quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:34 schreef e-wok het volgende:
even een bombay-tv post dan maar
1) http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1251695
en als goedmakertj
2) http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1251748
quote:
inderdaad. vind For[Fok!]Sake zelf een supertoffe baanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef e-wok het volgende:
[..]
[05/23,21:37:36] [[Fok!]Leroy] neeee niet deze
[05/23,21:37:38] [[Fok!]Leroy] NEXT
[05/23,21:37:44] [[Fok!]Leroy] met die klotecut
en dan een vote gooien
ohja leroy als je dit leest, je bent een klootzak...![]()
Leer zelf banen maken triest figuur. Ik zat de hele dag al te wachten om weer een keer op mn eigen baan te spelen...aarsbeffer
NOFI natuurlijkquote:
Die rechtse heeft een wat meer 'neutrale' look, die tekst van 'OMG WTF' lijkt niet zo goed bij een mannetje met een brede smilequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik had btw de characters eerder andersom verwacht, maar dat terzijde.
Ik denk dat voten om de baan overslaan bedoelt wordt...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:47 schreef Oldbie het volgende:
Voten op banen vind ik geen probleem. Je hebt altijd een persoonlijke voorkeur. De een vind een tech baan leuker en de ander doe je een plezier met een fullspeed baan. Dan mag je toch je stem wel uitbrengen?
Dat denk ik ook. Ik neem aan dat de /vote optie gewoon gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat voten om de baan overslaan bedoelt wordt...
Na het aan ons te vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is namelijk de enige objectieve en democratische manier voor mij om te zien welke tracks ik als eerst weer van de server moet verwijderen.
Dat haat ik ook. Een restart vote is ook iets dat van mij verboden mag worden. Als je het zo vreselijk leuk vind download je zooi maar en speel je maar lekker offline.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle tijdquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:13 schreef Fir3fly het volgende:
Vind je het erg als ik ze morgen even test? Ik begin nu toch wel moe te worden
zet het zip bestand in deze map:quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vraagje, ik heb een auto gedownload, maar hoe zet ik m nu in de TMN map en vooral, waar?
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hehe nee stagequote:Op woensdag 24 mei 2006 08:58 schreef e-wok het volgende:
Zo jij bent er vroeg bij red? ook op school?Zernicke zeker
![]()
Ik zit op de Hanzehogeschool Groningen 4e jaar alweer dus examens ook allang weer achter de rugquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:13 schreef e-wok het volgende:
Kon wezen dat je op zernike (schrijffout verbeterd) zit, ik zit namelijk op het wiebenga complexOok in Groningen
(pabo he ^^ )
Examens heb ik 4 jaar geleden al gedaan
Ik ga em updaten, heb em even op 'hidden' gezet...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:16 schreef JumperJack het volgende:
als tmx weer online is krijg jij een awardje van mij, djoszee![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef e-wok het volgende:
TMX DOET HET WEER JOEPIE!!!
Komt weer terug...als het goed is zijn alle tijden gewoon bewaard gebleven (maar offline) Kijk maar op de frontpage naar het wr leaderboardquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:20 schreef RedFever007 het volgende:
Zo is het niet mogelijk om tijden te submitten, alle tijden zijn pleite op ALLE tracks![]()
2e jaar mbo hier, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hehe nee stage![]()
Zernicke (Zernike) Groningen bedoel je e-wok?
Ik wens jullie (jij en Evil_koekje) in iedergeval veel suc6 met examens![]()
![]()
Ik dacht TM original of TM Sunrisequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:08 schreef Syd het volgende:
Vraagje:
Wat moet ik kopen om trackmania Nations cd key te krijgen
trackmania gewoon
of trackmania original
Dit kan ook zonder een gekochte variant. Poorten openzetten in je router is wel noodzakelijkquote:welke moet ik hebben want ik wil auto's toevoegen en dat anderen het kunnen zien.
Daarvoor hoef je niks te kopenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:08 schreef Syd het volgende:
Vraagje:
welke moet ik hebben want ik wil auto's toevoegen en dat anderen het kunnen zien.
graag meer uitlegquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:10 schreef RedFever007 het volgende:
Dit kan ook zonder een gekochte variant. Poorten openzetten in je router is wel noodzakelijk![]()
leugens =)quote:
-tK- heeft gelijk, ik heb ook een custom painted car (ziet er niet uit maar dat terzijdequote:
Ja is al gezegt JJ, maar toen sliep jij nog zekerquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:07 schreef JumperJack het volgende:
TMX DOET HET WEER!!!!!!!!![]()
misschien is dit al gezegd, maar ik heb nogal haast!!!![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef e-wok het volgende:
TMX DOET HET WEER JOEPIE!!!
thnx ga het nu proberenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:21 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je moet dan de poorten 2350 en 3450 openen (zowel tcp als udp)
Dat zou voldoende moeten zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |