Enig idee hoe ik met me oude profiel kan rijden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een storing op de master server van Nadeo, Ik zou even afwachten, grote kans dat het straks allemaal weer werkt
Ik word gek van dat klote spel!!!! GVDquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een storing op de master server van Nadeo, Ik zou even afwachten, grote kans dat het straks allemaal weer werkt
Ik word er een beetje moedeloos van KUT GAME!!! CONNECT! GVD!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:49 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Ik word gek van dat klote spel!!!! GVD
Doe het gewoon!!!!
ff stoom afblazen![]()
En ik krijg al vanaf kwart voor 12 deze kut melding GVD ik word er gek van....terwijl ik toch al een heel aardig tijd al speel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef M.Ram het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/791039ef2b.jpg]afbeelding][/url]
Ik moest TrackMania opnieuw installeren maar heb dus ook me fok account verwijderd dus probeer ik een nieuwe aan te maken maar nu krijg ik steeds deze melding iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan??
Uiteraard ben ook ik geen concurrent.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:23 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben geen concurrent van Kree, ik wil alleen wat extra's toevoegen.
Veel plezier op beide servers
Dat zou erg leuk zijn maar ik gebruik een local database. Ik kan ook de algemene database gebruiken maar dan heb je dus geen Fok! records meer. Local vind ik persoonlijk veel leukerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef JumperJack het volgende:
ik heb gelezen dat ASECO en TMX misschien een deal krijgen, en dat op TMX ook de online records zouden komen. dat zou zeker wel tof zijn![]()
MAAR DIE OUTRO WERKT NOG STEEDS NIET. probeer steeds meer dingen, maar het mag niet baten...![]()
![]()
idd, maar wellicht vallen er wat aanpassingen te maken aan de niewe Aseco.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:17 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat zou erg leuk zijn maar ik gebruik een local database. Ik kan ook de algemene database gebruiken maar dan heb je dus geen Fok! records meer. Local vind ik persoonlijk veel leuker
als het mogelijk zou zijn om het wereldrecord ook te kunnen laten zien (alleen erbij, op dit moment is het al topquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
idd, maar wellicht vallen er wat aanpassingen te maken aan de niewe Aseco.
Het zou bijvoorbeeld leuk zijn om bijvoorbeeld een command /foktop (top fok! records) en /worldtop (world records) te hebben.
Maargoed even afwachten maar hoe die nieuwe versie gaat werken
Zo te zien zijn er meer mensen, dus de kans is groot dat bijvoorbeeld een gedeelte van hun servers down zijn waar dit op geregeld word. Enigste wat ik van Nadeo kan vinden is dit:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef M.Ram het volgende:
Ik geef het op..
Het was erg leuk om te spelen de afgelopen maanden maar hij doet het gewoon echt niet meer..ben al sinds vanmorgen bezig maar ik word er alleen maar nog meer geirriteerder door.
Dus als iemand weet hoe ik van die Internal server error of kan komen tips zijn welkom..of via dit topic of msn of icq zie profiel
bvd.
Heb de track vervangen door degene die je gemailed hebtquote:Op zondag 28 mei 2006 12:41 schreef e-wok het volgende:
jj, lees je alle posts wel? Een outro is het camerawerk van de replay!
kree en oldbie, ik mail jullie zsm de update van forfoksake. Deze is zonder cut en met nog wat verbeteringen. Aangezien ik internet problemen heb door smerige adware kan ik niet op tmx komen, volgt ie daar dus later. (mijn browsers kappen na ongeveer 10 minuten internetten) Ik zou graag zien dat de oude versie (en dus ook de rating) van de server worden verwijderd, aangezien hier de cut (en daardoor lage rating) in zit.
dat de outro het camerawerk van de replay is heb ik echt nog nergens gelezenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:41 schreef e-wok het volgende:
jj, lees je alle posts wel? Een outro is het camerawerk van de replay!
kree en oldbie, ik mail jullie zsm de update van forfoksake. Deze is zonder cut en met nog wat verbeteringen. Aangezien ik internet problemen heb door smerige adware kan ik niet op tmx komen, volgt ie daar dus later. (mijn browsers kappen na ongeveer 10 minuten internetten) Ik zou graag zien dat de oude versie (en dus ook de rating) van de server worden verwijderd, aangezien hier de cut (en daardoor lage rating) in zit.
zal eens testen of ik wel een nieuw account kan aanmakenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:06 schreef M.Ram het volgende:
De server ligt nog steeds eruitik kan me nog steeds niet opnieuw aanmelden.
Nee dusquote:Op zondag 28 mei 2006 15:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zal eens testen of ik wel een nieuw account kan aanmaken![]()
ik denk dat nadeo ff een tijdelijk probleempje heeft. daarmee bedoel ik dat wanneer ze waarschijnlijk wel meer mensen/accounts zouden toelaten de server zal crashen en weer iedereen een lange tijd niet kan spelenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Ik vrees dat Nadeo geen nieuwe accounts toelaat. Als je echt graag wilt spelen heb ik nog een account over. Nog geen punt mee gescoord dus......
En nee het is niet m'n RedFever account die momenteel 160e van NL is![]()
Daar heb ik de trigger gewoon in de looping geplaatst en hem oneindig lang door laten lopen, dat lijkt me toch niet zo moeilijkquote:Op zondag 28 mei 2006 15:27 schreef JumperJack het volgende:
[..]
net als bij Burning Desire. is dit nou een stomme opmerking of niet![]()
[/i]
en ik op leroys track, maar op kree's server was ie nog beterquote:Op zondag 28 mei 2006 16:54 schreef Oldbie het volgende:
Alle records op mijn server zijn verdwenen
Ik ben zojuist overgestapt van Aseco 0.5.4 naar Aseco 0.6.0 De records zijn niet over te zetten dus iedereen mag proberen een nieuw record neer te zetten. Niks aan te doen.....het is nou eenmaal niet anders.
Ik had best een leuk record op mijn eigen Route67![]()
Is dit de zelfde als dat je gemailed had? of is ie nog een keer geupdate?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:39 schreef e-wok het volgende:
Lukt het al met je laatste stukkie JJ? Je moet inderdaad doen wat firefly zegt, de camera op 'keep playing' zetten (2 groene lampjes ipv 1) Een outro is heel wat anders
Nog bedankt voor je award trouwens, heb nu 11 awards op darkmatter + over 200 downloads
For Fok Sake Update op tmx
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=173400#auto
ooooooow. moet ik hem op keep playing zettenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:39 schreef e-wok het volgende:
Lukt het al met je laatste stukkie JJ? Je moet inderdaad doen wat firefly zegt, de camera op 'keep playing' zetten (2 groene lampjes ipv 1) Een outro is heel wat anders
Nog bedankt voor je award trouwens, heb nu 11 awards op darkmatter + over 200 downloads
For Fok Sake Update op tmx
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=173400#auto
Hij doet het nog steeds niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Ik vrees dat Nadeo geen nieuwe accounts toelaat. Als je echt graag wilt spelen heb ik nog een account over. Nog geen punt mee gescoord dus......
En nee het is niet m'n RedFever account die momenteel 160e van NL is![]()
laat maar. hij staat erop. weet niet wat er gisteren was...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef e-wok het volgende:
dan doe je iets fout dude
misschien iets met validaten?
Oefenen. Serieus.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef zarlor het volgende:
Cool spel dit.
Ik heb het van het weekend voor het eerst gedaan, maar zelfs als ik denk dat een rondje nauwelijks beter kan is er iemand anders toch nog vier (4) seconden sneller dan ikzelf.
Is dit gewoon een kwestie van oefenen, spelen mensen met een stuurtje/joystick, of doe ik iets niet goed? Misschien met ik op rijles...
![]()
*Eensch met isquote:
Dat idee had ik ook toen ik afgelopen weekend voor het eerst het spel speeldequote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef zarlor het volgende:
Cool spel dit.
Ik heb het van het weekend voor het eerst gedaan, maar zelfs als ik denk dat een rondje nauwelijks beter kan is er iemand anders toch nog vier (4) seconden sneller dan ikzelf.
Is dit gewoon een kwestie van oefenen, spelen mensen met een stuurtje/joystick, of doe ik iets niet goed? Misschien met ik op rijles...
![]()
Ik kan weer gewoon inloggenquote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook toen ik afgelopen weekend voor het eerst het spel speelde
Bij hele korte banen, waarbij ik zelf dacht er niet heel erg veel meer te winnen was, dan nog 3 seconde langzamer zijn![]()
Jammer genoeg kon ik maar 1 avond online spelen, sindsdien geeft het spel die vervelende error.
Inmiddels wel alle Beginner en Expert solo tracks op gold gehaald
Ik heb Beginner alles op gold en Advanced alles op zilver, maar ik speel (verlies) liever online.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:35 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook toen ik afgelopen weekend voor het eerst het spel speelde
Bij hele korte banen, waarbij ik zelf dacht er niet heel erg veel meer te winnen was, dan nog 3 seconde langzamer zijn![]()
Jammer genoeg kon ik maar 1 avond online spelen, sindsdien geeft het spel die vervelende error.
Inmiddels wel alle Beginner en Expert solo tracks op gold gehaald
Met 11.000+ coppers krijgt 'ie bij mij sowieso een Nee in de "moet ie op de server" poll. Want dat is echt laggen als een wilde, voor iedereen.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:25 schreef insan3 het volgende:
11432 Coopers![]()
Dat zal bij mij wel gaan maar ik denk dat de meeste dat niet kunnen trekken. Dat word laggen![]()
zei ik dan dat ie op de server moestquote:Op maandag 29 mei 2006 12:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Met 11.000+ coppers krijgt 'ie bij mij sowieso een Nee in de "moet ie op de server" poll. Want dat is echt laggen als een wilde, voor iedereen.
't Kan wel een leuke baan zijn natuurlijk, zal 'm vanmiddag even checken.
Nee, maar mocht je dat zeggen, dan zou je weten wat je te wachten zou staan.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zei ik dan dat ie op de server moest![]()
ik denk nog wel een versie te maken zonder het plafond. want dat zijn al 4000 coppersquote:Op maandag 29 mei 2006 15:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee, maar mocht je dat zeggen, dan zou je weten wat je te wachten zou staan.
En op zich vind ik het nogal zonde om een baan te maken die niet online gebruikt word, aangezien ik (en volgensmij velen met mij) alleen online spelen. Maar ben alsnog benieuwd naar je baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |