Uitkomst van de votes is allemaal "niet op de server" behalve project IGF, die heeft een gelijke stand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef kree het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar mails gehad met tracks. Ik vertrouw maar even op jullie expertise of ze de moeite zijn om op de server te zetten
Kiss His Ass.Challenge.Gbx op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Project IGF.Challenge op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Ride To Heavens.Challenge op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!

Over de muziek in een track.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:45 schreef insan3 het volgende:
Die muziek is raar dat dat niet werkt, na ja dan maar zonder muziek.Tenzij het kree op de server wel lukt, als ik door de jury heen kom
.
Die checkpoint moest wel omdat er anders een cut in kwam maar ik ben nog ff kijken of ik dat anders kan doen.

Deze is best leuk, en heeft MT. Ja dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:53 schreef kree het volgende:
En weer 2 nieuwe tracks via de mail.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden
Acquired taste acquired op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Bah, alleen maar hele vervelende niet vloeiende wallrides, en geen MT. Driewerf neen.quote:

Heb deze alvast op de server gezetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:53 schreef kree het volgende:
En weer 2 nieuwe tracks via de mail.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden
Acquired taste acquired op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]

en dan heb ik nog wel een 17 gegevenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
Tri Repetae 15 votes 3.1 score
Die gaat het niet lang volhouden.
Beetje jammer.

Ik vond 'm wel leuk maar ik had al dit vermoedenquote:

Ik denk het wel. Heb inmiddels een 2de server draaien ([Fok!]Dedicated linux V2) waarop de nieuwere versie staat van de software die ik nu gebruik.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Die serverstats op de [Fok]Only server zijn echt relaxt. Met die top 5 enzo, mooi extra-tje. Komt dat bij de "normale" server d'r ook ooit op Kree?
Ow en daarbij, op de fok only werken bij mij de /commands wel, ook als ik met fokkleuren race. Op de andere server niet.

Hey brada, swa: outro is wat je ziet in de replay. wétog?!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:27 schreef JumperJack het volgende:
heb nog een beetje met die outro zitten klooien, maar het is nog niet gelukt

Klopt. Ik zag er nog één die vroeg waar de aanwijzingen stondenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gheh, thnx.De n00bs heben nogal leesproblemen denk ik.

L33T!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:53 schreef e-wok het volgende:
ps, altijd cool 8)
http://screenshot.xfire.c(...)fae72bc8d2099c29.png

quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Klopt. Ik zag er nog één die vroeg waar de aanwijzingen stonden![]()

Zet deze ook op de serverquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:39 schreef insan3 het volgende:
[url=http://members.home.nl/jurgo-computers/$fff[Fok!]$08fIT UP!!!v2.Challenge.Gbx]klik[/url]
updates:
-Checkpoint na jump weggehaalt, je knalt er gewoon tegenaan (oldbie had gelijk)
-2 shortcuts verwijderd door overdekking te maken, sc na jump en de sc in de wallride, je kon de halve track skippen![]()
[Fok!]IT UP!!! op de server
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Natuurlijk sta ik open voor kritiek, graag zelfs![]()

Waarschijnlijk een storing op de master server van Nadeo, Ik zou even afwachten, grote kans dat het straks allemaal weer werktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef M.Ram het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/791039ef2b.jpg]afbeelding][/url]
Ik moest TrackMania opnieuw installeren maar heb dus ook me fok account verwijderd dus probeer ik een nieuwe aan te maken maar nu krijg ik steeds deze melding iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan??

Ik hoop het ik ben al vanaf vanmorgen kwart voor 12 bezigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een storing op de master server van Nadeo, Ik zou even afwachten, grote kans dat het straks allemaal weer werkt

Ja, maar op deze site kan je een removal tool vinden om starforce van je pc te verwijderen. Trackmania blijft gewoon speelbaar, waarom het er in zit vraag ik me ook af. Het is een gratis spel wat niet eens op CD staat, dus waarom er een kopieerbeveiliging op moet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:46 schreef Devrim_ het volgende:
Zit er starforce beveiliging bij TrackMania?

Enig idee hoe ik met me oude profiel kan rijden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een storing op de master server van Nadeo, Ik zou even afwachten, grote kans dat het straks allemaal weer werkt

Ik word gek van dat klote spel!!!! GVDquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef kree het volgende:
[..]

Ik word er een beetje moedeloos van KUT GAME!!! CONNECT! GVD!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:49 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Ik word gek van dat klote spel!!!! GVD
Doe het gewoon!!!!
ff stoom afblazen![]()

En ik krijg al vanaf kwart voor 12 deze kut melding GVD ik word er gek van....terwijl ik toch al een heel aardig tijd al speel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef M.Ram het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/791039ef2b.jpg]afbeelding][/url]
Ik moest TrackMania opnieuw installeren maar heb dus ook me fok account verwijderd dus probeer ik een nieuwe aan te maken maar nu krijg ik steeds deze melding iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan??

Uiteraard ben ook ik geen concurrent.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:23 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben geen concurrent van Kree, ik wil alleen wat extra's toevoegen.
Veel plezier op beide servers

Dat zou erg leuk zijn maar ik gebruik een local database. Ik kan ook de algemene database gebruiken maar dan heb je dus geen Fok! records meer. Local vind ik persoonlijk veel leukerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef JumperJack het volgende:
ik heb gelezen dat ASECO en TMX misschien een deal krijgen, en dat op TMX ook de online records zouden komen. dat zou zeker wel tof zijn![]()
MAAR DIE OUTRO WERKT NOG STEEDS NIET. probeer steeds meer dingen, maar het mag niet baten...![]()
![]()

idd, maar wellicht vallen er wat aanpassingen te maken aan de niewe Aseco.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:17 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat zou erg leuk zijn maar ik gebruik een local database. Ik kan ook de algemene database gebruiken maar dan heb je dus geen Fok! records meer. Local vind ik persoonlijk veel leuker

als het mogelijk zou zijn om het wereldrecord ook te kunnen laten zien (alleen erbij, op dit moment is het al topquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
idd, maar wellicht vallen er wat aanpassingen te maken aan de niewe Aseco.
Het zou bijvoorbeeld leuk zijn om bijvoorbeeld een command /foktop (top fok! records) en /worldtop (world records) te hebben.
Maargoed even afwachten maar hoe die nieuwe versie gaat werken

Zo te zien zijn er meer mensen, dus de kans is groot dat bijvoorbeeld een gedeelte van hun servers down zijn waar dit op geregeld word. Enigste wat ik van Nadeo kan vinden is dit:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef M.Ram het volgende:
Ik geef het op..
Het was erg leuk om te spelen de afgelopen maanden maar hij doet het gewoon echt niet meer..ben al sinds vanmorgen bezig maar ik word er alleen maar nog meer geirriteerder door.
Dus als iemand weet hoe ik van die Internal server error of kan komen tips zijn welkom..of via dit topic of msn of icq zie profiel
bvd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |