zegt Guus toch net? Of luister je nietquote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Komen de Aussies hier naar toe
Dat wist ik niet
Dat ik dat niet wist zegquote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zegt Guus toch net? Of luister je niet![]()
![]()
Toen in '98 ben ik ook gaan kijken toen ze eerst gingen vissen op een boot in Yerseke. Kreeg toen handtekeningen van o.a. Jordi waar ik toen fan van was![]()
wat een deceptiequote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En we hebben niet eens een Zeeuws elftal. Het is een wedstrijd ter gelegenheid van een jubileum van Kloetinge op hun terrein. Niks Yerseke, niks Zeeuws elftal dus.
5 juni toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:40 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wanneer zou die nou uitgezonden worden? Zaterdag?
Is dat zo? In mijn tijd heb werd ik nog opgeroepen voor trainingen voor het Zeeuws elftal. Maar ja, vanuit Terneuzen elke week jezelf te moeten laten rijden naar een plaats in de buurt van Middelburg vond mijn moeder teveel van het goede. Dus heb maar 3 keer meegetraint.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En we hebben niet eens een Zeeuws elftal. Het is een wedstrijd ter gelegenheid van een jubileum van Kloetinge op hun terrein. Niks Yerseke, niks Zeeuws elftal dus.
Zo een goede keeper is die Waterreus nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 23:08 schreef Zwansen het volgende:
Die TT.
Ze zouden in elke sport het nummer 23 moeten verbieden...
Zeker niet nee.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo een goede keeper is die Waterreus nou ook weer niet hoor
Wie had ook alweer nog meer nummer 23quote:Op zondag 28 mei 2006 23:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo een goede keeper is die Waterreus nou ook weer niet hoor
Word ook wat eenzijdig de laatste tijd. Hij was iig wel eerlijk dat hij voor het geld naar Rusland is gegaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Met Guus is het altijd wel leuk.
Waarom moet Hiddink per se iets kritisch over het Nederlands Elftal zeggen?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ontlok Hiddink eens wat echte kritiek op het NL-elftal, want je ziet dat ie er omheen draait en beleefd blijft.
Inderdaad, Borst en Mulder zouden eerst eens kunnen beginnen met kritiek leverenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom moet Hiddink per se iets kritisch over het Nederlands Elftal zeggen?
Was 10 jaar geleden al gedaan. Toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef rubbereend het volgende:
leuke uitzending was het. Hiddink en van Raaijprachtig
en wat geweldig dat Borst een docu met van Basten heeft gemaakt, heel bijzonder want Marco houdt daar helemaal niet zo van, al helemaal niet van beelden terug kijken. de voorstukjes beloofde al veel
Hoeft niet, maar je ziet dat ie wel over een aantal zaken twijfelt en een beetje journalist vraagt dan door lijkt me.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom moet Hiddink per se iets kritisch over het Nederlands Elftal zeggen?
National Geografic?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:54 schreef Backdoorman het volgende:
op ngc krijg je ook 2 voetbaldocu's.
eentje over voetbal in het algemeen geloof ik en eentje over FC Barcelona....ben benieuwd...
Dan ben je toch geen echte voetbalkenner zeg.......quote:Op maandag 29 mei 2006 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb die docu nooit gezien geloof ik, dus ben er erg blij mee.
Nou, da's meer wat ik dacht...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
Je ziet hem denken. Verdomme wat was ik goed.
nou die aanzet is dik 4 jaar geleden al door hemzelf gegeven.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:20 schreef MaxPower het volgende:
Zou dat interview de aanzet voor zijn trainerscarriere geweest zijn?
ow dacht dat het een nieuwe docu was.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:45 schreef MaxPower het volgende:
Het interview was daarvoor.
ja...leuke zender overigens...van mij hoeven ze eigenlijk niet zo nodig mee in de strijd om kijkers en daarom maar wat voetbal er op pleuren...maar ja, meestal hebben ze wel goeie dingen, dus ben benieuwd naar deze afleveringen!quote:
Zegt iemand met een Mart Smeets avatar.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:50 schreef maril het volgende:
Jack gaat de laatste tijd erg ver met slijmen![]()
Kan het beter hebben van hem, ook al vind ik dat hij niet slijmt ,dat doet Jack wel!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Mart Smeets avatar.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |