Pablo Picasso, om precies te zijn (Modern Lovers)quote:Op zondag 21 mei 2006 15:11 schreef Berkery het volgende:
Picasso?
quote:I checked the time, it was almost time
a curious smell,an intangible crime
I'm washing my clothes,but the stain still grows
cover your eyes,the stain still shows
quote:I feel the gaze against my skin
I feel the gaze against my skin
I know this feeling is a lie
I know this feeling is a lie
there's a guilt within my mind
there's a guilt within my mind
Juistquote:Op zondag 21 mei 2006 17:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat was iets van Inward singing ofzo
Terwijl je inademt kan je ook geluiden maken, dan hoef je nooit te stoppen met zingen.
Dat klopt iig al.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Geen idee hoe hij heet. Maar weet wel dat de soundtrack van Motorcycle Diaries toen die oscar won..
La Camisa Negra is een goeie trackquote:Op zondag 21 mei 2006 18:28 schreef Neleos het volgende:
Ik heb geen idee, maar mijn tvp heet Juanes.
Gij zijt een genie. Jorge Drexler is goed!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Asmodian het volgende:
Jorge Drexler, toch? Die de muziek had gemaakt voor de Motorcycle Diaries?
Nou, gooi hem op tafel, zou ik zeggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:07 schreef Neleos het volgende:
Ik weet er 1.
Excuses voor de vertraging - ik werd lastig gevallen door enge buren enzo. Goed dat je door bent gegaanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:06 schreef belsen het volgende:
Nog geen nieuwe vraag?
Dan doe ik er wel eentje:
Queens Of The Stone Age hebben twee nummers van The Kinks gecoverd. Welke zijn het en wat is er zo opmerkelijk aan deze keuze?
¡Muy bien!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:51 schreef Asmodian het volgende:
Jorge Drexler, toch? Die de muziek had gemaakt voor de Motorcycle Diaries?
Hmm ja, lastig, ik weet zelfs die ene die ik weet niet echt meer. Vergeten..quote:
"Who Will Be the Next in Line" is er eentje van. Geen flauw benul over de anderequote:Op zondag 21 mei 2006 19:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm ja, lastig, ik weet zelfs die ene die ik weet niet echt meer. Vergeten..![]()
Everybody wants to be Happy ofzo...die bonustrack van Songs For The Deaf...
![]()
Nee, het zijn juist beide Ray Davies nummers, maar de overeenkomst tussen de nummers is nog veel specifieker dan dat.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:24 schreef Neleos het volgende:
Het zijn beide Dave Davies nummers???
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:32 schreef bartrid het volgende:
allebei van dezelfde plaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |