quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:25 schreef dartfanaat het volgende:
Fons Spooren
Fons Spooren natuurlijk van de Pedofielen Sport Verenigingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer ging ook graag s'avonds een ommetje maken in het Anne Frankplantsoen te Eindhoven.
Goed gezienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:36 schreef pos het volgende:
Dat is Colin Monk in his early days.
Je wou toch een moeilijke.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef pos het volgende:
Die is voor Scrut.....niet mijn genre.
Vrouwen in dit soort roze dingetje zijn ook niet echt mijn genre. Bovendien ken ik haar niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef pos het volgende:
Die is voor Scrut.....niet mijn genre.
Raad nou even die van mr_a, dan doe ik mijn moeilijke.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, het was de bedoeling dat iemand anders een moeilijke moest doen?
Zelfde genre als die pissende tuinkabouter die jij gister poste.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vrouwen in dit soort roze dingetje zijn ook niet echt mijn genre. Bovendien ken ik haar niet.
Ciao Posquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef pos het volgende:
Sorry, bij nader inzien ga ik even Survivor kijken
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:51 schreef pos het volgende:
Sorry, bij nader inzien ga ik even Survivor kijken
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft ook niet vaak een bh aan begrijp ik?
Denk het niet....of het moet de band achter mijn meneer zijn.quote:
Jeetje...dat vind ik echt goed van je, tongquote:
Echt? Hij lijkt wel op Dirkie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:25 schreef dolle_hond het volgende:
die 2e van boven is de pappa van dirk kuijt
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Pierre Wind en de Gastronomen?
Afscheidstour.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Treden die nog op? Die zanger heeft toch reuma?
Pieter van Vollenhoven jr?quote:
quote:
Idd,altijd lachenquote:
url?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:58 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Idd,altijd lachen
Op de site van wim t Schippers staan wat videootjes, ZUURKOOL MET VETTE JUS !
Een kennis van mij moest jaren geleden voor de radio 's nachts de band instarten met een herhaling van Ronflonflon. Omdat de VPRO nogal slordig is met tijdcodes begon de uitzending met reclames van jaren geleden. Kwamen er aanbiedingen voorbij van bedrijven en produkten die al lang niet meer bestonden.quote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:55 schreef pos het volgende:
Anouk?
quote:Anouk werd geboren in Den Haag. Haar moeder is zangeres in een bluesband. Anouk kwam na haar veertiende in tehuizen terecht, leerde zingen, en werd in 1994, zonder theoretische kennis, aangenomen op het conservatorium met als vooropleiding Mavo 3. Ze kon niet aarden op het conservatorium en stopte na twee jaar met de opleiding.
Anouk zong op bruiloften, feesten en festivals met de soul en R&B band Shotgun Wedding. Via haar toenmalige echtgenoot leerde ze Barry Hay van de Golden Earring kennen. Deze was enthousiast over haar zangkwaliteiten en bood aan materiaal voor haar te schrijven. Dit leidde tot de song Mood indigo die samen met Earringlid George Kooymans was geschreven.
Toen Anouk Bart van Veen leerde kennen, schreven ze samen wat nummers, waarna op 5 september 1997 haar tweede single werd uitgebracht. Nobody's wife was Anouk's grote succes, het nummer stond wekenlang op nummer 1 in de hitlijsten. Daarna kwam haar debuut-cd Together alone uit en door het succes van de single verkocht dit album ook goed. Later dat jaar kwam de single It's so hard uit, welke een minder groot succes werd.
In de zomer van 1998 speelde Anouk op veel festivals, waaronder Pinkpop (waar ze met eieren werd bekogeld) en Parkpop.
In november 1999 kwam het tweede album uit, getiteld Urban solitude. De eerste single R U kiddin' me zorgde ervoor dat het album op nummer één kwam in de album top 100.
Anouk ging vervolgens naar Amerika voor nieuwe opnames. Dit liep niet goed af. De eerste onderhandelingen met Anouks Amerikaanse label eindigden in slaande ruzie. Ze keerde terug naar Nederland en ging samenwonen met haar vriend The Anonymous Mis van de band Postmen. Haar nieuwe single Don't kwam uit en ze begon aan de 'AA Tour-Semi Acoustic tour' die vanaf februari 2001 door Nederland trok.
Eind maart 2001 verscheen Lost tracks, een album met niet eerder uitgebrachte nummers zoals duetten met zangeres Sarah Bettens van K's Choice en The Anonymous Mis, alternatieve en akoestische versies van oude nummers en alle tot dan toe gemaakte videoclips inclusief de nog nooit vertoonde 'forbidden version' van Sacrifice.
Op 6 november verscheen het nieuwe album Graduated fool. De eerste single van het album was Everything. Als 2e single werd "I live for You" uitgebracht de clip(gemaakt door Rosto, maker van ook The Dark) wordt beschouwd als 1 van de beste Nederlandse clips ooit. Anouk is de gehele clip weinig verhullend naakt onder het water te zien. Het won een prijs op het filmfestival van Utrecht. Toch werd de clip al1 op The Box gedraaid en is de single geflopt. MTV en TMF boycotten de clip vanwege onenigheid met het management.
2004
Verschijnt de cd UpDate met bestaande nummers akoestisch gezongen. Tegelijkertijd komt ook Close Up uit. Een DVD met live optredens van festivals en ander extra materiaal + bonuscd waar een gedeelte van de cd Update opstaat.
2005
Hotel New York komt binnen op 1. Anouk zorgt voor een ware hype. "Girl" is een doorslaand succes. De clip wordt de hemel in geprezen. Het album vliegt de winkels uit en de single "Lost" wordt als een van Anouk's beste nummers beschouwd. In België en Nederland breekt ze alle records. Na 1 jaar staat ze nog boven in de hitlijsten. Er wordt na een jaar een speciale dubbelcd uitgebracht van HNY wat haar album weer in de top 10 van van de AlbumCharts plaatst. Anouk is succesvoller ooit, het buitenland lonkt!
Eind 2005 gaf ze, met haar vaste begeleidingsband; Leendert Haaksma (gitaar), Martijn van Agt (gitaar), Michel van Schie (bass) en Hans Eijkenaar (drums), 4 legendarische concerten in Rotterdam en 2 in Antwerpen die binnen no time waren uitverkocht. De pers bejubelt haar als een Artiest van Internationale Allure! Daarna vertrok ze, met haar gezin, naar haar 2e huis in Ohio Amerika. De DVD van haar concerten "Anouk is Alive" gaat eind April 2006 uitkomen.
2006
Het jaar is nog maar net begonnen of Anouk maakt bekend dat ze langs allerlei festivals gaat touren. Verschillende festivals doet ze aan. Het eerste festival is Paaspop in Schijndel, 16 april, met een optreden van ruim 70 minuten. Bospop en Rock Werchter zijn nog maar enkele namen. Verder staan de awards al vast gekoeld. Ze is genomineerd voor een Edison award en voor andere prijzen kan men haar al weer nomineren. Op haar verjaardag, 8 april, geeft ze een speciaal concert in de Melkweg te Amsterdam. Hiervoor zijn 1000 kaarten te winnen via sponsor Dixons. Ook zijn er previews uitgegeven van haar vocale medewerking op het nieuwe album van Postman (naamsverandering van men naar man Mis gaat solo verder als Postman) die in mei uit gaat komen. Na de Benelux, is Anouk ook populair in Israël en Turkije. In Albanië heeft ze zelfs begin februari de nummer 1 positie in de charts bereiktmet "One Word". Wat Anouk haar 1e nummer 1 hit in haar carrière oplevert.
29 april stond Anouk een uur lang op het Museumplein te Amsterdam als 1 van de hoofdacts op Koninginnedag, voor een publiek van 280.000 mensen. Voor Anouk trad Jamie Cullum op die als statement een shirt droeg met Anouk als afbeeltenis.
Op dinsdag 23 mei geeft Anouk een concert in de Heineken Music Hall in het kader van het 5 jarig bestaan ervan.
Privéleven
Op 18 april 2002 beviel Anouk van een zoon, die de namen Benjahmin Kingsley mee kreeg. De vader was haar levenspartner Remon Stotijn (The Anonymous Mis), zanger van de rapformatie Postmen. Op 5 december 2003 beviel Anouk van haar tweede zoon, Elijah Jeremiah. In maart 2004 trad Anouk in het huwelijk met Remon, de vader van haar kinderen.
In 2004 kwam Anouk negatief in het nieuws doordat ze haar moeder uit haar huis wilde laten zetten, omdat ze voor een verhuizing naar de Verenigde Staten veel geld nodig had. Ze had het huis in het begin van haar carrière gekocht toen haar moeder in scheiding lag met haar tweede man. Ze liet haar moeder er jaren (gratis) wonen. Toen Anouk haar moeder vroeg te verhuizen en zelfs een behoorlijk geldbedrag bood voor de verhuizing, weigerde haar moeder dit.
Op 3 juni 2005 beviel Anouk van haar derde kind, dit keer een dochter. Het meisje heet Phoenix Ray.
Anouk verhuisde in december 2005 definitief naar de Amerikaanse staat Ohio. Het huis dat zij en haar man eerder kochten in Los Angeles is door hen weer van de hand gedaan. Als belangrijkste reden voor de verhuizing geeft Anouk aan dat zij in Nederland niet meer met haar drie kinderen de straat op kan zonder te worden lastig gevallen. Ze houden hun Nederlandse huis wel aan.
Er moet ook nog een legendarisch fragment zijn waarin Wim T. de lezer van de fileberichten echt tot wanhoop drijftquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:58 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Idd,altijd lachen
Op de site van wim t Schippers staan wat videootjes, ZUURKOOL MET VETTE JUS !
Zoek ffquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er moet ook nog een legendarisch fragment zijn waarin Wim T. de lezer van de fileberichten echt tot wanhoop drijft![]()
Leukquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:09 schreef fotoloog het volgende:
http://www.xs4all.nl/~johnpiek/schippers.html
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Gé Braadslee aka Mimi Kok bekend van Tuincentrum Osdorp?
Zij spreekt/sprak die reclames in op AT-5quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:25 schreef pos het volgende:
[..]
Alleen dat ze bekend is van Tuincentrum Osdorp (waar ik bijna wekelijks kom)
wist ik niet
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Kenneth Herdigein
Ik help je over een half uurtje mee zoekenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er vandoor, op zoek naar Yolanda
* heeftquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er moet ook nog een legendarisch fragment zijn waarin Wim T. de lezer van de fileberichten echt tot wanhoop drijft![]()
't lijkt mij sterk dat de eerwaarde Heat met zo'n Jostie-verschijnselquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:54 schreef Berkery het volgende:
Ik had ook Reverend Horton Heat als tvp kunnen doen zie ik nu
Ze heeft gelogen over haar achternaam en leeftijd ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:27 schreef Berkery het volgende:
Ja, of canadees.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef wyccie het volgende:
Mrs. Cobain.
Wat een del is dat toch. Je hebt één van de weinige foto's gevonden waar ze oké op staat.
Nee, Wyc... ik kijk zelfs nooitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanavond. NL 2 om 9 uur.
Je gaat toch niet écht stemmen hè?
Waren dat die gasten die werden uitgefloten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef dartfanaat het volgende:
Plaatje is van de Litouwse inzending.
* volgt het eurovisie-songfestival ook
In elk geval die zongen: "We are the winners"quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Waren dat die gasten die werden uitgefloten?
Eens!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Tokay het volgende:
Die inzending van Finland...![]()
![]()
Ik krijg gewoon heimwee naar ABBA, Vicky Leandros en Teach In.![]()
En dan word IK door pos uitgemaakt voor homo...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:24 schreef dartfanaat het volgende:
Eens!
Ik heb een cd box (bevat 4 cd's en een dvd) met daarop allemaal songfestival nummers. Dat waren nog eens inzendingen
Ik wilde er nog bijzetten: ik durf het bijna niet toe te gevenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dan word IK door pos uitgemaakt voor homo...![]()
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
Patijn, Cohen en van Tijn.
Uiteraardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:35 schreef Tokay het volgende:
Laetitia Griffith.
Hmmmm. Ik vond een paar liedjes nog wel 'te doen'.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:37 schreef dartfanaat het volgende:
Uiteraard
heb het nog steeds opstaan, beroerder dan wat we gezien hebben kan het toch niet meer worden
Maggie MacNeal.quote:
Tuurlijkquote:
Ik wil even de suggestie wegnemen dat ik álles beroerd vond, het meerendeel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik vond een paar liedjes nog wel 'te doen'.
De zes van Zwitserland, de zangeres van Noorwegen, en die a cappela jongens (ik weet niet meer uit welk land ze kwamen, maar de inzending was origineel op een positieve manier).
De rest vond ik dramatisch. Spanje met Las Ketchup op bureaustoelen, Duitsland op de country & western-toer, en die geschminkte idioten van Finland.Waardeloos.
Welke film hebben jullie gekeken?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Na me afgelopen donderdag behoorlijk geïrriteerd te hebben, hebben we vanavond maar niet gekeken.... we hebben een hele goede film gekeken, maar ik zie dat de telling bijna begint.....
De film SAWquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Na me afgelopen donderdag behoorlijk geïrriteerd te hebben, hebben we vanavond maar niet gekeken.... we hebben een hele goede film gekeken, maar ik zie dat de telling bijna begint.....
welke film?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vrees het ook..........quote:
Vrezen? Ik hoop t! Mooie vingerwijzing richting die vreselijke vriendjespolitiek die het songfestival geworden is.quote:
Hoe komt het toch dat ik je gelijk moet geven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrezen? Ik hoop t! Mooie vingerwijzing richting die vreselijke vriendjespolitiek die het songfestival geworden is.
Tuurlijk, kan vanavond niet ontbrekenquote:
Heb jij ook gekeken dan, peace?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrezen? Ik hoop t! Mooie vingerwijzing richting die vreselijke vriendjespolitiek die het songfestival geworden is.
Ja, vroeger was het natuurlijk allemaal beter. Vroeger was het een goed en integer festival waar het ging om kwaliteit en vakjurys. Met the Botherhood of Man en Logan en Willem Duys en natuurlijk de onvergetelijke Lenny: Laylalayla layla layla laylalaylalala.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken geen Lordi....wel op Linda Blairquote:
Nee, heb er geen minuut van gezienquote:
Ik hou er niet van, kijk eigenlijk nooit. Heel soms een stukje als Nederland mee doetquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:33 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen.
[afbeelding]
Dat is nog eens leuk wakker worden, Diaan!![]()
Da's George W. Bush.quote:
Mèn!quote:Op zondag 21 mei 2006 10:57 schreef Treinhomo het volgende:
Huey Lewis.
Toegegeven: Modus was eerder...
't is al bijna middag, joh...quote:Op zondag 21 mei 2006 10:58 schreef Tokay het volgende:
Mèn!Jullie zijn klaarwakker op zondagochtend!
![]()
(En ik niet.)
Da's out of my league.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:06 schreef fotoloog het volgende:
Nah,trapje hoger !
Soms sneeuwt het in april.....quote:
Daar is al een topic over:quote:Op zondag 21 mei 2006 12:23 schreef dolle_hond het volgende:
7 jaar geleden nog
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:58 schreef luigibandini het volgende:
Rik (wick) Mayall
Bedankt, Berkery...ik was erg sjaggerijnig maar je hebtquote:Op zondag 21 mei 2006 14:36 schreef Berkery het volgende:
Hallo pos![]()
Had je deze al: http://www.berkery.nl/fok/Rffbode.mp3 ?
Storm?? Dat arme joch.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
een kind van de tijd, mn schoonzusje was vandaag uitgeteld..... het is een jongetje, hij heet Storm en is 51 cm en weegt 3980 gram.
Dan ga ik even kijken.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:09 schreef Berkery het volgende:
Hier heb ik 'm vandaan, er staan nog meer geluidjes/jingles in.
Nou, dat is het dan. We mogen nog een maandje in een tijdelijk forum ronddobberen, alvorens dit spelleke geruisloos de nek wordt omgedraaid.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Dagonet het volgende:
-> MEN
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, TH.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:15 schreef Treinhomo het volgende:
Nou, dat is het dan. We mogen nog een maandje in een tijdelijk forum ronddobberen, alvorens dit spelleke geruisloos de nek wordt omgedraaid.
![]()
antwoord van een Forum Admin:quote:Op zondag 21 mei 2006 18:00schreef NorthernStar het volgende:
Waarom in Tijdelijke & Thema Fora?
Is het maar tijdelijk?
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:03 schreef Jump het volgende:
Elk fora is in het begin meestal Tijdelijk hoor
Whehe. Opmerking in hetzelfde Feedback-topic:quote:Op zondag 21 mei 2006 19:19 schreef Treinhomo het volgende:
Zelfs het reguliere RJP, dat volgens Lord_Dierenarts toch echt bij [C&H] hoort, is hierheen getrapt...![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:20 schreef _The_General_ het volgende:
Gaan de spelletjes uit C&H ( Raad je plaatje ) ook hier heen? Want dan blijft daar echt maar 1 post per week over
We zijn verlost kunnen afscheid nemen van onze favoriete moderator...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:28 schreef fotoloog het volgende:
Tjonge jonge ,wat is dit nu weer !
gaaf hequote:Op zondag 21 mei 2006 19:15 schreef Tokay het volgende:
Voor wie het nog niet in de gaten heeft, we zijn verhuisd.
Ik vind het flauwekul.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:33 schreef dolle_hond het volgende:
gaaf he
Het IS ook flauwekul. Bovendien zit er een zeer smerig luchtje aan als het zonder overleg en zelfs zonder aankondiging gebeurt.quote:
Die dikke Fries.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:55 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het wel wat. Wie modereert er hier eigenlijk?
We zitten nu in 'Mens erger je niet'.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:59 schreef NoSigar het volgende:
Dagonet heeft het toch naar een ander forum gestuurd?
Ja, C&H begon de laatste tijd aardig volgesneeuwd te raken, dat viel mij ook al op.quote:sommige fora raakten zelfs ondergesneeuwd of dreigden dat te worden, vandaar dat we ze opgepakt en s
Brainstorm: wat zou je graag in C&H willen zien? Hierom dus... en ergens op reageren ho maar...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:59 schreef NoSigar het volgende:
Dagonet heeft het toch naar een ander forum gestuurd? Waarom dan commentaar op L_V? (dat mag hoor, daar niet van, al dan niet terecht).
Dan mag ik nu het volgende plaatje plaatsen, toch ?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef fotoloog het volgende:
Wat goed !
Ja maar ja mag ook een kanskaart kiezen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan mag ik nu het volgende plaatje plaatsen, toch ?
Dat is het goede antwoord.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:24 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Of post ik nou voor mijn beurt ?
game on!quote:'De Kinderspelen' van de Vlaamsche schilder Pieter Brueghel (1525 - 1569). Op dit schilderij staan ongeveer 70 verschillende kinderspelen anno 1560
[Racistisch/fascistisch] The Topic Close Game!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:01 schreef Gellius het volgende:
Ik voorzie veel frisse nieuwe usertjes.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[Racistisch/fascistisch] The Topic Close Game!
Yep. Over een maand zijn we history. Heeft Lord_Pisvinger alsnog z'n zin.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef pos het volgende:
Wat is dit trouwens, Mens erger je niet?....een tijdelijk forum?
Hoe kom je erbij dat het over een maand afgelopen is dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep. Over een maand zijn we history. Heeft Lord_Pisvinger alsnog z'n zin.
je ziet nu al dat dit nieuwe subforum ondergesneeuwd raakt van de spellen, peaceman. Daar zouden ze eens wat aan moeten doen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het over een maand afgelopen is dan?
Wait and see....quote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anders was dit subforum wel meteen als vast forum geopend.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
Dit subforum is alleen bedoeld om te "kijken of het werkt". Als de blauwen zonder overleg met de users besluiten dat dat niet het geval is zullen we een minuutje of 10 voor dit subforum opgeheven wordt wel een berichtje kunnen lezen in MED.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lord Lafaard zou eens moeten beginnen met normaal communiceren, dan zou misschien iemand van de users hem serieus gaan nemen. Maar als RJPvD verdwijnt is dat definitief een bevestiging dat men hier op Fok! denkt dat de FA"s en Mods het forum maken. Het moge duidelijk zijn dat dat een enorm foute inschatting is.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Anders was dit subforum wel meteen als vast forum geopend.
Ik ook: Feedback topicquote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef pos het volgende:
Vind het wel raar dat het niet even verteld is.
het Caviaspelquote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
Wie kent kwis.
Briljant!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me wél leuk om ieder nieuw topic in deze reeks toch gewoon te openen in C&H
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me wél leuk om ieder nieuw topic in deze reeks toch gewoon te openen in C&H
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
Wie kent kwis.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
het Caviaspel
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef fotoloog het volgende:
Ren je rot
Het lijkt dan ook wel heel erg op Zzakhlopenjeweettoch.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb dan ook maar een klein beetje hoeven googlen...
Ik denk het. Het zal iig niet meer over muziek gaan want dan had het beter in MUZ gekund.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je dan triviale feitjes m.b.t. gay-porno films gaan raden o.i.d.
Men is echt gek geworden!quote:
Nog een kleine maand geduld.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Zie je wel? Het werkt niet! Opheffen dit subforum!
Dat meen je niet ?quote:
Die zal binnenkort dus wel op zwart gaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Zo kan het dus ook. Dat zijn modjes die het snappen
Raad je sportplaatje # 79 - Ook met darters
En eentje voor racisten, xenofoben en ander rechtse neo-con-gespuis, die verpesten ook menig subforum en topic.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:33 schreef NoSigar het volgende:
Kan er trouwens geen apart forum komen voor alle slow-chat reeksen, die rotdingen verpesten mijn schone AT telkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |