Inderdaad!quote:

Dit zijn niet toevallig de Arctic Monkeys of zo, he?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:20 schreef MaJo het volgende:
Welke band bestaat uit Ben, Chris, Nicholas en Jason?
Ik ga ookik kijk morgen wel wat er gepost is

Neenquote:Op zondag 21 mei 2006 03:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dit zijn niet toevallig de Arctic Monkeys of zo, he?

Mooi zo. Kan ik met een gerust hart slapies doenquote:

Ik ookquote:Op zondag 21 mei 2006 03:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mooi zo. Kan ik met een gerust hart slapies doen![]()

Opgezocht, ken alleen de bandnaamquote:Op zondag 21 mei 2006 03:20 schreef MaJo het volgende:

quote:Op zondag 21 mei 2006 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
keane?

The Village People?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:20 schreef MaJo het volgende:

Nee, maar wel een die regelmatig langskomtquote:Op zondag 21 mei 2006 11:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Panic! At The Disco? Daar loopt MaJo toch al mee te spammen..

En we have a winner! Zal het punt uitdelen aan MaJo overlaten, maar jij mag verderquote:Op zondag 21 mei 2006 12:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Death Cab For Cutie dan..

The Futureheadsquote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Stormloop.
Gaat om deze meneren:
[afbeelding]

quote:Op zondag 21 mei 2006 13:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Kooks?

quote:Op zondag 21 mei 2006 12:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Death Cab For Cutie dan..

quote:Op zondag 21 mei 2006 13:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The Killers..

Feilloos. Dit jaar vijfde.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
"83 (3e), '91 ( 1e) en dit jaar (weetniemeer)

quote:Well some people try to pick up girls
And get called assholes
This never happened to
He could walk down your street
And girls could not resist his stare and
Sowas never called an asshole

Pablo Picasso, om precies te zijn (Modern Lovers)quote:Op zondag 21 mei 2006 15:11 schreef Berkery het volgende:
Picasso?

quote:I checked the time, it was almost time
a curious smell,an intangible crime
I'm washing my clothes,but the stain still grows
cover your eyes,the stain still shows

quote:I feel the gaze against my skin
I feel the gaze against my skin
I know this feeling is a lie
I know this feeling is a lie
there's a guilt within my mind
there's a guilt within my mind

Juistquote:Op zondag 21 mei 2006 17:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat was iets van Inward singing ofzo
Terwijl je inademt kan je ook geluiden maken, dan hoef je nooit te stoppen met zingen.

Dat klopt iig al.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Geen idee hoe hij heet. Maar weet wel dat de soundtrack van Motorcycle Diaries toen die oscar won..

La Camisa Negra is een goeie trackquote:Op zondag 21 mei 2006 18:28 schreef Neleos het volgende:
Ik heb geen idee, maar mijn tvp heet Juanes.

Gij zijt een genie. Jorge Drexler is goed!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Asmodian het volgende:
Jorge Drexler, toch? Die de muziek had gemaakt voor de Motorcycle Diaries?

Nou, gooi hem op tafel, zou ik zeggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:07 schreef Neleos het volgende:
Ik weet er 1.

Excuses voor de vertraging - ik werd lastig gevallen door enge buren enzo. Goed dat je door bent gegaanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:06 schreef belsen het volgende:
Nog geen nieuwe vraag?
Dan doe ik er wel eentje:
Queens Of The Stone Age hebben twee nummers van The Kinks gecoverd. Welke zijn het en wat is er zo opmerkelijk aan deze keuze?

¡Muy bien!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Asmodian het volgende:
Jorge Drexler, toch? Die de muziek had gemaakt voor de Motorcycle Diaries?

Hmm ja, lastig, ik weet zelfs die ene die ik weet niet echt meer. Vergeten..quote:

"Who Will Be the Next in Line" is er eentje van. Geen flauw benul over de anderequote:Op zondag 21 mei 2006 19:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm ja, lastig, ik weet zelfs die ene die ik weet niet echt meer. Vergeten..![]()
Everybody wants to be Happy ofzo...die bonustrack van Songs For The Deaf...
![]()

Nee, het zijn juist beide Ray Davies nummers, maar de overeenkomst tussen de nummers is nog veel specifieker dan dat.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:24 schreef Neleos het volgende:
Het zijn beide Dave Davies nummers???

quote:Op zondag 21 mei 2006 19:32 schreef bartrid het volgende:
allebei van dezelfde plaat?

quote:

quote:

Ik durf geen nieuw topic te openen, maar waar is RJPvD? Kan 'm nergens vinden...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
die hadden evenveel punten als BRB nu krijgt
![]()
BRB +1

Raad je Plaatje # 546 voor heilsoldatenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik durf geen nieuw topic te openen, maar waar is RJPvD? Kan 'm nergens vinden...

MEN?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Raad je Plaatje # 546 voor heilsoldaten

Mét een reserve, ook nogquote:Op zondag 21 mei 2006 16:28 schreef Skanqua het volgende:
Jack Johnson - The Sharing Song
Blur - Song 2
Belle & Sebastian - Song for Sunshine
Five for Fighting - Love Song
The Kooks - Sofa Song
The Ordinary Boys - Just a Song
Doves - M62 Song
Manic Street Preachers - A Song for Departure
Travis - The Humpty Dumpty Love Song
Blur - Good Song
Blur - Sweet Song

Yup, maar laten we daar MUZ niet mee gaan verzieken.quote:

2 albums. 2003 en 2004. punk-achtig.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef MaJo het volgende:
Ze komen me bekend voor maar er gaat nog niet echt een belletje rinkelen...

Is het een dame?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef ranja het volgende:
Dat is die dame die ook in de All girl summer fun band zit maar hoe heet dit bandje nou ook weer

Kijk, daar heb ik wat aan. Is het Kissing Book?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef ranja het volgende:
Dat is die dame die ook in de All girl summer fun band zit maar hoe heet dit bandje nou ook weer

Nee, maar verder heeft ranja helemaal gelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan. Is het Kissing Book?

Dat was'm!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:56 schreef DaisyDuke het volgende:
the thermals

Welk album?quote:(...) een cd die gaat over een jong meisje, haar verwaande jongemeisjesgedrag en haar naïeve jongemeisjesdromen.

Ik moet dit vast obscuurder gaan zoeken dan iets Britney Spears-achtigs, neem ik aan?quote:

Dat zou ik wel doen ja. Wel een recent uitgebrachte plaat.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik moet dit vast obscuurder gaan zoeken dan iets Britney Spears-achtigs, neem ik aan?

Wel vrouwelijke zang.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef bartrid het volgende:
iets van PJ Harvey?

Okee... Is het een vervolgvraag-achtig-ding? (dus iets met de All Girl Summer Fun Band te maken?)quote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen ja. Wel een recent uitgebrachte plaat.

Nee, geen vervolgvraag.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Okee... Is het een vervolgvraag-achtig-ding? (dus iets met de All Girl Summer Fun Band te maken?)

Ja, het liep natuurlijk enorm uit de hand met al die spelletje in MUZ....quote:

In ieder geval elke keer als er een nieuw deel geopend wordt dat gewoon doen in MUZ jaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we anders dit deel even demonstratief opnieuw openen in MUZ?

...dat lijkt me dan weer wel jaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef MaJo het volgende:
![]()
[..]
In ieder geval elke keer als er een nieuw deel geopend wordt dat gewoon doen in MUZ ja![]()

Eensquote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef jerver73 het volgende:
ff feedbacken maar dan he............. openen in MUZ lijkt em weinig constructief.... ik hoop dat de mods tot rede komen...

Hoera!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef bartrid het volgende:
En we zijn terug.

Zo, heb ik me daar nou zo druk omgemaakt?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef bartrid het volgende:
En we zijn terug.

dat hoeft niet meerquote:Op zondag 21 mei 2006 21:31 schreef Neleos het volgende:
Ik ga nu naar buiten toe. Willekeurig dingen afbrekend, brullend dat Trivia terug moet naar MUZ.

Inderdaadquote:

Welk album?quote:(...) een cd die gaat over een jong meisje, haar verwaande jongemeisjesgedrag en haar naïeve jongemeisjesdromen.

Het is toch inmiddels wel bekend dat dat meer een man/vrouw ding is? Of een ex-man/vrouw ding ieg.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:36 schreef search64 het volgende:
White Stripes?

Ik heb iets gemist blijkbaar..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is toch inmiddels wel bekend dat dat meer een man/vrouw ding is? Of een ex-man/vrouw ding ieg.![]()

quote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef peaceman het volgende:
Cd van Martha & Rufus?

quote:Op zondag 21 mei 2006 21:39 schreef bigshadow het volgende:
Nog steeds het meisje van Fiercy Furnacles?

Correct.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:43 schreef Skanqua het volgende:
The Fiery Furnaces - Bitter Tea dan?

Huh?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is toch inmiddels wel bekend dat dat meer een man/vrouw ding is? Of een ex-man/vrouw ding ieg.![]()

Saybiaquote:Op zondag 21 mei 2006 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Enorme PvdT

Zijn dan ook favorieten van jequote:Op zondag 21 mei 2006 22:36 schreef bartrid het volgende:
ook die komen me bekend voor

juist, maar op welke wijze?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:57 schreef Berkery het volgende:
Iets met D.A.F. ?

Atrocity heeft Der Mussolini van D.A.F. gecovered. Ich glaub' ich fick dich später is een lied van Daf.DOS, wat een project was van de mannen van D.A.F. Omdat Berkery de link D.A.F. heeft gevonden en ik niet verwacht dat er binnen nu en de paar minuten waarna ik zo ga maffen, nog een goed antwoord komt geef ik het punt aanquote:

quote:I saw four faces one mad
A brother from the gutter
They looked me up and down a bit
And turned to each other

Ik ook nietquote:Op maandag 22 mei 2006 01:03 schreef GLO het volgende:
Als je naar bed wil moet je een makkelijke posten![]()
![]()
Oftewel: geen idee

Zeker... Hij ziet er thans uit alsof hij zich best thuis zou voelen op foute vrijdagquote:Op maandag 22 mei 2006 01:08 schreef GLO het volgende:
Al moet ik zeggen dat-ie wel iets bekends heeft...

De enige blonde van het stel, dus dat moet goed zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 01:21 schreef Asmodian het volgende:
't zal toch niet Vince Neil zijn?

Wow... How 'heroes' fallquote:Op maandag 22 mei 2006 01:21 schreef Mark het volgende:
[..]
De enige blonde van het stel, dus dat moet goed zijn
Asmodian +1

Shit, stomquote:Op maandag 22 mei 2006 01:21 schreef Asmodian het volgende:
't zal toch niet Vince Neil zijn?

Welke band nam het nummer met deze tekst oorspronkelijk op?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Shit, stom![]()
Wel lachen hoe die man veranderd is, haha
Als je 'm toen die foto had kunnen laten zien

Oei, laat ik dan vanwege het tijdstip een grote hint geven: Het is een zij-project van de zanger van Death Cab for Cutie met het brein achter DNTEL...quote:

Da's dan The Postal Servicequote:Op maandag 22 mei 2006 01:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oei, laat ik dan vanwege het tijdstip een grote hint geven: Het is een zij-project van de zanger van Death Cab for Cutie met het brein achter DNTEL...

Dat klopt dan!quote:

Ah, dan ken ik het idd wel, maar de tekst is me nooit opgevallenquote:Op maandag 22 mei 2006 01:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat klopt dan!![]()
GLO +1
Het nummer heet 'Such Great Heights' trouwens, en is inmiddels gecovered door, onder anderen, Iron&Wine en The Notwist. MTV gebruikt het heel vaak als achtergrondmuziek in hun programmas en het stond op de soundtrack van Garden State

Damn, dit is vast iemand die ik zeker ken, maar die ik nu even niet kan plaatsenquote:

uit het niets: Berkery +1quote:Op maandag 22 mei 2006 01:45 schreef Berkery het volgende:
Pat Benatar

Ze zag er ook niet op haar herkenbaarst uit vond ik, maar Berkery dacht daar anders overquote:Op maandag 22 mei 2006 01:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Damn, dit is vast iemand die ik zeker ken, maar die ik nu even niet kan plaatsen.
Ik denk eigenlijk dat het misschien wel verstandig is om m'n bed op te gaan zoeken - morgen een werkdag enzo![]()

Dat was het natuurlijk!quote:Op maandag 22 mei 2006 01:45 schreef Berkery het volgende:
Pat Benatar

Ik heb nog even overwogen om Laurie Anderson te roepen, ten tijde van deze foto hadden ze dezelfde kapperquote:Op maandag 22 mei 2006 01:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Ze zag er ook niet op haar herkenbaarst uit vond ik, maar Berkery dacht daar anders over

quote:Dull my senses
steal my pride
principles denied

MadMaster +1quote:Op maandag 22 mei 2006 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Hollywood Beyond - What's The Colour Of Money
Goedenmorgen btw...

quote:The show business career ofspanned exactly FORTY YEARS, beginning in 1921 until his death in 1961. During that period he appeared in 21 hit films, cut over 230 records, made hundreds of stage performances, appeared in two Royal Command Performances and entertained an estimated THREE MILLION Allied Servicemen and women during World War II throughout Europe and the Middle East.

Eén van zijn bekendste songs is 'When I'm Cleaning Windows'...quote:He was well known for playing the Banjo Ukulele, a hybrid instrument combining the Hawaiian ukulele and the big American Banjo, which had been invented by Alvin D. Keech and christened by him as the 'Banjulele'

Dat is wat ze zeggen, ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:26 schreef Charmian het volgende:
Glenn Miller?
Oh nee die verongelukte tijdens WOII.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |