Dat was ook mijn gokquote:Op maandag 22 mei 2006 14:27 schreef Route het volgende:
LL Cool J??
Heeft het iets met Roxy Music te maken?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat is de link tussen Brian Eno, Jools Holland en Paul Carrack?
gedeeltelijkquote:Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heeft het iets met Roxy Music te maken?
Makes more sense...quote:Op maandag 22 mei 2006 14:50 schreef Berkery het volgende:
Squeeze?
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:55 schreef knars het volgende:
Zowel Paul Carrack als Brian Eno hebben samengewerkt met Mike Rutherford (Genesis / Mike & the Mechanics) die te gast was bij Jools Holland?
Nope, dat ene album met Carrack werd geproduceerd door Elvis Costello.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:56 schreef GLO het volgende:
Holland en Carrack zaten in Squeeze en Eno produceerde ze?
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:57 schreef Asmodian het volgende:
Carrack heeft Eno vervangen in Roxy Music en Holland in Squeeze?
Echt waar? Wow, was meer een gokquote:
Huh? De vervanger van Eno in Roxy was Eddie Jobson, toch?quote:
Eddie Jobson: violin, synthesizer & keyboards (credits van Stranded)quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Huh? De vervanger van Eno in Roxy was Eddie Jobson, toch?
* GLO duikt in de platenkast
Ja, dat klopt eigenlijk wel. Brian Eno - Eddie Jobson - Paul Carrack - nieuwe gast wiens naam ik niet ken.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Huh? De vervanger van Eno in Roxy was Eddie Jobson, toch?
* GLO duikt in de platenkast
Precies. En Eno stapte in 1973 op...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met de kans op een belsen () is er kans dat er nog een hondekop tussenzat ja..Carrack kwam in '78 bij Roxy Music zijn pingelwerk doen..
Zal ik m'n vraag terugtrekken?quote:
aah makkie! Dat was Radiohead toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef Asmodian het volgende:
Een makkelijke dan maar wegens gebrek aan inspiratie:
Welke bekende band heette oorsprokelijk 'On a Friday'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |