quote:Op maandag 22 mei 2006 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Fout gegokt, veel moderner!!
Wie zijn dit:
Volgens mij komt die foto gewoon uit promo shoots uit de tijd van van Invincible, de hoesfoto van die single lijkt er erg veel op (ook de foto's op de hoes van Seven the hard way uit die tijd trouwens).quote:Op maandag 22 mei 2006 01:48 schreef GLO het volgende over Pat Benatar:
Ze zag er ook niet op haar herkenbaarst uit vond ik, maar Berkery dacht daar anders over
quote:Similar Artists:
Fastway
Superbell Roundup
22 Jacks
Smooths
Swingin' Utters
The Saw Doctors
Blue Meanies
The Tossers
Black 47
Shane MacGowan
Dropkick Murphys
Suicide Machines.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:14 schreef Charmian het volgende:
hey
Ik heb een Flogging Molly vraag gemist?!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Op 24 juli weer in Paradiso te aanschouwen...
Belsen +1
Ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 11:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb een Flogging Molly vraag gemist?!(tvp)
Oy, jij hebt 'Arcade Fire' gegokt op de Flogging Molly vraag. For shame!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookÉén van de weinige punkgerelateerde vragen die ik had geweten
![]()
Was jij nou nog naar Rascal geweest?
Beide covers, maar geen Lennon en McCartney.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:45 schreef knars het volgende:
beiden waren covers?
Al een stuk warmer.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef search64 het volgende:
Little Richard?
Ik hoopte dat niemand dat gelezen hadquote:Op maandag 22 mei 2006 11:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oy, jij hebt 'Arcade Fire' gegokt op de Flogging Molly vraag. For shame!. Trouwens, je hebt gisteren ook een Postal Service vraag gemist
Neen, helaas is dat me niet gelukt. Heb wel begrepen dat het erg cool was. Ach ja, volgende maand ga ik er gewoon voor zorgen dat ik er ben
Ik dacht dat de eerste Stones single 'I wanna be your man' wasquote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef belsen het volgende:
Beide covers, maar geen Lennon en McCartney.
Come on voor de Stones en Long tall Sally voor de Kinks. Beiden flopten genadeloos. De derde single voor de Stones (I wanna be your man, door Lennon en McCartney) en van de Kinks (You really got me) brachten pas het gehoopte succes.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:00 schreef Asmodian het volgende:
Chuck Berry?
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Come on baby voor de Stones en Long tall Sally voor de Kinks. Beiden flopten genadeloos. De derde single voor de Stones (I wanna be your man, door Lennon en McCartney) en van de Kinks (You really got me) brachten pas het gehoopte succes.
Asmodian +1
Ik wil best de volgende vraag stellen, maar weet niet of ik het punt verdien...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Long Tall Sally is toch van Little Richard?
-edit ah, ik ben niet de enige die dat denkt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Herinnerde me inderdaad vagelijks iets bij de Stones. Maar is 'Long Tall Sally' niet van Little Richard?
Misschien een idee om je vragen in het vervolg ff van te voren te checken...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Sjit, ja, en ik loop al een paar dagen met die vraag in mijn hoofd.
Wel nee, joh, dat houdt het spannend.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:12 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Misschien een idee om je vragen in het vervolg ff van te voren te checken...![]()
Da's wel weer waar, maar mijn idee is dat je maar gewoon een nieuwe vraag stelt... en dan eentje die ik weet...quote:
Nee, ik laat hem aan Asmodian, omdat ie zelfs mijn foute info goed wist te raden.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:14 schreef MaJo het volgende:
Je kunt ook Search64 en Asmodian beide een punt geven? Ze hadden allebei één van de artiesten goedOf allebei een half punt, is leuk voor de eindscore
Okeequote:Op maandag 22 mei 2006 12:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem aan Asmodian, omdat ie zelfs mijn foute info goed wist te raden.
Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.
Vraag.
Oeh, je bent wel /heel/ dichtbij. Johnny Cash is goed, maar het gaat om een eerder nummer van hemquote:Op maandag 22 mei 2006 12:21 schreef belsen het volgende:
Johnny Cash - St. Quentin - Bang bang I shot her down
Ofzow...
Nog closer, maar het gaat om een *nog* eerder nummerquote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Johnny Cash - Boy named Sue
And I said: "My name is 'Sue!' how do you do! Now you gonna die!"
Neen, en ook niet de Cocaine Blues, ofwel ze allemaal heel goed zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Don't Take Your Guns To Town dan?
Helemaal goed!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Folsom Prison Blues
My Mama told me, "Son,
Always be a good boy,
Don't ever play with guns,"
But I shot a man in Reno,
Just to watch him die,
Sorry als ik 'm niet duidelijk genoeg gesteld heb, dolle_hond...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
tja
moest dan ook eerst nog een minuut of 10 zoeken waar de vraag stond
is ook mijn eigen schuldquote:Op maandag 22 mei 2006 12:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorry als ik 'm niet duidelijk genoeg gesteld heb, dolle_hond...![]()
Big City Bobquote:Op maandag 22 mei 2006 12:31 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Er is ooit een antwoord geschreven op A boy named Sue? Door wie?
Hmmz ik kom er dus net achter dat er 2 antwoorden mogelijk zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
girl called johnny van waterboys?
Die was er natuurlijk ook nog, ja... Degene waar ik het over had ("Son of a Boy named Sue" van Big City Bob) bestaat zeer zeker ook, maar ik erken dat Dolle_Hond's antwoord een beter nummer isquote:Op maandag 22 mei 2006 12:43 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Hmmz ik kom er dus net achter dat er 2 antwoorden mogelijk zijn.
girl called johnny van waterboys is natuurlijk ook een goed antwoord. De andere (zover mij bekend) is "Father of a Boy named Sue" van Shel Silverstein
Dolle Hond +1
Goed, dan maarquote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef Mark het volgende:
Madness - Nightboat to Cairo om af te trappen
Zijn er nog kaarten beschikbaar?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef peaceman het volgende:
Zondag in Soweto - Stef Bos
Is Zanzibar niet een land?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:00 schreef belsen het volgende:
Tien!Madness - Nightboat to Cairo Cranberries - Cape Town Normaal - Parijs- Dakar Rubberen Robbie - Zat ik maar in Zanzibar Eddie Grant - Give me hope Jo'anna Highwaymen - Marching to Pretoria Artists United Against Apartheid - (Ain't Gonna Play) Sun City jannes - van napoli naar casablanca Zondag in Soweto - Stef Bos Hot Hot Heat - In Cairo
Toch nog 10.
En het is niet eens vrijdag....quote:Op maandag 22 mei 2006 13:01 schreef Asmodian het volgende:
David Hasselhoff - Casablanca
Ik weet het, ik schaam me ook diepquote:Op maandag 22 mei 2006 13:02 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
En het is niet eens vrijdag....
En een gelijknamige stad in dat land: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zanzibarquote:
en natuurlijk belsen die m scoortquote:Op maandag 22 mei 2006 13:00 schreef belsen het volgende:
Tien!Madness - Nightboat to Cairo Cranberries - Cape Town Normaal - Parijs- Dakar Rubberen Robbie - Zat ik maar in Zanzibar Eddie Grant - Give me hope Jo'anna Highwaymen - Marching to Pretoria Artists United Against Apartheid - (Ain't Gonna Play) Sun City jannes - van napoli naar casablanca Zondag in Soweto - Stef Bos Hot Hot Heat - In Cairo
Toch nog 10.
Wie schreef dit nummer en wie maakte het beroemd?quote:Ons he ien half jaor ien Nierland gewees
Bij ons swaagman Peter en ons skoonzus Trees
Ons he genoot; ons viers al die dages fees
Ons he nog nie ien soon skoon land gewees
Oeral woont die lui d'r in ier eigene wijkes
Die arms woont bij die arms; die rijkes bij die rijkes
Die Marokaanders en die Turklui die maak alles skoon
Ons vindt Nierland die ideale land gewoon
Cool, dankquote:Op maandag 22 mei 2006 13:03 schreef Mark het volgende:
[..]
En een gelijknamige stad in dat land: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zanzibar
Mijn kracht is dat ik voortborduur op de kennis van anderen.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:05 schreef peaceman het volgende:
Goh je zou bijna denken dat ie ze alle 10 zelf verzonnen heeft![]()
Toet, toet...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:06 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Jeroen van Merwijk en Karin Bloemen
Wow...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:06 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Jeroen van Merwijk en Karin Bloemen
Spuit 11.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:08 schreef knars het volgende:
Eddy Grant - Gimme Hope Jo'anna
Dank u! Feels good to be backquote:Op maandag 22 mei 2006 13:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Toet, toet...
Buurvrouw_Rietman +1
En leuk om u hier weer te treffen, de laatste weken.
En de titel is Go To The Mosk...quote:Op maandag 22 mei 2006 13:13 schreef dolle_hond het volgende:
trockener kecks
Dan geef ik Michael Jackson - Stranger in Moscow nu weg. Bewaar ik er eentje.....quote:Op maandag 22 mei 2006 13:33 schreef MadMaster het volgende:
Als het de laatste 3 zijn, heb je een punt...
Ai, daar gaan mijn troeven!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:53 schreef MadMaster het volgende:
rammstein - moskau
toten hosen - disco in moskau
Genghis Khan - Moscow
Michael Jackson - Stranger in Moscow
Jethro Tull - Midnight in Moscow
Toy Dolls - One night in Moscow
Anya - Moscow nights
Nog 3 te gaan...
Niemand een Nederlandse bijdrage (behalve die remix van Arie R.)?
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Telex - Moscow Disco de tiende dan?
Stom, die van Joan Baez had ik ieg moeten weten...quote:Op maandag 22 mei 2006 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Sack Blabbath =1
Ook nog:
Hans Dorrestijn - Moskou Is Ver
Joan Baez - Moscow On Hollywood Boulevard
Al Stewart - Roads to Moscow
Ach, ik was ook die twee aan het bewarenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik voel me nu wel een matennaaier, met m'n eentje bewaren![]()
Nee, deze mannen zijn stoer.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:13 schreef DaisyDuke het volgende:
pantera?
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:14 schreef Route het volgende:
uhm....Ill Nino??
Ik zie Lemmy nietquote:Op maandag 22 mei 2006 14:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sterker nog, stoerder dan deze mannen bestaat niet
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:16 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Down dan? Ik meen toch echt Phil Anselmo te herkennen...
Dat was ook mijn gokquote:Op maandag 22 mei 2006 14:27 schreef Route het volgende:
LL Cool J??
Heeft het iets met Roxy Music te maken?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat is de link tussen Brian Eno, Jools Holland en Paul Carrack?
gedeeltelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heeft het iets met Roxy Music te maken?
Makes more sense...quote:Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Berkery het volgende:
Squeeze?
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef knars het volgende:
Zowel Paul Carrack als Brian Eno hebben samengewerkt met Mike Rutherford (Genesis / Mike & the Mechanics) die te gast was bij Jools Holland?
Nope, dat ene album met Carrack werd geproduceerd door Elvis Costello.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef GLO het volgende:
Holland en Carrack zaten in Squeeze en Eno produceerde ze?
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef Asmodian het volgende:
Carrack heeft Eno vervangen in Roxy Music en Holland in Squeeze?
Echt waar? Wow, was meer een gokquote:
Huh? De vervanger van Eno in Roxy was Eddie Jobson, toch?quote:
Eddie Jobson: violin, synthesizer & keyboards (credits van Stranded)quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Huh? De vervanger van Eno in Roxy was Eddie Jobson, toch?
* GLO duikt in de platenkast
Ja, dat klopt eigenlijk wel. Brian Eno - Eddie Jobson - Paul Carrack - nieuwe gast wiens naam ik niet ken.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Huh? De vervanger van Eno in Roxy was Eddie Jobson, toch?
* GLO duikt in de platenkast
Precies. En Eno stapte in 1973 op...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met de kans op een belsen () is er kans dat er nog een hondekop tussenzat ja..Carrack kwam in '78 bij Roxy Music zijn pingelwerk doen..
Zal ik m'n vraag terugtrekken?quote:
aah makkie! Dat was Radiohead toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef Asmodian het volgende:
Een makkelijke dan maar wegens gebrek aan inspiratie:
Welke bekende band heette oorsprokelijk 'On a Friday'?
Al is het juiste antwoord natuurlijk:quote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef MaJo het volgende:
Radiohead!
Verkeerde topic omdat zo te verwoordenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Al is het juiste antwoord natuurlijk:Radiohead
![]()
Jazeker, na For Your Pleasure. Ik heb nog ff verder gekeken: Jobson speelde vervolgens tot juli 1977 bij Roxy en is doet dus mee op Stranded, Country Life, Siren en Viva! Roxy Music. Hij heeft een stuk langer in de band gezeten dus dan Eno en al helemaal langer dan Paul Carrack.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Laten we het dan houden op 'een' vervanger...
'73...zo vroeg al?
* Mark maakt notitie: Asmodian niet meer serieus nemenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Al is het juiste antwoord natuurlijk:Radiohead
![]()
Hoe hoog sta ik op die lijst?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark maakt notitie: Asmodian niet meer serieus nemen
Maar de rest van dat zooitje wel. Plus dat ie wel gewoon stoer zingt/schreeuwt natuurlijkquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Arcade Fire
Oy!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark maakt notitie: Asmodian niet meer serieus nemen
Naja, al helemaal..Carrack en Eno dus allebei even lang..quote:Op maandag 22 mei 2006 15:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Jazeker, na For Your Pleasure. Ik heb nog ff verder gekeken: Jobson speelde vervolgens tot juli 1977 bij Roxy en is doet dus mee op Stranded, Country Life, Siren en Viva! Roxy Music. Hij heeft een stuk langer in de band gezeten dus dan Eno en al helemaal langer dan Paul Carrack.
We kennen hem nu in ieder geval als Fatboy Slim. Ff nadenken over hoe hij begonnen is...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Kom op met dat punt dan...
In welke band is Norman Cook ooit begonnen met muziek maken en hoe kennen we hem heden ten dage?
Belsen en Bukgeit tellen de punten. Belsen plaatst de nieuwe stand op de site waarvan een linkje in de OP staat. Indien zij geen tijd hebben, springen Diaan73, Prep of ik soms in. Maar dit alles is uiteraard afhankelijk van de hoeveelheid tijd die met name Belsen en Bukgeit hebben.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:22 schreef MaJo het volgende:
Even iets anders, hoe worden de punten eigenlijk bijgehouden? En kan ik ook ergens zien hoeveel punten ik heb? Ben wel benieuwd (al is het maar een stuk of 10)
Nee: Eno zat bijna drie jaar in de band (van herfst 1970 tot zomer 1973) en Carrack eigenlijk helemaal niet (ja, ik heb het nu meteen maar goed uitgezocht): hij verleende zijn diensten aan Roxy Music puur als stuidiomuzikant. Hij speelde mee op Manifesto (1979), maar niet op het podium (dan was het David Skinner) en aan Flesh + Blood (1980) leverde hij nog maar aan twee nummers een bijdrage.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, al helemaal..Carrack en Eno dus allebei even lang..
Dan bied je je aan als tellerquote:Op maandag 22 mei 2006 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mooi was die tijd.....heel vroeger. Toen de stand nog gewoon na elk topic geupdated werd.
Ik heb tegenwoordig weer eens een baanquote:
Ah ok thanksquote:Op maandag 22 mei 2006 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Belsen en Bukgeit tellen de punten. Belsen plaatst de nieuwe stand op de site waarvan een linkje in de OP staat. Indien zij geen tijd hebben, springen Diaan73, Prep of ik soms in. Maar dit alles is uiteraard afhankelijk van de hoeveelheid tijd die met name Belsen en Bukgeit hebben.
Toen werd er wel eens 3 dagen over 1 topic gedaan in plaats van 3 topics per dagquote:Op maandag 22 mei 2006 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mooi was die tijd.....heel vroeger. Toen de stand nog gewoon na elk topic geupdated werd.
Dan lig je nog maar ongeveer 250 achter op bukgeitquote:Op maandag 22 mei 2006 15:34 schreef MaJo het volgende:
Ah ok thanksKomen nog wat puntjes voor me bij, sta in de ranking op 3 punten maar ben inmiddels niet meer te houden
![]()
Oke, oke..maar ik heb nu belangrijker dinger aan mijn hoofd:quote:Op maandag 22 mei 2006 15:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee: Eno zat bijna drie jaar in de band (van herfst 1970 tot zomer 1973) en Carrack eigenlijk helemaal niet (ja, ik heb het nu meteen maar goed uitgezocht): hij verleende zijn diensten aan Roxy Music puur als stuidiomuzikant. Hij speelde mee op Manifesto (1979), maar niet op het podium (dan was het David Skinner) en aan Flesh + Blood (1980) leverde hij nog maar aan twee nummers een bijdrage.
even voor de goede orde: dit antwoord op de vraag is onjuist!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:25 schreef lubje25 het volgende:
def leppard, de drummer heeft maar een arm. tvp![]()
Toen hadden we ook nog geen GLO's, Daisy's en Newbiedoebie'squote:Op maandag 22 mei 2006 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Toen werd er wel eens 3 dagen over 1 topic gedaan in plaats van 3 topics per dag
en die was?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:36 schreef Siegfried het volgende:
Kan ik de punten gescoord met een oude username niet meenemen?
Oh dat valt nog wel in te halenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan lig je nog maar ongeveer 250 achter op bukgeit
Bespaar jezelf die illussie. GLO is vorig jaar iets van een half jaar aanwezig geweest (de 1e helft) en pas eind november geloof ik, werd ie van de 1e plek gestoten. Maar eindigde nog binnen de top 5 als ik me niet vergisquote:Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel in te halen![]()
Waar is bukgeit trouwens? Ligt het aan mij of is ie minder online de laatste paar dagen? In dat geval kan ik hem wel eens inhalen![]()
![]()
Dat verwacht je niet...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
even voor de goede orde: dit antwoord op de vraag is onjuist!
Niet helemaal juist: Daisy was GLO al veel eerder voorbij, bukgeit haalde GLO in de laatste maand net in...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bespaar jezelf die illussie. GLO is vorig jaar iets van een half jaar aanwezig geweest (de 1e helft) en pas eind november geloof ik, werd ie van de 1e plek gestoten. Maar eindigde nog binnen de top 5 als ik me niet vergis![]()
Oftwel: sommige lui hier zijn gewoon te goed...
Ik bedoelde het niet serieus hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bespaar jezelf die illussie. GLO is vorig jaar iets van een half jaar aanwezig geweest (de 1e helft) en pas eind november geloof ik, werd ie van de 1e plek gestoten. Maar eindigde nog binnen de top 5 als ik me niet vergis![]()
Nou veel eerder.... GLO heeft heeeeeel lang nog bovenaan gestaan...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet helemaal juist: Daisy was GLO al veel eerder voorbij, bukgeit haalde GLO in de laatste maand net in...
Wou je me maar weer weg hebben, peaceman?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet toch, altijd je favo wallpaper backuppen...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Oke, oke..maar ik heb nu belangrijker dinger aan mijn hoofd:
bij het vervangen van de batterijen van mijn muis, klikte ik net per ongeluk bij Trivia "als achtergrond gebruiken" aan en nu is mijn hard-to-find Anna Kournikova wallpaper weg
* newbie baalt
quote:
So close and yet so far...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef bigshadow het volgende:
The Beautiful South is opgericht door de drummer van the housemartins?
Ha, ik ben net het hele weekend afwezig geweestquote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Moeten we je al tegen jezelf beschermen, GLO?
Je had m toch bijna goed... Er is in elk geval een vette connectie van de drummer met The Housemartins.. maar welke?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:52 schreef bigshadow het volgende:
En die drummer van The beautiful South ken ik niet goed genoeg Peace![]()
Dat is dezelfde persoon toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je had m toch bijna goed... Er is in elk geval een vette connectie van de drummer met The Housemartins.. maar welke?
Die staat waarschijnlijk nog gewoon op je harde schijf hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Oke, oke..maar ik heb nu belangrijker dinger aan mijn hoofd:
bij het vervangen van de batterijen van mijn muis, klikte ik net per ongeluk bij Trivia "als achtergrond gebruiken" aan en nu is mijn hard-to-find Anna Kournikova wallpaper weg
* newbie baalt
Thnxquote:Op maandag 22 mei 2006 16:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die staat waarschijnlijk nog gewoon op je harde schijf hoor
Doe eens rechts klikken op je bureaublad en dan de tab bureaublad kiezen. Waarschijnlijk staat ie nog gewoon in die lijst
Hoi DD.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:05 schreef DaisyDuke het volgende:
The Black Heart Procession
quote:
Hey Routequote:Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef Route het volgende:
Iemand uit het indie topic vast wel. Bigshadow, bartrid ofzo.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Skanqua het volgende:
Doe maar een hint, want volgens mij is er niemand die die kerel ook maar in de verste verte bekend voorkomt...
Die kop zegt me wel wat, maar niet hoe-ie heetquote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Skanqua het volgende:
Doe maar een hint, want volgens mij is er niemand die die kerel ook maar in de verste verte bekend voorkomt...
quote:The self-described "fuzz-folk" projectwas one of the primary outgrowths of the Elephant 6 Recording Company collective, a coterie of like-minded, lo-fi indie groups -- including the Apples (in stereo), the Olivia Tremor Control and Secret Square -- who shared musicians, ideas, and sensibilities.
Die zanger ervan, naam weet ik nietquote:Op maandag 22 mei 2006 17:16 schreef GLO het volgende:
Neutral Milk Hotel
Dat zal 'm zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 17:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Da's Jeff Mangum.
Sorry GLO, het ging me om de naam.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Da's Jeff Mangum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |