Ik ben er niet van overtuigd dat Been het sarcastisch bedoelde.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mis je nu het sarcasme van Been of begrijp ik jou verkeerd?
Zoals ik het zie kan hij twee dingen bedoeld hebben: hij maakte gewoon een grapje, of hij bedoelde dat Feyenoord te hoog inzet (ze gaan voor Pizarro en Cruz, waarom niet meteen voor Trezeguet?).quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er niet van overtuigd dat Been het sarcastisch bedoelde.![]()
Nee, wel via de studio sportsitequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Is die niet terug te kijken via uitzendinggemist.nl ?
PSV is wel wat anders dan Feyenoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Evertjan het volgende:
Hiddink wou ooit Morientes halen en daar lachde ook niemand om. Scheelde toen niet veel of hij speelde echt bij PSV. Dus ik kijk nergens meer van op
Als Morientes naar PSV was gegaan had dat niet zozeer aan PSV gelegen, maar vooral aan Hiddinkquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
PSV is wel wat anders dan Feyenoord.
Dus als Hiddink bij de Graafschap had gezeten dan was Morientes naar de Graafschap gegaan? Het lag misschien 5% aan Hiddink maar 95% aan PSV. De club die elk jaar meedoet om het kampioenschap en elk jaar weer naam maakt in Europa.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als Morientes naar PSV was gegaan had dat niet zozeer aan PSV gelegen, maar vooral aan Hiddink.
Hij had wel wat op denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef Urquhart het volgende:
Koeman was gisteren ook niet meer helemaal helder aan de telefoon
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:11 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hij had wel wat op denk ik.
"Is dit de laatste wedstrijd van VoH bij PSV?"
"Gedeeltelijk wel, aan de andere kant kan hij ook weg gaan."
De Graafschap kan inderdaad het salaris van Morientes betalenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus als Hiddink bij de Graafschap had gezeten dan was Morientes naar de Graafschap gegaan? Het lag misschien 5% aan Hiddink maar 95% aan PSV.
Overdrijven is ook een kunst. Tot een paar jaar geleden speelde PSV niet meer dan 6 CL-wedstrijdjes en dan was het ook weer over.quote:De club die elk jaar meedoet om het kampioenschap en elk jaar weer naam maakt in Europa.
Hoe weet jij nu dat het niet veel scheelde?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Evertjan het volgende:
Hiddink wou ooit Morientes halen en daar lachde ook niemand om. Scheelde toen niet veel of hij speelde echt bij PSV. Dus ik kijk nergens meer van op
Dat soort antwoorden geeft Ronald ook als hij niet gedronken heeft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:11 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hij had wel wat op denk ik.
"Is dit de laatste wedstrijd van VoH bij PSV?"
"Gedeeltelijk wel, aan de andere kant kan hij ook weg gaan."
Wij hebben Powel, Morientes mag zijn schoenen niet eens poetsen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus als Hiddink bij de Graafschap had gezeten dan was Morientes naar de Graafschap gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |