quote:Anywayz ik heb nog een paar screens die misschien leuk zijn aangezien het geen random screens zijn, ik heb een paar closups wat ik zelf ook altijd wel leuk vind om van anderen te zien en een paar screens waarop je dingen van de laatste uitbreiding (familyfun) ziet...
Zeurtje, ik ben allang bezig met de screens, maar sommige screens pakt ie niet meerquote:Op zondag 21 mei 2006 13:37 schreef Marvellous het volgende:
Komen er nog leuke screens in de OP of moeten we t hiermee doen???![]()
It's a sick, sick world!!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:41 schreef izzypizzy het volgende:
anywayz wat ik wou zeggen was dat ik me wel begin te schamen hoor voor mn medesimmers...ik heb echt de meest bizarre dingen voorbij zien komen in t vorige topic...![]()
Ja, typisch dat ze altijd zo moeilijk doen wanneer er iemand de badkamer binnenkomt, maar ze zichzelf wel in de keuken gaan wassen terwijl heel de huiskamer vol gasten zitquote:Op zondag 21 mei 2006 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Altijd grappig als dit gebeurt
Ach, het zijn maar karakters. Ik heb wel eens iemand in een buurt gezet puur en alleen om NPC's (die lelijke standaard sims) te vermoorden door ze te verhongeren en uit te drogen en daarna verzamelde ik hun grafstenen in de tuin.quote:
lelijke sims zijn er om uitgemoord te worden, duh...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar karakters. Ik heb wel eens iemand in een buurt gezet puur en alleen om NPC's (die lelijke standaard sims) te vermoorden door ze te verhongeren en uit te drogen en daarna verzamelde ik hun grafstenen in de tuin.
Het zijn inderdaad maar karakters, en ik vermoord mn townies ook graag.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar karakters. Ik heb wel eens iemand in een buurt gezet puur en alleen om NPC's (die lelijke standaard sims) te vermoorden door ze te verhongeren en uit te drogen en daarna verzamelde ik hun grafstenen in de tuin.
Misschien leven ze fantasiën uit die in 't echte leven onmogelijk zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 14:05 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
lelijke sims zijn er om uitgemoord te worden, duh...![]()
maarja ik doelde meer op alle incest en inteelt, mannen die zwanger zijn en dat soort dingen...het lijkt wel alsof sommige mensen hier geobserdeerd zijn....arme sims![]()
Ik heb het ook nog nooit geprobeerd eigenlijk, wist niet eens dat het konquote:Op zondag 21 mei 2006 14:07 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad maar karakters, en ik vermoord mn townies ook graag.
Maar incest verhalen gaan mij echt te ver. Het zou niet eens in me opkomen om dat uit te proberen.
That's a big no no...![]()
Nou nou, dochter en vader duiken niet met elkaar in bed hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 14:07 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad maar karakters, en ik vermoord mn townies ook graag.
Maar incest verhalen gaan mij echt te ver. Het zou niet eens in me opkomen om dat uit te proberen.
That's a big no no...![]()
Sim jij dan met Windows nog zichtbaar, want als ik dat doe onthoud hij dat volgens mij niet (buiten het feit dat m'n spel al m'n geheugen opzuigt)quote:
ja dat weet ik ook wel dat t daardoor komt maar Danaa had die tienerdude gewoon zwanger laten worden hoor, nou en dat vind ik gewoon een beetje uhm..raarquote:Op zondag 21 mei 2006 16:41 schreef Elvi het volgende:
Mannen die zwanger zijn, zijn dat door een ontvoering door een Alien![]()
En die tienerzwangerschap-hack wil ik later ookVind ik best realistisch...
Als er iemand langs je huis loopt kun je daar ook kinderen van krijgen en als je naar een openbare kavel gaat kun je ook van die mensen zwanger raken..quote:Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou nou, dochter en vader duiken niet met elkaar in bed hoor. Je klikt gewoon een naam aan en daar wordt je Sim dan zwanger van. Ik kon uberhaupt alleen maar uit familieleden kiezen om een kind mee te krijgen, dus degene die dát heeft verzonnen is raar, ik heb verder geen apart verleden wat ik probeer te verwerken met mn sims-spel ofzo
![]()
Ja inderdaad,quote:Op zondag 21 mei 2006 17:12 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel dat t daardoor komt maar Danaa had die tienerdude gewoon zwanger laten worden hoor, nou en dat vind ik gewoon een beetje uhm..raar![]()
johquote:Op zondag 21 mei 2006 21:51 schreef Danaa het volgende:
[..]
Als er iemand langs je huis loopt kun je daar ook kinderen van krijgen en als je naar een openbare kavel gaat kun je ook van die mensen zwanger raken..![]()
D8 uit je berichtje te begrijpen dat je je dat niet wist, omdat je zei dat je alleen kinderen kan krijge nvan je familie..quote:
Leuk weer screens!!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Volgorde klopt niet helemaal, maar het is hier allemaal aardig fliefd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of bedoel je met de Iteenminator (oid)? Dat wist ik idd niet..quote:Op maandag 22 mei 2006 12:37 schreef Danaa het volgende:
[..]
D8 uit je berichtje te begrijpen dat je je dat niet wist, omdat je zei dat je alleen kinderen kan krijge nvan je familie..![]()
Ja ik bedoel met je inteenminator..quote:Op maandag 22 mei 2006 12:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Of bedoel je met de Iteenminator (oid)? Dat wist ik idd niet..
Ja inderdaad natuurlijk kan dat gewoon, maar op deze manier kun je zonder verliefd te zijn kinderen krijgen. Je hoeft mekaar zelfs niet eens te kennen om kinderen te krijge.. En tieners kunnen natuurlijk zwanger wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef izzypizzy het volgende:
sorry hoor maar misschien ligt t aan mij.....maar je kan toch zoieso met en zonder dat ding al met townies woohoo-en en kinderen krijgen![]()
Ik geloof allebei familiewensquote:Op maandag 22 mei 2006 12:38 schreef Danaa het volgende:
[..]
Leuk weer screens!!
Wat voor wens hebben je sims??
Leukk!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik geloof allebei familiewensOp dit moment is Ingrid gaan samenwonen, dat is degene met de staart opzij.
Wat een beauty.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog het leukst om Simspoppetjes te maken:
[afbeelding]
De rest boeit me niet zo.
En mezelf en Bas maken en dan allemaal kinderen krijgen. Ik heb nu 4 kinderen en het is veel werk.
Zo echt he...dat HAAT ik ook!!! Helemaal bij sims met een romantiekwens want die hebben dan verschillende partners en op een moment van onoplettendheid worden ze dan nog welis betrapt!! En daar gaat je prullenbak weer...t gebeurt ook niet eenmalig ofzo maar gewoon elke dag/nacht!!!!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef parselmouth het volgende:
De grootste angst van een van mijn kids is dat z'n limonadekraampje kapot getrapt wordt
Maar zolang ik geen vijanden heb... Dat prullenbakje omtrappen is trouwens wel gruwelijk irritant, krijg je telkens weer ongedierte.
-> CTRL + ALT + C, tik in: "moveobjects on"quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:54 schreef parselmouth het volgende:
De grootste angst van een van mijn kids is dat z'n limonadekraampje kapot getrapt wordt
Maar zolang ik geen vijanden heb... Dat prullenbakje omtrappen is trouwens wel gruwelijk irritant, krijg je telkens weer ongedierte.
je kunt bij de waarzegster toch een potion kopen? Volgens mij geldt die als geur.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:49 schreef Troel het volgende:
Nu de geur van sims zo belangrijk is, mis ik eigenlijk de mogelijkheid om parfum te spuiten.
Een make-up tafel ofzo
Zit bij Nachtleven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:54 schreef Troel het volgende:
Waarzegster???
Dat zal dan wel een uitbreiding zijn ofzo?
die parfum is inderdaad van nachtlevenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:10 schreef izzypizzy het volgende:
Je kan toch ook gewoon parfum kopen...of is dat ook alleen bij nachtleven??![]()
Hartstikke gaaf.quote:
Psssttt.. ze zijn vrij makkelijk te downloaden... (als je pc 't trekt)quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf.
Ik hoef niet per se alle uitbreidingen (heb er simpelweg het geld niet voor over).
Weet ik wel, maar ik vind dat altijd zo'n gedoe. Ik had eerst ook de onofficiele sims2, maar als ik een spel echt veel speel, wil ik toch echt gewoon de originele versie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Psssttt.. ze zijn vrij makkelijk te downloaden... (als je pc 't trekt)
Ik vind ook niet alle uitbreidingen de moeite waard, eerlijk gezegd. Ofb (of hoe dat in 't NL ook heet) vind ik niet zo spannend en de nieuwe: Family Business, is ook niet zo denderend.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:54 schreef Troel het volgende:
Daarnaast is het altijd zo'n geshit om meerdere uitbreidingen te installeren van cracks enzo.
Volgens mij heb ik al mijn oogjes van modthesims2.com, de genetica-sectie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:07 schreef Elvi het volgende:
Waar heb je die ogen van Lena gedownload? Linkje?![]()
Post 's wat leuke screenies.quote:
dan heb je dus ook geen parfumquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf.
Ik hoef niet per se alle uitbreidingen (heb er simpelweg het geld niet voor over).
Heb ik ook, in het begin had ik nog wel bedrijfjes maar nu niet meer.. het gewone leven vind ik toch leuker..quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:33 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dan heb je dus ook geen parfum![]()
maar ikzelf vind nachtleven dus het leukste uitbreidingspakket...zonder nachtleven heb je toch ook geen auto's? Maarja die downl je zeker gewoon?
Ik merk wel dat ik bijna niks meer doe met open for business...aan t begin was het even leuk maar ik speel toch liever met m'n sims' personal life![]()
Die Sims staan er altijd zo ongeinteresseerd bij als een kind op de pot gaatquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:11 schreef Danaa het volgende:
[afbeelding]
Ondertussen zijn ze opgegroeid.. en waneer mama gaat plassen wil Lieset ook.
Hoi, Ja inderdaad ze staan er echt heel ongeinterreseerd bij..quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die Sims staan er altijd zo ongeinteresseerd bij als een kind op de pot gaat
Waar heb je die boxen en wiegjes gedownload? Ben de standaard Sims-babyspullen nu wel zat
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:09 schreef Belthazor het volgende:
is dat een mod dat baby sims borstvoeding krijgen?
Online Sims? Is dat uberhaupt mogelijk?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Leaena het volgende:
Sims 2 is helemaal leuk. Weet iemand hier of/hoe het mogelijk is om Sims online te spelen? Of kan dat sowieso niet in Europa.
Grt,
L.a.
Als je je spel hebt opgeslagen moeten ze naast de telefooncel staan.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb een aantal graven laten verplaatsen naar "tuintje op je buik", een algemene begraafplaats. Nu kan ik daar alleen m'n graven niet vinden. Waar zijn ze gebleven.
Bedoel je The Sims Online? Dat kun je gewoon in Europa spelen, alleen moet je wel een creditcard hebben en een maandelijks bedrag betalen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:35 schreef Leaena het volgende:
Sims 2 is helemaal leuk. Weet iemand hier of/hoe het mogelijk is om Sims online te spelen? Of kan dat sowieso niet in Europa?
Die zijn er letterlijk duizenden. Een van de bekendste is Mod The Sims 2.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef timp0e het volgende:
Wie weten er leuke site's waar je objecten etc. kan downloaden, zoals nieuwe kleertjes, nieuwe meubels zoals kleedjes, nieuwe keukens enzovoorts? Alvast bedankt!
Dat kan met behulp van Sim City 4. Je kunt in Sim City 4 een hele stad maken en deze importeren naar De Sims 2. Ik weet niet hoe dit werkt, maar wel dat het niet makkelijk is.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:49 schreef timp0e het volgende:
Weet ook iemand of je zelf wijken kan creeëren? Dus zelf wegen aanleggen etc, want al die standaardwijken vind ik namelijk niet echt mooi. Is er daar een patch of progammatje voor?
Opgeslagen: Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 18:35 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Als je je spel hebt opgeslagen moeten ze naast de telefooncel staan.
hoe dan? Als ik hem daar bekijk kost ie nog steeds 21 euro...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is Open for business het kopen waard? Op cdwow kan je 'm nu krijgen voor 15 euro dus niet echt duur.
Oh en sinds ik Nightlife heb, kan ik nog maar maximaal 2 personen uitnodigen voor een feestje? Beetje raar, is dit bij anderen ook zo?
Jazeker, hij is erg leuk. Je eigen winkeltje maken enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is Open for business het kopen waard?
Dat is sowieso een geweldige site, vind ik. Heb me er aangemeld voor 2 maandjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef vanillivi het volgende:
Zoeperzazke en Simsfan88, bedankt voor de reacties![]()
Ik heb dat gedaan m.b.v. de cheatcode ‘boolprop constrainfloorelevation false’. Binnenkort verschijnt er een tutorial op www.thesimsresource.com gemaakt door Cyclonesue, maar ik kon weer niet wachten en moest het zelf proberen. Het is redelijk makkelijk om te maken. Zodra die tutorial gepubliceerd is op de site geef ik die link wel ff. Je moet je alleen wel registeren om de tutorial te kunnen bekijken.
Met een driveway/garage heb je volgens mij altijd Nightlife nodig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef Troel het volgende:
Welke plugins heb je nodig voor jouw huizen vannilivi? Ze zijn erg gaaf, maar ik ben bang dat je ook Nightlife en Uni nodig hebt
Inderdaad, want nachtleven is de enige met auto's en deze optie van bouwenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Met een driveway/garage heb je volgens mij altijd Nightlife nodig.
johquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad, want nachtleven is de enige met auto's en deze optie van bouwen![]()
Voor ‘6 Louis Braille Street’ heb je university en nightlife nodig en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef Troel het volgende:
Welke plugins heb je nodig voor jouw huizen vannilivi? Ze zijn erg gaaf, maar ik ben bang dat je ook Nightlife en Uni nodig hebt
Nouja, ik kan natuurlijk ook gewoon nog een paar weken wachten totdat mijn packs binnen zijn, maar toch bedanktquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Voor ‘6 Louis Braille Street’ heb je university en nightlife nodig en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.
In mijn post met die twee huizen plaatjes staat overigens een link naar mijn profiel op de simresource site en daar kun je meer info vinden over de huizen en welke expansion packs je nodig hebt per huis (HIER DUS).
Misschien kan ik een keer de sims 2 zonder expansion packs bij mijn vriend op de pc installeren en daar een paar huisjes bouwen voor de mensen zonder expansion packs. Heb ik tenminste ook iets te doen als hij zit te xboxen![]()
Ik kom niet eens aan xboxen toe, met jouw 24 verslaving. Je wil alleen maar Jack Bauer zien als je bij mij bentquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Voor ‘6 Louis Braille Street’ heb je university en nightlife nodig en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.
In mijn post met die twee huizen plaatjes staat overigens een link naar mijn profiel op de simresource site en daar kun je meer info vinden over de huizen en welke expansion packs je nodig hebt per huis (HIER DUS).
Misschien kan ik een keer de sims 2 zonder expansion packs bij mijn vriend op de pc installeren en daar een paar huisjes bouwen voor de mensen zonder expansion packs. Heb ik tenminste ook iets te doen als hij zit te xboxen![]()
Ik heb hem zonder problemen kunnen instaleren!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef vanillivi het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die ‘7 Louis Braille Street’ hebben gedownload: Hebben jullie problemen met het installeren? Dit huis heb ik namelijk geupload naar thesimsresource site en daar hebben twee mensen op de report knop gedrukt, met de volgende mededeling erbij: Wizard problem (cant install) and Missing file.
Ik snap er niets van, ik kan hem namelijk zonder problemen installeren![]()
ik ook geen problemen! wat een superhuizen zegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef vanillivi het volgende:
Even een vraagje aan de mensen die ‘7 Louis Braille Street’ hebben gedownload: Hebben jullie problemen met het installeren? Dit huis heb ik namelijk geupload naar thesimsresource site en daar hebben twee mensen op de report knop gedrukt, met de volgende mededeling erbij: Wizard problem (cant install) and Missing file.
Ik snap er niets van, ik kan hem namelijk zonder problemen installeren![]()
Heee, Lyssa!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:18 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ik ook geen problemen! wat een superhuizen zegdankjewel
Ff zoeken dan. En het kan ff duren voor ik weer ga spelen: ik wacht eigk op een nieuw moederbord + voeding op mijn nieuwe grafische kaart te ondersteunen en tot die tijd speel ik weinig (bovendien vraagt school weer al m'n tijdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:19 schreef vanillivi het volgende:
SEMTEX, loopt jouw abbo nog bij thesimsresource site? Zo ja, zou jij misschien ‘7 Louis Braille Street’ daar kunnen downloaden en installeren en me laten weten of je problemen hebt ondervonden?
Ah, dat gaat sowieso niet werken, ik heb geen OFBquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef vanillivi het volgende:
en voor ‘7 Louis Braille Street’ university, nightlife en open for business.
Ik ben natuurlijk wel bereid dat huisje, geheel tegen de policy van die site in, naar mensen te mailen die wel OFB hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:09 schreef GokuSFE het volgende:
Vanillivi hier, ik zit onder mijn vriend z'n account.
@ Danaa: het huisje in je plaatjes is als ik het goed heb 4 Louis Braille Street
@ SEMTEX: Oh ik was er vanuit gegaan dat je OFB had![]()
Ik wacht de reactie van het Sims Resource Team maar af.
http://www.modthesims2.com/download.php?f=229&showType=2, alsjeblieftquote:Op zondag 4 juni 2006 23:07 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb alle uitbreidingspakketten, behalve Family Fun.
En zoeperzazke, weet je waar ik ongeveer moet kijken? Want de search op MtS2 doet het niet momenteel
Ik heb iets waarmee ik kan kiezen hoeveel kinderen ik wil; 1,2,3&4 en ik heb de inteenminator daarmee kun je kiezen of je er 1wilt of een tweelingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:03 schreef Lotjeb het volgende:
Ik wil ook een keer een tweeling
Maar ik moet niet zeuren, want mijn sims hebben deze week voor het eerst een dochter gekregen (na heel veel zonen)![]()
Misschien regelt het spel al bij de verwekking dat het een tweeling gaat worden, dan moet je de verwekking overnieuw proberen.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Bleh. Toevallig dat jullie het over tweelingen hebben...
Mijn zoon en zijn vrouw bevallen steeds van een tweeling (ik sla mijn spel altijd vlak voor de bevalling op, en als de uitkomst van het kind me niet bevalt, open ik het spel gewoon opnieuw). Maar ik heb nu al zeker 5357245745 keer opnieuw opgestart en ze blijven maar tweelingen krijgen. Blijkbaar is een tweeling ook in de Sims een erfelijk iets (mijn zoon is een van een tweeling).
Dus zie dit als een waarschuwing. Tweelingen krijgen dus blijkbaar tweelingen....
Hehe, crimineel als vaderquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:12 schreef Nuna het volgende:
Zo, dat ik dit topic nog niet eerder had gevonden
Dan ook maar even een foto van mijn Sims. Ik heb net een tweeling gekregen, twee meisjes
Na het werk kan papa ze mooi voeden![]()
[afbeelding]
Ja gemakkelijk!!! Wat is je probleem dan?? Heb je het dan te druk zodra je weer thuis komt, of weet je niet hoe je je kinderen op moet laten vangen?? Daarvoor kun je een kindermeisje inhuren..quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:09 schreef Lotjeb het volgende:
Even een vraagje, lukt het jullie om je Sims en te laten werken en een gezin te hebben?
Ik weet het niet eens precies. Nu volgens mij rond 800 Simdollars, zoveel promotie heeft die nog niet gemaakt. Maar vaak krijg ik extra geld, door bankroven enz.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:44 schreef Danaa het volgende:
Wat verdien je ermee?? En hoeveel keer heeft ie al promotie moeten maken?
Misschien zijn mijn sims niet zo stressbestendig dan... want ook met kinderopvang raken ze compleet overwerktquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:17 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja gemakkelijk!!! Wat is je probleem dan?? Heb je het dan te druk zodra je weer thuis komt, of weet je niet hoe je je kinderen op moet laten vangen?? Daarvoor kun je een kindermeisje inhuren..
Ja het is een kwestie van echt goed regelen.. ik weet niet hoe ik het doe maar het lukt me wel altijd.. en zorg ook voordat ze naar hun werk gaan dat ze helemaal zijn uitgeslapen en dat hun plezier helemaal vol is..quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn sims niet zo stressbestendig dan... want ook met kinderopvang raken ze compleet overwerkt![]()
Kun je niet zorgen dat de vader/moeder gaat werken en de andere ontslag neemt? Dan neem je nog een kindermeisje + schoonmaker erbij. Heb je tijd genoeg. Zo heb ik dat ook met die tweeling.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn sims niet zo stressbestendig dan... want ook met kinderopvang raken ze compleet overwerkt![]()
Wat voor cheat is dat dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:11 schreef zoeperzazke het volgende:.
Overigens is MaxMotives wel een heerlijek cheat hoor, alleen niet erg makkelijk als je je peuter zindelijk moet gaan maken...
Oow.. daar heb ik al iets voor gedownload, een schilderijtje en als je erop klikt worden de balkjes van je Sim ook weer helemaal groen.. Ik kan niet meer zonder dat dingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Die cheat werkt enkel onder nightlife begreep ik, en het zorgt ervoor dat alle balkjes groen worden dus dat ze gewoon een nachtje kunnen doorhalen zonder te zeuren over honger, hygi:ene enz...
Je kunt ook boolProp TestingCheatsenabled true invullen in de buurt. Dan kun je gewoon met je muis over bijvoorbeeld het energiebalkje slepen en dan is die weer groenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oow.. daar heb ik al iets voor gedownload, een schilderijtje en als je erop klikt worden de balkjes van je Sim ook weer helemaal groen.. Ik kan niet meer zonder dat ding![]()
Hier een aantal linkjes van sites waar ik regelmatig kom. De onderste link is erg handig, omdat die objecten van verschillende sites heeft gecategoriseerd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:37 schreef ymme het volgende:
Hebben we hier wat linkjes voor leuke downloads.
Ben er nog niet mee begonnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:36 schreef vanillivi het volgende:
Troel, is het nog gelukt met het maken van mooie behangetjes en vloeren?
Oja Semtex, je screenshot met die motorrijder was gisteren featured screenshot op de simsresource site![]()
I know, vond het ook wel coolquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:36 schreef vanillivi het volgende:
Troel, is het nog gelukt met het maken van mooie behangetjes en vloeren?
Oja Semtex, je screenshot met die motorrijder was gisteren featured screenshot op de simsresource site![]()
Gratisch @ peggysims2.netquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze zijn weer supermooi SEMTEX, erg classy zonnebril heb je daar...
Ik download altijd zoveel mogelijk Sims van bijv. modthesims2.com, vooral de sims met een mooi gezichtje of mooi symmetrisch positie van de oogjes, mondje e.d.quote:Ik heb nog een vraagje: als jullie dames maken, pakken jullie dan ook altijd het eerste standaard hoofd uit menu 3? (dus tabblad onder de kapsels) Ik vind de andere hoofden zo lelijk! Soms bewerk ik wel wat, zoals de lippen, grote van de ogen en kin/kaaklijn, maar niet teveel...
Hier een handige handleiding ‘downloading for dummies’quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:15 schreef ymme het volgende:
Veel vragen van een niets wetend sims speler.
Ja, dat doe ik ook altijd. En als ik de andere hoofden weer verander, dan kom ik toch weer uit bij het eerste standaard hoofdquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze zijn weer supermooi SEMTEX, erg classy zonnebril heb je daar...
Ik heb nog een vraagje: als jullie dames maken, pakken jullie dan ook altijd het eerste standaard hoofd uit menu 3? (dus tabblad onder de kapsels) Ik vind de andere hoofden zo lelijk! Soms bewerk ik wel wat, zoals de lippen, grote van de ogen en kin/kaaklijn, maar niet teveel...
Nee, die eerste is alleen qua gezicht een standaard sim. De outfit komt ws van TheSimsResource, het haar is donationhaar van rosesims2.net. En die ogen komen van modthesims2.com, waar laatst weer een hele mooie realistische ogenset gepost werd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:34 schreef izzypizzy het volgende:
Ja zo doe ik het ook altijd....die andere hoofden zijn inderdaad echt te lelijk!!![]()
En SEMTEX die 1e sim met dat rose aan is echt mooi!! Heb je die ook ergens gedownload? Weet je nog waar?![]()
Ja, leuke badkamertegeltjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ben er nog niet mee begonnen
Ik heb al gezien dat het een kloteklus is, maarja, dan heb je tenminste wat moois.
Is dat een gedownloade mod? Ik heb alle expansions maar die optie staat er niet bijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Opties --> Spelopties --> Met Sim meekijken
inderdaad ik heb nicghtlife en daardoor kan ik die zee zien!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:27 schreef zoeperzazke het volgende:
met Nightlife (nachtleven) kun je de omgeving bekijken vanaf de huizen (kun je ook andere huizen zien staan, al zijn ze niet 100% scherp en gedetailleerd)
Daaggg ik wist niet dat je uit de ogen van een sim kon kijken..! Hoe moet je dat doen? Kun je dat uitleggen.. dat lijkt me wel leuk... Kan ik weer wat leuke screenies maken vanuit andere opzichtenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:58 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoe spelen jullie eigenlijk het meeste? Door bovenaf te kijken, door via de ogen van je sim te kijken als op de foto hieronder of beide?
[afbeelding]
Jaaaaa hoor, ik denk helemaal dat het kan....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef Simsfan88 het volgende:
Nee joh, die foto is gewoon met TAB gemaakt, kijk bovenaan bij die trap maar eens, zie je gewoon zijn mond
Ja inderdaad, ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:14 schreef Danaa het volgende:
[..]
Jaaaaa hoor, ik denk helemaal dat het kan....![]()
Sorry daar heb ik geen idee van..! Miss dat iemand anders even hierop kan antwoorden??quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ook
Heb je voor alle downloads in verschillende kleuren op modthesims die Colour Enable Package nodig?
Het was niet echt, die screenshot was gewoon goed ingezoomdquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou ik heb net gesimd, maar ik zie die optie echt niet dat je via de ogen van een sim kan kijken..
CEP (Colour Enable Package) zorgt ervoor dat maxis objecten, die in maar 1 kleur komen een kleuren optie krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:54 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Heb je voor alle downloads in verschillende kleuren op modthesims die Colour Enable Package nodig?
Voor mij nu in ieder geval wel..!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef vanillivi het volgende:
[..]
CEP (Colour Enable Package) zorgt ervoor dat maxis objecten, die in maar 1 kleur komen een kleuren optie krijgen.
Dus niet voor alle ‘recolors’ van maxis objecten heb je CEP nodig. Het beddengoed bijvoorbeeld kwam al met de verschillende kleuren opties, dus hier heb je geen CEP voor nodig als je verschillende kleuren beddengoed download.
Het potje voor peuters en de fitnessapparaten bijvoorbeeld hebben geen kleurenopties. Als je verschillende kleuren potjes of fitnessapparaten wilt downloaden heb je dus wel de CEP nodig om de extra kleurenopties te creëren.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
bedankt voor de uitleg! Het is zeker duidelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef vanillivi het volgende:
[..]
CEP (Colour Enable Package) zorgt ervoor dat maxis objecten, die in maar 1 kleur komen een kleuren optie krijgen.
Dus niet voor alle ‘recolors’ van maxis objecten heb je CEP nodig. Het beddengoed bijvoorbeeld kwam al met de verschillende kleuren opties, dus hier heb je geen CEP voor nodig als je verschillende kleuren beddengoed download.
Het potje voor peuters en de fitnessapparaten bijvoorbeeld hebben geen kleurenopties. Als je verschillende kleuren potjes of fitnessapparaten wilt downloaden heb je dus wel de CEP nodig om de extra kleurenopties te creëren.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Is dat met de nieuwe uitbreiding?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
Whehehee, ik ben weer featured screenshot op TheSimsResource
[afbeelding]
Wat zijn dat?? Je huis genoten?? Of je kinderen.. kunnen ze zelf ook kinderen krijgen?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat ik nu voor mn sims gedownload heb... Briljant gewoon
[afbeelding]
The Powerpuff Girlsquote:Op maandag 26 juni 2006 14:57 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat zijn dat?? Je huis genoten?? Of je kinderen.. kunnen ze zelf ook kinderen krijgen?
Dat is 1 groot huis en ja, je moet dus met alle 5 (of meer) sims tegelijk spelenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef Danaa het volgende:
SEMTEX..
Wat een screenies zeg, echt onwijs mooie huizen!!!
Ik vind die huizen leuk die in een rijtje zitten zodat ze bij elkaar kunnen wonen..
Is het dan zo dat het aparte huizen zijn zodat je met iedere familie apart kan spelen of is het een huis met bijv 5 huiskamers en dat je al die sims tegelijk moet verzorgen??
Ik zie maar 1 brievenbus dus neem aan dat het 1 huis is?
Dan heb je waarschijnlijk de nieuwe sims opgestart, en niet de oude.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef Caro_Cheshire het volgende:
Vanmiddag Sims 2. Gaan het Maken opgestart en toen waren opeens al mn characters weg. Het spel was weer in z'n oude staat. Dus ik kan weer opnieuw beginnen![]()
Iemand idee hoe dit kan (nee zelf niets verwijderd) en hoe ik het terug kan brengen in oude staat?
Jaja ik kan ook wel 9 sims onderhouden dat is het probleem niet.. Maar het leek me zo gaaf als ik een straat had met bijvoorbeeld een stukje rijtjes huizen.. Maar dat is dit dus jammer genoeg niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is 1 groot huis en ja, je moet dus met alle 5 (of meer) sims tegelijk spelen
't Kan hoor, ik vond in het begin spelen met 1 sim al onmogelijk, nu kan ik er met
9 tegelijk spelen. Als je hun vrije wil aanzet, gaan ze vanzelf doen waar ze behoefte aan hebben en kun je spelen met de sims waar je mee wilt spelen.
Zelfde probleem hier en ik heb gewoon de normale opgestart.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef Caro_Cheshire het volgende:
Vanmiddag Sims 2. Gaan het Maken opgestart en toen waren opeens al mn characters weg. Het spel was weer in z'n oude staat. Dus ik kan weer opnieuw beginnen![]()
Iemand idee hoe dit kan (nee zelf niets verwijderd) en hoe ik het terug kan brengen in oude staat?
Hoi hoi,quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:42 schreef izzypizzy het volgende:
hey danaa wat is je sugababes? ik zie namelijk dat je je simfoto's altijd op een sugababes-site zet....![]()
Heb ik ook elke keer last van gehad bij het instaleren van al mijn uitbreidingen...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:51 schreef Caro_Cheshire het volgende:
Inderdaad dat is ook percies wat ik wil... Maar dat kan jammer genoeg niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:46 schreef Troel het volgende:
Die Japanse buurtjes zijn erg leuk, alleen jammer dat iedereen altijd bij iedereen over de vloer loopt dan, ik wil dan toch de huishoudens een beetje scheiden zeg maar
Zwanger van de Aliensquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:09 schreef Danaa het volgende:
Ik zie het ze is weer terug ... heeft een paar simsuren geduurd... !!
GELUKKIG...
en ze is ook weer zwanger... Yeeeaahhh!
Nee dat ging ik meteen uitproberen, maar ze kon met haar man nog een kindje maken, dus nee niet van de aliens maar gewoon van haar man Gio .. !!:Dquote:
ahaquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:48 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Inderdaad ik gebruik mijn sugababes daarvoor..
Maar elke na het plaatsen op fok verwijder ik ze van mijn sugababes..!
Waar wil je hem eigenlijk voor hebben dan?
Ik heb geen idee wat ik alleen wel raar vind is dat er bovenin: at Sep 30 2005,18:18:13 dit staat.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohjee... ik heb wat nieuwe downloads en nu kreeg ik deze eroor:
Build: 1.2.0.337
at Sep 30 2005,18:18:13
Object id: 358
name: N002_User00025 - Rosalie
Stack size: 3
Error: Missing Action String in table.
Iterations: 1
Frame 2:
Stack Object id: 358
Stack Object name: N002_User00025 - Rosalie
Node: 4
Tree: id 4098 name 'Give Dead Token - Test' version -65260
from SIMPE_POSTERKIDPAINTING1_CRES
Prim state: 0
Params: Locals: 0 -1 0 0
Frame 1:
Stack Object id: 0
Node: 0
Tree: id -1 name 'No behavior' version 0
from
Prim state: 1
Params: Locals:
Frame 0:
Stack Object id: 0
Node: 0
Tree: id 4096 name 'Function - Main' version 2
from TemplatePerson
Prim state: 0
Params: Locals:
Vervolgens kon ik niks anders doen dan mijn sims verwijderen. Help!! Wat is dit?
Dat is inderdaad mijn probleemquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
aha![]()
nee gewoon ik wilde ff kijken...maar als je m niet op fok wil zetten snap ik dat hoor![]()
okidokiquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn probleemWil hem niet openbaar zetten, vandaar..
processor 800MHz, Geheugen 256 MB RAM, Harde schijf 3,5 GB, CD-DVD speler 8x, Grafische kaart 32MB T&L*, Geluidskaart DirectX 9.0 -compitable, INVOER toetsenbord en muis..quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef menesis het volgende:
wat voor computer heb je hiervoor nodig?
(ik heb een pentium M 1,8ghz met 64Mb ATI kaartje en 256 mb ram...)
hey cool! dan gaat hij misschien nog werken ookquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
processor 800MHz, Geheugen 256 MB RAM, Harde schijf 3,5 GB, CD-DVD speler 8x, Grafische kaart 32MB T&L*, Geluidskaart DirectX 9.0 -compitable, INVOER toetsenbord en muis..
Dit is wat precies op de hoes van het spel staat.. dit zijn de vereisden voor de normale sims2 versie.
Ook al zo verslaafdquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:35 schreef SEMTEX het volgende:
Als je niet zo'n downloadverslaafde als mij bent, moet het prima gaan.
Hoe kom ik aan die patch dan? Bij het downloaden van mijn zwangerschapkleding gaven ze ook een verwijzing naar een patch die heb ik gedownload maar werkt blijkbaar niet..quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:44 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb speciaal voor deze zwangerschapskleding de kleding tijdens zwangerschaps-patch maar geinstalleerd. Ik ben normaal iets voorzichtiger met dit soort hacks, maar deze kleding was zó leuk:
http://www.skysims2.com/maternity.htm (de eerste twee doet 't al niet meer, zie ik..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |