Dat gaat lastig worden met Villa BVD en het dagelijkse programma van de NOS.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:48 schreef RayMania het volgende:
tong en golfer, kunnen jullie zonder video?
Ik zei het net tegen Bluezz dat het weer elke avond de video wordt programmeren en kiezen tussen Van Gelder en Villa BVD.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:22 schreef APK het volgende:
Dat gaat lastig worden met Villa BVD en het dagelijkse programma van de NOS.![]()
Ik ga Van Gelder live kijken en Villa BVD opnemen.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
Ik zei het net tegen Bluezz dat het weer elke avond de video wordt programmeren en kiezen tussen Van Gelder en Villa BVD.
Goed idee inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2006 02:28 schreef APK het volgende:
Ik ga Van Gelder live kijken en Villa BVD opnemen.![]()
Reclame doorspoelen en eventuele kippenvelmomenten nogmaals kijken.![]()
Bij de herhaling van De Wedstrijden werd die eruit geknipt, kreeg alleen een aankondiging voor een ander programma, maar dat was nog geen minuut.quote:
Gunstigquote:Op maandag 5 juni 2006 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
Villa BVD wordt iedere avond om 0.30 herhaald.
11 uur is me eigenlijk al te laat. Had liever rond half 11 gehadquote:Op maandag 5 juni 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Wel jammer dat Villa BVD en NOS tegelijkertijd komen. Ik laat het denk ik van de gasten afhangen, want om 0:30 de herhaling van BVD kijken is me veel te laat.
Ah, merci.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Jawel:
Villa BvD #1: Frits, Henk en Jan volgen het WK op Talpa.
Henk Timmer was niet beschikbaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond om 22:15 weer Studio Voetbal met als gast Ron Jans!!!!!!!!!!
![]()
![]()
We kunnen ook een prono houden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:40 schreef H.Flick het volgende:
Zullen we dit seizoen gaan turven hoe vaak Timmer bij voetbaldiscussieprogramma's zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |