Waren dat die gasten die werden uitgefloten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:07 schreef dartfanaat het volgende:
Plaatje is van de Litouwse inzending.
* volgt het eurovisie-songfestival ook
In elk geval die zongen: "We are the winners"quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Waren dat die gasten die werden uitgefloten?
Eens!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Tokay het volgende:
Die inzending van Finland...![]()
![]()
Ik krijg gewoon heimwee naar ABBA, Vicky Leandros en Teach In.![]()
En dan word IK door pos uitgemaakt voor homo...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:24 schreef dartfanaat het volgende:
Eens!
Ik heb een cd box (bevat 4 cd's en een dvd) met daarop allemaal songfestival nummers. Dat waren nog eens inzendingen
Ik wilde er nog bijzetten: ik durf het bijna niet toe te gevenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dan word IK door pos uitgemaakt voor homo...![]()
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
Patijn, Cohen en van Tijn.
Uiteraardquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:35 schreef Tokay het volgende:
Laetitia Griffith.
Hmmmm. Ik vond een paar liedjes nog wel 'te doen'.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:37 schreef dartfanaat het volgende:
Uiteraard
heb het nog steeds opstaan, beroerder dan wat we gezien hebben kan het toch niet meer worden
Maggie MacNeal.quote:
Tuurlijkquote:
Ik wil even de suggestie wegnemen dat ik álles beroerd vond, het meerendeel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik vond een paar liedjes nog wel 'te doen'.
De zes van Zwitserland, de zangeres van Noorwegen, en die a cappela jongens (ik weet niet meer uit welk land ze kwamen, maar de inzending was origineel op een positieve manier).
De rest vond ik dramatisch. Spanje met Las Ketchup op bureaustoelen, Duitsland op de country & western-toer, en die geschminkte idioten van Finland.Waardeloos.
Welke film hebben jullie gekeken?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Na me afgelopen donderdag behoorlijk geïrriteerd te hebben, hebben we vanavond maar niet gekeken.... we hebben een hele goede film gekeken, maar ik zie dat de telling bijna begint.....
De film SAWquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Na me afgelopen donderdag behoorlijk geïrriteerd te hebben, hebben we vanavond maar niet gekeken.... we hebben een hele goede film gekeken, maar ik zie dat de telling bijna begint.....
welke film?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vrees het ook..........quote:
Vrezen? Ik hoop t! Mooie vingerwijzing richting die vreselijke vriendjespolitiek die het songfestival geworden is.quote:
Hoe komt het toch dat ik je gelijk moet geven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrezen? Ik hoop t! Mooie vingerwijzing richting die vreselijke vriendjespolitiek die het songfestival geworden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |