Speelde altijd met rugnummer 23 uit eerbied voor Michael Jordan.Had ook Jordan in de TT kunnen zetten maar die voetbalde niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:12 schreef jmac het volgende:
Nummer van Waterreus? waar gaat 't over?
Bedankt voor het toevoegen van de Rquote:Op maandag 22 mei 2006 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was altijd het rugnummer van Ronald.
Ik schaam me nergens voorquote:Op maandag 22 mei 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wilde het nog wel zo geruisloos doen voor jou.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:07 schreef H.Flick het volgende:
Om even door te gaan op de 'discussie' in het vorige deel.
Genee moet gewoon weer een voebaldiscussieprogramma gaan doen. Daar was hij erg goed in. En dan laat je Tan gewoon de samenvattingen doen, daar is hij ook prima geschikt voor.
Volgens mij gaat dat ook niet gebeuren heeft met rechten te maken ze vertoonde nogal eens beelden van de CLquote:
Zie de post boven je.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand waar je de uitzending van afgelopen zondag terug kan kijken op internet?
Ben benieuwd.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:27 schreef maril het volgende:
Hiddink
Valt ook wel meequote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef maril het volgende:
Hè gatsie Jack v Gelder heeft een open blouse aan.
Vrijdag blijkbaarquote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
morgen Australie - zeeuws elftal? Kan ik misschien wel kijkje gaan nemen
Ik denk op donderdagen, dat is normaal de docu dag op Ned 2..quote:Op zondag 28 mei 2006 22:40 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wanneer zou die nou uitgezonden worden? Zaterdag?
zegt Guus toch net? Of luister je nietquote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Komen de Aussies hier naar toe
Dat wist ik niet
Dat ik dat niet wist zegquote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zegt Guus toch net? Of luister je niet![]()
![]()
Toen in '98 ben ik ook gaan kijken toen ze eerst gingen vissen op een boot in Yerseke. Kreeg toen handtekeningen van o.a. Jordi waar ik toen fan van was![]()
wat een deceptiequote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En we hebben niet eens een Zeeuws elftal. Het is een wedstrijd ter gelegenheid van een jubileum van Kloetinge op hun terrein. Niks Yerseke, niks Zeeuws elftal dus.
5 juni toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:40 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wanneer zou die nou uitgezonden worden? Zaterdag?
Is dat zo? In mijn tijd heb werd ik nog opgeroepen voor trainingen voor het Zeeuws elftal. Maar ja, vanuit Terneuzen elke week jezelf te moeten laten rijden naar een plaats in de buurt van Middelburg vond mijn moeder teveel van het goede. Dus heb maar 3 keer meegetraint.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En we hebben niet eens een Zeeuws elftal. Het is een wedstrijd ter gelegenheid van een jubileum van Kloetinge op hun terrein. Niks Yerseke, niks Zeeuws elftal dus.
Zo een goede keeper is die Waterreus nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 23:08 schreef Zwansen het volgende:
Die TT.
Ze zouden in elke sport het nummer 23 moeten verbieden...
Zeker niet nee.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo een goede keeper is die Waterreus nou ook weer niet hoor
Wie had ook alweer nog meer nummer 23quote:Op zondag 28 mei 2006 23:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo een goede keeper is die Waterreus nou ook weer niet hoor
Word ook wat eenzijdig de laatste tijd. Hij was iig wel eerlijk dat hij voor het geld naar Rusland is gegaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Met Guus is het altijd wel leuk.
Waarom moet Hiddink per se iets kritisch over het Nederlands Elftal zeggen?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ontlok Hiddink eens wat echte kritiek op het NL-elftal, want je ziet dat ie er omheen draait en beleefd blijft.
Inderdaad, Borst en Mulder zouden eerst eens kunnen beginnen met kritiek leverenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom moet Hiddink per se iets kritisch over het Nederlands Elftal zeggen?
Was 10 jaar geleden al gedaan. Toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef rubbereend het volgende:
leuke uitzending was het. Hiddink en van Raaijprachtig
en wat geweldig dat Borst een docu met van Basten heeft gemaakt, heel bijzonder want Marco houdt daar helemaal niet zo van, al helemaal niet van beelden terug kijken. de voorstukjes beloofde al veel
Hoeft niet, maar je ziet dat ie wel over een aantal zaken twijfelt en een beetje journalist vraagt dan door lijkt me.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom moet Hiddink per se iets kritisch over het Nederlands Elftal zeggen?
National Geografic?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef Backdoorman het volgende:
op ngc krijg je ook 2 voetbaldocu's.
eentje over voetbal in het algemeen geloof ik en eentje over FC Barcelona....ben benieuwd...
Dan ben je toch geen echte voetbalkenner zeg.......quote:Op maandag 29 mei 2006 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb die docu nooit gezien geloof ik, dus ben er erg blij mee.
Nou, da's meer wat ik dacht...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
Je ziet hem denken. Verdomme wat was ik goed.
nou die aanzet is dik 4 jaar geleden al door hemzelf gegeven.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef MaxPower het volgende:
Zou dat interview de aanzet voor zijn trainerscarriere geweest zijn?
ow dacht dat het een nieuwe docu was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef MaxPower het volgende:
Het interview was daarvoor.
ja...leuke zender overigens...van mij hoeven ze eigenlijk niet zo nodig mee in de strijd om kijkers en daarom maar wat voetbal er op pleuren...maar ja, meestal hebben ze wel goeie dingen, dus ben benieuwd naar deze afleveringen!quote:
Zegt iemand met een Mart Smeets avatar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:50 schreef maril het volgende:
Jack gaat de laatste tijd erg ver met slijmen![]()
Kan het beter hebben van hem, ook al vind ik dat hij niet slijmt ,dat doet Jack wel!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Mart Smeets avatar.![]()
![]()
quote:
Idem hier.quote:
Nope.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
tong en golfer, kunnen jullie zonder video?
Dat gaat lastig worden met Villa BVD en het dagelijkse programma van de NOS.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
tong en golfer, kunnen jullie zonder video?
Ik zei het net tegen Bluezz dat het weer elke avond de video wordt programmeren en kiezen tussen Van Gelder en Villa BVD.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:22 schreef APK het volgende:
Dat gaat lastig worden met Villa BVD en het dagelijkse programma van de NOS.![]()
Ik ga Van Gelder live kijken en Villa BVD opnemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
Ik zei het net tegen Bluezz dat het weer elke avond de video wordt programmeren en kiezen tussen Van Gelder en Villa BVD.
Goed idee inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:28 schreef APK het volgende:
Ik ga Van Gelder live kijken en Villa BVD opnemen.![]()
Reclame doorspoelen en eventuele kippenvelmomenten nogmaals kijken.![]()
Bij de herhaling van De Wedstrijden werd die eruit geknipt, kreeg alleen een aankondiging voor een ander programma, maar dat was nog geen minuut.quote:
Gunstigquote:Op maandag 5 juni 2006 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
Villa BVD wordt iedere avond om 0.30 herhaald.
11 uur is me eigenlijk al te laat. Had liever rond half 11 gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Wel jammer dat Villa BVD en NOS tegelijkertijd komen. Ik laat het denk ik van de gasten afhangen, want om 0:30 de herhaling van BVD kijken is me veel te laat.
Ah, merci.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Jawel:
Villa BvD #1: Frits, Henk en Jan volgen het WK op Talpa.
Henk Timmer was niet beschikbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond om 22:15 weer Studio Voetbal met als gast Ron Jans!!!!!!!!!!
![]()
![]()
We kunnen ook een prono houden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:40 schreef H.Flick het volgende:
Zullen we dit seizoen gaan turven hoe vaak Timmer bij voetbaldiscussieprogramma's zit?
Ja want ze zullen vast voor de 342e keer een muziekfragment laten horen en dat moet Ron Jans zeggen wat het is.quote:
Doe ikquote:
Hij komt echt bahquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
hebben ze nou niks anders dan Ron Jans![]()
Ja alleen is t nu vaak de strijd om de afstandbediening...MAN POWER!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef DeTolk het volgende:
Perfecte tijd dit seizoen.
Vooral als je de dag er na om 5 uur je nest uit moet![]()
Die moet naar buiten toe toch hetzelfde zeggen als de hoofdtrainer, dus dan kan je net zo goed de hoofdtrainer uitnodigen; die zegt immers hetzelfde en is meestal bekender (dus trekt meer kijkers).quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:46 schreef RedGuy het volgende:
Ron Jans heb ik nou ook wel gezien..
Ze moeten eens een keer gasten uitnodigen die je anders nooit in een progamma ziet..
Een bankzitter van NEC, de pinchitter van Excelsior of de assisent trainer van Feyenoord.
Maar ja dat is niet interessant genoeg voor de normale kijker dus Patrick Lodewijks en Timmer en Foeke Booy wisselen elkaar af.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, het is weer Tong topic openen tijd
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:40 schreef pfaf het volgende:
Topics gemerged.
Ik had dat van van Bommel helemaal niet gezien! Wel stoer van 'm!
Goed idee! Modwaardige actie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:40 schreef pfaf het volgende:
Topics gemerged.
Ik had dat van van Bommel helemaal niet gezien! Wel stoer van 'm!
Nee joh, over Ierland - Oranje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgende week over de eredivisie![]()
Owja dat is de 16e al en 20e is al eredivisiequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee joh, over Ierland - Oranje.
Wat betreft Sneijder kun je nou eenmaal niet kritisch genoeg zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef Erwtensoep het volgende:
En weer kon Hugo het niet laten om na te trappen naar Sneijder. Toen hij naast hem zat had hij niet zo'n grote bek.
Het is me eerlijk gezegd niet opgevallen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij mag best kritisch zijn, maar hij maakt het te persoonlijk.
Jawel, een goed stukje over een oude discussie tussen JC en Van Bommel, waaruit bleek dat ze mekaar niet zo liggen. En Van B, als loopjongen van Kruif, selecteert Van Bommel daarom niet.quote:
Ik weet toch niet of het zo simpel is. Van Bommel is immers wel door Rijkaard naar Barcelona gehaald, terwijl El Salvador daar toch ook een stevige vinger in de pap heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel, een goed stukje over een oude discussie tussen JC en Van Bommel, waaruit bleek dat ze mekaar niet zo liggen. En Van B, als loopjongen van Kruif, selecteert Van Bommel daarom niet.
Dat moet haast wel Timmer of Lodewijks zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
al bekend wie er zondag zit ?
Dat is idd iets wat ik ook niet snap, eens kijken of ie nou op de bank beland bij Barca...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of het zo simpel is. Van Bommel is immers wel door Rijkaard naar Barcelona gehaald, terwijl El Salvador daar toch ook een stevige vinger in de pap heeft.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat moet haast wel Timmer of Lodewijks zijn.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:30 schreef Kang-He het volgende:
Trezeguet. Die Been zegt het met een serieus gezicht ook
.
Lult met dubbele tong manquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ronald lijkt wel bezopen
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ronald lijkt wel bezopen
das verder niets nieuws hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
Ooijer heeft GEEN goed gevoel meer bij psv!
Aan zn antwoorden te horen wel. Is dit de laatste wedstrijd voor JVoH bij psv? Ja gedeeltelijk wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ronald lijkt wel bezopen
Inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ronald lijkt wel bezopen
'Gedeeltelijk wel. Aan de andere kant kan hij ook weggaan.'quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Aan zn antwoorden te horen wel. Is dit de laatste wedstrijd voor JVoH bij psv? Ja gedeeltelijk wel.![]()
Wel een eerlijke man.
Zo dom ja, lekker vaag antwoord.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
'Gedeeltelijk wel. Aan de andere kant kan hij ook weggaan.'![]()
Oh ja dat kwam er nog achterquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
'Gedeeltelijk wel. Aan de andere kant kan hij ook weggaan.'![]()
Gelul. Sportmoment van de eeuw gekozen in 2000quote:
Ik heb niet meegekozen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelul. Sportmoment van de eeuw gekozen in 2000
Was ie als speler maar zo serieus geweest. Wat ze vergaten te vermelden is dat ie gekozen werd tot beste speler van dat jeugd WKquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Normaal gesproken zou een trainer van NEC nietszeggend zijn als gast, maar Mario blijft interressant. Mooie vent, terughalen naar Feyenoord.
Je kan veel zeggen over NEC, maar ook vorige trainers als Ron de Groot en Johan Neeskens zouden het niet verkeerd doen in programma's.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Normaal gesproken zou een trainer van NEC nietszeggend zijn als gast, maar Mario blijft interressant. Mooie vent, terughalen naar Feyenoord.
Dat vond ik nu juist stuitend. Nec is alleen maar vernoemd bij de aankondiging.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Vermakelijke uitzending.
De trainer van NEC uitnodigen en dan bijna de hele uitzending met hem over F'noord lulllen.![]()
Idd zeg. Wat een pipo die Been.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef Nashje het volgende:
Trezeguet. feyenoord zal vast de enige club zijn die interesse in 'm heeft.
Mis je nu het sarcasme van Been of begrijp ik jou verkeerd?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd zeg. Wat een pipo die Been.
Ik ben er niet van overtuigd dat Been het sarcastisch bedoelde.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mis je nu het sarcasme van Been of begrijp ik jou verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |