quote:
quote:
Ik durf geen nieuw topic te openen, maar waar is RJPvD? Kan 'm nergens vinden...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
die hadden evenveel punten als BRB nu krijgt
![]()
BRB +1
Raad je Plaatje # 546 voor heilsoldatenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik durf geen nieuw topic te openen, maar waar is RJPvD? Kan 'm nergens vinden...
MEN?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Raad je Plaatje # 546 voor heilsoldaten
Mét een reserve, ook nogquote:Op zondag 21 mei 2006 16:28 schreef Skanqua het volgende:
Jack Johnson - The Sharing Song
Blur - Song 2
Belle & Sebastian - Song for Sunshine
Five for Fighting - Love Song
The Kooks - Sofa Song
The Ordinary Boys - Just a Song
Doves - M62 Song
Manic Street Preachers - A Song for Departure
Travis - The Humpty Dumpty Love Song
Blur - Good Song
Blur - Sweet Song
Yup, maar laten we daar MUZ niet mee gaan verzieken.quote:
2 albums. 2003 en 2004. punk-achtig.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef MaJo het volgende:
Ze komen me bekend voor maar er gaat nog niet echt een belletje rinkelen...
Is het een dame?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef ranja het volgende:
Dat is die dame die ook in de All girl summer fun band zit maar hoe heet dit bandje nou ook weer
Kijk, daar heb ik wat aan. Is het Kissing Book?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef ranja het volgende:
Dat is die dame die ook in de All girl summer fun band zit maar hoe heet dit bandje nou ook weer
Nee, maar verder heeft ranja helemaal gelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan. Is het Kissing Book?
Dat was'm!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:56 schreef DaisyDuke het volgende:
the thermals
Welk album?quote:(...) een cd die gaat over een jong meisje, haar verwaande jongemeisjesgedrag en haar naïeve jongemeisjesdromen.
Ik moet dit vast obscuurder gaan zoeken dan iets Britney Spears-achtigs, neem ik aan?quote:
Dat zou ik wel doen ja. Wel een recent uitgebrachte plaat.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik moet dit vast obscuurder gaan zoeken dan iets Britney Spears-achtigs, neem ik aan?
Wel vrouwelijke zang.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef bartrid het volgende:
iets van PJ Harvey?
Okee... Is het een vervolgvraag-achtig-ding? (dus iets met de All Girl Summer Fun Band te maken?)quote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen ja. Wel een recent uitgebrachte plaat.
Nee, geen vervolgvraag.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Okee... Is het een vervolgvraag-achtig-ding? (dus iets met de All Girl Summer Fun Band te maken?)
Ja, het liep natuurlijk enorm uit de hand met al die spelletje in MUZ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |