quote:Op zondag 21 mei 2006 12:58 schreef luigibandini het volgende:
Rik (wick) Mayall
Bedankt, Berkery...ik was erg sjaggerijnig maar je hebtquote:Op zondag 21 mei 2006 14:36 schreef Berkery het volgende:
Hallo pos![]()
Had je deze al: http://www.berkery.nl/fok/Rffbode.mp3 ?
Storm?? Dat arme joch.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
een kind van de tijd, mn schoonzusje was vandaag uitgeteld..... het is een jongetje, hij heet Storm en is 51 cm en weegt 3980 gram.
Dan ga ik even kijken.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:09 schreef Berkery het volgende:
Hier heb ik 'm vandaan, er staan nog meer geluidjes/jingles in.
Nou, dat is het dan. We mogen nog een maandje in een tijdelijk forum ronddobberen, alvorens dit spelleke geruisloos de nek wordt omgedraaid.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Dagonet het volgende:
-> MEN
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, TH.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:15 schreef Treinhomo het volgende:
Nou, dat is het dan. We mogen nog een maandje in een tijdelijk forum ronddobberen, alvorens dit spelleke geruisloos de nek wordt omgedraaid.
![]()
antwoord van een Forum Admin:quote:Op zondag 21 mei 2006 18:00schreef NorthernStar het volgende:
Waarom in Tijdelijke & Thema Fora?
Is het maar tijdelijk?
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:03 schreef Jump het volgende:
Elk fora is in het begin meestal Tijdelijk hoor
Whehe. Opmerking in hetzelfde Feedback-topic:quote:Op zondag 21 mei 2006 19:19 schreef Treinhomo het volgende:
Zelfs het reguliere RJP, dat volgens Lord_Dierenarts toch echt bij [C&H] hoort, is hierheen getrapt...![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:20 schreef _The_General_ het volgende:
Gaan de spelletjes uit C&H ( Raad je plaatje ) ook hier heen? Want dan blijft daar echt maar 1 post per week over
We zijn verlost kunnen afscheid nemen van onze favoriete moderator...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:28 schreef fotoloog het volgende:
Tjonge jonge ,wat is dit nu weer !
gaaf hequote:Op zondag 21 mei 2006 19:15 schreef Tokay het volgende:
Voor wie het nog niet in de gaten heeft, we zijn verhuisd.
Ik vind het flauwekul.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:33 schreef dolle_hond het volgende:
gaaf he
Het IS ook flauwekul. Bovendien zit er een zeer smerig luchtje aan als het zonder overleg en zelfs zonder aankondiging gebeurt.quote:
Die dikke Fries.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:55 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het wel wat. Wie modereert er hier eigenlijk?
We zitten nu in 'Mens erger je niet'.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:59 schreef NoSigar het volgende:
Dagonet heeft het toch naar een ander forum gestuurd?
Ja, C&H begon de laatste tijd aardig volgesneeuwd te raken, dat viel mij ook al op.quote:sommige fora raakten zelfs ondergesneeuwd of dreigden dat te worden, vandaar dat we ze opgepakt en s
Brainstorm: wat zou je graag in C&H willen zien? Hierom dus... en ergens op reageren ho maar...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:59 schreef NoSigar het volgende:
Dagonet heeft het toch naar een ander forum gestuurd? Waarom dan commentaar op L_V? (dat mag hoor, daar niet van, al dan niet terecht).
Dan mag ik nu het volgende plaatje plaatsen, toch ?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef fotoloog het volgende:
Wat goed !
Ja maar ja mag ook een kanskaart kiezen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan mag ik nu het volgende plaatje plaatsen, toch ?
Dat is het goede antwoord.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Of post ik nou voor mijn beurt ?
game on!quote:'De Kinderspelen' van de Vlaamsche schilder Pieter Brueghel (1525 - 1569). Op dit schilderij staan ongeveer 70 verschillende kinderspelen anno 1560
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |