Helemaal goed!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Folsom Prison Blues
My Mama told me, "Son,
Always be a good boy,
Don't ever play with guns,"
But I shot a man in Reno,
Just to watch him die,
Sorry als ik 'm niet duidelijk genoeg gesteld heb, dolle_hond...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
tja
moest dan ook eerst nog een minuut of 10 zoeken waar de vraag stond
is ook mijn eigen schuldquote:Op maandag 22 mei 2006 12:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorry als ik 'm niet duidelijk genoeg gesteld heb, dolle_hond...![]()
Big City Bobquote:Op maandag 22 mei 2006 12:31 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Er is ooit een antwoord geschreven op A boy named Sue? Door wie?
Hmmz ik kom er dus net achter dat er 2 antwoorden mogelijk zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
girl called johnny van waterboys?
Die was er natuurlijk ook nog, ja... Degene waar ik het over had ("Son of a Boy named Sue" van Big City Bob) bestaat zeer zeker ook, maar ik erken dat Dolle_Hond's antwoord een beter nummer isquote:Op maandag 22 mei 2006 12:43 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Hmmz ik kom er dus net achter dat er 2 antwoorden mogelijk zijn.
girl called johnny van waterboys is natuurlijk ook een goed antwoord. De andere (zover mij bekend) is "Father of a Boy named Sue" van Shel Silverstein
Dolle Hond +1
Goed, dan maarquote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef Mark het volgende:
Madness - Nightboat to Cairo om af te trappen
Zijn er nog kaarten beschikbaar?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef peaceman het volgende:
Zondag in Soweto - Stef Bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |