abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38169737
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Ja is al gezegt JJ, maar toen sliep jij nog zeker
[..]

in ieder geval ga ik maar ff met awardjes strooien

en ik zal ook ff die banen posten die kree heeft gepost

die WRs en andere tijden moeten wel snel terugkomen heb zoveel mooie sp tijden
pi_38170961
Kiss His Ass

+ leuke start
- aan de lange kant
- geen MT
- de bochten lopen niet lekker
- teveel loopings (zonder MT een hel )
- wallride VEEL te lang
- een soort halfpipe sprong waarboven een plafond zit, die je dus niet snel kan doen, maar als je hem niet snel doet haal je de volgende sprong niet
- na die sprong een vreselijke sprongenreeks

eindoordeel: slecht, niet op de server
pi_38171190
Ik heb dit spel een hele tijd niet kunnen spelen ivm een gare PC.
Sinds deze week heb ik een nieuwe pc, dus ik dacht laat ik weer eens een paar rondjes gaan rijden..

Helaas valt me een ding heel erg op...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 mei 2006 @ 19:06:24 #104
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_38173049
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:10 schreef JumperJack het volgende:
Kiss His Ass
eindoordeel: slecht, niet op de server
Eens, Te lang, Geen mt, stuiterbaan

Project IGF.Challenge op de server?
Bijna tof (ik ben een klein stukje aan het editten) (nog niet dus)

Ride To Heavens.Challenge op de server?
remkutbocht etc

Igf ben ik aan het veranderen, mocht van lethal, dus binnekort geupdate versie

verder een verzoek tot het plaatsen van een wachtwoord op de spectator, dan wel het geven van een afkoelban voor MrZ. Ook al zit ie in de fokzooi, kan me niks schelen. Ik heb tot 4 keer toe gevraagd of ie wilde kappen, omdat ik niet op spectators gesteld ben. Ging gewoon door, meer dan een half uur...geen reactie of wat. (als je afk bent wissel je constant naar een andere racer, wat dus niet het geval was)
pi_38174384
trouwens heb ik een probleem. project IGF en die andere, als ik daar op de link klik, komt er een enorm bestand met vele vierkantjes te staan. dan druk ik op doel opslaan als, en dan slaat hij hem alleen op als HTML document HEEEEELP
  woensdag 24 mei 2006 @ 21:09:57 #106
148941 insan3
101% crazy
pi_38178184
op de server kan die ook tracks hebben die muziek erbij hebben?
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
  woensdag 24 mei 2006 @ 21:19:52 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38178557
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:09 schreef insan3 het volgende:
Denk het wel, maar ik zal er niks van horen
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:01:39 #108
108725 e-wok
pi_38180305
Ik heb alvast bepaald dat project IGF op de server komt wanneer Lethal hem goedkeurt. Dat jullie het even weten

Ik ga forfoksake ook aanpassen. Heeft iemand van jullie wel eens een track met een cinema erin gezien?
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:02:59 #109
108725 e-wok
pi_38180369
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:39 schreef JumperJack het volgende:
trouwens heb ik een probleem. project IGF en die andere, als ik daar op de link klik, komt er een enorm bestand met vele vierkantjes te staan. dan druk ik op doel opslaan als, en dan slaat hij hem alleen op als HTML document HEEEEELP
hmm...IE of firefox? ff heeft dat wel vaker...
pi_38180556
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 21:09 schreef insan3 het volgende:
Volgens mij wordt bij tracks met muziek de muziek uit een apparte map geladen door het spel.
Het is volgens mij wel mogelijk dmv een locator URL (zoek maar op tm-forum.com daarover).

Ik heb het een keer geprobeerd maar ik kreeg het zelf niet werkend, toch zijn er wel berichten van mensen die het wel gelukt is. Dus wie weet heb ik toen wat fout gedaan.

Wellicht wordt de muziek trouwens, net als met cars, door P2P met de andere spelers gedeeld, maar daar ben ik niet zeker van.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:15:16 #111
108725 e-wok
pi_38180984
Kree, project IGF veranderd misschien...dat je er rekening mee houdt bij het plaatsen op de server. Later meer
pi_38183002
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:06 schreef e-wok het volgende:

[..]

Eens, Te lang, Geen mt, stuiterbaan

Project IGF.Challenge op de server?
Bijna tof (ik ben een klein stukje aan het editten) (nog niet dus)

Ride To Heavens.Challenge op de server?
remkutbocht etc

Igf ben ik aan het veranderen, mocht van lethal, dus binnekort geupdate versie

verder een verzoek tot het plaatsen van een wachtwoord op de spectator, dan wel het geven van een afkoelban voor MrZ. Ook al zit ie in de fokzooi, kan me niks schelen. Ik heb tot 4 keer toe gevraagd of ie wilde kappen, omdat ik niet op spectators gesteld ben. Ging gewoon door, meer dan een half uur...geen reactie of wat. (als je afk bent wissel je constant naar een andere racer, wat dus niet het geval was)
Wat is je probleem met spectators dan? Van mijn part gaat iedereen met mee meekijken, ik lig er niet wakker van. Maargoed dat zal wel komen omdat ik 3D shooters gewend ben waar wel vaker mensen met je meekijken die dood zijn. Je wil toch niet zeggen dat je ineens niet meer kan rijden omdat er een klein blauw vierkantje in je scherm staat?
Powered by JanetjeŽ
pi_38183319
@EVIL_KOEKJE

ik heb op de server een nieuw record op Julie & Candy gezet. 49.52, en dat was wel op ZON aparte manier. eerst werd ik zo boos, tot er stond dat ik een nieuw record had

DIT is de link naar de betreffende replay die ik dus op de server heb gereden, denk dat ze hem wel leuk zal vinden

veel plezier evil_koekje (en anderen )

dat record heb ik gelijk daarna trouwens weer verbeterd naar 49.13, en op TMX geef ik je nu een award
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:17:50 #114
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_38183545
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 02:31 schreef Evil_Koekje het volgende:

Tri Repetae op de server(s)?
ģ Ja!
ģ Nee!

maak je eigen FOK! poll zelf!

Ow en mochten d'r ondertussen teveel tracks op de server staan, dan mag Julie and Candy II wel omgeruild worden met deze wat mij betreft.
Kree, mag 'ie binnenkort op de server? Ben benieuwd wat 'ie daar scoort. Ik moet nog 1 dingetje editen, dan post ik straks/morgen wel de goede versie.
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:26:48 #115
148941 insan3
101% crazy
pi_38183831
tri repetae is zeker een meesterwerkje maar ik denk dat hij niet veel hoge stemmen krijgt. Te ingewikkeld. Zelf vind ik 'm wel mooi en heb ok Ja! gestemt
  donderdag 25 mei 2006 @ 00:38:36 #116
54650 _FrEaK_
a.k.a Stampertje
pi_38186403
Dit is mijn eerste officiële track.. Ik kon niet echt een naam verzinnen dus dat slaat eigenlijk nergens op.. heb met hulp van insane nu ook wegwijsborden.. camerastand in de enige looping ook aangepast hij is hier te downloaden: Not_In_The_Sky.Challenge.zip

[Not In The Sky] Op de server? Ja/Nee
ģ Ja
ģ Nee

maak je eigen FOK! poll zelf!

intro filmpje heb ik nog niet.. want bijv. als ik de hele tijdlijn wil zien dan crasht ie gewoon.. dus dan probeer ik dat bij de volgende update wel weer eens

positieve/negatieve reacties allemaal welkom

Groentuh!

Stampertje

Ps. ik heb al een week of wat geleden het Fok! team gejoined dus wat mij betreft mag je mij erbij zetten in het lijstje naam op tmn = [Fok!]Stampertje
pi_38187009
Met een nieuwe videokaart ziet TMN er ineens veel (understatement) beter uit zeg... Echt opvallend.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tackleberry op 25-05-2006 11:46:58 ]
.
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:41:05 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38192608
Bah, ik zak steeds verder weg in de ranking en ik kan er niks aan doen
En die Nadeo banen op de KTD server zijn zo ongelofelijk kut, daar ga ik echt nooit weer rijden
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:58:09 #119
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_38193168
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:41 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, ik zak steeds verder weg in de ranking en ik kan er niks aan doen
En die Nadeo banen op de KTD server zijn zo ongelofelijk kut, daar ga ik echt nooit weer rijden
Jij hebt echt een hekel aan Nadeobanen he
Ik zit (als ik al speel) altijd op KTD EXP of op de Fok! server natuurlijk
Gisteren zat de top v.d. wereld ineens op de XS4ALL server trouwens
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:03:34 #120
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38193361
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Jij hebt echt een hekel aan Nadeobanen he
Valt het op ?

Maar de meeste van die banen hebben niets met racen te maken, ze zijn gewoon zo verneukeratief

En daarbij, al die lui hebben die banen al zo vaak gespeeld dat ik nooit in de top-20 eindig, wat ik dus nodig heb om überhaupt een punt te krijgen
pi_38193590
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Kree, mag 'ie binnenkort op de server? Ben benieuwd wat 'ie daar scoort. Ik moet nog 1 dingetje editen, dan post ik straks/morgen wel de goede versie.
Ik wacht even totdat je hem ge-edit heb, daarna kan ie wat mij betreft op de server
pi_38194728
lolz. op die baan van insane 42.01 gereden. ging wel snel echt érg leuke baan insane klasse!!!

@tackleberry: videokaart check records check???

[ Bericht 28% gewijzigd door JumperJack op 25-05-2006 13:07:45 ]
pi_38196043
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Valt het op ?

Maar de meeste van die banen hebben niets met racen te maken, ze zijn gewoon zo verneukeratief

En daarbij, al die lui hebben die banen al zo vaak gespeeld dat ik nooit in de top-20 eindig, wat ik dus nodig heb om überhaupt een punt te krijgen
Helemaal mee eens... Kan echt geen greintje plezier beleven aan de Nadeo banen . Overal zit wel ergens een kutgeintje waardoor er van lekker racen geen sprake meer is..

Ik denk dat die Nadeo-banen-experts weer enorm vloeken op de FOK banen .
pi_38196430
Ik heb even een extra server opgezet met de nieuwste versie van de server software
naam: "[Fok!] Dedicated linux V2"

Mischien kunnen jullie als je wat tijd heb daarop even ook een paar rondjes rijden en votes doen enzo.
Dan kan ik de logs checken om te zien of alles goed werkt

rondetijd is daar trouwens 3 min. zodat ik zoveel en snel mogelijk veel data in de logs krijg
Tracks zijn hetzelfde als op "[Fok!] Dedicated linux".
pi_38197477
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:30 schreef kree het volgende:
Ik heb even een extra server opgezet met de nieuwste versie van de server software

Mischien kunnen jullie als je wat tijd heb daarop even ook een paar rondjes rijden en votes doen enzo.

rondetijd is daar trouwens 3 min. zodat ik zoveel en snel mogelijk veel data in de logs krijg
ik stel toch voor, als het meerendeel het er mee eens is, om de rondetijd op de gewone server te verhogen naar 6.30. elke fokker die ik zowat op de server zie zitten zit zo ongeveer te vloeken omdat de rondetijd zo kort is als meer mensen het hier mee eens zijn misschien ff een poll gooien?!?

@oldbie: heb leroys record op RemembereD eraf gegooid. 46.22 is het nu ofzo. maar het kan echt makkelijk onder de 46. verpestte alleen een "halve-seconde-voorsprong-op-het-record-ronde"
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:03:00 #126
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_38199519
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:30 schreef kree het volgende:

Ik heb nu tig rondjes gereden....en als ik het niet vergat heb ik ook gevote.....hoop dat je er wat aan hebt
Kijk eens naar de track van JJ: "P'tit Suisse". In mijn database wordt hij niet opgeslagen. Ik heb een vraag lopen op TM-Forum. Ook komt, als het goed is, binnenkort een nieuwe versie van Aseco uit. Hoop dat het dan opgelost is.

Laat iig even weten of P'tit Suisse bij jou wel wordt opgeslagen....
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:03:41 #127
65997 Oldbie
pi_38199539
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:59 schreef JumperJack het volgende:

[..]

ik stel toch voor, als het meerendeel het er mee eens is, om de rondetijd op de gewone server te verhogen naar 6.30. elke fokker die ik zowat op de server zie zitten zit zo ongeveer te vloeken omdat de rondetijd zo kort is als meer mensen het hier mee eens zijn misschien ff een poll gooien?!?

@oldbie: heb leroys record op RemembereD eraf gegooid. 46.22 is het nu ofzo. maar het kan echt makkelijk onder de 46. verpestte alleen een "halve-seconde-voorsprong-op-het-record-ronde"
Cool man. Ik kan echt niet zo hard. Ik ben maar een prutser onder de Fok! rijders
pi_38200352
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik heb nu tig rondjes gereden....en als ik het niet vergat heb ik ook gevote.....hoop dat je er wat aan hebt
Kijk eens naar de track van JJ: "P'tit Suisse". In mijn database wordt hij niet opgeslagen. Ik heb een vraag lopen op TM-Forum. Ook komt, als het goed is, binnenkort een nieuwe versie van Aseco uit. Hoop dat het dan opgelost is.

Laat iig even weten of P'tit Suisse bij jou wel wordt opgeslagen....
Hij wordt bij mij ook niet opgeslagen. zal wel een bug zijn, mischien komt het door (')
pi_38200613
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:11 schreef JumperJack het volgende:
@EVIL_KOEKJE

ik heb op de server een nieuw record op Julie & Candy gezet. 49.52, en dat was wel op ZON aparte manier. eerst werd ik zo boos, tot er stond dat ik een nieuw record had

DIT is de link naar de betreffende replay die ik dus op de server heb gereden, denk dat ze hem wel leuk zal vinden

veel plezier evil_koekje (en anderen )

dat record heb ik gelijk daarna trouwens weer verbeterd naar 49.13, en op TMX geef ik je nu een award
hum... die replay werkt niet. heb wel gewoon de replay opgeslagen, de goede tijd staat er bij, maar het enige dat erop staat is een mislukte poging hoe de fok! kan dat

@kree. niet opgeslagen, kan idd wel komen door het (') in de naam...
pi_38203809
jjaaa hoor rij je een nieuw WR, werken de records nog niet op tmx
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:16:50 #131
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38203822
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:16 schreef -tK- het volgende:
jjaaa hoor rij je een nieuw WR, werken de records nog niet op tmx :p
Gelukkig heb je em bewaard
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:29:45 #132
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_38204156
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:16 schreef -tK- het volgende:
jjaaa hoor rij je een nieuw WR, werken de records nog niet op tmx
Welke baan?
Feli trouwens
pi_38204242
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gelukkig heb je em bewaard
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Welke baan?
Feli trouwens
tnx =)

Pro A1
pi_38205388
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:41 schreef JumperJack het volgende:

[..]

hum... die replay werkt niet. heb wel gewoon de replay opgeslagen, de goede tijd staat er bij, maar het enige dat erop staat is een mislukte poging hoe de fok! kan dat
Had ik ook een keer met m'n record op -X-files.. Replay opgeslagen, stond de juiste tijd achter, bleek het toch een replay te zijn waar ik halverwege crashte .
pi_38205603
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:11 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Had ik ook een keer met m'n record op -X-files.. Replay opgeslagen, stond de juiste tijd achter, bleek het toch een replay te zijn waar ik halverwege crashte .
Klopt dat heb je met replay's die je hebt gereden op internet.. die zijn altijd brak en gelden ook niet op tmx..
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:03:48 #136
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_38207184
Kree, hij kan d'r op.

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=197169#auto

En Oldbie, hij is wat aangepast, want d'r zat nog 1 foutje in, dus zou je 'm kunnen updaten?
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:35:02 #137
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_38208173
Btw Kree, op sommige banen op de sever zijn de borden die normaal pijlen zijn, nu van die advert borden. Das wel vreemd? O.a. op Julie and Candy. Of ligt dat aan mij?
pi_38211925
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kree, hij kan d'r op.

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=197169#auto

En Oldbie, hij is wat aangepast, want d'r zat nog 1 foutje in, dus zou je 'm kunnen updaten?
Zet hem er nu gelijk effe op
pi_38211965
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw Kree, op sommige banen op de sever zijn de borden die normaal pijlen zijn, nu van die advert borden. Das wel vreemd? O.a. op Julie and Candy. Of ligt dat aan mij?
Zou zo even niet weten waardoor dat zou kunnen komen.
Ben zelf zoiezo al een tijdje niet meer aan het racen geweest op de server

wellicht heeft het met P2P te maken.
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:55:55 #140
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_38212733
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand anders hier last van?
  donderdag 25 mei 2006 @ 21:56:27 #141
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38212751
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:55 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Iemand anders hier last van?

En dat is vooral irritant op mijn banen, want nietmand snapt meer waar ze heen moeten, dus geven ze maar een 1
pi_38214691
Ik heb het net ook gespeeld, valt nog niet mee Ik heb me ook aangesloten bij dit team natuurlijk, maar een aantal dingen lukken me niet
Ik probeer die sign_ladder-dinges, maar als ik alles invul e.d., en ik klik Ok, krijg ik een bestand wat ik moet opslaan ofzo
En ik zie iedereen met elkaar praten binnen het spel, hoe doe je dat?

Ik ga nu snel weer verder oefenen op de Fok!Server
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:55:33 #143
65997 Oldbie
pi_38214862
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef Piles het volgende:
Ik heb het net ook gespeeld, valt nog niet mee Ik heb me ook aangesloten bij dit team natuurlijk, maar een aantal dingen lukken me niet
Ik probeer die sign_ladder-dinges, maar als ik alles invul e.d., en ik klik Ok, krijg ik een bestand wat ik moet opslaan ofzo
En ik zie iedereen met elkaar praten binnen het spel, hoe doe je dat?

Ik ga nu snel weer verder oefenen op de Fok!Server
Geen idee waar je het over hebt met die sign_ladder....
Chatten doe je door eerst op je spatiebalk te rammen. Daarna kan je typen wat je wilt
pi_38215064
hm. mijn nieuwe baan .CopiC/ is af, het is echt de hemel zo ongeveer voor MT-fans maar mijn outro werkt niet en ik begrijp er niets van. duurt in totaal 5 seconden en mijn trigger vlak voor de finish gezet, zodat je in custom camera door de finish vliegt... je rijdt dus wel door de trigger heen... hellup
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:16:28 #145
148941 insan3
101% crazy
pi_38215751
Ik heb mijn nieuwe meesterwerkje (al zeg ik het zelf ook af)
Testrijden kan hier:
http://members.home.nl/ju(...)0UP!!!.Challenge.Gbx
Er zit muziek bij maar zonder doet-ie 't ook de muzieklink is hier:
http://members.home.nl/jurgo-computers/12%20Session.mux

dat moet in de map: $base\GameData\Skins\ChallengeMusics
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:17:51 #146
148941 insan3
101% crazy
pi_38215805
raar, je moet nu ff op de link van mijn track rechts klikken en dan opslaan en dan het achtervoegsel htm verwijderen :S anders doet ie het niet :S
pi_38215882
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dat is vooral irritant op mijn banen, want nietmand snapt meer waar ze heen moeten, dus geven ze maar een 1
Een tijdje geleden heb ik de cache map van de server geleegd (400mb), wellicht dat daar ook de reclame borden in worden opgeslagen.
Maar als het goed is zou die vanzelf weer gevuld moeten worden dmv P2P zodra iemand de track op de server speeld, die de bestanden van de borden op zijn hd heeft staan.
(althans, ik denk dat het zo werkt. Er is verder weinig tot geen info over te vinden.)
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:20:20 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38215922
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 22:59 schreef JumperJack het volgende:
hm. mijn nieuwe baan .CopiC/ is af, het is echt de hemel zo ongeveer voor MT-fans maar mijn outro werkt niet en ik begrijp er niets van. duurt in totaal 5 seconden en mijn trigger vlak voor de finish gezet, zodat je in custom camera door de finish vliegt... je rijdt dus wel door de trigger heen... hellup
Outro werkt niet tijdens de race, die komt alleen als je ook echt finisht. Je moet die trigger met camerachange in de in-game MT zetten
  donderdag 25 mei 2006 @ 23:22:11 #149
65997 Oldbie
pi_38215983
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:16 schreef insan3 het volgende:
Ik heb mijn nieuwe meesterwerkje (al zeg ik het zelf ook af)
Testrijden kan hier:
http://members.home.nl/ju(...)0UP!!!.Challenge.Gbx
Er zit muziek bij maar zonder doet-ie 't ook de muzieklink is hier:
http://members.home.nl/jurgo-computers/12%20Session.mux

dat moet in de map: $base\GameData\Skins\ChallengeMusics
Ik ram na een grote sprong steeds tegen een checkpoint. Die mag je wat mij betreft weghalen.
Muziek werkt niet
pi_38216029
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 23:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Outro werkt niet tijdens de race, die komt alleen als je ook echt finisht. Je moet die trigger met camerachange in de in-game MT zetten
dus je moet ingame al de trigger zetten en instellen hoe je wilt dat alles eruit komt te zien (fijn die had ik net verwijderd want dat had ik ook gedaan, maar op het moment dat hij door de finish ging stopte die opeens ) moet ik de trigger voor de outro dan op de finish zetten ofzo en dan doorgaan met dezefde instellingen als ik bij ingame had...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')