[Racistisch/fascistisch] The Topic Close Game!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:01 schreef Gellius het volgende:
Ik voorzie veel frisse nieuwe usertjes.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[Racistisch/fascistisch] The Topic Close Game!
Yep. Over een maand zijn we history. Heeft Lord_Pisvinger alsnog z'n zin.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef pos het volgende:
Wat is dit trouwens, Mens erger je niet?....een tijdelijk forum?
Hoe kom je erbij dat het over een maand afgelopen is dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep. Over een maand zijn we history. Heeft Lord_Pisvinger alsnog z'n zin.
je ziet nu al dat dit nieuwe subforum ondergesneeuwd raakt van de spellen, peaceman. Daar zouden ze eens wat aan moeten doen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het over een maand afgelopen is dan?
Wait and see....quote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anders was dit subforum wel meteen als vast forum geopend.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
Dit subforum is alleen bedoeld om te "kijken of het werkt". Als de blauwen zonder overleg met de users besluiten dat dat niet het geval is zullen we een minuutje of 10 voor dit subforum opgeheven wordt wel een berichtje kunnen lezen in MED.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lord Lafaard zou eens moeten beginnen met normaal communiceren, dan zou misschien iemand van de users hem serieus gaan nemen. Maar als RJPvD verdwijnt is dat definitief een bevestiging dat men hier op Fok! denkt dat de FA"s en Mods het forum maken. Het moge duidelijk zijn dat dat een enorm foute inschatting is.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Anders was dit subforum wel meteen als vast forum geopend.
Ik ook: Feedback topicquote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef pos het volgende:
Vind het wel raar dat het niet even verteld is.
het Caviaspelquote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
Wie kent kwis.
Briljant!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me wél leuk om ieder nieuw topic in deze reeks toch gewoon te openen in C&H
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me wél leuk om ieder nieuw topic in deze reeks toch gewoon te openen in C&H
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
Wie kent kwis.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
het Caviaspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |