Vaffanculo:quote:Op maandag 29 mei 2006 22:59 schreef kree het volgende:
Nog even 2 polletjes voor de tracks die ik weer via de mail heb ontvangen:
Vaffanculo.Challenge.Gbx op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
$s$7l9HeartBeats.Challenge.Gbx op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik vind 'm leuker dan verwacht. Zeker geen serverbaan, maar het heeft wel wat. Vooral dat jij de navigator bent vind ik erg leuk gevonden.quote:
bedankt!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuker dan verwacht. Zeker geen serverbaan, maar het heeft wel wat. Vooral dat jij de navigator bent vind ik erg leuk gevonden.Je engels ietsje beter bij de volgende track aub.
is dat je worldrank, NL-rank of die rank die staat bij je player statistics op de sitequote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:48 schreef kree het volgende:
Ik ben nog even aan het knoeien geweest met PHP en ik heb een leuk extra optietje gemaakt voor op de server (dank aan de fok!kers in het php topic)
Je kunt nu op de server typen: /serverrank en dat geeft dan je huidige rank weer op de server.
Het is niet helemaal realtime want de stats worden (op het moment) elke 2min bijgwerkt
Ah, ik denk dat ik weet waar ie zit. Die laatste looping is over te slaan, maar erg makkelijk is het niet. Mij is het nooit gelukt in ieder geval. Ik zal hem aanpassen en updaten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:44 schreef JumperJack het volgende:
@vliegje: er zit een cut in Space Odyssey, bij die laatste looping. iemand had daar een nieuw record gereden gisteren en daarna stond ik continue iets van 2 seconden op hem voor, maar op het einde stond hij opeens 1 seconde op mij voor. er zit dus een cut in...wel een erg leuke track trouwens
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ik weet waar ie zit. Die laatste looping is over te slaan, maar erg makkelijk is het niet. Mij is het nooit gelukt in ieder geval. Ik zal hem aanpassen en updaten.
En bij de weg, ik ben zo goed als geslaagd voor mijn examens, dus nu heb ik weer genoeg tijd om te TM'en
Thanks.quote:
een 1.6 *is jaloers, mag zelf maar een 4 halen voor de laatste repetitiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Thanks.Moet morgen nog wel even natuurkunde maken, maar daar mag ik een 1.6 op halen
Je snapt natuurlijk wel dat ik je uitlach als je een 1,5 haalt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Thanks.Moet morgen nog wel even natuurkunde maken, maar daar mag ik een 1.6 op halen
op For[Fok!]Sake bedoel jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef e-wok het volgende:
nog steeds maar 2 mensen die mijn author score hebben gehaald.
* e-wok trots is
Leuke track, heb ff een paar rondjes gereden. 0:45.62 met 1 foutje in de een na laatste bocht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Oldbie het volgende:
Mijn nieuwe track: Warp 6
Hij moet nog op TMX geplaatst worden (net als Route 67).
Warp 6 is een echte fullspeed track met een aantal wallrides. Om hem online te zien kan je uiteraard op mijn server terecht. Hij kreeg goede reacties online
Die was zeker leuk ja !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef Oldbie het volgende:
Mijn nieuwe track: Warp 6
Hij moet nog op TMX geplaatst worden (net als Route 67).
Warp 6 is een echte fullspeed track met een aantal wallrides. Om hem online te zien kan je uiteraard op mijn server terecht. Hij kreeg goede reacties online
Nice jobquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef JumperJack het volgende:
ja hoor. 15e van de wereld van de offline mastersmaar 5 plaatsen onder Marius89
![]()
![]()
![]()
![]()
ik sta 9e van de wereld met singleplayer!!! boven Marius89, welke ik uit de top10 heb gegooid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
11 rechte stukjes, welke allemaal checkpoints zijn, drie kleine bochten, een start, een finish, en allemaal op dezelfde hoogte, en toch nog een cutquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef Rocksteen het volgende:
Whehe er kan toch geen cut zitten in een baan met zoveel checkpoints?![]()
?![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:23 schreef e-wok het volgende:
jj, leer eens links plaatsen
ohja, kijk eens naar de (nu) bovenste berichten op retecool
http://www.retecool.com/http://www.retecool.com/comments.php?id=15834_0_1_0_C http://www.retecool.com/comments.php?id=15830_0_1_0_C
Daar gaat mijn record...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:57 schreef JumperJack het volgende:
KREE, tussen de track scores en de track records op de site staat nog steeds de track "Forgotten" staat deze er echt nog op?? want ik heb m al heeeel lang niet meer voorbij zien komen(wat is opzich wel jammer vind
)
Klopt, hij was al van de server maar ik ben hem vergeten uit de db te halen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:57 schreef JumperJack het volgende:
KREE, tussen de track scores en de track records op de site staat nog steeds de track "Forgotten" staat deze er echt nog op?? want ik heb m al heeeel lang niet meer voorbij zien komen(wat is opzich wel jammer vind
)
Dat je ook echt offline gaat racenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef JumperJack het volgende:
ja hoor. 15e van de wereld van de offline mastersmaar 5 plaatsen onder Marius89
![]()
![]()
![]()
![]()
ik sta 9e van de wereld met singleplayer!!! boven Marius89, welke ik uit de top10 heb gegooid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ga ook weer eens beginnen aan een baan, ik heb vakantie tot en met septemberquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:24 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dus...
en ik heb echt een enorm leuk idee voor een nieuwe track, wordt echt helemaal te gekik ga er over een maand aan beginnen
(nog 7 werkstukken maken in 8 dagen
)
Heeft iemand hem al getest?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:32 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een track gemaaktVoor het eerst
Mijn doel is een track te maken met snelle uitdagende bochten, afgewisseld met langzamere bochten, ik denk dat dit aardig gelukt is voor de eerste keer. Wie kan hem testen?
http://home.kabelfoon.nl/(...)ection.Challenge.Gbx
* Gelieve hem nog niet op een server te plaatsen, ik wil hem nog aanpassen e.d. en nog meer dingen erbij maken en mn tijd verbeteren en mediatracker gebruiken voor die ene loop
Waar sta je nu?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:38 schreef e-wok het volgende:
ben even op de boostserver aan het racen geweest...2000 plekken gestegen in anderhalf uur
Ze hadden het ook over een of andere likmai-server of iets dergelijks, waar die kaas-kerel zijn punten haalde. Ik heb hem niet kunnen vindenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:38 schreef e-wok het volgende:
ben even op de boostserver aan het racen geweest...2000 plekken gestegen in anderhalf uur
Inderdaad Linksmai.it Zit in LTU (litouwen) minimale rank is top 1000 van de wereldquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over een of andere likmai-server of iets dergelijks, waar die kaas-kerel zijn punten haalde. Ik heb hem niet kunnen vinden
Ja bah. Dan moet ik dus weer punten gaan halen om daar in te kunnen. En ik kan nergens meer punten halenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad Linksmai.it Zit in LTU (litouwen) minimale rank is top 1000 van de wereld
Ik sta op 1695, maar 695 plaatsen stijgen was alleen te doen in die Only boost ladder in Frankrijk, maar die is er niet meerquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:21 schreef e-wok het volgende:
lol, daar kom ik dus ook nooit in...ik sta nu op 17000nogwat
ach... ik moet dan nog 1400 plaatsen stijgen... moet je ff naar KDT gaan en die banen een beetje kennenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik sta op 1695, maar 695 plaatsen stijgen was alleen te doen in die Only boost ladder in Frankrijk, maar die is er niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |