Ik vrees het ook..........quote:
Vrezen? Ik hoop t! Mooie vingerwijzing richting die vreselijke vriendjespolitiek die het songfestival geworden is.quote:
Hoe komt het toch dat ik je gelijk moet geven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrezen? Ik hoop t! Mooie vingerwijzing richting die vreselijke vriendjespolitiek die het songfestival geworden is.
Tuurlijk, kan vanavond niet ontbrekenquote:
Heb jij ook gekeken dan, peace?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrezen? Ik hoop t! Mooie vingerwijzing richting die vreselijke vriendjespolitiek die het songfestival geworden is.
Ja, vroeger was het natuurlijk allemaal beter. Vroeger was het een goed en integer festival waar het ging om kwaliteit en vakjurys. Met the Botherhood of Man en Logan en Willem Duys en natuurlijk de onvergetelijke Lenny: Laylalayla layla layla laylalaylalala.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken geen Lordi....wel op Linda Blairquote:
Nee, heb er geen minuut van gezienquote:
Ik hou er niet van, kijk eigenlijk nooit. Heel soms een stukje als Nederland mee doetquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:33 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen.
[afbeelding]
Dat is nog eens leuk wakker worden, Diaan!![]()
Da's George W. Bush.quote:
Mèn!quote:Op zondag 21 mei 2006 10:57 schreef Treinhomo het volgende:
Huey Lewis.
Toegegeven: Modus was eerder...
't is al bijna middag, joh...quote:Op zondag 21 mei 2006 10:58 schreef Tokay het volgende:
Mèn!Jullie zijn klaarwakker op zondagochtend!
![]()
(En ik niet.)
Da's out of my league.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:06 schreef fotoloog het volgende:
Nah,trapje hoger !
Soms sneeuwt het in april.....quote:
Daar is al een topic over:quote:Op zondag 21 mei 2006 12:23 schreef dolle_hond het volgende:
7 jaar geleden nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |