quote:
Idem hier.quote:
Nope.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
tong en golfer, kunnen jullie zonder video?
Dat gaat lastig worden met Villa BVD en het dagelijkse programma van de NOS.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
tong en golfer, kunnen jullie zonder video?
Ik zei het net tegen Bluezz dat het weer elke avond de video wordt programmeren en kiezen tussen Van Gelder en Villa BVD.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:22 schreef APK het volgende:
Dat gaat lastig worden met Villa BVD en het dagelijkse programma van de NOS.![]()
Ik ga Van Gelder live kijken en Villa BVD opnemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
Ik zei het net tegen Bluezz dat het weer elke avond de video wordt programmeren en kiezen tussen Van Gelder en Villa BVD.
Goed idee inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:28 schreef APK het volgende:
Ik ga Van Gelder live kijken en Villa BVD opnemen.![]()
Reclame doorspoelen en eventuele kippenvelmomenten nogmaals kijken.![]()
Bij de herhaling van De Wedstrijden werd die eruit geknipt, kreeg alleen een aankondiging voor een ander programma, maar dat was nog geen minuut.quote:
Gunstigquote:Op maandag 5 juni 2006 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
Villa BVD wordt iedere avond om 0.30 herhaald.
11 uur is me eigenlijk al te laat. Had liever rond half 11 gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Wel jammer dat Villa BVD en NOS tegelijkertijd komen. Ik laat het denk ik van de gasten afhangen, want om 0:30 de herhaling van BVD kijken is me veel te laat.
Ah, merci.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Jawel:
Villa BvD #1: Frits, Henk en Jan volgen het WK op Talpa.
Henk Timmer was niet beschikbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond om 22:15 weer Studio Voetbal met als gast Ron Jans!!!!!!!!!!
![]()
![]()
We kunnen ook een prono houden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:40 schreef H.Flick het volgende:
Zullen we dit seizoen gaan turven hoe vaak Timmer bij voetbaldiscussieprogramma's zit?
Ja want ze zullen vast voor de 342e keer een muziekfragment laten horen en dat moet Ron Jans zeggen wat het is.quote:
.
Doe ikquote:
Hij komt echt bahquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
hebben ze nou niks anders dan Ron Jans![]()
Ja alleen is t nu vaak de strijd om de afstandbediening...MAN POWER!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:51 schreef DeTolk het volgende:
Perfecte tijd dit seizoen.
Vooral als je de dag er na om 5 uur je nest uit moet![]()
Die moet naar buiten toe toch hetzelfde zeggen als de hoofdtrainer, dus dan kan je net zo goed de hoofdtrainer uitnodigen; die zegt immers hetzelfde en is meestal bekender (dus trekt meer kijkers).quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:46 schreef RedGuy het volgende:
Ron Jans heb ik nou ook wel gezien..
Ze moeten eens een keer gasten uitnodigen die je anders nooit in een progamma ziet..
Een bankzitter van NEC, de pinchitter van Excelsior of de assisent trainer van Feyenoord.
Maar ja dat is niet interessant genoeg voor de normale kijker dus Patrick Lodewijks en Timmer en Foeke Booy wisselen elkaar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |