Oeh, je bent wel /heel/ dichtbij. Johnny Cash is goed, maar het gaat om een eerder nummer van hemquote:Op maandag 22 mei 2006 12:21 schreef belsen het volgende:
Johnny Cash - St. Quentin - Bang bang I shot her down
Ofzow...
Nog closer, maar het gaat om een *nog* eerder nummerquote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Johnny Cash - Boy named Sue
And I said: "My name is 'Sue!' how do you do! Now you gonna die!"
Neen, en ook niet de Cocaine Blues, ofwel ze allemaal heel goed zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:26 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Don't Take Your Guns To Town dan?
Helemaal goed!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Folsom Prison Blues
My Mama told me, "Son,
Always be a good boy,
Don't ever play with guns,"
But I shot a man in Reno,
Just to watch him die,
Sorry als ik 'm niet duidelijk genoeg gesteld heb, dolle_hond...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
tja
moest dan ook eerst nog een minuut of 10 zoeken waar de vraag stond
is ook mijn eigen schuldquote:Op maandag 22 mei 2006 12:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorry als ik 'm niet duidelijk genoeg gesteld heb, dolle_hond...![]()
Big City Bobquote:Op maandag 22 mei 2006 12:31 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Er is ooit een antwoord geschreven op A boy named Sue? Door wie?
Hmmz ik kom er dus net achter dat er 2 antwoorden mogelijk zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
girl called johnny van waterboys?
Die was er natuurlijk ook nog, ja... Degene waar ik het over had ("Son of a Boy named Sue" van Big City Bob) bestaat zeer zeker ook, maar ik erken dat Dolle_Hond's antwoord een beter nummer isquote:Op maandag 22 mei 2006 12:43 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Hmmz ik kom er dus net achter dat er 2 antwoorden mogelijk zijn.
girl called johnny van waterboys is natuurlijk ook een goed antwoord. De andere (zover mij bekend) is "Father of a Boy named Sue" van Shel Silverstein
Dolle Hond +1
Goed, dan maarquote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef Mark het volgende:
Madness - Nightboat to Cairo om af te trappen
Zijn er nog kaarten beschikbaar?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef peaceman het volgende:
Zondag in Soweto - Stef Bos
Is Zanzibar niet een land?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:00 schreef belsen het volgende:
Tien!Madness - Nightboat to Cairo Cranberries - Cape Town Normaal - Parijs- Dakar Rubberen Robbie - Zat ik maar in Zanzibar Eddie Grant - Give me hope Jo'anna Highwaymen - Marching to Pretoria Artists United Against Apartheid - (Ain't Gonna Play) Sun City jannes - van napoli naar casablanca Zondag in Soweto - Stef Bos Hot Hot Heat - In Cairo
Toch nog 10.
En het is niet eens vrijdag....quote:Op maandag 22 mei 2006 13:01 schreef Asmodian het volgende:
David Hasselhoff - Casablanca
Ik weet het, ik schaam me ook diepquote:Op maandag 22 mei 2006 13:02 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
En het is niet eens vrijdag....
En een gelijknamige stad in dat land: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zanzibarquote:
en natuurlijk belsen die m scoortquote:Op maandag 22 mei 2006 13:00 schreef belsen het volgende:
Tien!Madness - Nightboat to Cairo Cranberries - Cape Town Normaal - Parijs- Dakar Rubberen Robbie - Zat ik maar in Zanzibar Eddie Grant - Give me hope Jo'anna Highwaymen - Marching to Pretoria Artists United Against Apartheid - (Ain't Gonna Play) Sun City jannes - van napoli naar casablanca Zondag in Soweto - Stef Bos Hot Hot Heat - In Cairo
Toch nog 10.
Wie schreef dit nummer en wie maakte het beroemd?quote:Ons he ien half jaor ien Nierland gewees
Bij ons swaagman Peter en ons skoonzus Trees
Ons he genoot; ons viers al die dages fees
Ons he nog nie ien soon skoon land gewees
Oeral woont die lui d'r in ier eigene wijkes
Die arms woont bij die arms; die rijkes bij die rijkes
Die Marokaanders en die Turklui die maak alles skoon
Ons vindt Nierland die ideale land gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |