Wow... How 'heroes' fallquote:Op maandag 22 mei 2006 01:21 schreef Mark het volgende:
[..]
De enige blonde van het stel, dus dat moet goed zijn
Asmodian +1
Shit, stomquote:Op maandag 22 mei 2006 01:21 schreef Asmodian het volgende:
't zal toch niet Vince Neil zijn?
Welke band nam het nummer met deze tekst oorspronkelijk op?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Shit, stom![]()
Wel lachen hoe die man veranderd is, haha
Als je 'm toen die foto had kunnen laten zien
Oei, laat ik dan vanwege het tijdstip een grote hint geven: Het is een zij-project van de zanger van Death Cab for Cutie met het brein achter DNTEL...quote:
Da's dan The Postal Servicequote:Op maandag 22 mei 2006 01:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oei, laat ik dan vanwege het tijdstip een grote hint geven: Het is een zij-project van de zanger van Death Cab for Cutie met het brein achter DNTEL...
Dat klopt dan!quote:
Ah, dan ken ik het idd wel, maar de tekst is me nooit opgevallenquote:Op maandag 22 mei 2006 01:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat klopt dan!![]()
GLO +1
Het nummer heet 'Such Great Heights' trouwens, en is inmiddels gecovered door, onder anderen, Iron&Wine en The Notwist. MTV gebruikt het heel vaak als achtergrondmuziek in hun programmas en het stond op de soundtrack van Garden State
Damn, dit is vast iemand die ik zeker ken, maar die ik nu even niet kan plaatsenquote:
uit het niets: Berkery +1quote:Op maandag 22 mei 2006 01:45 schreef Berkery het volgende:
Pat Benatar
Ze zag er ook niet op haar herkenbaarst uit vond ik, maar Berkery dacht daar anders overquote:Op maandag 22 mei 2006 01:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Damn, dit is vast iemand die ik zeker ken, maar die ik nu even niet kan plaatsen.
Ik denk eigenlijk dat het misschien wel verstandig is om m'n bed op te gaan zoeken - morgen een werkdag enzo![]()
Dat was het natuurlijk!quote:Op maandag 22 mei 2006 01:45 schreef Berkery het volgende:
Pat Benatar
Ik heb nog even overwogen om Laurie Anderson te roepen, ten tijde van deze foto hadden ze dezelfde kapperquote:Op maandag 22 mei 2006 01:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Ze zag er ook niet op haar herkenbaarst uit vond ik, maar Berkery dacht daar anders over
quote:Dull my senses
steal my pride
principles denied
MadMaster +1quote:Op maandag 22 mei 2006 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Hollywood Beyond - What's The Colour Of Money
Goedenmorgen btw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |