Ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 11:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb een Flogging Molly vraag gemist?!(tvp)
Oy, jij hebt 'Arcade Fire' gegokt op de Flogging Molly vraag. For shame!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookÉén van de weinige punkgerelateerde vragen die ik had geweten
![]()
Was jij nou nog naar Rascal geweest?
Beide covers, maar geen Lennon en McCartney.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:45 schreef knars het volgende:
beiden waren covers?
Al een stuk warmer.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef search64 het volgende:
Little Richard?
Ik hoopte dat niemand dat gelezen hadquote:Op maandag 22 mei 2006 11:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oy, jij hebt 'Arcade Fire' gegokt op de Flogging Molly vraag. For shame!. Trouwens, je hebt gisteren ook een Postal Service vraag gemist
Neen, helaas is dat me niet gelukt. Heb wel begrepen dat het erg cool was. Ach ja, volgende maand ga ik er gewoon voor zorgen dat ik er ben
Ik dacht dat de eerste Stones single 'I wanna be your man' wasquote:Op maandag 22 mei 2006 11:58 schreef belsen het volgende:
Beide covers, maar geen Lennon en McCartney.
Come on voor de Stones en Long tall Sally voor de Kinks. Beiden flopten genadeloos. De derde single voor de Stones (I wanna be your man, door Lennon en McCartney) en van de Kinks (You really got me) brachten pas het gehoopte succes.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:00 schreef Asmodian het volgende:
Chuck Berry?
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Come on baby voor de Stones en Long tall Sally voor de Kinks. Beiden flopten genadeloos. De derde single voor de Stones (I wanna be your man, door Lennon en McCartney) en van de Kinks (You really got me) brachten pas het gehoopte succes.
Asmodian +1
Ik wil best de volgende vraag stellen, maar weet niet of ik het punt verdien...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Long Tall Sally is toch van Little Richard?
-edit ah, ik ben niet de enige die dat denkt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Herinnerde me inderdaad vagelijks iets bij de Stones. Maar is 'Long Tall Sally' niet van Little Richard?
Misschien een idee om je vragen in het vervolg ff van te voren te checken...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Sjit, ja, en ik loop al een paar dagen met die vraag in mijn hoofd.
Wel nee, joh, dat houdt het spannend.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:12 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Misschien een idee om je vragen in het vervolg ff van te voren te checken...![]()
Da's wel weer waar, maar mijn idee is dat je maar gewoon een nieuwe vraag stelt... en dan eentje die ik weet...quote:
Nee, ik laat hem aan Asmodian, omdat ie zelfs mijn foute info goed wist te raden.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:14 schreef MaJo het volgende:
Je kunt ook Search64 en Asmodian beide een punt geven? Ze hadden allebei één van de artiesten goedOf allebei een half punt, is leuk voor de eindscore
Okeequote:Op maandag 22 mei 2006 12:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem aan Asmodian, omdat ie zelfs mijn foute info goed wist te raden.
Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.
Vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |