quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja is al gezegt JJ, maar toen sliep jij nog zeker![]()
![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens, Te lang, Geen mt, stuiterbaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:10 schreef JumperJack het volgende:
Kiss His Ass
eindoordeel: slecht, niet op de server
Denk het wel, maar ik zal er niks van horenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:09 schreef insan3 het volgende:
op de server kan die ook tracks hebben die muziek erbij hebben?
hmm...IE of firefox? ff heeft dat wel vaker...quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:39 schreef JumperJack het volgende:
trouwens heb ik een probleem. project IGF en die andere, als ik daar op de link klik, komt er een enorm bestand met vele vierkantjes te staan. dan druk ik op doel opslaan als, en dan slaat hij hem alleen op als HTML documentHEEEEELP
![]()
Volgens mij wordt bij tracks met muziek de muziek uit een apparte map geladen door het spel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:09 schreef insan3 het volgende:
op de server kan die ook tracks hebben die muziek erbij hebben?
Wat is je probleem met spectators dan? Van mijn part gaat iedereen met mee meekijken, ik lig er niet wakker van. Maargoed dat zal wel komen omdat ik 3D shooters gewend ben waar wel vaker mensen met je meekijken die dood zijn. Je wil toch niet zeggen dat je ineens niet meer kan rijden omdat er een klein blauw vierkantje in je scherm staat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:06 schreef e-wok het volgende:
[..]
Eens, Te lang, Geen mt, stuiterbaan
Project IGF.Challenge op de server?
Bijna tof (ik ben een klein stukje aan het editten)![]()
(nog niet dus)
Ride To Heavens.Challenge op de server?
remkutbocht etc
Igf ben ik aan het veranderen, mocht van lethal, dus binnekort geupdate versie
verder een verzoek tot het plaatsen van een wachtwoord op de spectator, dan wel het geven van een afkoelban voor MrZ. Ook al zit ie in de fokzooi, kan me niks schelen. Ik heb tot 4 keer toe gevraagd of ie wilde kappen, omdat ik niet op spectators gesteld ben. Ging gewoon door, meer dan een half uur...geen reactie of wat. (als je afk bent wissel je constant naar een andere racer, wat dus niet het geval was)
Kree, mag 'ie binnenkort op de server? Ben benieuwd wat 'ie daar scoort. Ik moet nog 1 dingetje editen, dan post ik straks/morgen wel de goede versie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Tri Repetae op de server(s)?
ģ Ja!
ģ Nee!
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ow en mochten d'r ondertussen teveel tracks op de server staan, dan mag Julie and Candy II wel omgeruild worden met deze wat mij betreft.
Jij hebt echt een hekel aan Nadeobanen hequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:41 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, ik zak steeds verder weg in de ranking en ik kan er niks aan doen
En die Nadeo banen op de KTD server zijn zo ongelofelijk kut, daar ga ik echt nooit weer rijden![]()
Valt het opquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan Nadeobanen he![]()
Ik wacht even totdat je hem ge-edit heb, daarna kan ie wat mij betreft op de serverquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Kree, mag 'ie binnenkort op de server? Ben benieuwd wat 'ie daar scoort. Ik moet nog 1 dingetje editen, dan post ik straks/morgen wel de goede versie.
Helemaal mee eens... Kan echt geen greintje plezier beleven aan de Nadeo banenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt het op?
Maar de meeste van die banen hebben niets met racen te maken, ze zijn gewoon zo verneukeratief![]()
En daarbij, al die lui hebben die banen al zo vaak gespeeld dat ik nooit in de top-20 eindig, wat ik dus nodig heb om überhaupt een punt te krijgen
ik stel toch voor, als het meerendeel het er mee eens is, om de rondetijd op de gewone server te verhogen naar 6.30. elke fokker die ik zowat op de server zie zitten zit zo ongeveer te vloeken omdat de rondetijd zo kort isquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:30 schreef kree het volgende:
Ik heb even een extra server opgezet met de nieuwste versie van de server software
naam: "[Fok!] Dedicated linux V2"
Mischien kunnen jullie als je wat tijd heb daarop even ook een paar rondjes rijden en votes doen enzo.
Dan kan ik de logs checken om te zien of alles goed werkt
rondetijd is daar trouwens 3 min. zodat ik zoveel en snel mogelijk veel data in de logs krijg
Tracks zijn hetzelfde als op "[Fok!] Dedicated linux".
Ik heb nu tig rondjes gereden....en als ik het niet vergat heb ik ook gevote.....hoop dat je er wat aan hebtquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:30 schreef kree het volgende:
Ik heb even een extra server opgezet met de nieuwste versie van de server software
naam: "[Fok!] Dedicated linux V2"
Mischien kunnen jullie als je wat tijd heb daarop even ook een paar rondjes rijden en votes doen enzo.
Dan kan ik de logs checken om te zien of alles goed werkt
rondetijd is daar trouwens 3 min. zodat ik zoveel en snel mogelijk veel data in de logs krijg
Tracks zijn hetzelfde als op "[Fok!] Dedicated linux".
Cool man. Ik kan echt niet zo hard. Ik ben maar een prutser onder de Fok! rijdersquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik stel toch voor, als het meerendeel het er mee eens is, om de rondetijd op de gewone server te verhogen naar 6.30. elke fokker die ik zowat op de server zie zitten zit zo ongeveer te vloeken omdat de rondetijd zo kort isals meer mensen het hier mee eens zijn misschien ff een poll gooien?!?
![]()
@oldbie: heb leroys record op RemembereD eraf gegooid. 46.22 is het nu ofzo. maar het kan echt makkelijk onder de 46. verpestte alleen een "halve-seconde-voorsprong-op-het-record-ronde"![]()
Hij wordt bij mij ook niet opgeslagen. zal wel een bug zijn, mischien komt het door (')quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb nu tig rondjes gereden....en als ik het niet vergat heb ik ook gevote.....hoop dat je er wat aan hebt
Kijk eens naar de track van JJ: "P'tit Suisse". In mijn database wordt hij niet opgeslagen. Ik heb een vraag lopen op TM-Forum. Ook komt, als het goed is, binnenkort een nieuwe versie van Aseco uit. Hoop dat het dan opgelost is.
Laat iig even weten of P'tit Suisse bij jou wel wordt opgeslagen....
hum... die replay werkt niet. heb wel gewoon de replay opgeslagen, de goede tijd staat er bij, maar het enige dat erop staat is een mislukte pogingquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:11 schreef JumperJack het volgende:
@EVIL_KOEKJE
ik heb op de server een nieuw record op Julie & Candy gezet. 49.52, en dat was wel op ZON aparte manier. eerst werd ik zo boos, tot er stond dat ik een nieuw record had![]()
DIT is de link naar de betreffende replay die ik dus op de server heb gereden, denk dat ze hem wel leuk zal vinden![]()
![]()
veel plezier evil_koekje (en anderen)
dat record heb ik gelijk daarna trouwens weer verbeterd naar 49.13, en op TMX geef ik je nu een award![]()
![]()
Gelukkig heb je em bewaardquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:16 schreef -tK- het volgende:
jjaaa hoor rij je een nieuw WR, werken de records nog niet op tmx :p
Welke baan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:16 schreef -tK- het volgende:
jjaaa hoor rij je een nieuw WR, werken de records nog niet op tmx
Had ik ook een keer met m'n record op -X-files.. Replay opgeslagen, stond de juiste tijd achter, bleek het toch een replay te zijn waar ik halverwege crashtequote:Op donderdag 25 mei 2006 15:41 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hum... die replay werkt niet. heb wel gewoon de replay opgeslagen, de goede tijd staat er bij, maar het enige dat erop staat is een mislukte poginghoe de fok! kan dat
![]()
Klopt dat heb je met replay's die je hebt gereden op internet.. die zijn altijd brak en gelden ook niet op tmx..quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had ik ook een keer met m'n record op -X-files.. Replay opgeslagen, stond de juiste tijd achter, bleek het toch een replay te zijn waar ik halverwege crashte.
Zet hem er nu gelijk effe opquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kree, hij kan d'r op.
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=197169#auto
En Oldbie, hij is wat aangepast, want d'r zat nog 1 foutje in, dus zou je 'm kunnen updaten?
Zou zo even niet weten waardoor dat zou kunnen komen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw Kree, op sommige banen op de sever zijn de borden die normaal pijlen zijn, nu van die advert borden. Das wel vreemd?O.a. op Julie and Candy. Of ligt dat aan mij?
Iemand anders hier last van?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw Kree, op sommige banen op de sever zijn de borden die normaal pijlen zijn, nu van die advert borden. Das wel vreemd?O.a. op Julie and Candy. Of ligt dat aan mij?
quote:
Geen idee waar je het over hebt met die sign_ladder....quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:51 schreef Piles het volgende:
Ik heb het net ook gespeeld, valt nog niet meeIk heb me ook aangesloten bij dit team natuurlijk, maar een aantal dingen lukken me niet
![]()
Ik probeer die sign_ladder-dinges, maar als ik alles invul e.d., en ik klik Ok, krijg ik een bestand wat ik moet opslaan ofzo![]()
En ik zie iedereen met elkaar praten binnen het spel, hoe doe je dat?
Ik ga nu snel weer verder oefenen op de Fok!Server![]()
Een tijdje geleden heb ik de cache map van de server geleegd (400mb), wellicht dat daar ook de reclame borden in worden opgeslagen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
![]()
En dat is vooral irritant op mijn banen, want nietmand snapt meer waar ze heen moeten, dus geven ze maar een 1![]()
Outro werkt niet tijdens de race, die komt alleen als je ook echt finisht. Je moet die trigger met camerachange in de in-game MT zettenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:59 schreef JumperJack het volgende:
hm. mijn nieuwe baan .CopiC/ is af, het is echt de hemel zo ongeveer voor MT-fansmaar mijn outro werkt niet
en ik begrijp er niets van. duurt in totaal 5 seconden en mijn trigger vlak voor de finish gezet, zodat je in custom camera door de finish vliegt... je rijdt dus wel door de trigger heen... hellup
![]()
Ik ram na een grote sprong steeds tegen een checkpoint. Die mag je wat mij betreft weghalen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:16 schreef insan3 het volgende:
Ik heb mijn nieuwe meesterwerkje (al zeg ik het zelf ook af)
Testrijden kan hier:
http://members.home.nl/ju(...)0UP!!!.Challenge.Gbx
Er zit muziek bij maar zonder doet-ie 't ookde muzieklink is hier:
http://members.home.nl/jurgo-computers/12%20Session.mux
dat moet in de map: $base\GameData\Skins\ChallengeMusics
dus je moet ingame al de trigger zetten en instellen hoe je wilt dat alles eruit komt te zien (fijn die had ik net verwijderdquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Outro werkt niet tijdens de race, die komt alleen als je ook echt finisht. Je moet die trigger met camerachange in de in-game MT zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |