In ieder geval elke keer als er een nieuw deel geopend wordt dat gewoon doen in MUZ jaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zullen we anders dit deel even demonstratief opnieuw openen in MUZ?

...dat lijkt me dan weer wel jaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef MaJo het volgende:
![]()
[..]
In ieder geval elke keer als er een nieuw deel geopend wordt dat gewoon doen in MUZ ja![]()
Eensquote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef jerver73 het volgende:
ff feedbacken maar dan he............. openen in MUZ lijkt em weinig constructief.... ik hoop dat de mods tot rede komen...
Hoera!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef bartrid het volgende:
En we zijn terug.
Zo, heb ik me daar nou zo druk omgemaakt?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef bartrid het volgende:
En we zijn terug.
dat hoeft niet meerquote:Op zondag 21 mei 2006 21:31 schreef Neleos het volgende:
Ik ga nu naar buiten toe. Willekeurig dingen afbrekend, brullend dat Trivia terug moet naar MUZ.
Inderdaadquote:
Welk album?quote:(...) een cd die gaat over een jong meisje, haar verwaande jongemeisjesgedrag en haar naïeve jongemeisjesdromen.
Het is toch inmiddels wel bekend dat dat meer een man/vrouw ding is? Of een ex-man/vrouw ding ieg.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:36 schreef search64 het volgende:
White Stripes?
Ik heb iets gemist blijkbaar..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is toch inmiddels wel bekend dat dat meer een man/vrouw ding is? Of een ex-man/vrouw ding ieg.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef peaceman het volgende:
Cd van Martha & Rufus?
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:39 schreef bigshadow het volgende:
Nog steeds het meisje van Fiercy Furnacles?
Correct.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:43 schreef Skanqua het volgende:
The Fiery Furnaces - Bitter Tea dan?
Huh?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is toch inmiddels wel bekend dat dat meer een man/vrouw ding is? Of een ex-man/vrouw ding ieg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |