa hoor rij je een nieuw WR, werken de records nog niet op tmx :p
Welke baan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:16 schreef -tK- het volgende:
jjaaa hoor rij je een nieuw WR, werken de records nog niet op tmx
Had ik ook een keer met m'n record op -X-files.. Replay opgeslagen, stond de juiste tijd achter, bleek het toch een replay te zijn waar ik halverwege crashtequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:41 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hum... die replay werkt niet. heb wel gewoon de replay opgeslagen, de goede tijd staat er bij, maar het enige dat erop staat is een mislukte poginghoe de fok! kan dat
![]()
Klopt dat heb je met replay's die je hebt gereden op internet.. die zijn altijd brak en gelden ook niet op tmx..quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had ik ook een keer met m'n record op -X-files.. Replay opgeslagen, stond de juiste tijd achter, bleek het toch een replay te zijn waar ik halverwege crashte.
Zet hem er nu gelijk effe opquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kree, hij kan d'r op.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=197169#auto
En Oldbie, hij is wat aangepast, want d'r zat nog 1 foutje in, dus zou je 'm kunnen updaten?
Zou zo even niet weten waardoor dat zou kunnen komen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw Kree, op sommige banen op de sever zijn de borden die normaal pijlen zijn, nu van die advert borden. Das wel vreemd?O.a. op Julie and Candy. Of ligt dat aan mij?
Iemand anders hier last van?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw Kree, op sommige banen op de sever zijn de borden die normaal pijlen zijn, nu van die advert borden. Das wel vreemd?O.a. op Julie and Candy. Of ligt dat aan mij?
quote:
Geen idee waar je het over hebt met die sign_ladder....quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef Piles het volgende:
Ik heb het net ook gespeeld, valt nog niet meeIk heb me ook aangesloten bij dit team natuurlijk, maar een aantal dingen lukken me niet
![]()
Ik probeer die sign_ladder-dinges, maar als ik alles invul e.d., en ik klik Ok, krijg ik een bestand wat ik moet opslaan ofzo![]()
En ik zie iedereen met elkaar praten binnen het spel, hoe doe je dat?
Ik ga nu snel weer verder oefenen op de Fok!Server![]()
Een tijdje geleden heb ik de cache map van de server geleegd (400mb), wellicht dat daar ook de reclame borden in worden opgeslagen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
En dat is vooral irritant op mijn banen, want nietmand snapt meer waar ze heen moeten, dus geven ze maar een 1![]()
Outro werkt niet tijdens de race, die komt alleen als je ook echt finisht. Je moet die trigger met camerachange in de in-game MT zettenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:59 schreef JumperJack het volgende:
hm. mijn nieuwe baan .CopiC/ is af, het is echt de hemel zo ongeveer voor MT-fansmaar mijn outro werkt niet
en ik begrijp er niets van. duurt in totaal 5 seconden en mijn trigger vlak voor de finish gezet, zodat je in custom camera door de finish vliegt... je rijdt dus wel door de trigger heen... hellup
![]()
Ik ram na een grote sprong steeds tegen een checkpoint. Die mag je wat mij betreft weghalen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:16 schreef insan3 het volgende:
Ik heb mijn nieuwe meesterwerkje (al zeg ik het zelf ook af)
Testrijden kan hier:
http://members.home.nl/ju(...)0UP!!!.Challenge.Gbx
Er zit muziek bij maar zonder doet-ie 't ookde muzieklink is hier:
http://members.home.nl/jurgo-computers/12%20Session.mux
dat moet in de map: $base\GameData\Skins\ChallengeMusics
dus je moet ingame al de trigger zetten en instellen hoe je wilt dat alles eruit komt te zien (fijn die had ik net verwijderdquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Outro werkt niet tijdens de race, die komt alleen als je ook echt finisht. Je moet die trigger met camerachange in de in-game MT zetten
Uitkomst van de votes is allemaal "niet op de server" behalve project IGF, die heeft een gelijke stand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef kree het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar mails gehad met tracks. Ik vertrouw maar even op jullie expertise of ze de moeite zijn om op de server te zetten
Kiss His Ass.Challenge.Gbx op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Project IGF.Challenge op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Ride To Heavens.Challenge op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Over de muziek in een track.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef insan3 het volgende:
Die muziek is raar dat dat niet werkt, na ja dan maar zonder muziek.Tenzij het kree op de server wel lukt, als ik door de jury heen kom
.
Die checkpoint moest wel omdat er anders een cut in kwam maar ik ben nog ff kijken of ik dat anders kan doen.
Deze is best leuk, en heeft MT. Ja dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:53 schreef kree het volgende:
En weer 2 nieuwe tracks via de mail.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden
Acquired taste acquired op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Bah, alleen maar hele vervelende niet vloeiende wallrides, en geen MT. Driewerf neen.quote:
Heb deze alvast op de server gezetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:53 schreef kree het volgende:
En weer 2 nieuwe tracks via de mail.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden
Acquired taste acquired op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
en dan heb ik nog wel een 17 gegevenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
Tri Repetae 15 votes 3.1 score
Die gaat het niet lang volhouden.
Beetje jammer.
Ik vond 'm wel leuk maar ik had al dit vermoedenquote:
Ik denk het wel. Heb inmiddels een 2de server draaien ([Fok!]Dedicated linux V2) waarop de nieuwere versie staat van de software die ik nu gebruik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Die serverstats op de [Fok]Only server zijn echt relaxt. Met die top 5 enzo, mooi extra-tje. Komt dat bij de "normale" server d'r ook ooit op Kree?
Ow en daarbij, op de fok only werken bij mij de /commands wel, ook als ik met fokkleuren race. Op de andere server niet.
Hey brada, swa: outro is wat je ziet in de replay. wétog?!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:27 schreef JumperJack het volgende:
heb nog een beetje met die outro zitten klooien, maar het is nog niet gelukt
Klopt. Ik zag er nog één die vroeg waar de aanwijzingen stondenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gheh, thnx.De n00bs heben nogal leesproblemen denk ik.
L33T!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:53 schreef e-wok het volgende:
ps, altijd cool 8)
http://screenshot.xfire.c(...)fae72bc8d2099c29.png
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag er nog één die vroeg waar de aanwijzingen stonden![]()
Zet deze ook op de serverquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:39 schreef insan3 het volgende:
[url=http://members.home.nl/jurgo-computers/$fff[Fok!]$08fIT UP!!!v2.Challenge.Gbx]klik[/url]
updates:
-Checkpoint na jump weggehaalt, je knalt er gewoon tegenaan (oldbie had gelijk)
-2 shortcuts verwijderd door overdekking te maken, sc na jump en de sc in de wallride, je kon de halve track skippen![]()
[Fok!]IT UP!!! op de server
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Natuurlijk sta ik open voor kritiek, graag zelfs![]()
Waarschijnlijk een storing op de master server van Nadeo, Ik zou even afwachten, grote kans dat het straks allemaal weer werktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef M.Ram het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/791039ef2b.jpg]afbeelding][/url]
Ik moest TrackMania opnieuw installeren maar heb dus ook me fok account verwijderd dus probeer ik een nieuwe aan te maken maar nu krijg ik steeds deze melding iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan??
Ik hoop het ik ben al vanaf vanmorgen kwart voor 12 bezigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een storing op de master server van Nadeo, Ik zou even afwachten, grote kans dat het straks allemaal weer werkt
Ja, maar op deze site kan je een removal tool vinden om starforce van je pc te verwijderen. Trackmania blijft gewoon speelbaar, waarom het er in zit vraag ik me ook af. Het is een gratis spel wat niet eens op CD staat, dus waarom er een kopieerbeveiliging op moet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Devrim_ het volgende:
Zit er starforce beveiliging bij TrackMania?
Enig idee hoe ik met me oude profiel kan rijden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een storing op de master server van Nadeo, Ik zou even afwachten, grote kans dat het straks allemaal weer werkt
Ik word gek van dat klote spel!!!! GVDquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moedeloos van KUT GAME!!! CONNECT! GVD!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:49 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Ik word gek van dat klote spel!!!! GVD
Doe het gewoon!!!!
ff stoom afblazen![]()
En ik krijg al vanaf kwart voor 12 deze kut melding GVD ik word er gek van....terwijl ik toch al een heel aardig tijd al speel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef M.Ram het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/791039ef2b.jpg]afbeelding][/url]
Ik moest TrackMania opnieuw installeren maar heb dus ook me fok account verwijderd dus probeer ik een nieuwe aan te maken maar nu krijg ik steeds deze melding iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan??
Uiteraard ben ook ik geen concurrent.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:23 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben geen concurrent van Kree, ik wil alleen wat extra's toevoegen.
Veel plezier op beide servers
Dat zou erg leuk zijn maar ik gebruik een local database. Ik kan ook de algemene database gebruiken maar dan heb je dus geen Fok! records meer. Local vind ik persoonlijk veel leukerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef JumperJack het volgende:
ik heb gelezen dat ASECO en TMX misschien een deal krijgen, en dat op TMX ook de online records zouden komen. dat zou zeker wel tof zijn![]()
MAAR DIE OUTRO WERKT NOG STEEDS NIET. probeer steeds meer dingen, maar het mag niet baten...![]()
![]()
idd, maar wellicht vallen er wat aanpassingen te maken aan de niewe Aseco.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:17 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat zou erg leuk zijn maar ik gebruik een local database. Ik kan ook de algemene database gebruiken maar dan heb je dus geen Fok! records meer. Local vind ik persoonlijk veel leuker
als het mogelijk zou zijn om het wereldrecord ook te kunnen laten zien (alleen erbij, op dit moment is het al topquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
idd, maar wellicht vallen er wat aanpassingen te maken aan de niewe Aseco.
Het zou bijvoorbeeld leuk zijn om bijvoorbeeld een command /foktop (top fok! records) en /worldtop (world records) te hebben.
Maargoed even afwachten maar hoe die nieuwe versie gaat werken
Zo te zien zijn er meer mensen, dus de kans is groot dat bijvoorbeeld een gedeelte van hun servers down zijn waar dit op geregeld word. Enigste wat ik van Nadeo kan vinden is dit:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef M.Ram het volgende:
Ik geef het op..
Het was erg leuk om te spelen de afgelopen maanden maar hij doet het gewoon echt niet meer..ben al sinds vanmorgen bezig maar ik word er alleen maar nog meer geirriteerder door.
Dus als iemand weet hoe ik van die Internal server error of kan komen tips zijn welkom..of via dit topic of msn of icq zie profiel
bvd.
Heb de track vervangen door degene die je gemailed hebtquote:Op zondag 28 mei 2006 12:41 schreef e-wok het volgende:
jj, lees je alle posts wel? Een outro is het camerawerk van de replay!
kree en oldbie, ik mail jullie zsm de update van forfoksake. Deze is zonder cut en met nog wat verbeteringen. Aangezien ik internet problemen heb door smerige adware kan ik niet op tmx komen, volgt ie daar dus later. (mijn browsers kappen na ongeveer 10 minuten internetten) Ik zou graag zien dat de oude versie (en dus ook de rating) van de server worden verwijderd, aangezien hier de cut (en daardoor lage rating) in zit.
dat de outro het camerawerk van de replay is heb ik echt nog nergens gelezenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:41 schreef e-wok het volgende:
jj, lees je alle posts wel? Een outro is het camerawerk van de replay!
kree en oldbie, ik mail jullie zsm de update van forfoksake. Deze is zonder cut en met nog wat verbeteringen. Aangezien ik internet problemen heb door smerige adware kan ik niet op tmx komen, volgt ie daar dus later. (mijn browsers kappen na ongeveer 10 minuten internetten) Ik zou graag zien dat de oude versie (en dus ook de rating) van de server worden verwijderd, aangezien hier de cut (en daardoor lage rating) in zit.
zal eens testen of ik wel een nieuw account kan aanmakenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:06 schreef M.Ram het volgende:
De server ligt nog steeds eruitik kan me nog steeds niet opnieuw aanmelden.
Nee dusquote:Op zondag 28 mei 2006 15:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zal eens testen of ik wel een nieuw account kan aanmaken![]()
ik denk dat nadeo ff een tijdelijk probleempje heeft. daarmee bedoel ik dat wanneer ze waarschijnlijk wel meer mensen/accounts zouden toelaten de server zal crashen en weer iedereen een lange tijd niet kan spelenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Ik vrees dat Nadeo geen nieuwe accounts toelaat. Als je echt graag wilt spelen heb ik nog een account over. Nog geen punt mee gescoord dus......
En nee het is niet m'n RedFever account die momenteel 160e van NL is![]()
Daar heb ik de trigger gewoon in de looping geplaatst en hem oneindig lang door laten lopen, dat lijkt me toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 28 mei 2006 15:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
net als bij Burning Desire. is dit nou een stomme opmerking of niet![]()
[/i]
en ik op leroys track, maar op kree's server was ie nog beterquote:Op zondag 28 mei 2006 16:54 schreef Oldbie het volgende:
Alle records op mijn server zijn verdwenen
Ik ben zojuist overgestapt van Aseco 0.5.4 naar Aseco 0.6.0 De records zijn niet over te zetten dus iedereen mag proberen een nieuw record neer te zetten. Niks aan te doen.....het is nou eenmaal niet anders.
Ik had best een leuk record op mijn eigen Route67![]()
Is dit de zelfde als dat je gemailed had? of is ie nog een keer geupdate?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:39 schreef e-wok het volgende:
Lukt het al met je laatste stukkie JJ? Je moet inderdaad doen wat firefly zegt, de camera op 'keep playing' zetten (2 groene lampjes ipv 1) Een outro is heel wat anders
Nog bedankt voor je award trouwens, heb nu 11 awards op darkmatter + over 200 downloads
For Fok Sake Update op tmx
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=173400#auto
ooooooow. moet ik hem op keep playing zettenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:39 schreef e-wok het volgende:
Lukt het al met je laatste stukkie JJ? Je moet inderdaad doen wat firefly zegt, de camera op 'keep playing' zetten (2 groene lampjes ipv 1) Een outro is heel wat anders
Nog bedankt voor je award trouwens, heb nu 11 awards op darkmatter + over 200 downloads
For Fok Sake Update op tmx
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=173400#auto
Hij doet het nog steeds niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Ik vrees dat Nadeo geen nieuwe accounts toelaat. Als je echt graag wilt spelen heb ik nog een account over. Nog geen punt mee gescoord dus......
En nee het is niet m'n RedFever account die momenteel 160e van NL is![]()
laat maar. hij staat erop. weet niet wat er gisteren was...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef e-wok het volgende:
dan doe je iets fout dude
misschien iets met validaten?
Oefenen. Serieus.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef zarlor het volgende:
Cool spel dit.
Ik heb het van het weekend voor het eerst gedaan, maar zelfs als ik denk dat een rondje nauwelijks beter kan is er iemand anders toch nog vier (4) seconden sneller dan ikzelf.
Is dit gewoon een kwestie van oefenen, spelen mensen met een stuurtje/joystick, of doe ik iets niet goed? Misschien met ik op rijles...
![]()
*Eensch met isquote:
Dat idee had ik ook toen ik afgelopen weekend voor het eerst het spel speeldequote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef zarlor het volgende:
Cool spel dit.
Ik heb het van het weekend voor het eerst gedaan, maar zelfs als ik denk dat een rondje nauwelijks beter kan is er iemand anders toch nog vier (4) seconden sneller dan ikzelf.
Is dit gewoon een kwestie van oefenen, spelen mensen met een stuurtje/joystick, of doe ik iets niet goed? Misschien met ik op rijles...
![]()
Ik kan weer gewoon inloggenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook toen ik afgelopen weekend voor het eerst het spel speelde
Bij hele korte banen, waarbij ik zelf dacht er niet heel erg veel meer te winnen was, dan nog 3 seconde langzamer zijn![]()
Jammer genoeg kon ik maar 1 avond online spelen, sindsdien geeft het spel die vervelende error.
Inmiddels wel alle Beginner en Expert solo tracks op gold gehaald
Ik heb Beginner alles op gold en Advanced alles op zilver, maar ik speel (verlies) liever online.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook toen ik afgelopen weekend voor het eerst het spel speelde
Bij hele korte banen, waarbij ik zelf dacht er niet heel erg veel meer te winnen was, dan nog 3 seconde langzamer zijn![]()
Jammer genoeg kon ik maar 1 avond online spelen, sindsdien geeft het spel die vervelende error.
Inmiddels wel alle Beginner en Expert solo tracks op gold gehaald
Met 11.000+ coppers krijgt 'ie bij mij sowieso een Nee in de "moet ie op de server" poll. Want dat is echt laggen als een wilde, voor iedereen.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:25 schreef insan3 het volgende:
11432 Coopers![]()
Dat zal bij mij wel gaan maar ik denk dat de meeste dat niet kunnen trekken. Dat word laggen![]()
zei ik dan dat ie op de server moestquote:Op maandag 29 mei 2006 12:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Met 11.000+ coppers krijgt 'ie bij mij sowieso een Nee in de "moet ie op de server" poll. Want dat is echt laggen als een wilde, voor iedereen.
't Kan wel een leuke baan zijn natuurlijk, zal 'm vanmiddag even checken.
Nee, maar mocht je dat zeggen, dan zou je weten wat je te wachten zou staan.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zei ik dan dat ie op de server moest![]()
ik denk nog wel een versie te maken zonder het plafond. want dat zijn al 4000 coppersquote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee, maar mocht je dat zeggen, dan zou je weten wat je te wachten zou staan.
En op zich vind ik het nogal zonde om een baan te maken die niet online gebruikt word, aangezien ik (en volgensmij velen met mij) alleen online spelen. Maar ben alsnog benieuwd naar je baan.
lol tnxquote:Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef e-wok het volgende:
De outro werkt welEn ik vind de easter egg wel tof
De baan is alleen niet geschikt voor op de server, als ik jou was ging ik em ook niet meer aanpassen. Een nieuwe baan maken is veel leuker. Je hebt immers weer nieuwe dingen geleerd die je daarop kan toepassen....
Ohja, ik zie dat je tot nu toe de enige bent die mn author score op de forfoksake update hebt gehaald
(go leroy)
Is dat dezelfde tijd als het record?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:33 schreef JumperJack het volgende:
@vliegje: heb net 55.03 op Burning Desire gereden, en je kan je vast wel voorstellen dat dat een redelijk frustrerende tijd is![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal hem morgen eens bekijken hoewel ik 11000 coppers eigenlijk veel te veel vind. 6000 is bij mij eigenlijk wel de max....je zit bijna op het dubbelequote:Op maandag 29 mei 2006 20:46 schreef JumperJack het volgende:
-edit- en ik vroeg me misschien af of .CopiC/ tijdelijk op Oldbie's server zou mogenom te kijken of hij idd bij vele mensen voor lag zorgt
en ik heb al 2 awards voor deze baan
![]()
owkee. dan stuur ik over een week of 2 wel .CopiC/ undressed op als die af isquote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen eens bekijken hoewel ik 11000 coppers eigenlijk veel te veel vind. 6000 is bij mij eigenlijk wel de max....je zit bijna op het dubbele
Ik beloof nog niets dus. We hadden een keer een baan met veel te veel coppers op de server van Kree.....mensen kregen vastlopende computers etc. Daar heb ik geen zin in
jouw oude record: 55.15quote:
Hehe thanksquote:Op maandag 29 mei 2006 22:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
jouw oude record: 55.15
jouw wereldrecord: 55.05
jouw record op oldbie's server: 55.04
jouw record op kree's server (nieuw record): 55.01
mijn tijd: 55.03
ben goed in nummers onthouden![]()
![]()
en net op space oddyseyquote:
Vaffanculo:quote:Op maandag 29 mei 2006 22:59 schreef kree het volgende:
Nog even 2 polletjes voor de tracks die ik weer via de mail heb ontvangen:
Vaffanculo.Challenge.Gbx op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
$s$7l9HeartBeats.Challenge.Gbx op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Ik vind 'm leuker dan verwacht. Zeker geen serverbaan, maar het heeft wel wat. Vooral dat jij de navigator bent vind ik erg leuk gevonden.quote:
bedankt!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuker dan verwacht. Zeker geen serverbaan, maar het heeft wel wat. Vooral dat jij de navigator bent vind ik erg leuk gevonden.Je engels ietsje beter bij de volgende track aub.
is dat je worldrank, NL-rank of die rank die staat bij je player statistics op de sitequote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:48 schreef kree het volgende:
Ik ben nog even aan het knoeien geweest met PHP en ik heb een leuk extra optietje gemaakt voor op de server (dank aan de fok!kers in het php topic)
Je kunt nu op de server typen: /serverrank en dat geeft dan je huidige rank weer op de server.
Het is niet helemaal realtime want de stats worden (op het moment) elke 2min bijgwerkt
Ah, ik denk dat ik weet waar ie zit. Die laatste looping is over te slaan, maar erg makkelijk is het niet. Mij is het nooit gelukt in ieder geval. Ik zal hem aanpassen en updaten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:44 schreef JumperJack het volgende:
@vliegje: er zit een cut in Space Odyssey, bij die laatste looping. iemand had daar een nieuw record gereden gisteren en daarna stond ik continue iets van 2 seconden op hem voor, maar op het einde stond hij opeens 1 seconde op mij voor. er zit dus een cut in...wel een erg leuke track trouwens
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ik weet waar ie zit. Die laatste looping is over te slaan, maar erg makkelijk is het niet. Mij is het nooit gelukt in ieder geval. Ik zal hem aanpassen en updaten.
En bij de weg, ik ben zo goed als geslaagd voor mijn examens, dus nu heb ik weer genoeg tijd om te TM'en
Thanks.quote:
een 1.6 *is jaloers, mag zelf maar een 4 halen voor de laatste repetitiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Thanks.Moet morgen nog wel even natuurkunde maken, maar daar mag ik een 1.6 op halen
Je snapt natuurlijk wel dat ik je uitlach als je een 1,5 haalt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Thanks.Moet morgen nog wel even natuurkunde maken, maar daar mag ik een 1.6 op halen
op For[Fok!]Sake bedoel jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef e-wok het volgende:
nog steeds maar 2 mensen die mijn author score hebben gehaald.
* e-wok trots is
Leuke track, heb ff een paar rondjes gereden. 0:45.62 met 1 foutje in de een na laatste bocht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Oldbie het volgende:
Mijn nieuwe track: Warp 6
Hij moet nog op TMX geplaatst worden (net als Route 67).
Warp 6 is een echte fullspeed track met een aantal wallrides. Om hem online te zien kan je uiteraard op mijn server terecht. Hij kreeg goede reacties online
Die was zeker leuk ja !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Oldbie het volgende:
Mijn nieuwe track: Warp 6
Hij moet nog op TMX geplaatst worden (net als Route 67).
Warp 6 is een echte fullspeed track met een aantal wallrides. Om hem online te zien kan je uiteraard op mijn server terecht. Hij kreeg goede reacties online
Nice jobquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef JumperJack het volgende:
ja hoor. 15e van de wereld van de offline mastersmaar 5 plaatsen onder Marius89
![]()
![]()
![]()
![]()
ik sta 9e van de wereld met singleplayer!!! boven Marius89, welke ik uit de top10 heb gegooid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
11 rechte stukjes, welke allemaal checkpoints zijn, drie kleine bochten, een start, een finish, en allemaal op dezelfde hoogte, en toch nog een cutquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef Rocksteen het volgende:
Whehe er kan toch geen cut zitten in een baan met zoveel checkpoints?![]()
?![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:23 schreef e-wok het volgende:
jj, leer eens links plaatsen
ohja, kijk eens naar de (nu) bovenste berichten op retecool
http://www.retecool.com/http://www.retecool.com/comments.php?id=15834_0_1_0_C http://www.retecool.com/comments.php?id=15830_0_1_0_C
Daar gaat mijn record...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:57 schreef JumperJack het volgende:
KREE, tussen de track scores en de track records op de site staat nog steeds de track "Forgotten" staat deze er echt nog op?? want ik heb m al heeeel lang niet meer voorbij zien komen(wat is opzich wel jammer vind
)
Klopt, hij was al van de server maar ik ben hem vergeten uit de db te halen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:57 schreef JumperJack het volgende:
KREE, tussen de track scores en de track records op de site staat nog steeds de track "Forgotten" staat deze er echt nog op?? want ik heb m al heeeel lang niet meer voorbij zien komen(wat is opzich wel jammer vind
)
Dat je ook echt offline gaat racenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef JumperJack het volgende:
ja hoor. 15e van de wereld van de offline mastersmaar 5 plaatsen onder Marius89
![]()
![]()
![]()
![]()
ik sta 9e van de wereld met singleplayer!!! boven Marius89, welke ik uit de top10 heb gegooid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ga ook weer eens beginnen aan een baan, ik heb vakantie tot en met septemberquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:24 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dus...
en ik heb echt een enorm leuk idee voor een nieuwe track, wordt echt helemaal te gekik ga er over een maand aan beginnen
(nog 7 werkstukken maken in 8 dagen
)
Heeft iemand hem al getest?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:32 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een track gemaaktVoor het eerst
Mijn doel is een track te maken met snelle uitdagende bochten, afgewisseld met langzamere bochten, ik denk dat dit aardig gelukt is voor de eerste keer. Wie kan hem testen?
http://home.kabelfoon.nl/(...)ection.Challenge.Gbx
* Gelieve hem nog niet op een server te plaatsen, ik wil hem nog aanpassen e.d. en nog meer dingen erbij maken en mn tijd verbeteren en mediatracker gebruiken voor die ene loop
Waar sta je nu?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:38 schreef e-wok het volgende:
ben even op de boostserver aan het racen geweest...2000 plekken gestegen in anderhalf uur
Ze hadden het ook over een of andere likmai-server of iets dergelijks, waar die kaas-kerel zijn punten haalde. Ik heb hem niet kunnen vindenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:38 schreef e-wok het volgende:
ben even op de boostserver aan het racen geweest...2000 plekken gestegen in anderhalf uur
Inderdaad Linksmai.it Zit in LTU (litouwen) minimale rank is top 1000 van de wereldquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over een of andere likmai-server of iets dergelijks, waar die kaas-kerel zijn punten haalde. Ik heb hem niet kunnen vinden
Ja bah. Dan moet ik dus weer punten gaan halen om daar in te kunnen. En ik kan nergens meer punten halenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad Linksmai.it Zit in LTU (litouwen) minimale rank is top 1000 van de wereld
Ik sta op 1695, maar 695 plaatsen stijgen was alleen te doen in die Only boost ladder in Frankrijk, maar die is er niet meerquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:21 schreef e-wok het volgende:
lol, daar kom ik dus ook nooit in...ik sta nu op 17000nogwat
ach... ik moet dan nog 1400 plaatsen stijgen... moet je ff naar KDT gaan en die banen een beetje kennenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik sta op 1695, maar 695 plaatsen stijgen was alleen te doen in die Only boost ladder in Frankrijk, maar die is er niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |