Valt ook wel meequote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef maril het volgende:
Hè gatsie Jack v Gelder heeft een open blouse aan.
Vrijdag blijkbaarquote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
morgen Australie - zeeuws elftal? Kan ik misschien wel kijkje gaan nemen
Ik denk op donderdagen, dat is normaal de docu dag op Ned 2..quote:Op zondag 28 mei 2006 22:40 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wanneer zou die nou uitgezonden worden? Zaterdag?
zegt Guus toch net? Of luister je nietquote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Komen de Aussies hier naar toe
Dat wist ik niet
Dat ik dat niet wist zegquote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zegt Guus toch net? Of luister je niet![]()
![]()
Toen in '98 ben ik ook gaan kijken toen ze eerst gingen vissen op een boot in Yerseke. Kreeg toen handtekeningen van o.a. Jordi waar ik toen fan van was![]()
wat een deceptiequote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En we hebben niet eens een Zeeuws elftal. Het is een wedstrijd ter gelegenheid van een jubileum van Kloetinge op hun terrein. Niks Yerseke, niks Zeeuws elftal dus.
5 juni toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:40 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wanneer zou die nou uitgezonden worden? Zaterdag?
Is dat zo? In mijn tijd heb werd ik nog opgeroepen voor trainingen voor het Zeeuws elftal. Maar ja, vanuit Terneuzen elke week jezelf te moeten laten rijden naar een plaats in de buurt van Middelburg vond mijn moeder teveel van het goede. Dus heb maar 3 keer meegetraint.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En we hebben niet eens een Zeeuws elftal. Het is een wedstrijd ter gelegenheid van een jubileum van Kloetinge op hun terrein. Niks Yerseke, niks Zeeuws elftal dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |